die mannetjes moet je gewoon op hun plaats zetten, des noods letterlijk net als in de dierenwereld.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:10 schreef RM-rf het volgende:
Wat mij altijd opvalt bij kleine mannetjes is dat die vaak zo'n karakter hebben waarbij ze opvallend graag het hoogste woord willen hebben, heel erg op hun strepen staan (vermoedelijk om een paar millimeter te winnen natuurlijk) en de aandacht op zich willen vestigen..
een soort van overdreven 'inhaal-gedrag'...
het is gewoon erg lastig een beetje met hen op één hoogte te komen..
niet dat ik overigens neerkijk op kleine mannetjes.
maar soms heb je wel het gevoel dat je op je tenen moet lopen met hen in de buurt..
ze hebben ook erg lange tenenen, relatief natuurlijk gezien hun lengte maar toch.
het ziet er alleen grappig uitquote:Op maandag 21 mei 2012 13:44 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Nee 1.65m en waarom? We hadden het leuk samen. Dan heb ik echt een schijt aan wat anderen daar van denken
Boks kerelquote:Op maandag 21 mei 2012 12:30 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Ik heb een fobie voor lange vrouwen, vind niks erger dan dat.
Ben zelf 1.90 en als ik iemand van het vrouwelijk geslacht tegen kom die daarbij in de buurt komt...
Dan ren ik naar een hoekje en ga ik als een autist zitten huilen
Voor wat? Plaatje is me niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:29 schreef hlmllp het volgende:
niet iedereen heeft een voorkeur voor:
[ afbeelding ]
Kleine kind'ren, ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voor wat? Plaatje is me niet helemaal duidelijk.
Jij hebt nooit gezien hoe nat Aziatische meisjes worden van mannen van 1.90. Logisch, want je bent een kabouterquote:Op maandag 21 mei 2012 11:43 schreef cyberterrorist het volgende:
Al die boeren hier met hun 1,90 stelten...
Whehe ga naar het buitenland, wordt je aangekeken alsof je een clown bent.
Ben blij met mijn 1,75 meter en meisje van 1,60 :d
ik ben geen marokkaanquote:Op maandag 21 mei 2012 14:40 schreef hlmllp het volgende:
Meloewa is de marokkaanse versie van dat meisje en voelt zich aangeIk sproken
Mooi voor die meisjes, mooie voor die slome sukkels.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:45 schreef hlmllp het volgende:
Ik moet wel zeggen die natte aziatische meisjes die een nederlandse vriend hebben vaak wel met een mongool gaan
het zijn vaak van die super introverte doofstomme types die alleen een aziatisch meisje (die dat gewend zijn) kunnen krijgen
en als een vriendinnetje dan op jou afkomt dan lopen ze rood aan en weten ze niet wat ze moeten doen haha
ja ja jaquote:Op maandag 21 mei 2012 14:45 schreef hlmllp het volgende:
[..]
nederlands? maar je bent wel cute, geef maar toe
Dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:51 schreef ThaTim het volgende:
Man hoort gewoon groter te zijn, ook als ze hakken draagt.
Dan is het inderdaad niet erg, mar de meeste mensen >1.90 hebben wel zo'n slungelig lichaam.. dat ziet er niet uit.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ben zelf 1.98 en daarbij ook nog eens geen slungelig lichaam![]()
Heeft voordelen en nadelen... Blijft toch zo dat ik me vaak ongemakkelijk voel in gesprekken, omdat veel mensen een (halve) kop kleiner zijn dan ik, en omdat je vaak veel blikken op je gericht krijgt als je ergens naar binnen loopt..
Maar aan de andere kant is het gewoon geniaal, vooral in de kroeg weet je gewoon dat je elke meid boven de 1.75 zonder al te veel problemen mee naar huis kunt nemen, om nog maar niet te spreken over de echt langere meiden, want die zijn juist wanhopig op zoek naar mensen met mijn lengte![]()
Oh en nooit ruzie u mad?
Daarom lekker gewichten pompen, lekker breed worden, je weet.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:29 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad niet erg, mar de meeste mensen >1.90 hebben wel zo'n slungelig lichaam.. dat ziet er niet uit.
Ik vind 1.98 nog wel meevallen, langste jongen die ik ken is 2.15 en een enorme slungel. Maar dat slungelige gaat er wel af als je wat ouder wordt en een beetje blijft sporten.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ben zelf 1.98 en daarbij ook nog eens geen slungelig lichaam![]()
Heeft voordelen en nadelen... Blijft toch zo dat ik me vaak ongemakkelijk voel in gesprekken, omdat veel mensen een (halve) kop kleiner zijn dan ik, en omdat je vaak veel blikken op je gericht krijgt als je ergens naar binnen loopt.. Moest gisteren voor de gelegenheid eens naar een presentatie en zat helemaal voorin, als het hele publiek dan opstaat weet je dat niemand achter je ook nog maar iets kan zien![]()
Maar aan de andere kant is het gewoon geniaal, vooral in de kroeg weet je gewoon dat je elke meid boven de 1.75 zonder al te veel problemen mee naar huis kunt nemen, om nog maar niet te spreken over de echt langere meiden, want die zijn juist wanhopig op zoek naar mensen met mijn lengte![]()
Oh en nooit ruzie u mad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |