Maar je nam wel de moeite om alles even te kopierenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie praten allemaal bullshit, dat jullie het even weten.
Ja, jullie proberen elkaar te bashen maar laten alleen maar zien hoe achterlijk jullie zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:53 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Maar je nam wel de moeite om alles even te kopieren
Stalin-mentaliteitquote:Op maandag 21 mei 2012 22:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, jullie proberen elkaar te bashen maar laten alleen maar zien hoe achterlijk jullie zijn.
Wat is je punt dan eigenlijk? Ik snap je punt echt totaaaaal niet. Eerst lopen zeiken dat hij allochtone meisjes (om wat voor achterlijke reden dan ook) niet mooi vindt, en dan: 'oooeh ik val ook op blond'. Serieus je dist jezelf helemaal.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:33 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
[..]
Het feit dat jij 'zwarte krantenmannen' zegt laat zien hoe denigrerend jij de Nederlandse Afrikanen vindt, diep triest.
Nee grapje, ik loop maar wat te kutten !Ik vind Nederlandse meisjes ook eigenlijk wel mooier dan de allochtoonse meisjes, komt ook omdat ik hou van blond, etc. Maar mijn favoriete meisjes zijn dus absoluut de Latina's uit Brazilie/Peru/Colombia/puerto rico, etc.
DAT ZIJN PAS VROUWENHelaas zal je die hier niet veel vinden in Nederland, maar zal je het moeten doen met de mislukte versie's nl. Surinamers/Antillianen, etc.
en welke reden was achterlijk?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat is je punt dan eigenlijk? Ik snap je punt echt totaaaaal niet. Eerst lopen zeiken dat hij allochtone meisjes (om wat voor achterlijke reden dan ook) niet mooi vindt, en dan: 'oooeh ik val ook op blond'. Serieus je dist jezelf helemaal.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat is je punt dan eigenlijk? Ik snap je punt echt totaaaaal niet. Eerst lopen zeiken dat hij allochtone meisjes (om wat voor achterlijke reden dan ook) niet mooi vindt, en dan: 'oooeh ik val ook op blond'. Serieus je dist jezelf helemaal.
Nee zo te kennen woon jij in een boerendorp. Of de achterhoekquote:Op maandag 21 mei 2012 23:00 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet zien dat ik zeg 'ik loop maar wat te kutten', als je iets leest lees het dan ook helemaal in plaats van selectief te interpreteren. En gebruik dat woordje 'diss' a.u.b. nooit meer, ik woon niet in de buurt van Utrecht Centraal.
wat een baggeruserquote:Op maandag 21 mei 2012 22:33 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
[..]
Het feit dat jij 'zwarte krantenmannen' zegt laat zien hoe denigrerend jij de Nederlandse Afrikanen vindt, diep triest.
Nee grapje, ik loop maar wat te kutten !Ik vind Nederlandse meisjes ook eigenlijk wel mooier dan de allochtoonse meisjes, komt ook omdat ik hou van blond, etc. Maar mijn favoriete meisjes zijn dus absoluut de Latina's uit Brazilie/Peru/Colombia/puerto rico, etc.
DAT ZIJN PAS VROUWENHelaas zal je die hier niet veel vinden in Nederland, maar zal je het moeten doen met de mislukte versie's nl. Surinamers/Antillianen, etc.
Studeren doe je aan je username te zien sowieso niet. Je bent scholier.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:38 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat het een Egyptische godin is, studeer ik geschiedenis? Het klinkt Turks, en je avatar doet er nog iets bij.
Als je rechten studeert ben je volgens de Nederlandse taal al jurist. Dus niet stoere praat gaan praten, dat siert je niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Studeren doe je aan je username te zien sowieso niet. Je bent scholier.
De meeste rechtenstudenten zijn oppervlakkig en bekrompen. Die hadden beter mee kunnen doen aan oh oh cherso en niet gaan studeren.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als je rechten studeert ben je volgens de Nederlandse taal al jurist. Dus niet stoere praat gaan praten, dat siert je niet.
Zie antwoord van YouCanLeaveYourHeadOn.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als je rechten studeert ben je volgens de Nederlandse taal al jurist. Dus niet stoere praat gaan praten, dat siert je niet.
Ik studeer het niet, maar van waar die haat gevoelens? Ga een keer naar buiten, kijk rond en geniet van het leven. Stukken beter dan hier allemaal " bekrompen en oppervlakige" dingen roepen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
De meeste rechtenstudenten zijn oppervlakkig en bekrompen. Die hadden beter mee kunnen doen aan oh oh cherso en niet gaan studeren.
Het siert wel om als 34/35 jarige op een puber forum rond te hangen?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zie antwoord van YouCanLeaveYourHeadOn.
Het siert mij dat ik geen rechten "gestudeerd" heb.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:17 schreef Craptacular het volgende:
Kleine vrouwen zijn de shit. Die vind ik supervrouwelijk.
Ja, wat doe jij hier eigenlijk als je net zo goed een leuke film had kunnen kijken of een boek had kunnen lezen...?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik studeer het niet, maar van waar die haat gevoelens? Ga een keer naar buiten, kijk rond en geniet van het leven. Stukken beter dan hier allemaal " bekrompen en oppervlakige" dingen roepen.
fix je toch die smatjes van < 1.75, alles komt goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:58 schreef FerryNL het volgende:
Ahhhh daarom zien vrouwen mij niet staan.
Ben namelijk ook maar 1,75cm
Achja zijn wel ergere dingen in de wereld.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:00 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
fix je toch die smatjes van < 1.75, alles komt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |