Niet hatenquote:
Niks moet, topic kaapquote:
Die open shot moest hij wel makenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Damn Haslem toch enorm belangrijk zo...
Als een Wade en LeBron gewoon goed blijven spelen zoals altijd zie ik Heat gewoon de serie pakken, vanavond was duidelijk te zien dat Indiana niet veel meer kon toen zij begonnen te draaien.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wade was de ommekeer in deze game. Na die ene 3 ging opeens alles lopen.
Balen, maar ik zie Pacers alsnog aan het langste eind trekken.
Klopt.. maar zal dan pas richting 2016 wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Rumour has it dat GSW naar Frisco wil verhuizen.
Golden State zit net zo ver van SF als de Sharks. Maargoed, ik snap het wel, want ze zitten nu net aan de verkeerde kant van de brug. Anderzijds zitten de A's er ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:20 schreef emokid het volgende:
Golden State Warriors naar San Francisco bedoel je neem ik aan? Denk niet dat iedereen dat gaat vatten. Zou tevens mooi zijn. Giants, 49ers en de Warriors (en op steenworpafstand de San Jose Sharks).
Dat stadion van de Giants staat ook zo verschrikkelijk mooi. Zoiets moeten ze voor de Warriors ook doen dan.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zou het op zich ook wel leuk vinden, al was het maar dat ze dan een San Fransisco naam mogen dragen :p.
De Warriors zouden zichzelf en de rest van de wereld ermee helpen als ze duidelijk maakten waar ze spelen. Wat is er mis met Oakland Warriors? Ze hebben er immers de Raiders en Athletics al die de stadsnaam dragen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zou het op zich ook wel leuk vinden, al was het maar dat ze dan een San Fransisco naam mogen dragen :p.
Ja, daar spelen ze vanaf volgend seizoen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:27 schreef Kansenjongere het volgende:
De New Jersey Nets heten tegenwoordig de Brooklyn Nets?
Wordt iig geen sweep voor beide partijen. Spurs voor het eerst nu een echte tegenstander.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:35 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Van de andere kant zou ik het wel echt lachen vinden als OKC kampioen zou worden en Derek Fisher nog een ring erbij gaat krijgen.
Al denk ik dat ze het toch moeten afleggen tegen de Spurs.
quote:I better not say they should make some trades b/c every time I do, they don't.
Daar heb je denk ik wel gelijk in.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:17 schreef DUK het volgende:
Behalve David Stern wellicht. Indiana v San Antonio moet uit marketingoogpunt toch echt een van de meest verschrikkelijke opties zijn.
+1quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:30 schreef emokid het volgende:
Fuck David Stern en de ratings. Ik zou dolblij zijn met Spurs en Pacers in de finale, en basketballiefhebbers over de hele wereld ook.
Behalve die in Boston en Oklahomaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:30 schreef emokid het volgende:
Fuck David Stern en de ratings. Ik zou dolblij zijn met Spurs en Pacers in de finale, en basketballiefhebbers over de hele wereld ook.
Ik voel extreme haat tegen Heatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:21 schreef TheGOAT het volgende:
Als Miami maar niet wint ben ik sws blijAls Indiana wint van Miami maakt het niet uit, als Miami wel wint dan moeten de Spurs winnen van OKC omdat zij de meeste kans maken tegen Miami.
Indiana, Boston, Spurs en OKC zou wel een heerlijk CF zijn, ik root sws voor Boston (L)
Die is er niet onterechtquote:
Dat van niemand anders laten schieten vind ik wel overdreven, ik heb de afgelopen tijd genoeg open shots gezien van Battier, Miller en Jones die er niet in gingen dan erger je als supporter niet alleen rot maar als medespeler ook. Bovendien kwam James idd met de intentie naar Heat om een kampioenschap een paar keer te winnen, maar dat is niet vreemd toch ? Gezien de namen die kwamen en bleven was de kans groot dat ze vorige jaar kampioen werden en dat lukte bijna ook. Dit jaar zie je als de '' Big 3'' niet volop draait dat je niet op de rest kan bouwen, behalve Chalmers. Probleem is dat het niet uiteindelijk gaat zoals James het had gezien, ik zag in meeste slechte of goede wedstrijden alleen hem zijn best doen. Als hij het zou laten afweten dan krijg je scenario tegen Dallas in de laatste games. Over role models etc. hoe verwacht je dat in een team waar 2 naast James een behoorlijk ego hebben. Vorige wedstrijd tegen Indiana bevestigde de commentator dat ook, James is op sommige moment niet zelfzuchtig en speelt de bal af, terwijl hijzelf het gewoon moet afmaken. Ik denk dat James zelf een role model zou kunnen spelen in dit team, alleen dat er dan behoorlijk wat geirriteer zou ontstaan van de kant van Wade.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Die is er niet onterechtWas altijd fan van Wade, en in mindere mate van James, maar als zij winnen is het gedaan met de NBA. Gewoon een paar superstar opzoeken, met z'n 3-en zoveel mogelijk ballen schieten en de rest er zo weinig mogelijk in betrekken. Die 'the decision', de manier waarop hij Cleveland verliet, het gedrag van Wade sinds James er was, die intro (not 1, not 2. not 3, etc.), de arrogantie, het falen in de clutch vorig jaar (1-17 ofzo waren ze als team?), etc. Veel mensen zien ze graag op hun bek gaan en ik ben daar één van. Dit is namelijk niet de manier waarop je wint. Boston in 2008 was bijvoorbeeld een hele andere situatie. Daar werd zo'n fantastische defense gezien, de beste sinds de Pistons 2004. Daar offerden de sterren hun eigen statistieken op voor elkaar, om maar te winnen.
Ik vind de basketballers James en Wade fantastisch om naar te kijken, maar de manier waarop ze soms spelen, zich gedragen (ook on the court) vind ik verwerpelijk en niet de juiste manier en daarom mag ik ze niet. KG is ook een irritante kerel op het veld, maar hij doet alles om te winnen, en je kunt zeggen wat je wilt, maar hij is een winnaar. Zijn intensiteit is positief aanstekelijk naar de rest van het veld. Het is een genot om met hem te spelen, en verschrikkelijk om tegen hem te spelen. James en Wade hebben die intensity niet, die swagger, die spark die ze naar hun team overbrengen. Het teamplay van de Celtics van toen is totaal niet te vergelijken met het isolation-heavy / 3 sterren + de rest van Miami van nu. Bij Boston bijv. had je nog Posey, Sam Casell, PJ Brown, Leon Powe, etc. Miami? Ze hebben geen glue guys, geen x-factors, geen role models in de locker room / op het veld. Het is iedereen achter James en Wade aan lopen
Sinds wanneer draait alles niet om geld?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:28 schreef emokid het volgende:
Wat TheGOAT kan ik het alleen maar eens mee zijn. Vooral op financieel gebied is het gedaan met de NBA als de Heat de cup winnen. Ze geven de league het slechte voorbeeld van management en trades. Zo hoor je geen team samen te stellen.
Kijk naar de Pacers. Prachtig hoe dat team bij elkaar is getrade. Dat vergt zoveel kennis en analytisch vermogen dat ik er alleen maar respect voor kan hebben.
http://hoopshype.com/salaries.htmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:48 schreef emokid het volgende:
Volgens mij heb je mijn post niet begrepen. Mijn punt is juist dat het om geld draait, en een winst voor de Heat zou het verkeerde voorbeeld geven. Ik zie dat de Heat flink spenderen en elk jaar om de titel meedoen. Dat bedoel ik juist, dat als de Pacers winnen het een "mooier/beter" voorbeeld zou zijn voor de league en dus dat het ook anders kan.
Vergeet niet dat Pacers($58,223,907) hier met 21 miljoen minder in de salary cap zitten dan de Heat($80,290,662). Ze hebben niet eens zulke long-term contracten als Miami, met Granger geloof ik die er het langst zit en dat is 2014.
Oh.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:30 schreef emokid het volgende:
Wat erg zegquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:04 schreef emokid het volgende:
, succes want je zult altijd in de minderheid zijn bij discussies.
Ik praat niks goed ik laat zien dat jij hypocriet bezig bentquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:04 schreef emokid het volgende:
Ik vind het vreselijk dat jij het nu goed probeert te praten wat de Heat doen. Dat geld een grote rol speelt betekent nog niet dat het de enige manier is om te winnen. Ik zie tevens dat jij Heat fan bent dus had ook niet anders verwacht, succes want je zult altijd in de minderheid zijn bij discussies.
Ten eerste vat je het wanbeleid van de Heat nu samen in "geld smijten", terwijl het meer dan dat is. Ze zijn juist op zoek gegaan naar de top dogs in de free agency, en betalen 18 miljoen per jaar aan een speler die nog nooit kampioen is geworden. Bosh hetzelfde. 32 miljoen in je cap aan twee no winners. Ja, de Celtics hebben een nog grotere cap, 88 miljoen, waarvan 21 voor Garnett, een speler die ze tenminste naar een kampioenischap heeft geleid. Lakers betalen 25 miljoen aan Kobe en 18 aan Gasol. Guess what, ze zijn kampioen geworden, en vaak ook. Nu mag je mij het verschil uitleggen van de salary cap van de Celtics en de Lakers tussen die van de Heat, en zeggen dat het goed beleid is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik praat niks goed ik laat zien dat jij hypocriet bezig bentGeld smijten van het een wel goedkeuren en van het ander afkeuren. Ik gun het LeBron het meest, rest boeit me niet echt. Als Heat het niet wordt mag OKC maar winnen, zeer goede ploeg
In de minderheid zijn bij discussies boeit niet aangezien het gaat om het feit of je kan discussiëren, dat jij kudde gedrag vertoont is niet erg en behoorlijk onderuit gaat maar alsnog niet toegeeft
Zoals ik zeg, dat niet kunnen onderbouwen komt voort uit common sense. Het is moeilijk om geen hekel te hebben aan de Heat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik heb gewoon altijd een hekel aan de Heat gehad.
Daarom hoop ik altijd dat ze falen. Ik kan het eigenlijk ook niet onderbouwen.
Vraag mijn niet waarom ik dat heb, maar het gaat gewoon niet weg.
Begon met Rice/Morning, toen kwam Hardaway/Mashburn. Wade/Shaq en nu Wade/James en Bosh.
En nu helemaal die arrogantie die ze uitstralen, die hele "nieuwe houding" van Wade..
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, dat niet kunnen onderbouwen komt voort uit common sense. Het is moeilijk om geen hekel te hebben aan de Heat.
Ze zijn de beste, het is dat Bosh out is. Anders alle rondes 4-0quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:32 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ja man, want ze zijn zo goed, winnen eeuwig....
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zijn de beste, het is dat Bosh out is. Anders alle rondes 4-0
Ze pakken alsnog playoffs
Wade
Ik hoop dat je een grap maakt, want als we op die manier gaan beredeneren wil ik zeggen dat de Bulls de beste zijn. Het is dat Rose out is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zijn de beste, het is dat Bosh out is. Anders alle rondes 4-0
Ze pakken alsnog playoffs
Wade
Jij ben echt een emokid denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef emokid het volgende:
[..]
Ten eerste vat je het wanbeleid van de Heat nu samen in "geld smijten", terwijl het meer dan dat is. Ze zijn juist op zoek gegaan naar de top dog in de free agency, en betalen 18 miljoen per jaar aan een speler die nog nooit kampioen is geworden. Ja, de Celtics hebben een nog grotere cap, 88 miljoen, waarvan 21 voor Garnett, een speler die ze tenminste naar een kampioenischap heeft geleid. Lakers betalen 25 miljoen aan Kobe en 18 aan Gasol. Guess what, ze zijn kampioen geworden, en vaak ook. Nu mag je mij het verschil uitleggen van de salary cap van de Celtics en de Lakers tussen die van de Heat, en zeggen dat het goed beleid is.
Op de management van de Heat na, is LeBron James een van de meest gehate atleten in de wereld. Dit heeft hij aan zichzelf te danken gehad, door de verkeerde keues te maken buiten de court (the decision). On court maakt hij het ook niet makkelijk voor zichzelf, terwijl hij overduidelijk de beste speler in de league is.
Een nog recenter voorbeeld waarom het goed mis is bij de Heat is het gedrag van Wade tot zover in de series tegen de Pacers. Spoelstra zit er voor spek en bonen. Noem mij een team op waar de spelers de dienst uitmaken en waar het tevens goed beleid is(zie Orlando).
Je mag overigens best Heat fan zijn, net als de "fans" die ze hebben in South Beach, maar er zit gewoon veel stront aan die knikker.
Dit kan je niet serieus menen toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou eerder kijken naar een Kobe Bryant heeft afgelopen 2 jaar niks meer weten te doen voor het team,
Ik vergelijk alleen de prestaties afgelopen 2 jaar met James in verhouding tot het salaris, ik zei niet dat hij nooit wat heeft gedaan voor de Lakers want dan was het bullshit.quote:
idd, Battier heeft nu meer punten gemaakt dan in heel de serie tot nu toequote:Op woensdag 23 mei 2012 02:32 schreef lordteddybeer het volgende:
Battier weet eindelijk weer hoe die moet raak schieten :p
Ja, fucking smerig en onnodig... Dit is wel een Flagrant 2 foulquote:
Zeker. flagrant 1 om flagrant 2quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, fucking smerig en onnodig... Dit is wel een Flagrant 2 foul
Looool. Big 3 werd bij elkaar gebracht door trades. Iets met basketbal inzicht van je GM etc. Bij Miami waren het free agents, die besloten de krachten te bundelen, minder salaris te verdienen zodat er nog meer spelers bij konden komen. Als de bal eenmaal rolt willen meer spelen erbij, omdat er grote kans is dat je een titel wint. Battier bijvoorbeeld was anders echt niet gekomen. Haslem tekent voor minder bij, etc.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef lordteddybeer het volgende:
De Big 3 bij Celtics in 2007 hadden trouwens ook mega salarissen zonder dat ze iets gewonnen hadden. Allen (16 mil), Pierce (16mil ) en Garnett (23mil)
Dan is James een koopje voor 16 mil
Lolquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:40 schreef Doublepain het volgende:
Het is gewoon zo, Met Bosh erbij was alles een walk over. Easy buckets, win win win... Etc.
Zijn er nog verschillende soorten flagrant fouten? En per soort verschilt de hoogte van de schorsing zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:07 schreef peasant het volgende:
Gaan er nog 2 Heat spelers geschorst worden voor de volgende PO game? Of blijven beide een flagrant foul-1.
Ik vind zeker dat de fout van Pittman nog wel veranderd mag worden naar een flagrant-2
Jep, flagrant-1 is een ernstige fout, 2x een flagrant-1 is diskwalificatie. Flagrant-2 is gelijk douchen. Dus bij zeer gevaarlijk spel en het bewust verwonden van een speler.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:25 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Zijn er nog verschillende soorten flagrant fouten? En per soort verschilt de hoogte van de schorsing zeker?
Ah oke, zoals die debiele bodycheck/elleboog van Bynum vorig jaar(?) tegen Barea, is dus een flagrant-2quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef peasant het volgende:
[..]
Jep, flagrant-1 is een ernstige fout, 2x een flagrant-1 is diskwalificatie. Flagrant-2 is gelijk douchen. Dus bij zeer gevaarlijk spel en het bewust verwonden van een speler.
Heel kort gezegt.
Inderdaad, die elleboog van Pittman dus zeker ook, elleboog in de hals, fijn hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:43 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ah oke, zoals die debiele bodycheck/elleboog van Bynum vorig jaar(?) tegen Barea, is dus een flagrant-2
Doet hij gelukkig ook nooit meer, tegen woordig heet hij MWP aka Indiana Ronquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Doublepain het volgende:
Artest moet ze nooit meer laten spelen.
Wat een gozer is hij ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Doet hij gelukkig ook nooit meer, tegen woordig heet hij MWP aka Indiana Ron
Wat me opvalt dat James nooit wat terug doet. Ene oor in en de andere uit. Hij is een van de meest mentaal sterke personen die ik gezien heb, altijd plezier, geen vechtpartijtjes opzoeken. Mocht iemand met hem willen kutten, neemt hij gewoon afstandquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef popolon het volgende:
De Pacers zijn naast hun schoenen gaan lopen met al die flauwekul (die choke gebaren tegen James, Granger met z'n in your face geleuter). Bird is ook al niet blij.
Zo wordt het ineens een snelle exit voor Indiana. De deksel op de neus, en hard ook.
Hahaha.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is een van de meest mentaal sterke personen die ik gezien heb,
quote:Heat's Pittman, Haslem suspended for flagrant fouls
Posted May 23 2012 6:41PM - Updated May 23 2012 6:52PM
NEW YORK -- Miami Heat center Dexter Pittman has been suspended three games without pay for striking the neck and shoulders of Indiana guard Lance Stephenson, and Miami forward Udonis Haslem has been suspended one game without pay for striking the head and shoulders of Indiana's Tyler Hansbrough, it was announced Wednesday by Stu Jackson, NBA Executive Vice President, Basketball Operations.
Both Pittman and Haslem had their Flagrant Foul Ones upgraded to Flagrant Foul Twos, as did Indiana's Hansbrough, who struck the head of Miami's Dwyane Wade on a foul that occurred shortly before Haslem's foul.
The incidents occurred during the Heat's 115-83 victory over the Pacers on May 22 at AmericanAirlines Arena in Miami.
Haslem will serve his suspension on Thursday when the Pacers host the Heat in Game 6 of their Eastern Conference Semifinal series. Pittman will begin serving his suspension in Game 6.
Het weer is hier net goed gewordenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 04:53 schreef nelisb het volgende:
Top! Ben net 5 uurtjes in Miami voor een week vakantie. Morgen maar eens kaarten kopen.
Wat is veel, zoiets maak je niet elk jaar mee. Zelf naar Lakers/Celtics finals geweest en vond dat wel mee vallen qua kosten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 04:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het weer is hier net goed gewordenIk neem aan dat kaartjes aardig wat gaan kosten, in de reguliere siezoen betaal je al scheel.
Lijkt me nou niet echt de beste plekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:26 schreef nelisb het volgende:
Via NBA.com vanaf 77 USD.
Om 12 uur lokale tijd begint de verkoop. Rij dan even naar het stadion.
Toch knap want toen hij naar Amerika vertrok kon hij eigenlijk nog geen bal vangenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:34 schreef popolon het volgende:
Ik ben 'm in dit topic nog niet tegengekomen, moet gewoon een vaste waarde zijn: Het Nederlands topmoment in NBA historie.
Maar zeker mooi dat Smits er was.
Ook leuk: Son of ex-Pacer Rik Smits growing his game at Zionsville
Leuk dat ze in de NBA waren/zijn maar sorry, vergeleken met Smits zijn dit natuurlijk nauwelijks figuranten te noemen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef zeebeschuit het volgende:
Elson/Gad tijdperk is ook wel voorbij dus tijd voor een nieuwe.
Correct maar toch respect voor ze als sporters. Hebben toch het 'maximale' uit hun carriere gehaald. Beter dat dan in Leiden ofzo spelenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Leuk dat ze in de NBA waren/zijn maar sorry, vergeleken met Smits zijn dit natuurlijk nauwelijks figuranten te noemen.
Mag je zeker respect voor hebben, de NBA halen is echt niet makkelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:48 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Correct maar toch respect voor ze als sporters. Hebben toch het 'maximale' uit hun carriere gehaald. Beter dat dan in Leiden ofzo spelen
Hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:24 schreef LuieSurinamer het volgende:
Vorig jaar toen ik in Miami was wilde ik nog tegen hun stadion pissen.
Uiteindelijk toch maar niet gedaan haha
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:34 schreef emokid het volgende:
Wordt de Sixers Celtics game uitgezonden op Sport1?
quote:
Nee, maar het verbaast me iedere keer dat het nog slechter kanquote:
Als Celtics zulke slechte wedstrijden blijft spelen als het om schot percentage gaat, zal Miami niet zoveel moeite hebbenquote:
Terugkomen waarin? Het is Game 7....quote:Op zondag 27 mei 2012 04:34 schreef Doublepain het volgende:
Celtics heeft gewonnen, ik zie de Sixers niet meer terugkomen
Dat is heel normaal?quote:Op zondag 27 mei 2012 04:28 schreef Doublepain het volgende:
Van alle shooters is het Rondo die een 3ptr maakt
Ik gok dat de wedstrijd op dat moment nog niet was afgelopen, maar dat de Celtics een beslissende voorsprong hadden genomen.quote:
Als de finals Spurs-Celts worden ben ik helemaal blijquote:Op zondag 27 mei 2012 11:18 schreef DUK het volgende:
Mooi dingen. Conference finals gekregen die ik wilde. En nu genieten...
Ik kijk ze gewoon terug de volgende ochtend. Geen timeouts, geen HT. Leaguepass is zo ideaalquote:Op zondag 27 mei 2012 20:51 schreef Nelis89 het volgende:
Alleen nog maar games om 8.30p ET of 9p ET, dus om 02:30u of 03:00u
Wat is Leaguepass?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:17 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Ik kijk ze gewoon terug de volgende ochtend. Geen timeouts, geen HT. Leaguepass is zo ideaal.
Knap van de Spurs, maar Thunder was erg gewaagd.quote:Op maandag 28 mei 2012 05:42 schreef popolon het volgende:
Goede wedstrijd, Ginobili neemt even het vierde kwart over.
Mwoah ik zie OKC wel één of twee wedstrijden winnen (met name thuis). En dan hopelijk een mooie finale tegen Miami met de Spurs als winnaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:14 schreef TheGOAT het volgende:
toch genoten van de Spurs, als ze niet al die TO's in de 1e helft hadden hadden ze dik gewonnen... Had het al gezegd maar zeg het nogmaals, dit kan best een sweep worden hoor... Westbrook en Harden kregen eigenlijk vrij weinig voor elkaar
Even gequote voor je.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:00 schreef Djokotron het volgende:
Oh en Tony ParkerGrote bek vooraf en nu volledig in de tas bij Westbrook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
Want? Parker kreeg offensief totaal geen voet aan de grond vs Westbrook. Ginobili heeft de game voor ze gewonnen, niet Parker.quote:
Mwaah, tis maar net hoe je het bekijkt. Je kunt ook zeggen dat Parker zeker niet zo blijft spelen. Of dat de Spurs écht geen 16 turnovers hebben volgende keer, of iig geen 14 in de 1e helft. Of dat ze wel beter dan 7-21 schieten vanaf 3 omdat ze meer open looks creeren. Ik denk dat de Spurs gewoon in 4 of 5 winnen, daar blijf ik bij. Vanaf Thunder kan heb ik weinig mogelijkheden gezien waar ze zelf creeeren. Harden die gooide z'n lichaam gewoon naar de basket of knalde 3'tjes, Westbrook kwam ook niet naar de ring, en hoezo dat zou veranderen? Ik denk dat beide teams redelijk speelden zoals ze dat normaal doen --> qua stijl bedoel ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Want? Parker kreeg offensief totaal geen voet aan de grond vs Westbrook. Ginobili heeft de game voor ze gewonnen, niet Parker.
Overigens geloof ik dat als we nog 3 van deze games krijgen in San Antonio dat de Thunder er minstens 1 wint. Zeker Harden blijft niet zo brak spelen. OKC defense was in het algemeen heel, heel behoorlijk. Penetratie van Parker werd grotendeels gestopt en ze hebben bijna geen open 3pt attempt gehad.
Oh en dat constante geflop.. echt... om kotsmisselijk van te worden. HardenManu
x123
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:05 schreef BDIL het volgende:
WTF draagt Chris BoshAan de bovenkant een pak ( blauw ) en onder een roze broek
Hij moet wel gay zijn
Ladies and gentlemen...... Chriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis BOSH!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:05 schreef BDIL het volgende:
WTF draagt Chris BoshAan de bovenkant een pak ( blauw ) en onder een roze broek
Hij moet wel gay zijn
Nee, Heat. LeBron gaat ze de titel bezorgenquote:
Nooit, het is een 2-man show, en je ziet hoe goed de Spurs daar tegen zijn (wat ik overigens een week geleden ook al zeiquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, Heat. LeBron gaat ze de titel bezorgen
James & Wade danquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:51 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Nooit, het is een 2-man show, en je ziet hoe goed de Spurs daar tegen zijn (wat ik overigens een week geleden ook al zeiOKC is een team net als Miami, veel iso's, weinig team offense, eigenlijk athlethic, veel 1-on-1, geen post presence, etc)
Ik ook, maar dat betekent toch niet dat James ze dan maar de titel gaat bezorgenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
James & Wade danBen het wel met je eens maar ik vind het basketbal van OKC & Heat leuker om naar te kijken dan de Spurs...
Leonard gaat LeBron ten schande zetten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, Heat. LeBron gaat ze de titel bezorgen
Ik ook. Fantastisch om te zien. Zoals Ginobili gisteren met die behind the back de assist voor die 3 punter gaf, echt onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:23 schreef DUK het volgende:
Ik snap wel enigszins jullie punt maar Spurs spelen zo perfect compleet basketbal dat ik daar ook van geniet (meer dan van de Heat).
Zal niet nee want het blijft een teamsport. James heeft imo wel de meeste individuele klasse.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat betekent toch niet dat James ze dan maar de titel gaat bezorgen
Niet overdrijvenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:29 schreef Sasman het volgende:
[..]
Leonard gaat LeBron ten schande zetten.
Heat leunt wel enorm op James & Wade idd. Bosh heb ik het niet zo op, zijn speelstijl staat me niet aan. Wat ik bij de Heat mis is vaak wat variatie, ze hebben ook niet echt hele goede 3-punt schieters. Chalmers misschien..quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef popolon het volgende:
Vind de Heat qua spel juist saai om naar te kijken. Ja goed, een prima individuele actie van James of Wade af en toe maar als team is het behoorlijk saai en veel van hetzelfde.
De Spurs zitten qua spelniveau zeker zo hoog, zo niet hoger, dan toen in 2005/2006 toen ze heroische gevechten hadden met de Pistons wat van beide kanten geweldig 'teambasketbal' was om te zien.
Bosh z'n speelstijl is inderdaad niet van een echte inside-speler(Noah, Duncan,Chandler), beuken in de paint doet ie ook al niet. En de 3pt-shooters vind ik ook onbegrijpelijk. Met Jones, Battier, Miller en Chalmers heb je toch bewezen schutters in huis. Ze laten het alleen grotendeels afweten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heat leunt wel enorm op James & Wade idd. Bosh heb ik het niet zo op, zijn speelstijl staat me niet aan. Wat ik bij de Heat mis is vaak wat variatie, ze hebben ook niet echt hele goede 3-punt schieters. Chalmers misschien..
Battier!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heat leunt wel enorm op James & Wade idd. Bosh heb ik het niet zo op, zijn speelstijl staat me niet aan. Wat ik bij de Heat mis is vaak wat variatie, ze hebben ook niet echt hele goede 3-punt schieters. Chalmers misschien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste wedstrijd was ook geweldig, ik had dan wel een wedstrijd die in t 4e quart al gespeeld was ... OT lijkt me echt gekkenhuis ja vooral als ze dan nogeens winnenquote:Op donderdag 31 mei 2012 07:05 schreef nelisb het volgende:
Damn ben net terug van de wedstrijd.
Wat een sfeer in dat stadion, echt fantastisch! Mooie uitslag natuurlijk ook, alles zat erin vanavond.
Tegen de geoliede machine zie ik OKC niet zo gauw terug komen, dan geef ik Celtics meer kans.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:40 schreef DUK het volgende:
Tja. Supergame van Rondo natuurlijk maar als je hem dan wint heb je er natuurlijk weinig aan (zal hij denk ik ook wel vinden).
Zag een poll op ESPN trouwens, welke van de twee teams maakt de meeste kans terug te komen van een 2-0 achterstand. Ging daar behoorlijk gelijk op.
Benieuwd naar de meningen hier.
Ik denk (en hoop) de C's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |