Dankje! Ik hoop het ookquote:Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Veel plezier Eefje! Hoop dat het leuk wordt.
Neem je jou date er mee naartoe...denk dat hij dat best leuk zal vinden!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]Over een paar weken kan ik er weer dag en nacht van meegenieten
Goed plan! Dat vermoeden had ik ook alquote:Op maandag 21 mei 2012 11:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Neem je jou date er mee naartoe...denk dat hij dat best leuk zal vinden!
Goeiemorgenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef viseenoptie het volgende:
Datingsite's werken perfect! maar alleen als je vrouw bent... vrouwen maken een profiel aan, met een karige foto en 2 regels tekst, en krijgen per dag 10-tallen hits en berichten.
Luie donders zijn het
Hij gaat voor mij koken...quote:Op maandag 21 mei 2012 11:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed plan! Dat vermoeden had ik ook al
Wat ga jij doen met je date?
Kunnen wij er wat aan doen dat mannen daar al op reageren...quote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef viseenoptie het volgende:
Datingsite's werken perfect! maar alleen als je vrouw bent... vrouwen maken een profiel aan, met een karige foto en 2 regels tekst, en krijgen per dag 10-tallen hits en berichten.
Luie donders zijn het
Deze stelling is natuurlijk onmogelijk. Als het voor vrouwen perfect werken (ergo: ze krijgen leuke dates) moet het voor sommige mannen ook perfect werken.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef viseenoptie het volgende:
Datingsite's werken perfect! maar alleen als je vrouw bent...
Ik laat mij graag verrassen...quote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kijk, da's nou ook een leuke eerste dateWeet je al wat? Of laat je je verrassen?
Precies mijn gedachte.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:03 schreef Silenus het volgende:
Deze stelling is natuurlijk onmogelijk. Als het voor vrouwen perfect werken (ergo: ze krijgen leuke dates) moet het voor sommige mannen ook perfect werken.
Immers: vrouwen daten met mannen, toch?
Dus die funghi niet bij de pizzaria bestellen S.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik laat mij graag verrassen...
Bij deze: als je meeleest, liever geen paddestoelen
Liever niet nee, anders kan ik ook niet uitbuiken...quote:Op maandag 21 mei 2012 12:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus die funghi niet bij de pizzaria bestellen S.
Mooie en goede samenvatting van wat het inderdaad isquote:Op maandag 21 mei 2012 12:36 schreef Morera het volgende:
Ik dacht dat Badoo gewoon zoiets als facebook was en handig om nieuwe mensen te ontmoeten als je nog niet zo lang in een nieuwe stad woont, maar merk nu dat de toon echt heel erg op versieren ligt. Dat gezegd, ik zie er maar weinig leuke mannen en dan heb ik het niet over uiterlijk/knap.
Ik zie voornamelijk van die gladjanussen die ik op straat alleen maar een knikje geef en snel bij door loop als ze wat zeggen.
Kijk een voor de grap op marktplaats (omdat daar iedereen bij kan) onder het kopje Vrouw zoekt Man.. hoeveel duizenden hits die advertenties hebben, en ga daarna naar Man zoekt vrouw...quote:Op maandag 21 mei 2012 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.
Natuurlijk kan hij ermee bedoelen dat mannen dus in die zin vaak wat meer moeite moeten doen.. omdat je als man een speld in een hooiberg (schijn) te zijn.
Maar werken doet het voor beide geslachten.
Gossie,quote:Op maandag 21 mei 2012 12:39 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Kijk een voor de grap op marktplaats (omdat daar iedereen bij kan) onder het kopje Vrouw zoekt Man.. hoeveel duizenden hits die advertenties hebben, en ga daarna naar Man zoekt vrouw...
Mijn punt is dat vrouwen wel moeite doen, maar als ik via een datingsite een goedbedoelde en mooi openhartige mail stuur, dan ben ik letterlijk een van de 50 mails die ze die dag door moet spitten en val ik dus buiten de boot (veel mannen copy-pasten gewoon hun tekst naar alle advertenties).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |