Mijn 'maar' ook nietquote:Op maandag 21 mei 2012 12:58 schreef Viking84 het volgende:
'Maar' is niet denigrerend bedoeld, hoor. Als het 10 km was geweest én Afoort niet vlak ervoor was geweest, was ik miss wel gegaan
.
Zo, drinkgeval besteld. Las allemaal positieve reviews, dus ben benieuwd. Dit weekend wordt het warm dus kan ik hem mooi uitproberen. Eigenlijk moet ik er 2 hebben en dat dan op de HM iemand op de helft om mij een nieuwe volle fles te geven
.
Ja, maar de OP wordt sinds maanden automatisch gekopieerd naar de nieuwe OP als je een nieuw deel aanmaakt. De wiki is dus behoorlijk achterhaald.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:33 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
De wiki is juist handig zodat de TS niet zoveel werk hoeft te doen. Het is de bedoeling dat de tekst in de wiki naar de OP gekopieerd wordt. Van de wiki heb je ook de geschiedenis dus mocht er wat fout gaan kan je altijd de tekst herstellen.
Ik heb m vorige week volgens mij nog bijgewerkt, maar het is zo dat hij flink achterhaald was...quote:Op maandag 21 mei 2012 13:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar de OP wordt sinds maanden automatisch gekopieerd naar de nieuwe OP als je een nieuw deel aanmaakt. De wiki is dus behoorlijk achterhaald.
Tofquote:Op maandag 21 mei 2012 13:40 schreef GotC het volgende:
Ik heb een startbewijs voor de Ladiesrun Rotterdam gewonnen!
Ik heb de diff van de huidige OP en de wiki met elkaar vergeleken en alle wijzigingen aan de tekst zijn te herleiden naar vandaag. De wiki was dus gewoon in orde.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb m vorige week volgens mij nog bijgewerkt, maar het is zo dat hij flink achterhaald was...
Ik bedoelde niet te zeggen dat de wiki niet up-to-date is, maar dat het principe van de wiki door de nieuwe functie in zijn algemeenheid achterhaald isquote:Op maandag 21 mei 2012 13:46 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik heb de diff van de huidige OP en de wiki met elkaar vergeleken en alle wijzigingen aan de tekst zijn te herleiden naar vandaag. De wiki was dus gewoon in orde.
Ik zal de wijzigingen van de OP doorvoeren naar de wiki zodat we een centrale wedstrijdkalender hebben. Meer ideeën voor de wiki zijn ook welkom
Idd, dan kan iedereen z'n ding erin zetten en hoef je het niet steeds aan de TS te vragen, bovendien kan de OP aanpassen na een bepaalde tijd niet meer.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:53 schreef xzaz het volgende:
Omdat de wiki door iedereen aangepast kan worden.
Ik heb nog nooit met schoenen hardgelopen, zolang ik hier post niet en vroeger ook niet (gym was altijd blootsvoets).quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met schoenen hardgelopen, zolang ik hier post niet en vroeger ook niet (gym was altijd blootsvoets).
Dat is toch niet gezond joh!? Nooit ergens ingetrapt?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met schoenen hardgelopen, zolang ik hier post niet en vroeger ook niet (gym was altijd blootsvoets).
Eigenlijk is dat juist gezondquote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is toch niet gezond joh!? Nooit ergens ingetrapt?
ja die wil ik ook halen, YUR heeft er ook 1quote:Op maandag 21 mei 2012 14:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, volgens run2day konden m'n schoenen nog wel 400KM mee. Dus nog geen nieuwe gekocht. Wel een nieuwe Nike short gekocht waar een tight inzit. Dus eigenlijk een 2-in-1
Hoe lang heb je ze al?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, volgens run2day konden m'n schoenen nog wel 400KM mee. Dus nog geen nieuwe gekocht. Wel een nieuwe Nike short gekocht waar een tight inzit. Dus eigenlijk een 2-in-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |