nee nee iemand van exa die had hem tijdens het maken van een examen dat lied in zn hoofdquote:
Ah, ik ga die blonde lokken wel missen hoor!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat is jan van halst met een pruillipje
hoeft nietquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, ik ga die blonde lokken wel missen hoor!
Ja, dat missen was blijkbaar van korte duur.quote:
Ik had een eng plaatje verwacht.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4e422zwlb1rtfemro1_500.jpg
gatverdarrie zeg
nagelbijtenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gatverdarrie zeg
*tik*quote:
Hansiquote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
maar werkt hier niet, hansi is beter
vind je dit plaatje niet eng? die nagelsquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat missen was blijkbaar van korte duur.
[..]
Ik had een eng plaatje verwacht.
nastyquote:
Jij bent ook weinig gewend zeg, kom op je zit op internet.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gatverdarrie zeg
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij bent ook weinig gewend zeg, kom op je zit op internet.
VROEGAAH.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja wat nou waar halen internetmensen de tijd vandaan om nagels te bijten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de keukenla.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja wat nou waar halen internetmensen de tijd vandaan om nagels te bijten?
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
VROEGAAH.vroeger is nie nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.he wat? vage shitquote:
Deze zien er gewoon mislukt uit, stompjes zijn het. En mijn nagels zijn ook niet lang, maar gewoon normaal.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar wat is daar dan zo eng aan? Mijn nagels zijn ook niet zo lang.
Je gaat mij niet vertellen dat je als vijfjarige niet je nagels afbeet.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze zien er gewoon mislukt uit, stompjes zijn het. En mijn nagels zijn ook niet lang, maar gewoon normaal.
afgekloven dingen
O, dan heb ik ook mislukte nagels, want zo zien al mijn nagels eruit. Heb nooit op mijn teennagels zitten bijten of zo.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze zien er gewoon mislukt uit, stompjes zijn het. En mijn nagels zijn ook niet lang, maar gewoon normaal.
afgekloven dingen
Nou, dan ga ik het je niet vertellen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je als vijfjarige niet je nagels afbeet.
Jammerquote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dan heb ik ook mislukte nagels, want zo zien al mijn nagels eruit. Heb nooit op mijn teennagels zitten bijten of zo.Niet zo kort als op die foto trouwens. Die van mij zijn langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |