Kun je beter besparen en dan over twee jaar een nieuwe videokaart kopen welke dan weer beter presteert.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, dat is het nooit. Maar waarom een keer niet?
Wat ga je er zoal op doen? Ga je echt diehard gamen en de meest zware programma's draaien?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Normaal ben ik het helemaal met je eens. Ik ga er ook vanuit dat die videokaart de grootste kapitaalverkrachting is, maar ik vind dat het een keertje mag en de rest van het systeem moet 4 jaar mee net als mijn huidige rig.
Adobe Photoshop is helemaal niet zo zwaar, daar hoef je het dus niet voor te doen. Dat gaat zelfs snel op mijn Core2duo laptopje.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik fotoshop behoorlijk, daar komt 3D modelling bij naast het gamen.
Ligt hier al klaar en kan zo in het systeem.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
Dan is het inderdaad wel handig wat meer uit te geven dan eigenlijk nodig is. Al mis ik wel een SSD
Opstarten wordt bepaald door je moederbord ja? Dat doe ik ook maar eens per maand, de rest van de tijd staat ie op hibernate...quote:en zou ik qua moederbord misschien toch iets nemen met wat meer snelheid qua opstarten. Bespaar dan op de videokaart want die is echt ontzettend duur.
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ligt hier al klaar en kan zo in het systeem.
Deels. Ik heb een tijdje geleden zelf een computer in elkaar gezet en heb daar een Asus moederbord ingezet en een SSD. Ik dacht daarmee lekker snel op te starten maar uiteindelijk ben ik geen steek sneller dan mijn oude Sony laptop. Windows opstarten gaat wel ontzettend snel en is in 15 secondes gedaan, maar ik zie eerst het logo van Asus 15 secondes in beeld. Uiteindelijk dus net zo snel als de 30 secondes dat mijn Sony laptop erover deed en die ging meteen naar de boot toe.quote:[..]
Opstarten wordt bepaald door je moederbord ja? Dat doe ik ook maar eens per maand, de rest van de tijd staat ie op hibernate...
Voor jou ook, neem een SSD van 120GB minimaal. Zoals bijvoorbeeld de Samsung 830 of Crucial M4. 64GB is zeer weinig en continue je PC schoonhouden is ook niet even fijn.quote:
Mja, past echt niet in het budget, anders had ik het wel gedaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor jou ook, neem een SSD van 120GB minimaal. Zoals bijvoorbeeld de Samsung 830 of Crucial M4. 64GB is zeer weinig en continue je PC schoonhouden is ook niet even fijn.
Kabels zitten er vaak wel bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:23 schreef Quotidien het volgende:
Ik kan gaan bestellen, moet ik er ook nog kabels bij bestellen of krijg je die er sws bij?
Ook bij zelf samengestelde pc? En 3.5 audiojack (of hoe het ook heetquote:
Alles buiten de PC, op de kabel van de voeding na, natuurlijk niet. HDMI/DVI en jack zijn dus wel nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ook bij zelf samengestelde pc? En 3.5 audiojack (of hoe het ook heet), dvi etc?
Dacht ik al. Zal ik zelf moeten bestellen dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alles buiten de PC, op de kabel van de voeding na, natuurlijk niet. HDMI/DVI en jack zijn dus wel nodig.
Gewoon naar de eerste de beste Action toe gaan en daar de HDMI kabel kopen voor ¤2,69. Beste HDMI kabel die er is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dacht ik al. Zal ik zelf moeten bestellen dan.
Maar bij de specs van die kasten staat niet wat voor een uitgang je nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon naar de eerste de beste Action toe gaan en daar de HDMI kabel kopen voor ¤2,69. Beste HDMI kabel die er is.
Je weet toch wat voor videokaart erin zit?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar bij de specs van die kasten staat niet wat voor een uitgang je nodig hebt.
Ah, wist niet dat je bij de specs van de videokaart moet kijken. Nja, DVI en HDMI dus. Mijn monitor heeft alleen VGA en DVI. Kan ik dan het beste een HMDI naar DVI kabel kopen of maakt dat niks uit?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je weet toch wat voor videokaart erin zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |