En dan heb ik zoiets van:quote:Op maandag 21 mei 2012 01:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die doet gewoon waar ie zin in heeft zonder te vragen
Wat is een wekker?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:21 schreef Plastic_zak het volgende:
over minder dan 6 uur gaat de wekker al
Sta jij ook op brazzers?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan heb ik zoiets van:
[ afbeelding ]
Hier niet hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 01:21 schreef Plastic_zak het volgende:
over minder dan 6 uur gaat de wekker al
NO.quote:
Jij kan het weten.quote:
hihi kwnie man ;@ =$quote:
Misschien.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:28 schreef Plastic_zak het volgende:
monks als ik ouder was en rijker zou ik dan je man kunnen worden?
JIJ HEBT JE KANS GEHADquote:
Ja, hij intrigeerde me.quote:
Toen je mij onzedelijk mocht betasten in de starbucks maar niet op kwam dagen.quote:
Ow. Ik moest werken jaquote:Op maandag 21 mei 2012 01:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toen je mij onzedelijk mocht betasten in de starbucks maar niet op kwam dagen.
Ik ook maar had gebeld en er zat geen knappe chick. Oplichting.nlquote:Op maandag 21 mei 2012 01:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Voor dat was ik uit een vergadering opgestapt
quote:Op maandag 21 mei 2012 01:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[AUTIST SC] 1# De nieuwste reeks van FOK! !
Als je die dingen echt wilt moet je eens op ebay kijken, daar verkopen mensen zequote:Op maandag 21 mei 2012 01:37 schreef monkyyy het volgende:
ALs er batarangs langskomen, geef me ff een seintje
quote:
Weet niet, moet zien hoe het allemaal loopt.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:41 schreef Plastic_zak het volgende:
nee grapjemaar wanneer ga je eraan beginnen dan?
sws wachten tot na 2012, de bilderbergers zijn vervelende dingen van plan dit jaarquote:Op maandag 21 mei 2012 01:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet niet, moet zien hoe het allemaal loopt.
Gewoon een bod invoeren en hopen dat je wint, als je geboden hebt en je wint zit je er wel aan vast of je moet met de verkoper gaan overleggen om het te annulerenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:47 schreef monkyyy het volgende:
Hoe werkt dat dan met bieden op ebay pimmetje?
Kan volledig automatischquote:Op maandag 21 mei 2012 01:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Je kan ook op het allerlaatst een net iets hoger bod invoeren dat heet snipen
Daar maak je vrienden meequote:
En ze stoppen troep in de drank om de levensduur van mensen te verkorten.quote:
Ja. Alcohol heet dat.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En ze stoppen troep in de drank om de levensduur van mensen te verkorten.
Af en toe alcohol is goed voor je hoorquote:
Rot op gekke drolquote:Op maandag 21 mei 2012 01:55 schreef smitjew het volgende:
[..]
Af en toe alcohol is goed voor je hoor
quote:Op maandag 21 mei 2012 01:55 schreef smitjew het volgende:
[..]
Af en toe alcohol is goed voor je hoor
wedden houd je lever sterk zoek maar op , maar dat is iets van 1 glas wijn in de weekquote:
Ach joh ook wetenschappelijk onderzoek geeft wel eens een verkeerd beeldquote:Op maandag 21 mei 2012 01:56 schreef smitjew het volgende:
[..]
wedden houd je lever sterk zoek maar op , maar dat is iets van 1 glas wijn in de week
firemanquote:Op maandag 21 mei 2012 01:57 schreef monkyyy het volgende:
Af en toe een deel van de cellen in je keel vernietigen is goed voor je hoor.
2 dagen later en monky zonder geldquote:Op maandag 21 mei 2012 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij is dat eBay vet verslavend, kopen is veel te makkelijk joh
hoezo iedereen heeft overal een andere kijk op maar dit is puur biologisch onderzocht wat alcohol met het lichaam doet in zekere mattequote:Op maandag 21 mei 2012 01:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ach joh ook wetenschappelijk onderzoek geeft wel eens een verkeerd beeld
Dat duurt nog wel ff.quote:
Geen zin om uit te leggen. Google it.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:00 schreef smitjew het volgende:
[..]
hoezo iedereen heeft overal een andere kijk op maar dit is puur biologisch onderzocht wat alcohol met het lichaam doet in zekere matte
Precies.quote:
http://gezondheid.blog.nl(...)l-goed-voor-het-hartquote:Op maandag 21 mei 2012 02:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Geen zin om uit te leggen. Google it.
Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij is dat eBay vet verslavend, kopen is veel te makkelijk joh
In een kartonnen door met een strik erom.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:04 schreef monkyyy het volgende:
En als ik nou een porsche via ebay wil kopen, wordt die dan ook opgestuurd?
Komen nog allerlei invoerkosten en verzendkosten bijquote:Op maandag 21 mei 2012 02:09 schreef monkyyy het volgende:
Damn, 11851 GBP voor een 2006 boxter cabrio is niet duur.
Soms wel jaquote:Op maandag 21 mei 2012 02:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik neem aan dat tegen het eind van de veiling de prijs vet oploopt?
Ongeveer EUR 14.724,79quote:
Ga naar pubmed. Alcohol. Nu mag jij de optelsom doen. Wel goed onthouden dat alcohol harddrug is en gezobde marges blijven hanteren voor veel mensen lastig is.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:06 schreef smitjew het volgende:
[..]
http://gezondheid.blog.nl(...)l-goed-voor-het-hart
150k voor een auto, weetje hoeveel knopjes ik daarvoor moet klikken.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
Is dit niet iets voor jou Monks?
http://auto.marktplaats.n(...)NvkV&fta_ind=15&fs=1
weet ik maar ik heb het over matig gebruikquote:Op maandag 21 mei 2012 02:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ga naar pubmed. Alcohol. Nu mag jij de optelsom doen. Wel goed onthouden dat alcohol harddrug is en gezobde marges blijven hanteren voor veel mensen lastig is.
Veel?quote:Op maandag 21 mei 2012 02:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
150k voor een auto, weetje hoeveel knopjes ik daarvoor moet klikken.
Werken zul jequote:Op maandag 21 mei 2012 02:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
150k voor een auto, weetje hoeveel knopjes ik daarvoor moet klikken.
Heel vaak de linker, soms de rechter.quote:
Oh ja, die ook somsquote:
Kans dat je verslaafd raakt. Tel de kans daarop mee en het is een makkelijke keuze wat gezonder is gemiddeld genomen.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:16 schreef smitjew het volgende:
[..]
weet ik maar ik heb het over matig gebruik
Ik weet niet ik zelf drink wel meer dan goed voor me is (alleen in het weekend) maar ken zat lui die echt maar 1 of 2 biertjes om de zoveel dagen drinken.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Kans dat je verslaafd raakt. Tel de kans daarop mee en het is een makkelijke keuze wat gezonder is gemiddeld genomen.
Ach wat boeit het me ook. Drink zequote:Op maandag 21 mei 2012 02:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik weet niet ik zelf drink wel meer dan goed voor me is (alleen in het weekend) maar ken zat lui die echt maar 1 of 2 biertjes om de zoveel dagen drinken.
meestal wel ouderen
Vergroot kans op kankerquote:Op maandag 21 mei 2012 02:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Goed voor je hart en bloedvaten, minder goed voor je lever en hersenen
Dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als je dat al van de aanschafprijs vindt moet je er zeker geen kopen
Deze dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 02:29 schreef monkyyy het volgende:
Ze durven als nog 80K voor een uit 2007 te vragen met 80.000 op de teller, nieuw heb je er een voor 112k
Een kennis van ons heeft heel veel van die oldtimersquote:Op maandag 21 mei 2012 02:31 schreef monkyyy het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)3D%3D&fta_ind=5&fs=1
WooooowMijn vader/broertje zou zo jaloers zijn
![]()
Gast, weet je hoeveel geld dat is. Dat is voor een normaal mens 6 jaar lang arbeid.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Deze dan?
http://auto.marktplaats.n(...)f0Fo7&fta_ind=4&fs=1
Was ook niet echt serieus bedoeldquote:Op maandag 21 mei 2012 02:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gast, weet je hoeveel geld dat is. Dat is voor een normaal mens 6 jaar lang arbeid.
dankjequote:Op maandag 21 mei 2012 02:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ach wat boeit het me ook. Drink ze
Dat is zo'n auto waarmee je route 66 moet bereiden met je mattiesquote:Op maandag 21 mei 2012 02:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
Een budget autootje voor Monks dan
http://auto.marktplaats.n(...)fta_ind=10&df=1&fs=1
Doe een voorstel, ik sta voor alles open.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Monkyy koop gewoon leuke cabrio met 200 pk ofzo. Betaalbaar en leukbruikbaarder dan een aston ook nog.
http://auto.marktplaats.n(...)fta_ind=13&df=1&fs=1quote:Op maandag 21 mei 2012 02:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is zo'n auto waarmee je route 66 moet bereiden met je matties
Witte audi cabrio? Zelf lijkt lotus elise me tof voor erbij maar ik ben te pinnigquote:Op maandag 21 mei 2012 02:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Doe een voorstel, ik sta voor alles open.Qua auto, viespeuk!
Hoe heet je huidige vriendje? Ik neem de gok en ga hem opzoeken en uitschakelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:45 schreef monkyyy het volgende:
Lekker cruisen, sixties muziek luisteren in m'n porsche 356, op een zondag middag met mijn man en twee kindertjes op de achterbank, zie het al helemaal voor me.
Lieverd.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoe heet je huidige vriendje? Ik neem de gok en ga hem opzoeken en uitschakelen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 02:45 schreef monkyyy het volgende:
Lekker cruisen, sixties muziek die de motor maakt luisteren in m'n porsche 356 lamborghini gallardo, op een zondag middag met mijn manMonks en twee kindertjes op de achterbank in de bagageruimte, zie het al helemaal voor me.
Wtf man, dat is voor plebejers, ik ben stijlvol.quote:
Levens gevaarlijk! wie stuurt er dan!quote:Op maandag 21 mei 2012 02:45 schreef monkyyy het volgende:
Lekker cruisen, sixties muziek luisteren in m'n porsche 356, op een zondag middag met mijn man en twee kindertjes op de achterbank, zie het al helemaal voor me.
quote:Op maandag 21 mei 2012 02:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Levens gevaarlijk! wie stuurt er dan!
haha iddquote:Op maandag 21 mei 2012 02:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We rijden niet, we staan gewoon op de oprit.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wut.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb meer info nodig. Viornasm achternaam geb dat een optie?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We rijden niet, we staan gewoon op de oprit.
Ik zag hetquote:Op maandag 21 mei 2012 09:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
[UDOWU] #1608 3 16 jarige meisjes hosselen
Gianniquote:
waar heb je het over?quote:
Wil je wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:53 schreef RockNijntje het volgende:
Wachtwat, ik wil niet gehosseld worden.
ik moest lachenquote:
mogguhquote:
Mensen die makkelijk vermaakt zijnquote:
nijntje is entertainerquote:Op maandag 21 mei 2012 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen die makkelijk vermaakt zijn.
Niet altijd. Wanneer het bijvoorbeeld niet nodig is. Maar ik gebruik geen standaard PI want dat is voor voor mensen die er niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:55 schreef RockNijntje het volgende:
Dimens is echt baas, hij doet ook met PI's werken en al. Users die PI's niet snappen of niet gebruiken
.
Neen.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ja. Hoe harder je roept dat je niet gehosseld wilt worden, hoe meer je het wilt.
Bots.quote:
Was het maar kut, dan was het nog ietsquote:
Ja, daarom, je bent baas.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet altijd. Wanneer het bijvoorbeeld niet nodig is. Maar ik gebruik geen standaard PI want dat is voor voor mensen die er niet mee om kunnen gaan.
bots?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Bots.
[..]
Was het maar kut, dan was het nog iets...
[..]
Ja, daarom, je bent baas.
Gewoon een soort van tik um aan, maar dan anders, omdat het kan.quote:
ohw, okequote:Op maandag 21 mei 2012 10:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon een soort van tik um aan, maar dan anders, omdat het kan.
en dan zien hoe nijntje 20m achteruit vliegt?quote:
Nooit verwacht het zo snel te horen krijgen.quote:
Dedicated to you.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:05 schreef arachide. het volgende:
Waarom heb ik stupid hoe in mijn hoofd. Naar nummer is dat.
Pudding.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nooit verwacht het zo snel te horen krijgen.
Hey I just met you.
And this is crazy.
But I love you.
I don't know how this works.
Pie.
Je moet dat ook niet doen met de kracht welk je het bij een man ook zou doen.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan zien hoe nijntje 20m achteruit vliegt?
nee, dat zal ik haar niet aandoen
Geen idee waar dit over gaat.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Kut, ik moet naar ANW, daar valt FOK! op. Matig dit.
Laters.
ik zal lief zijn voor nijnquote:Op maandag 21 mei 2012 10:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet dat ook niet doen met de kracht welk je het bij een man ook zou doen.
have funquote:Op maandag 21 mei 2012 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Kut, ik moet naar ANW, daar valt FOK! op. Matig dit.
Laters.
Algemene natuurwetenschappen: sterretjes kijken, onderzoekers onderzoeker, praten over ziektes, debatteren, presentaties over planeten houden, etcquote:
Wat enig.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Algemene natuurwetenschappen: sterretjes kijken
dat doe ik het gehele jaar alquote:Op maandag 21 mei 2012 10:14 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, ik heb de komende twee lessen niets meer te doen: FOK! all the time.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:14 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, ik heb de komende twee lessen niets meer te doen: FOK! all the time.
Als ik dat doe kom ik aardig in de knoei.quote:
ik niet. fmlquote:Op maandag 21 mei 2012 10:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een shirt met space invaders erop.
Dan mojje die kope jonge.quote:
nehhquote:
Ik koop gewoon alleen nog maar 'blanco' shirts en maak er vervolgens zelf een opdruk op met bijvoorbeeld transferpapier, tantoe goedkoop en ik vind shirts in de winkel niets voor mijquote:Op maandag 21 mei 2012 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nehh
maar ik moet inderdaad nog wat kleren kopen voor de zomer
pics als bewijs + bestelformulier aub.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik koop gewoon alleen nog maar 'blanco' shirts en maak er vervolgens zelf een opdruk op met bijvoorbeeld transferpapier, tantoe goedkoop en ik vind shirts in de winkel niets voor mij.
Zelf bandshirts maken ftw.
Pics kan niet, zit nu op school.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics als bewijs + bestelformulier aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ga naar Rotterdam.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
van de maand maar eens naar den haag voor kleren
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pics kan niet, zit nu op school.
En bestelformulier wat?
Wacht wacht, ik heb er ooit een op FOK! gepost:ik ken alleen DKMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja, bestelformulier
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pics kan niet, zit nu op school.
En bestelformulier wat?
Wacht wacht, ik heb er ooit een op FOK! gepost:AlestormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Waz met deze?quote:
In maart live gezien, bazen bazen bazenquote:
jack en jones maar dat is hetquote:Op maandag 21 mei 2012 10:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Utrecht dan. Den Haag is toch niets bijzonders meer te vinden.
dan hoef ik niet te gaan winkelen, dan kun jij shirts voor mij makenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waz met deze?
[..]
In maart live gezien, bazen bazen bazen.
Ik wilde 'vroeger' altijd "later een eigen t-shirtbedrijf hebben", wie weet wat daar nog ooit van komtquote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan hoef ik niet te gaan winkelen, dan kun jij shirts voor mij maken
vroeger toen je nog kleiner was?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde 'vroeger' altijd "later een eigen t-shirtbedrijf hebben", wie weet wat daar nog ooit van komt.
Mooie tijden, mooie tijden.quote:
Ik moet nog ontbijten.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef RockNijntje het volgende:
Boh, ik had meer dan alleen Dubbelfris moeten ontbijten.
Vind ik tegenwoordig ook niet echt leuke kleding meer hebben. Sowieso heb je die in elke stad wel met dezelfde kleren.quote:
kzit al sinds 7:50quote:Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb vandaag echt al veel gepost terwijl ik laat wakker was en al vanaf 8.30 op school zit_
sinds wanneer zit jij eigenlijk in udowu?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb vandaag echt al veel gepost terwijl ik laat wakker was en al vanaf 8.30 op school zit_
Ik heb er een paar maanden geleden een tijd gepost, toen kwam er na een tijdje weer allemaal gezeik en verdween ik weer. Laatste week heb ik hier weer een aantal keren gepost, nu is het wel weer gezellig en ben ik dus van plan weer wat vaker te postenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sinds wanneer zit jij eigenlijk in udowu?
Dat is wel kut ja.quote:
gezeik? met jou?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er een paar maanden geleden een tijd gepost, toen kwam er na een tijdje weer allemaal gezeik en verdween ik weer. Laatste week heb ik hier weer een aantal keren gepost, nu is het wel weer gezellig en ben ik dus van plan weer wat vaker te posten.
Je bent al legaal.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
5vwo alweer bijna, godverdomme ik word oud.
zat ik daar nog maar eensquote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
Nee nee, gewoon over het algemeen. Paar users verpestten het gewoon en anderen reageerden daarop (volkomen begrijpelijk). Velen werden ook genegeerd. Het was hier gewoon niet meer leuk, toen besloot ik maar om hier gewoon niet meer te postenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezeik? met jou?
en ja hier is het soms best gezellig
Klopt.quote:
Zo kun je het ook bekijken jaquote:
nou, fijn dat je er weer bentquote:Op maandag 21 mei 2012 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon over het algemeen. Paar users verpestten het gewoon en anderen reageerden daarop (volkomen begrijpelijk). Velen werden ook genegeerd. Het was hier gewoon niet meer leuk, toen besloot ik maar om hier gewoon niet meer te posten.
Maar nu is het weer leuk.
ja, ik ben al wat ouder hequote:Op maandag 21 mei 2012 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Zo kun je het ook bekijken ja.
Vergeet het touwtjespringen niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lekker bammetjes eten op het plein en tikkertje doen.
Dat zei ik 2 jaar geleden ookquote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
is weer eens wat anders dan je hand xdquote:Op maandag 21 mei 2012 11:32 schreef Dientje12 het volgende:
Voel die warmte over je lichaam, de zon streelt me
ja, het voelt andersquote:Op maandag 21 mei 2012 11:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan je hand xd
goedzo, doorzetten! xoxoquote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
PrimaMorgen engels en overmorgen ak.
Ik dacht al dat je nu klaar was met je examens.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja al 3 week. Nja, wel examens enzo.
29 mei pas.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je nu klaar was met je examens.
nee jo XDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |