zal mij een zorg zijn wat het is. ik heb nu eenmaal een voorkeur voor westerse vrouwen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Is het de smaak, of de ideologische propaganda die jou is ingepraat waardoor je denkt dat blanke vrouwen een hogere aantrekkingskracht hebben dan niet-blanke vrouwen?
Rondingen? Weet jij wel wat rondingen zijn?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar je dat uit opmaakt...maar ik ben inderdaad een lange vrouw met inmiddels mooie rondingen. Ik geef toe dat een tiental jaren geleden ik een stuk dunner was. Maar wat een non-discussie ook...ik hap graag ik weet het...
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Is het de smaak, of de ideologische propaganda die jou is ingepraat waardoor je denkt dat blanke vrouwen een hogere aantrekkingskracht hebben dan niet-blanke vrouwen?
Typische verschijnselen van racisme. Altijd dat denken dat blanken meer waard zijn, ik ben zelf ook een Nederlander maar sluit niks uit, omdat ik me niet laat misleiden door de lobby-netwerken van Neo-nazi's die het voortbestaan van de mensheid willen belemmeren.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:12 schreef kijkmij het volgende:
[..]
zal mij een zorg zijn wat het is. ik heb nu eenmaal een voorkeur voor westerse vrouwen.
Die Thailand foto is van dik 8 jaar geleden...maar ja, ik heb geen uiers van borsten, maar een mooie C cup en mooi rond en stevig. Waardeer het trouwens niet dat je mijn foto's in het topic zet, maar goed. Ik schaam mij niet voor mijzelf...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:13 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Rondingen? Weet jij wel wat rondingen zijn?![]()
Dit rondingen noemen:
fijn voor je. krijgen wij in ieder geen geval geen ruzie om een vrouw. steek jij hem lekker in een turkse doe ik het wel in een nederlandsequote:Op maandag 21 mei 2012 22:14 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Typische verschijnselen van racisme. Altijd dat denken dat blanken meer waard zijn, ik ben zelf ook een Nederlander maar sluit niks uit, omdat ik me niet laat misleiden door de lobby-netwerken van Neo-nazi's die het voortbestaan van de mensheid willen belemmeren.
Alsof jij dit meisje zou afwijzen:quote:Op maandag 21 mei 2012 22:16 schreef kijkmij het volgende:
[..]
fijn voor je. krijgen wij in ieder geen geval geen ruzie om een vrouw. steek jij hem lekker in een turkse doe ik het wel in een nederlandse
Het zal wel. Nu weer on-topic.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die Thailand foto is van dik 8 jaar geleden...maar ja, ik heb geen uiers van borsten, maar een mooie C cup en mooi rond en stevig. Waardeer het trouwens niet dat je mijn foto's in het topic zet, maar goed. Ik schaam mij niet voor mijzelf...
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:28 schreef thaeastwood het volgende:
Horen mannen langer te zijn dan een vrouw? Ik vind het zelf onzin. Maar merk toch dat de meeste vrouwen problemen hebben met kleinere mannen. Dus ja ik ben zelf niet groot (1.65m). Wat vinden jullie ervan?
ze is best te doen. maar als ik toch kan kiezen doe me dan maar een van deze drie:quote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Alsof jij dit meisje zou afwijzen:
[ afbeelding ]
Gelukkig heb jij niet te kiezen en wijzen ze alle 4 jou af.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef kijkmij het volgende:
[..]
ze is best te doen. maar als ik toch kan kiezen doe me dan maar een van deze drie:
[ afbeelding ]
jij hebt vast ook voor niets je toevlucht tot turkse dames gezocht.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij niet te kiezen en wijzen ze alle 4 jou af.
waar heb ik gezegd dat ik een hekel aan buitenlanders heb? ben blij met mijn zwarte krantenman en de turkse shoarmaboer in de buurtquote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij niet te kiezen en wijzen ze alle 4 jou af.Met zo'n mensen als jij worden negers dalijk weer beschouwd als invalide mensen...Jeetje toch.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef kijkmij het volgende:
[..]
jij hebt vast ook voor niets je toevlucht tot turkse dames gezocht.
Het feit dat jij 'zwarte krantenmannen' zegt laat zien hoe denigrerend jij de Nederlandse Afrikanen vindt, diep triest.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:25 schreef kijkmij het volgende:
[..]
waar heb ik gezegd dat ik een hekel aan buitenlanders heb? ben blij met mijn zwarte krantenman en de turkse shoarmaboer in de buurt
Kan je het niet hebben dat mijn woordenschat breder is dan woorden zoals 'KUT' en 'BAMJONGUH', die jij dagelijks aanhoort in je volksbuurt in het zuiden van Den Haag?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:29 schreef ikjijallebei het volgende:
Kijk het rechten_studentje eens los gaan met zijn (of haar) quasi intelligente uitspraken
Ik ben nog een scholier, over 3 maanden ben ik pas een student.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:36 schreef kijkmij het volgende:
Ik zat jou ook maar wat te stangen. Maar valt me wel tegen voor een rechtenstudent dat je zo snel bakzeil haalt. Dat doen echte advocaten ook niet
dan moet je eerst nog wel even je examen halen dus. dus hup naar bed.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:38 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Ik ben nog een scholier, over 3 maanden ben ik pas een student.
Oke, papaquote:Op maandag 21 mei 2012 22:39 schreef kijkmij het volgende:
[..]
dan moet je eerst nog wel even je examen halen dus. dus hup naar bed.
goed zo jongen. wat ik doe mag ik niet over pratenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:41 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Oke, papaWat doe jij trouwens?
Hou je me ind e gaten ofzo dat je weet dat ik regio Den Haag woon, paupertje?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:36 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Kan je het niet hebben dat mijn woordenschat breder is dan woorden zoals 'KUT' en 'BAMJONGUH', die jij dagelijks aanhoort in je volksbuurt in het zuiden van Den Haag?
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef kijkmij het volgende:
[..]
ze is best te doen. maar als ik toch kan kiezen doe me dan maar een van deze drie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:29 schreef ikjijallebei het volgende:
Kijk het rechten_studentje eens los gaan met zijn (of haar) quasi intelligente uitspraken
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:33 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
[..]
Het feit dat jij 'zwarte krantenmannen' zegt laat zien hoe denigrerend jij de Nederlandse Afrikanen vindt, diep triest.
Nee grapje, ik loop maar wat te kutten !Ik vind Nederlandse meisjes ook eigenlijk wel mooier dan de allochtoonse meisjes, komt ook omdat ik hou van blond, etc. Maar mijn favoriete meisjes zijn dus absoluut de Latina's uit Brazilie/Peru/Colombia/puerto rico, etc.
DAT ZIJN PAS VROUWENHelaas zal je die hier niet veel vinden in Nederland, maar zal je het moeten doen met de mislukte versie's nl. Surinamers/Antillianen, etc.
Jullie praten allemaal bullshit, dat jullie het even weten.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:12 schreef kijkmij het volgende:
[..]
zal mij een zorg zijn wat het is. ik heb nu eenmaal een voorkeur voor westerse vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |