Daar draait het toch niet om?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja wanneer meefietsen dan? Savonds zou ik het wel begrijpen maar overdag ander verhaal..
Je mist het hele.puntquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja wanneer meefietsen dan? Savonds zou ik het wel begrijpen maar overdag ander verhaal..
Dat zij haar moeder volgt, lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het punt is dat die moeder opstookt?
Omdat ik een keer niet naar huis breng, geef.ik niet om haarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jawel toch anders houdt hij niet genoeg van haar
sowieso harteloze manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Omdat ik een keer niet naar huis breng, geef.ik niet om haar
Wat ezell zegtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het punt is dat die moeder opstookt?
sryquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef leeell het volgende:
[..]
Wat ezell zegt
God jij ben ook wereldvreemd
Jaaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vanaf nu een week lang niet van haar zijde wijken
ff laten zien hoeveel je om haar geeft jwz
Misschien moet ze gewoon even een nachtje nadenken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
Hm ja zeker, als ze nu gewoon verexcuseert en/uitlegt is er niks aan de hand
In plaats daarvan antwoord ze niks
Gatverdamme, dan slaat zij hem op een gegeven moment zelf weg met een knuppel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoef mezelf niet te bewijzen, zij mag nuquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
serious business hierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet te bewijzen, zij mag nu
Met iets komen binnen 24u anders is het over en sluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |