Gewoon een bod invoeren en hopen dat je wint, als je geboden hebt en je wint zit je er wel aan vast of je moet met de verkoper gaan overleggen om het te annulerenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:47 schreef monkyyy het volgende:
Hoe werkt dat dan met bieden op ebay pimmetje?
Kan volledig automatischquote:Op maandag 21 mei 2012 01:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Je kan ook op het allerlaatst een net iets hoger bod invoeren dat heet snipen
Daar maak je vrienden meequote:
En ze stoppen troep in de drank om de levensduur van mensen te verkorten.quote:
Ja. Alcohol heet dat.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En ze stoppen troep in de drank om de levensduur van mensen te verkorten.
Af en toe alcohol is goed voor je hoorquote:
Rot op gekke drolquote:Op maandag 21 mei 2012 01:55 schreef smitjew het volgende:
[..]
Af en toe alcohol is goed voor je hoor
quote:Op maandag 21 mei 2012 01:55 schreef smitjew het volgende:
[..]
Af en toe alcohol is goed voor je hoor
wedden houd je lever sterk zoek maar op , maar dat is iets van 1 glas wijn in de weekquote:
Ach joh ook wetenschappelijk onderzoek geeft wel eens een verkeerd beeldquote:Op maandag 21 mei 2012 01:56 schreef smitjew het volgende:
[..]
wedden houd je lever sterk zoek maar op , maar dat is iets van 1 glas wijn in de week
firemanquote:Op maandag 21 mei 2012 01:57 schreef monkyyy het volgende:
Af en toe een deel van de cellen in je keel vernietigen is goed voor je hoor.
2 dagen later en monky zonder geldquote:Op maandag 21 mei 2012 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij is dat eBay vet verslavend, kopen is veel te makkelijk joh
hoezo iedereen heeft overal een andere kijk op maar dit is puur biologisch onderzocht wat alcohol met het lichaam doet in zekere mattequote:Op maandag 21 mei 2012 01:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ach joh ook wetenschappelijk onderzoek geeft wel eens een verkeerd beeld
Dat duurt nog wel ff.quote:
Geen zin om uit te leggen. Google it.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:00 schreef smitjew het volgende:
[..]
hoezo iedereen heeft overal een andere kijk op maar dit is puur biologisch onderzocht wat alcohol met het lichaam doet in zekere matte
Precies.quote:
http://gezondheid.blog.nl(...)l-goed-voor-het-hartquote:Op maandag 21 mei 2012 02:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Geen zin om uit te leggen. Google it.
Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij is dat eBay vet verslavend, kopen is veel te makkelijk joh
In een kartonnen door met een strik erom.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:04 schreef monkyyy het volgende:
En als ik nou een porsche via ebay wil kopen, wordt die dan ook opgestuurd?
Komen nog allerlei invoerkosten en verzendkosten bijquote:Op maandag 21 mei 2012 02:09 schreef monkyyy het volgende:
Damn, 11851 GBP voor een 2006 boxter cabrio is niet duur.
Soms wel jaquote:Op maandag 21 mei 2012 02:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik neem aan dat tegen het eind van de veiling de prijs vet oploopt?
Ongeveer EUR 14.724,79quote:
Ga naar pubmed. Alcohol. Nu mag jij de optelsom doen. Wel goed onthouden dat alcohol harddrug is en gezobde marges blijven hanteren voor veel mensen lastig is.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:06 schreef smitjew het volgende:
[..]
http://gezondheid.blog.nl(...)l-goed-voor-het-hart
150k voor een auto, weetje hoeveel knopjes ik daarvoor moet klikken.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
Is dit niet iets voor jou Monks?
http://auto.marktplaats.n(...)NvkV&fta_ind=15&fs=1
weet ik maar ik heb het over matig gebruikquote:Op maandag 21 mei 2012 02:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ga naar pubmed. Alcohol. Nu mag jij de optelsom doen. Wel goed onthouden dat alcohol harddrug is en gezobde marges blijven hanteren voor veel mensen lastig is.
Veel?quote:Op maandag 21 mei 2012 02:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
150k voor een auto, weetje hoeveel knopjes ik daarvoor moet klikken.
Werken zul jequote:Op maandag 21 mei 2012 02:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
150k voor een auto, weetje hoeveel knopjes ik daarvoor moet klikken.
Heel vaak de linker, soms de rechter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |