En je eigen waterquote:Op maandag 21 mei 2012 15:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je eigen wijn meenemen volgende week.
Niet iedereen wil zijn tandenborstel delen héquote:Op maandag 21 mei 2012 15:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toch wel je eigen tandenborstel meenemen?
Voor richard is een topic in onz
Dat hadden we eerder al bevestigd gekregen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet iedereen wil zijn tandenborstel delen hé
Red bull... mijn glazuur smelt al bij de gedachte.quote:
verkapte 'ik heb geneukt' postquote:Op maandag 21 mei 2012 16:28 schreef rival het volgende:
Mijn date zaterdag was wel blij dat ik een extra tandenborstel had liggen
ik had laatst van die opzetdingen gehaald voor mijn electrische, zitten er 5 in een verpakkingquote:Op maandag 21 mei 2012 16:40 schreef Silenus het volgende:
Meer een verkapte 'mijn date heeft afgelopen weekend haar tanden gepoetst met mijn tandenborstel'-post.
Nouja, wel met 'eigen' / nieuw mondstuk zo te lezen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:40 schreef Silenus het volgende:
Meer een verkapte 'mijn date heeft afgelopen weekend haar tanden gepoetst met mijn tandenborstel'-post.
als ik heb geneukt, en als ik dat dan weer wil delen hier.. dan type ik dat gewoonquote:Op maandag 21 mei 2012 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, wel met 'eigen' / nieuw mondstuk zo te lezen.
Blij dat te wetenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
als ik heb geneukt, en als ik dat dan weer wil delen hier.. dan type ik dat gewoon
Mijn date heeft laatst mijn scheermesje gebruikt. Wel met nieuw mesje. Is dat beter of erger dan een tandenborstel?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:28 schreef rival het volgende:
Mijn date zaterdag was wel blij dat ik een extra tandenborstel had liggen
Beter, want scheermesjes passen zich aan het soort haar aan oid?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Mijn date heeft laatst mijn scheermesje gebruikt. Wel met nieuw mesje. Is dat beter of erger dan een tandenborstel?
Even erg/niet erg...ligt er een beetje aan hoe leuk je elkaar vind en hoe vies je van iemand bent. In een scheermesje blijven haartjes toch vaak nog zitten en een tandenborstel is toch al een poel van bacteriën.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Mijn date heeft laatst mijn scheermesje gebruikt. Wel met nieuw mesje. Is dat beter of erger dan een tandenborstel?
Oh damn... Lamon.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
Lamon, dat was toch ook die kerel die altijd precies dezelfde foto's postte in userfoto's?
Oh ja diequote:
Mylifeisgrey is gestopt met Fok denk ik, hij is kluizenaar geworden.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even als antwoord op Silenus, 36 pagina's terug, die Mylifeisgrey drietraps debiel heeft hier toch ook een tijdje gepost of ben ik nu gek? Die scoorde nogal hoog op de nutcase schaal.
Ja maar die was vooral zielig. Lamon was gewoon een psycho.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even als antwoord op Silenus, 36 pagina's terug, die Mylifeisgrey drietraps debiel heeft hier toch ook een tijdje gepost of ben ik nu gek? Die scoorde nogal hoog op de nutcase schaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |