een subforumquote:
dan gaan wij weer ergens anders heenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die Exa mensen komen na exa allemaal hier posten zeker?
subforum voor mensen die niet met geld om kunnen gaanquote:
helemaal niet juistquote:
Ohh oke, waarheen dan? We zijn geen nomadenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
subforum voor mensen die niet met geld om kunnen gaan
Ben benieuwd of zij ook met z'n allen in een sc blijven hangen.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die Exa mensen komen na exa allemaal hier posten zeker?
denk het niet. Wij zaten nu vorig jaar al op #100 ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben benieuwd of zij ook met z'n allen in een sc blijven hangen.
oquote:
quote:
Ja, da's ook weer zo.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef Kaasrol het volgende:
Als ik nuchter mijn account op zou willen zeggen had ik wel wat beters geprobeerd.Wachtwoord kun je zo resetten.
Je kan ook nog een random e-mailadres erbij invoeren.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef Kaasrol het volgende:
Als ik nuchter mijn account op zou willen zeggen had ik wel wat beters geprobeerd. Wachtwoord kun je zo resetten.
Ga zoquote:
werkte welquote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef Ezell het volgende:
Dat gedoe met jezelf laten bannen kennen we nog wel van KB.
Weet je dat zeker? Ik herinner mij nog dat een of ander kloontje met de naam Beatles zich steeds vertoonde.quote:
Welnee.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik herinner mij nog dat een of ander kloontje met de naam Beatles zich steeds vertoonde.
Oja, scherp.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan ook nog een random e-mailadres erbij invoeren.
u luistert ook naar die muziek?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat KB alleen van Oekraïense polka hield.
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]ik zie nu een stel dansende zigeuners voor me
quote:
hashtags werken niet op fokquote:Op maandag 21 mei 2012 12:13 schreef leeell het volgende:
vanavond hertentamen en lekker niet leren #opnaarmbo
Wat ga je volgend schooljaar dan doen?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:15 schreef leeell het volgende:
ik ben gewoon klaar met school en educatie sws, godverdoeme 14 jaar non stop al in de schoolbanken, vind het wel ff welletjes
ik kan me een clip van hun herinneren moesten ze vechten tegen een reuze robot ofzoiets ik kan me alleen de titel niet meer herinnerenquote:
In Ezelldorp is het al de hele dag mooi. Nu nog steeds.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:46 schreef Kaasrol het volgende:
Wat praten jullie over mooi weer. In Utrecht is het bewolkt en benauwd, dat is gewoon kut.
Ga leren jijquote:Op maandag 21 mei 2012 12:13 schreef leeell het volgende:
vanavond hertentamen en lekker niet leren #opnaarmbo
Nou hé, zo erg vind ik het ook weer niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:32 schreef leeell het volgende:
Inderdaad, of gewoon ff die vlakke hand erover heen
He bah viespeuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon met haar tongen en foto's posten hier.
gefeliciteerdquote:Op maandag 21 mei 2012 23:13 schreef Kaasrol het volgende:
45e studiepunt binnen, dus over naar jaar 2!![]()
Wie had hem nou vorig jaar tijdens zijn examens in zn hoofd?quote:
Super!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:13 schreef Kaasrol het volgende:
45e studiepunt binnen, dus over naar jaar 2!![]()
jijquote:Op maandag 21 mei 2012 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie had hem nou vorig jaar tijdens zijn examens in zn hoofd?
[..]
Super!
dat is jan van halst met een pruillipjequote:Op maandag 21 mei 2012 23:16 schreef Ezell het volgende:
Wat doet Rellie_Rollie nou weer met een kale gozer als UI?
nee nee iemand van exa die had hem tijdens het maken van een examen dat lied in zn hoofdquote:
Ah, ik ga die blonde lokken wel missen hoor!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat is jan van halst met een pruillipje
hoeft nietquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, ik ga die blonde lokken wel missen hoor!
Ja, dat missen was blijkbaar van korte duur.quote:
Ik had een eng plaatje verwacht.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4e422zwlb1rtfemro1_500.jpg
gatverdarrie zeg
nagelbijtenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gatverdarrie zeg
*tik*quote:
Hansiquote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
maar werkt hier niet, hansi is beter
vind je dit plaatje niet eng? die nagelsquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat missen was blijkbaar van korte duur.
[..]
Ik had een eng plaatje verwacht.
nastyquote:
Jij bent ook weinig gewend zeg, kom op je zit op internet.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gatverdarrie zeg
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij bent ook weinig gewend zeg, kom op je zit op internet.
VROEGAAH.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja wat nou waar halen internetmensen de tijd vandaan om nagels te bijten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de keukenla.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja wat nou waar halen internetmensen de tijd vandaan om nagels te bijten?
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
VROEGAAH.vroeger is nie nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.he wat? vage shitquote:
Deze zien er gewoon mislukt uit, stompjes zijn het. En mijn nagels zijn ook niet lang, maar gewoon normaal.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar wat is daar dan zo eng aan? Mijn nagels zijn ook niet zo lang.
Je gaat mij niet vertellen dat je als vijfjarige niet je nagels afbeet.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze zien er gewoon mislukt uit, stompjes zijn het. En mijn nagels zijn ook niet lang, maar gewoon normaal.
afgekloven dingen
O, dan heb ik ook mislukte nagels, want zo zien al mijn nagels eruit. Heb nooit op mijn teennagels zitten bijten of zo.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze zien er gewoon mislukt uit, stompjes zijn het. En mijn nagels zijn ook niet lang, maar gewoon normaal.
afgekloven dingen
Nou, dan ga ik het je niet vertellen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je als vijfjarige niet je nagels afbeet.
Jammerquote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dan heb ik ook mislukte nagels, want zo zien al mijn nagels eruit. Heb nooit op mijn teennagels zitten bijten of zo.Niet zo kort als op die foto trouwens. Die van mij zijn langer.
Iets met een kaasschaaf en/of puntenslijper.quote:
quote:
en gelukkig maar anders had ik het uitgemaaktquote:Op maandag 21 mei 2012 23:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik bijt mijn nagels wel af, en zien er gewoon uit. Geen afgekloven stompjes..
Is het aan dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
en gelukkig maar anders had ik het uitgemaakt
doe eens foto maken ervan en laten zien?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Ezell het volgende:
Ok, nu klinkt het alsof ik enge nagels heb. Ze zijn gewoon kort, dat is alles.
keihardquote:
Wacht op DM, troela.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe eens foto maken ervan en laten zien?
Er is niks.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan kun je het ook niet uitmaken.
quote:
Die heeft hij gemaakt. Ik bedoelde dat ding van KB.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef Kaasrol het volgende:
Had ik de giraffe gemaakt? Ik dacht dat dat koekjes was
Uhhh dat ging over jouw UI toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heeft hij gemaakt. Ik bedoelde dat ding van KB.
Oh, ik dacht al.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heeft hij gemaakt. Ik bedoelde dat ding van KB.
Nee, nein, nopes, non.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhhh dat ging over jouw UI toch?
Ja, zou best wel kunnen. Die van jou kan ik trouwens niet zien. Ik krijg een vraagtekentje in plaats van dat kotsende poppetje.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al.
Was wel van diezelfde keer volgens mij
nou en ofquote:Op maandag 21 mei 2012 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
Oh god, dat rolluik gedoe. Daar heb ik ook og een UI van
Doet die het wel?
quote:
naar van huis?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:41 schreef Ezell het volgende:
Ik was eerder vanavond zo bang dat het ging regenen.Was zonder jas naar van huis gegaan.
Ja mn ouders lieten haar binnen, ik was net mn bed ingedokenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:45 schreef Ezell het volgende:
Ze mocht toch wel even naar binnen om te schuilen?
vastquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja mn ouders lieten haar binnen, ik was net mn bed ingedokenanders had ik haar wel keihard weggestuurd
paniekaanval hyperventilatie allesquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef Ezell het volgende:
Wat gebeurt er als leeell opeens voor je deur staat?
ditquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
paniekaanval hyperventilatie alles
en godsklere ditquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
paniekaanval hyperventilatie alles
Nee joh. Gewoon teren op die stufiquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef Ezell het volgende:
Dan moet ik eerst een ander baantje vinden.
Doeg zeggen terwijl je aan het FOK!'en bent?quote:
Kan ook. Maar ik vind het wel lekker om af en toe te werken.quote:
Watquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:58 schreef leeell het volgende:
Ze is hinderlijk, opgestookt door haar moeder, krijg dan de kanker maar
Nja datquote:
Was goed, zie facebookquote:
hahahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:06 schreef leeell het volgende:
Gare whatsapp
"ja me.moeder zegt dat als je me niet thuis brengt dat je niet om me geeft, alleen als je meefietst geef je echt om me zegt ze"
Zo vies hengelend
Daar draait het toch niet om?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja wanneer meefietsen dan? Savonds zou ik het wel begrijpen maar overdag ander verhaal..
Je mist het hele.puntquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja wanneer meefietsen dan? Savonds zou ik het wel begrijpen maar overdag ander verhaal..
Dat zij haar moeder volgt, lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het punt is dat die moeder opstookt?
Omdat ik een keer niet naar huis breng, geef.ik niet om haarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jawel toch anders houdt hij niet genoeg van haar
sowieso harteloze manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Omdat ik een keer niet naar huis breng, geef.ik niet om haar
Wat ezell zegtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het punt is dat die moeder opstookt?
sryquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef leeell het volgende:
[..]
Wat ezell zegt
God jij ben ook wereldvreemd
Jaaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vanaf nu een week lang niet van haar zijde wijken
ff laten zien hoeveel je om haar geeft jwz
Misschien moet ze gewoon even een nachtje nadenken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
Hm ja zeker, als ze nu gewoon verexcuseert en/uitlegt is er niks aan de hand
In plaats daarvan antwoord ze niks
Gatverdamme, dan slaat zij hem op een gegeven moment zelf weg met een knuppel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoef mezelf niet te bewijzen, zij mag nuquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
serious business hierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet te bewijzen, zij mag nu
Met iets komen binnen 24u anders is het over en sluiten
daaromquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gatverdamme, dan slaat zij hem op een gegeven moment zelf weg met een knuppel.
Ik heb ze te kust en te keur, ik ga niet moeilijk doenquote:
ja lul, ga niet van die grappige opmerkingen maken, iedereen slaapt hier alquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:23 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik heb ze te kust en te keur, ik ga niet moeilijk doen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja lul, ga niet van die grappige opmerkingen maken, iedereen slaapt hier al
Wat, ik sta in me recht hier, zij blaast het opquote:
Hehe, ik moest hier iets te hard om lachen. Gelukkig is iedereen nog wakker...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja lul, ga niet van die grappige opmerkingen maken, iedereen slaapt hier al
lobiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hehe, ik moest hier iets te hard om lachen. Gelukkig is iedereen nog wakker...
ja was ook zo bedoeld, dat zij raar doet dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef leeell het volgende:
[..]
Wat, ik sta in me recht hier, zij blaast het op
optimo genottinoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
Het rellierollie,.nu ik single ben en jij nog steeds forever.alone kunnen we wel DP bij Ezell doen
Alsof jij niet als de 2de staat, er is.maar.1.alpha hierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
alsof ik jou ga delen met leeell
eentje die niet eens fatsoenlijk met z'n telefoon om kan gaan noem ik geen alphaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:30 schreef leeell het volgende:
[..]
Alsof jij niet als de 2de staat, er is.maar.1.alpha hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |