Is ook goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 03:05 schreef Pulver het volgende:
Ik wil geen de dijk!!!!
Ja, ik wil WEL de dijk, wanty ik vind het een DIJK van een band!
Vaak live gezien ook.
maar de meiskes willen
En ik ook eigenlijk wel.
kan ik hem eindelijk eens uitluisteren
Wach maar ff dan....quote:Op maandag 21 mei 2012 03:18 schreef Rucky het volgende:
Jouw leider ben ik en ik zit achter het toetsenbord.
Dat biertje gaat er zeker komen!quote:Op maandag 21 mei 2012 03:36 schreef Rucky het volgende:
Jij moet toch eens een biertje bij me komen halen dan kan je dat spel gelijk aan mij uitleggen.
Dat had ik met Dune2 ook en dat heb ik ook overleeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 03:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat biertje gaat er zeker komen!
Maar dat spel wil je niet leren kennen, nu slaap je al 's nachts niet.
En dan heb je gewoon 24/7 geen rust meer
Oe, maak me gek.quote:
Uit ervaring weet ik dat ik maar beter niet meer kan gaan liggen. Want ik word anders over 5 uur wakker of ik ben over een uur helemaal brak.quote:Op maandag 21 mei 2012 04:08 schreef Pulver het volgende:
maar dan is ff een uurtje pitten, even douchen en een bak koffie wel een beter idee.
Al zal dat uurtje slaap er heel slecht inklappen.
Uit ervaring weet ik dat dat maar al te waar is!quote:Op maandag 21 mei 2012 04:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat ik maar beter niet meer kan gaan liggen. Want ik word anders over 5 uur wakker of ik ben over een uur helemaal brak.
quote:
En iemand die het voor mij klaar maakt.quote:Op maandag 21 mei 2012 04:55 schreef Pulver het volgende:
Het enige wat je dus nu nog ontbreekt is een lekkere witte boterham met ham/kaas/sambal.
Al ben ik de laatste tijd lui en donder ik er pikante kipkruiden op.
quote:Op maandag 21 mei 2012 05:09 schreef Pulver het volgende:
Geen idee trouwens waarom je linksboven een icoontje kan zetten, maar ik ga nu alleen nog maar dat superman dingetje aanklikken.
Gewoon omdat het kan!
Om Don en Ad dan maar aan te halen:quote:
Als de rest straks wakker wordt en erachterkomen dat ze heel topic 100 hebben gemist. Dat had ik moeten doen in de topic titel.quote:Op maandag 21 mei 2012 05:21 schreef t-i-m het volgende:
bijna weer een slow chat gevuld
grijns
ga zo door heren:)
trivian of zo
is dat net als grepolis ???
Is geloof ik wel vergelijkbaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 05:21 schreef t-i-m het volgende:
bijna weer een slow chat gevuld
grijns
ga zo door heren:)
trivian of zo
is dat net als grepolis ???
quote:Op maandag 21 mei 2012 05:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als de rest straks wakker wordt en erachterkomen dat ze heel topic 100 hebben gemist. Dat had ik moeten doen in de topic titel.![]()
![]()
![]()
[SC] #101 Deel 100 slaan we over.![]()
hmm grepo vindt ik wel leukquote:Op maandag 21 mei 2012 05:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Is geloof ik wel vergelijkbaar.
Alleen is Travian leuker en wordt het veel fanatieker gespeeld.
Komen echte IRL oorlogen uit voort
Ik kan het vragen maar dat kan mij ook de nek kosten.quote:
Dat gaat me niet lukken de koffie is op op mijn werk. Hoe kunnen ze me dit aandoen.quote:Op maandag 21 mei 2012 07:41 schreef belle1608 het volgende:
*dagje in groep 4 gaat werken* Ajuus![]()
@ Rucky sterkte met je ogen open houden!!
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen! Man man man, wat is het warm hier in mn slaapkamer!
Maar je kan ook zoals Merlijn in de file staan, bah!
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Weer een vergeten aanvulling op het lijstje:
-oven
-pizzasnijder
-kinderstoeltjes
-plastic bordjes, bekers, bestek
-2 bbq's
-handdoeken
-sokken (jk wat is je maat?)
-2x hartslagmeter
-bloembollen
-leuke bakjes voor de chips
-witte lakverf
Is 1 van die 2 van dat statische plakfolie voor op je ramen?? Dus niet dat echte plakspul wat je er nooit meer af krijgt?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Raambekleding, plakfolie, gevarendriehoeken, verf, bezems, stiften, vazen, shampoo, bikini's, kinderzwemvesten, klok, koffers, laptoptas, mixer, telefoonshihi nee echt stuur me die lijst tzt door. Ik kan haar zelfs nog wel een hartje op sturen
Ik ga goede handdoeken fiksen!
Haha, ik kiek eemquote:Op maandag 21 mei 2012 09:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Is 1 van die 2 van dat statische plakfolie voor op je ramen?? Dus niet dat echte plakspul wat je er nooit meer af krijgt?
* Merlijn jas aandoet en meelooptquote:Op maandag 21 mei 2012 10:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tempting..
Dan ga ik lekker met een cappuccino op het terras zitten in het zonnetje
Hee, het is een zomerjas, for what it's worth....quote:
Okequote:Op maandag 21 mei 2012 09:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha, ik kiek eemwij vonden het bij toeval vrijdag bij het netjes maken van de rolgordijnen en luxafles
tis wel voor het raam in ieder geval!
Ik mag helaas niet in een t shirt rondlopen hier.quote:
Vind ik zielig voor je, ik kom wel helpen.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:32 schreef Ireth het volgende:
Ik offer me wel weer op....
Liggen nog 2 worstenbroodjes in de koelkast die alleen vandaag nog gegeten kunnen worden volgens de verpakking...
* Ireth met een diepe sught de oven aanslingert....
Je bent te goed!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vind ik zielig voor je, ik kom wel helpen.
Jij bent het type mens dat de wereld een stuk mooier maakt!quote:
Jij toch ook?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij bent het type mens dat de wereld een stuk mooier maakt!![]()
"Love is in the air.... "quote:
*burp*quote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef vannelle het volgende:
Heb ik nu genoeg geslijmd om een worstenbroodje te krijgen?
Is die meneer een keer extra lief, krijg hij zelfs geen broodjequote:Op maandag 21 mei 2012 10:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
*burp*
Ow.. wou je er echt 1??
* Ireth kijkt naar leeg bordje...
Eehh...
En ik maar denken dat je echt van me hield.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
*burp*
Ow.. wou je er echt 1??
* Ireth kijkt naar leeg bordje...
Eehh...
Inderdaad, ik ken mijn plaats weer.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is die meneer een keer extra lief, krijg hij zelfs geen broodje
Krijg jij bij de asperge-meet die ene asperge die overblijft! (Want er zit altijd een onevenaantal in zo'n zak!quote:
Deal, je hebt het net weer goed gemaakt.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Krijg jij bij de asperge-meet die ene asperge die overblijft! (Want er zit altijd een onevenaantal in zo'n zak!)
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Deal, je hebt het net weer goed gemaakt.
Apart idd, is het ander materiaal of kwaliteit? Is anders lastig te verklaren......quote:Op maandag 21 mei 2012 11:04 schreef Ireth het volgende:
Nah schiet mij maar lek!
We zijn (nog steeds!) bezig met ons speeltuintje te laten opknappen vanuit het leefbaarheidsbudget. Wij hadden een toestel gekozen die volgens de leverancier in onze huidige speeltuin zou passen. Krijg ik vanmorgen mail van het wijkbureau. Ons toestel past niet. Ze hebben een ander toestel gekozen die wel past, of we die dan willen.
Het oppervlakte van de speeltuin is: 16.63 meter bij 7.91 meter
Het toestel wat wij hadden gekozen is: 12.10 meter bij 7.80 meter (incl. verplichte valruimte)
Het toestel wat zij hebben gekozen is: 8.50 meter bij 9.00 meter (incl. verplichte valruimte)
Het toestel wat wij hadden gekozen kost: ¤19.220.- (incl. montage)
Het toestel wat zij hebben gekozen kost: ¤23.400,04 (incl. montage)
Dezelfde leverancier, uit dezelfde serie, alleen anders opgesteldquote:Op maandag 21 mei 2012 11:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Apart idd, is het ander materiaal of kwaliteit? Is anders lastig te verklaren......
eehh.. zijn op maat gemaakte, ff kijken of ik nog energie in mijn batterijen heb, zal ik het plan even op de foto zetten.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef vannelle het volgende:
Heb je er foto's van of een linkje?
Begin flink nieuwsgierig te worden....
Sgoe, ik wacht het wel ff af.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
eehh.. zijn op maat gemaakte, ff kijken of ik nog energie in mijn batterijen heb, zal ik het plan even op de foto zetten.
Had je al goed naar de afmetingen gekeken??quote:Op maandag 21 mei 2012 11:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sgoe, ik wacht het wel ff af.
Zit het prijsverschil misschien in de ontwerpkosten aangezien het maatwerk is?
Al blijft het prijsverschil aardig fors......
Ja, de kleinste is de duurste.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had je al goed naar de afmetingen gekeken??
Proeftuin? Snap em niet vrees ik...quote:Op maandag 21 mei 2012 11:14 schreef Merlijn het volgende:
Logisch weer Ireth....![]()
Jeuj! Ik heb eindelijk mijn laatste obstakel voor mijn proeftuin overwonnen. Ik hik er pas 2 maanden tegenaan....
Oke, ik ben niet de enige die blont is, ik durfde het al niet te vragenquote:
En ik ben zo dom dat ik vergeten was dat ik het niet durfde te vragen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, ik ben niet de enige die blont is, ik durfde het al niet te vragen
Echt nietquote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef JK1982 het volgende:
Merlijn gaat een biologische groenteboerderij beginnen
PoC? nee?quote:
Je maakt het er niet makkelijker van, ken het dus écht niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef Merlijn het volgende:
PoC? nee?
Nou ja, een soort demo omgeving.
Dat gezegd hebbende, Google kan er weinig mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je maakt het er niet makkelijker van, ken het dus écht niet.
Maar heb nu wel iets om mee te googelen.
Proof of Concept. Niets spannends. Voor mij in dit geval; een test IT omgeving opzetten om te kijken of iets werkt zoals ik dat graag wil, alvorens dit op een nette manier op te zetten en in beheer te brengen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende, Google kan er weinig mee.
Ik dacht al dat je een hobby-cursus voor hovenier aan het doen wasquote:Op maandag 21 mei 2012 11:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Proof of Concept. Niets spannends. Voor mij in dit geval; een test IT omgeving opzetten om te kijken of iets werkt zoals ik dat graag wil, alvorens dit op een nette manier op te zetten en in beheer te brengen.
Met een reciprozaag en een heggenschaar heb ik geen cursus nodig.... Of het er beter op wordt, laat ik aan de rest over...quote:Op maandag 21 mei 2012 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je een hobby-cursus voor hovenier aan het doen was![]()
![]()
* Ireth gaat haar DNA uit school vissen...
Pas..quote:Op maandag 21 mei 2012 11:47 schreef vannelle het volgende:
Ik maak er gewoon een vraag van voor de experts hier:
www.autorijschoolvandijk.nl is van mij.
Site staat er niet meer maar er staan wel meerdere mapjes.
Zou toch een index moeten krijgen als ik naar die url ga?
Er komt een 404, in dit geval betekent het dat er ofwel geen index staat, niets in de map staat of een .htaccess de toegang blokkeert.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:47 schreef vannelle het volgende:
Indexmap zeg je.....ff proberen!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er komt een 404, in dit geval betekent het dat er ofwel geen index staat, niets in de map staat of een .htaccess de toegang blokkeert.
Ik weet niet welke extensies zin ingesteld, maar maak eens een index.html EN een index.php aan in de hoofdmap? (public_html / www)
Ja, je ziet er niet uit!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:59 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 kan merken dat ze het weekend te weinig geslapen heeft...
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:24 schreef vannelle het volgende:
Inscannen en posten, helpen wij wel ff mee.
Beperkt assortiment, was iets misgegaan met de koelcellen van het weekend blijkbaar. Ik ben maar even om de hoek een broodje gaan halen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:52 schreef Rucky het volgende:
En wat heb je voor lunch gegeten? Ik een broodje gezond.
http://www.bufkes.nl/broodjesquote:Op maandag 21 mei 2012 13:08 schreef Rucky het volgende:
Wij hebben ook maar een beperkt assortiment met de broodjes zijn wel lekker.
Ziet er niet slecht uit.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
http://www.bufkes.nl/broodjes
Kun je me echt 's nachts voor wakker maken...
Ligt er aan of je submappen afgeschermd staan. Handigst is dan om een html file te maken ( bijvoorbeeld: www.autorijschoolvandijk.nl/pdf-bestand.htm ) en daarop de link naar het pdfbestand te plakken. Bij openen van www.autorijschoolvandijk.nl/pdf-bestand.htm zou je dan de regel www.autorijschoolvandijk.nl/pdf/pdf-bestand.htm/blablabla.pdf moeten krijgen die dan aanklikbaar moet zijn. Moet je wel zorgen dat het betreffende pdf bestand ook in de map pdf staat.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:47 schreef vannelle het volgende:
Ireth is nu webguru....quote:Op maandag 21 mei 2012 14:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er aan of je submappen afgeschermd staan. Handigst is dan om een html file te maken ( bijvoorbeeld: www.autorijschoolvandijk.nl/pdf-bestand.htm ) en daarop de link naar het pdfbestand te plakken. Bij openen van www.autorijschoolvandijk.nl/pdf-bestand.htm zou je dan de regel www.autorijschoolvandijk.nl/pdf/pdf-bestand.htm/blablabla.pdf moeten krijgen die dan aanklikbaar moet zijn. Moet je wel zorgen dat het betreffende pdf bestand ook in de map pdf staat.
Ik zit hier ook met een vraagteken boven mijn hoofd.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit hier ook met een vraagteken boven mijn hoofd.Ireth heeft verborgen talenten.
Valt me dan weer tegen. Je hebt alleen kladblok nodigquote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef Ireth het volgende:
Zeg ik kan nog wel wat hoor
http://home.xmsnet.nl/susanne/
(alleen updaten lukt even niet, moet de programmatuur opnieuw in mijn computer zetten)
Ikdoehetmetfrontpage....quote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Valt me dan weer tegen. Je hebt alleen kladblok nodig
en niet zo'n beetje ookquote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ikdoehetmetfrontpage....
(oke, dit kost me weer punten)
Meest bizarre website die ik een keer voor een klant heb ontworpen was eentje voor een DvP (dame van plezier)quote:Op maandag 21 mei 2012 15:29 schreef belle1608 het volgende:
Ik heb ook ooit een website gemaakt voor de handbal met frontpage, was van het team van mijn nu -ex. Ik ging hem zoeken maar kan hem niet vinden haha
Na, grafisch ben ik nooit een held in geweest. Was meer bezig met de motor erachter...quote:Op maandag 21 mei 2012 15:32 schreef belle1608 het volgende:
Haha, das wel bizar Merlijn![]()
Mijne heeft zelfs nog een soort prijsje gewonnen (kreeg je zo'n banner voor op de site)
Kan een obsessie worden dat soort dingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef belle1608 het volgende:
*het niet kan uitstaan dat ze nu de website niet meer kan vinden haha*
Ik zat me ook echt te bedenken wat dat nou weer is.quote:
Hmmmz. klinkt aantrekkelijk, alleen ga ik vanavond uit eten...quote:Op maandag 21 mei 2012 15:49 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat even ocllegiaal doen.. tot straks allen!
@ Merlijn, hoop dat je geen file hebt straks onderweg! Anders kom je maar bij mij een happie etenOw nee, das de andere kant op
(mag alsnog wel hoor!)
Collegiaal bedoel je?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat me ook echt te bedenken wat dat nou weer is.
Iemand zei eens dat ik dat niet ben. En als ik iets niet ben dan hoef ik het niet op te zoeken ook.quote:
* mompelt iets over kabels en communicatie *quote:Op maandag 21 mei 2012 16:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Iemand zei eens dat ik dat niet ben. En als ik iets nie ben dan hoef ik het niet op re zoeken ook.
Weet je? Heb toch al een slijmbui vandaag dus ik ga nog ff door: Ik geloof nooit dat degene die dat gezegd heeft gelijk had.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Iemand zei eens dat ik dat niet ben. En als ik iets niet ben dan hoef ik het niet op te zoeken ook.
Da's krap an!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* mompelt iets over kabels en communicatie *![]()
Zo. Ik heb nog 45 minuten om 3 servers opnieuw te installeren....
* Merlijn turbo aanzwengelt
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* mompelt iets over kabels en communicatie *![]()
Hij had ook geen gelijk volgens de rest van het bedrijf.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet je? Heb toch al een slijmbui vandaag dus ik ga nog ff door: Ik geloof nooit dat degene die dat gezegd heeft gelijk had.
* vannelle aait Rucky over bolletje
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:25 schreef Rucky het volgende:
Hij had ook geen gelijk volgens de rest van het bedrijf.
![]()
Whut? Zijn jullie collega's of gewoon toevallig dichtbij elkaar?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:46 schreef Merlijn het volgende:
Eens kijken hoe het op de weg staat....
Rucky! Kijk eens uit het raam voor me
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmmz. klinkt aantrekkelijk, alleen ga ik vanavond uit eten...
Ik werk vrij dicht bij waar Rucky zijn dag doorbrengtquote:Op maandag 21 mei 2012 16:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Whut? Zijn jullie collega's of gewoon toevallig dichtbij elkaar?
En? Is het wat geworden ?quote:
Ja hijs wel leuk!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk vrij dicht bij waar Rucky zijn dag doorbrengt
[..]
En? Is het wat geworden ?
ik ga NIET meer bowlenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:57 schreef belle1608 het volgende:
@ Nieuwe meeting in Rijswijk met Rucky & Merlijn?
Just for the recordquote:Op maandag 21 mei 2012 17:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
whahaha daar heb ik het toch ook niet over of wel soms
Maar je wou het wel zeggenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
whahaha daar heb ik het toch ook niet over of wel soms
Ik denk het wel.quote:
*Merlijn lief aan kijkt en ook om een warme chocomelk vraagt*quote:Op maandag 21 mei 2012 17:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
* Merlijn neemt nog een warme chocomel. Installatie schiet weer niet op.
* Merlijn kijkt naar voortgangsscherm en weer opstaat en naar koffiedinges loopt.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Merlijn lief aan kijkt en ook om een warme chocomelk vraagt*
Karten!!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:03 schreef belle1608 het volgende:
Nee, want ik weet dat Merlijn niet meer wil bowlen (al voordat hij dat in het topic meldde)
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn kijkt naar voortgangsscherm en weer opstaat en naar koffiedinges loopt.
* Propt helm op Belle's hoofd en in kart duwt. Racen jij!quote:
* belle1608 kart niet vooruit krijgtquote:Op maandag 21 mei 2012 17:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Propt helm op Belle's hoofd en in kart duwt. Racen jij!
* trekhaak monteert achter de kart van Merlijn *quote:Op maandag 21 mei 2012 17:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 kart niet vooruit krijgt
Zit niet echt mee geloof ik?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn kijkt naar voortgangsscherm en weer opstaat en naar koffiedinges loopt.
*Whoeehoeee met 150 achter Merlijn hangt*quote:Op maandag 21 mei 2012 17:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* trekhaak monteert achter de kart van Merlijn *
* Merlijn gaat afsluiten
* vannelle belle over de baan vooruit duwt.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* trekhaak monteert achter de kart van Merlijn *
* Merlijn gaat afsluiten
Shitquote:Op maandag 21 mei 2012 17:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh!!!!
Trekken en duwen kunnen we doen maar sturen is ook belangrijk!
Oke baasquote:Op maandag 21 mei 2012 17:15 schreef vannelle het volgende:
Dus je blijft maar gewoon met je oogjes open rijden.
Uhm nee als 'volwassene' nog nooit , ooit een keer in het Autotron in Rosmalen geloof ikquote:
Nah, dat telt niet echt. Zal wel niet veel harder gaan dan een botsauto.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Uhm nee als 'volwassene' nog nooit , ooit een keer in het Autotron in Rosmalen geloof iktoen ik 11 was ofzo
hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 17:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nah, dat telt niet echt. Zal wel niet veel harder gaan dan een botsauto.
Maar karten is leuk!!!!! Moet je echt es proberen.
Ja hallo, je was 11! Dan lijkt alles anders.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahaging wel redelijk hard in mijn beleving, wel harder dan een botsauto volgens mij.
*knuf voor jou dan!*quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts post ook maar even in #100 voor ie vol zit...
verder drama dag... typische Maandag.
Eet smakelijk, hier zijn het sperziebonen, aardappels en idd........rundervinken!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat lekker spinazie, ei, aardappels en rundervink eten
bbq zou kunnen binnenkort, mán wat een prachtig weer!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef Rucky het volgende:
En er stond ook nog een bbq en een filmavond voor van de zomer in de planning.![]()
* Rucky weer thuis is van een dag werken.
Haha lekker hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 17:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eet smakelijk, hier zijn het sperziebonen, aardappels en idd........rundervinken!
Wat zal ik doen? Pepersausje er bij of de jus schandalig dik en vet maken?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha lekker hoor![]()
Welkom thuis Rucky
We hoeven ons deze zomer niet te vervelen dus
Het laatste.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat zal ik doen? Pepersausje er bij of de jus schandalig dik en vet maken?
De jusquote:Op maandag 21 mei 2012 17:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat zal ik doen? Pepersausje er bij of de jus schandalig dik en vet maken?
Ook lekker met dit weertje hamburgers & sla, gebakken aardappeltjes of patatjes erbij jam jam!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat een rust hier! Heerlijk vast ´oefenen´ met een weekje alleen zijn met de kinders.
Ik ga zo maar het eten maken. Vleesch eten de kinders iig wel!
Hamburgers met sla gaat het worden!
Met gebakken aardappeltjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ook lekker met dit weertje hamburgers & sla, gebakken aardappeltjes of patatjes erbij jam jam!
Kun je je draai een beetje vinden?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat een rust hier! Heerlijk vast ´oefenen´ met een weekje alleen zijn met de kinders.
Ik ga zo maar het eten maken. Vleesch eten de kinders iig wel!
Hamburgers met sla gaat het worden!
Konijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nah, geen zin in aardappels in wat voor vorm dan ook erbij! Extra sla!
Hahahahaaaa, kinders he?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, Kim heeft de hele buurt bij elkaar gekrijst omdat ze haar zin niet kreeg. Maar ik geef niet toe! Heeft uiteindelijk rustig haar appel opgegeten.
Is nu aan het spelen in de straat. Tyl kijkt tv, want dat had hij nog niet gedaan, zijn woorden.
Serieus? Door de warmte?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:48 schreef Rucky het volgende:
Het enige wat ik iig net in de kast zag staan was een ontploft blikje crousantjes.
Ja ik kan dat goed, das ff pech voor haar dat papa er niet is!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahahaaaa, kinders he?
Ze denken te kunnen winnen maar oh wat valt dat tegen als mama haar poot stijf houdt.
Of je roept: Harder! Dat kan harder!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja ik kan dat goed, das ff pech voor haar dat papa er niet is!!!
Buuf zei nog wat kan jij janken zeg Kim. Hielp niet.
Las het......quote:Op maandag 21 mei 2012 17:54 schreef Merlijn het volgende:
Damn... alle kastjes en tafels van Weisman zijn net een dag te vroeg weg
Da's niet lief idd, wat ben je voor monster?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ga ik volgende keer testen! Ik ben ook niet lief hoor, mag ze na een ijsje en 2 chocolade koekjes niet eens direct nog meer koek, chips, of spekjes hebben. Maar kun je alleen maar een appel of banaan krijgen.
Dan verander ik ook van taktiek en wordt er gemept.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's niet lief idd, wat ben je voor monster?
Maar probeer maar es, zodra ze merken dat je dat gebrul niet serieus neemt is het wel klaar meestal.
Nadeel is dat ze dan op een andere tactiek overschakelen......
Ik geloof dat ik net de ideale oppas heb gevonden!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan verander ik ook van taktiek en wordt er gemept.
Het FHF in de gaten houden.quote:
En ik heb ook ogen in mijn achterhoofd en goede oren.quote:
Hmm, ach diegene is er toch nietquote:Op maandag 21 mei 2012 18:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik heb ook ogen in mijn achterhoofd en goede oren.Dus ook een waarschuwing voor degene die sneaky willen zijn.
quote:
Wellus maar dat heb je niet gemerkt.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef Rucky het volgende:
[..]Rambo en MaCGyver is het ook nog nooit gelukt.
Heb je niet gemerkt dat er geen nieuwe afleveringen zijn gemaakt?quote:
Verrek!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb je niet gemerkt dat er geen nieuwe afleveringen zijn gemaakt?
Als je je hoofd naar buiten steekt en ze gaan landen weet je wie.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef belle1608 het volgende:
Hoii Pulver!
*Er vliegt hier de hele tijd een helikopter over, ze zijn op zoek naar iemand*
Horen die twee zinnen bij elkaar?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef belle1608 het volgende:
Hoii Pulver!
*Er vliegt hier de hele tijd een helikopter over, ze zijn op zoek naar iemand*
Haha, kreeg een berichtje van Burgernet, dus weet wel ietsquote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je je hoofd naar buiten steekt en ze gaan landen weet je wie.
#AlertHM #Leiden2324AP, verm, man bl, 31jr,sinds 17.30 u, sign jeans, opvallend gr shirt met afb aap, vert dblw h fiets, vertr j haydnln 1/2quote:
Apart trouwens, dacht dat ze pas na 24 of 48 uur actie ondernamen bij vermissing. En al helemaal als het om een volwassene gaat......quote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
#AlertHM #Leiden2324AP, verm, man bl, 31jr,sinds 17.30 u, sign jeans, opvallend gr shirt met afb aap, vert dblw h fiets, vertr j haydnln 1/2
#AlertHM #Leiden2324AP, verm man verm vertrokken richt cronestein, vlietl, heeft oranje wit dekbedhoes bij zich bel 112 of 0900-8844 2/2
Het lijkt wel een puzzelquote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
#AlertHM #Leiden2324AP, verm, man bl, 31jr,sinds 17.30 u, sign jeans, opvallend gr shirt met afb aap, vert dblw h fiets, vertr j haydnln 1/2
#AlertHM #Leiden2324AP, verm man verm vertrokken richt cronestein, vlietl, heeft oranje wit dekbedhoes bij zich bel 112 of 0900-8844 2/2
Van twitter gekopieerd hahaquote:
Dat weet ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 19:17 schreef vannelle het volgende:
Aan de andere kant, als je al met een dekbedhoes gaat slepen...........
Komt ie uit een instelling of zo?
Zal wel iets aparts mee zijn idd, anders zijn ze echt niet na 2 uurtjes al aan het zoekenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Maar misschien verdachte omstandigheden
* vannelle webcam aanzetquote:Op maandag 21 mei 2012 19:19 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 eens lekker in bad gaat liggen
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle webcam aanzet
Kijk je uit voor een vent met dekbedhoes?
Ik heb hem gevonden!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:17 schreef vannelle het volgende:
Als ik zo mijn beeldscherm weer schoon heb dan zal ik ook even kijken.quote:
Jij kwijlt wat af op een dag.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik zo mijn beeldscherm weer schoon heb dan zal ik ook even kijken.
Waarom moet ik nou opeens aan een zekere uitspraak van Rucky denken..quote:Op maandag 21 mei 2012 19:17 schreef vannelle het volgende:
Welke bedoel je?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou opeens aan een zekere uitspraak van Rucky denken..![]()
Ctrl-alt-delete, ctrl-alt-delete! Mental image erased..
Ow Sorry! Niet te hard hoor!!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle pakt borstel af en schrobt rug van belle.
Ding is niet om mee te slaan hoor!
Dan moet jij het maar doen want ik sta dan klaar met een warme handdoek voor belle.quote:
Oh ben jij het!!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet jij het maar doen want ik sta dan klaar met een warme handdoek voor belle.
Rucky? Vertel es?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Rucky, die weet het vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |