Dit, en waarschijnlijk kan je ook niet enorm veel gewicht heffen, aangezien je dan enorm grote kans op rugproblemen hebt.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:31 schreef Silenus het volgende:
Met 2.15m kun je ook onmogelijk 'niet-slungelig' zijn denk ik.
Ventje was nog maar net 20, komt vast wel goed uiteindelijk...zie foto die net gepost is.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:31 schreef Silenus het volgende:
Je hart is waarschijnlijk gewoon in verhouding. En hoezo wordt sporten lastig?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik denk dat je met zo'n lengte ook erg ''lomp'' overkomt... Ik ben lang maar heb gewoon maat 44,5 schoenen, moet er niet aan denken dat ik op orthopedische schoenen moet lopen omdat geen enkele winkel mijn maat nog verkoopt...
Verder wordt het sporten op die manier ook wel lastig, en het is nog maar de vraag hoelang je hart zo'n groot lichaam trekt
Net zoals met dikke mensen : bedenk wat voor een klap die knieen telkens krijgen als je gaat hardlopen met een 2.15 meter lang lichaam. Ik heb het zelf al met 1.98...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je hart is waarschijnlijk gewoon in verhouding. En hoezo wordt sporten lastig?
Als het verder gewoon in verhouding is zie ik het probleem niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Net zoals met dikke mensen : bedenk wat voor een klap die knieen telkens krijgen als je gaat hardlopen met een 2.15 meter lang lichaam. Ik heb het zelf al met 1.98...
klopt maar dat is het em dan ookquote:Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als het verder gewoon in verhouding is zie ik het probleem niet?
Ligt eraan...als je hem naast een lang en breed iemand zit vallen die verhoudingen ook weer weg...wordt het meer zo'n ingedeukt onderdeurtje...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt maar dat is het em dan ookals je zo lang bent moet je meteen zoooo veel breder zijn om niet als een bonestaak over te komen, een klein iemand lijkt al heel gauw breed
ik had het ook over de verhoudingenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ligt eraan...als je hem naast een lang en breed iemand zit vallen die verhoudingen ook weer weg...wordt het meer zo'n ingedeukt onderdeurtje...
Johnny Bravoquote:Op maandag 21 mei 2012 18:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik had het ook over de verhoudingeneen klein iemand die heeeeeel breed is wordt zo een johnny bravo
je weet dat ie maar 1 meter 40 is hequote:
Kleine mannetjes zijn schattigquote:Op maandag 21 mei 2012 18:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je weet dat ie maar 1 meter 40 is hezonder haar
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:31 schreef Silenus het volgende:
Ja, vind je dat echt?quote:
Ik heb het ook niet over aantrekkelijk, maar schattig...zo van een aai over zijn bolletje geven.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:54 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja, vind je dat echt?
Ik vind kleine mannen absoluut niet schattig, en al helemaal niet aantrekkelijk eigenlijk.
reus!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef ikjijallebei het volgende:
1.94 represent.
Wel afgevallen dus zie er slungelig uitboehoehoe.
Ja ik wil je natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Meloewa is er weer als de kippen bij om mij te quoten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |