Ik kom er niet uit zolang ik in mijn hol blijf.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef Caithlinn het volgende:
Toch maar even de mannen op fok om opheldering vragen...
Is het zo dat mannen problemen het liefst zelf uitzoeken, zich als het ware als een holbewoner in hun hol terugtrekken tot ze er helemaal uit zijn en er dan pas weer uitkomen?
En ja, dit is een serieuze vraag!
Hij weet dus gewoon niet wat hij wil, en blijkbaar kost hem dat nogal wat tijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Caithlinn het volgende:
Hij ligt in scheiding en het valt hem zwaarder dan verwacht. Hij zegt eerst alles voor zichzelf op een rijtje te willen zetten voor hij voor 100% voor mij kan gaan. Maar ondertussen hebben we elkaar al 6 weken niet gezien en dat snap ik dan weer niet, want hij zegt wel dat hij me leuk vindt en voor me wil gaan als hij alles op rijtje heeft.... Ik kan zijn woorden niet zo goed rijmen met zijn daden zeg maar...
Nogal ja...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij weet dus gewoon niet wat hij wil, en blijkbaar kost hem dat nogal wat tijd.
Duidelijk toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:35 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Nogal ja...maar ik weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan... Wat dat betreft ben ik echt zo'n wijf dat graag over alles wil praten... En hij vindt echt dat hij dit alleen moet doen voor hij verder kan met mij...
Mannenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kom er niet uit zolang ik in mijn hol blijf.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kom er niet uit zolang ik in mijn hol blijf.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:35 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Nogal ja...maar ik weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan... Wat dat betreft ben ik echt zo'n wijf dat graag over alles wil praten... En hij vindt echt dat hij dit alleen moet doen voor hij verder kan met mij...
Valt weinig aan te doen inderdaad.quote:
Niks vreemds aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:35 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet 2 dingen tegelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Caithlinn het volgende:
Hij ligt in scheiding en het valt hem zwaarder dan verwacht. Hij zegt eerst alles voor zichzelf op een rijtje te willen zetten voor hij voor 100% voor mij kan gaan. Maar ondertussen hebben we elkaar al 6 weken niet gezien en dat snap ik dan weer niet, want hij zegt wel dat hij me leuk vindt en voor me wil gaan als hij alles op rijtje heeft.... Ik kan zijn woorden niet zo goed rijmen met zijn daden zeg maar...
Niet helemaal, want als ik m sms is t te benauwend. Als ik m niet sms krijg ik berichtjes dat ie aan me denkt. Als ik vraag of ie ff ergens koffie wil drinken kan t niet omdat ie zichzelf niet is en als ik zeg dat ik niet weet of ik dit volhou (ik vind elkaar 6 weken niet zien terwijl je smoorverliefd bent namelijk best lang) kan t opeens weer wel. Maar vervolgens houdt ie zich dan weer niet aan zijn woord...quote:
Vrouw..quote:Op zondag 20 mei 2012 23:41 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Niet helemaal, want als ik m sms is t te benauwend. Als ik m niet sms krijg ik berichtjes dat ie aan me denkt. Als ik vraag of ie ff ergens koffie wil drinken kan t niet omdat ie zichzelf niet is en als ik zeg dat ik niet weet of ik dit volhou (ik vind elkaar 6 weken niet zien terwijl je smoorverliefd bent namelijk best lang) kan t opeens weer wel. Maar vervolgens houdt ie zich dan weer niet aan zijn woord...
Ik heb nu t idee dat er alleen mooie woorden uitkomen en ook al zegt hij dat ze gemeend zijn beginnen die woorden hun glans een beetje te verliezen.
Ja hoe lang dan??? Ik wil gewoon duidelijkheidquote:
Ik vind dat juist fijn aan mannen. Totaal niet negatief.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:43 schreef Caithlinn het volgende:
Maar t verhaal over de holbewoner is dus toch waarthnx voor de bevestiging daarvan!
Nou nog zien of ik daar wat aan heb...
Dat is nou precies waar ik vandaag ook aan zat te denken. Hij mag nou wel eens laten zien dat hij die mooie woorden ook echt meent!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Geen woorden maar daden...
Fijn dat hij problemen heeft maar moet ook aan jou denken.
Mijn tip, ga verder met je leven.
Die heb je!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:45 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja hoe lang dan??? Ik wil gewoon duidelijkheid
Iets met waard en gasten..quote:Op zondag 20 mei 2012 23:46 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dat is nou precies waar ik vandaag ook aan zat te denken. Hij mag nou wel eens laten zien dat hij die mooie woorden ook echt meent!
Vertel het hem. En antwoord op je vraag: Ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:46 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dat is nou precies waar ik vandaag ook aan zat te denken. Hij mag nou wel eens laten zien dat hij die mooie woorden ook echt meent!
Het probleem is niet dat ik niet wil wachten tot hij alles op een rijtje heeft gezet. Maar ik snap gewoon niet hoe je kunt zeggen dat je gek bent op iemand, dat het voelt als 'meant to be' etc etc en vervolgens 6 weken diegene niet wilt zien. Dat snap ik gewoon echt niet... Wat is er nou zo moeilijk aan ff koffie drinken om elkaar ff te zien? Ik claim niet gelijk zijn hele week ofzo.. En volgens mij heeft dat ook niks te maken met ruimte nodig hebben want die hoef je toch niet in te leveren met een half uurtje een bakkie doen?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Die heb je!
Hij komt het je persoonlijk vertellen als hij het weet, hoe veel meer zekerheid zou je willen hebben of wil je dat hij een ultimatum gaat stellen die hij niet na kan komen en dan heeft "gelogen" (ga mij uitleggen hoe vrouwen denken) en je aan het lijntje houdt
Als jij vindt dat hij het wachten niet waard is vetel je dat hem, hoeft hij ook niet meer aan je te denken, zal hem ook nog moeite besparen
I'll keep that in mind...quote:Op maandag 21 mei 2012 00:00 schreef Life2.0 het volgende:
omdat ie nu geen goed gezelschap is of zich even geen goede houding kan geven, bijvoorbeeld.
mannen denken er over tot ze eruit zijn gekomen... of gefossiliseerd zijn
[ afbeelding ]
Lol, genoeg topics hier op fok die het tegendeel bewijzenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef Life2.0 het volgende:
mannen fossiliseren niet, ze komen er altijd uit
Zo is het maar net. Gewoon doorgaan totdat je eruit komt. Ik heb persoonlijk altijd een gevoel van verlies als ik ergens niet uitkom. Pas als het echt niet lukt, vraag je om hulp. Niet eerder.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef Life2.0 het volgende:
mannen fossiliseren niet, ze komen er altijd uit
Hij is niet voor mij weggegaan bij zijn vrouw, ik kwam m pas weer tegen nadat ze hadden besloten uit elkaar te gaan. Dus het verhaal van de getrouwde man met zijn scharrel gaat hier (gelukkig) niet op.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:46 schreef dawg het volgende:
in scheiding. meant to be. right. je zou niet de eerste zijn die erin trapt.
hij is niet verliefd maar hij houdt je aan het lijntje. denk ik dan.
weer? je kon hem al?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:55 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Hij is niet voor mij weggegaan bij zijn vrouw, ik kwam m pas weer tegen nadat ze hadden besloten uit elkaar te gaan. Dus het verhaal van de getrouwde man met zijn scharrel gaat hier (gelukkig) niet op.
Mannen he, mannen openen gaan topics in r&pquote:Op maandag 21 mei 2012 00:09 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Lol, genoeg topics hier op fok die het tegendeel bewijzen
Maar dank voor je inbreng, je helpt me wel om er vertrouwen in te houden. Want dit is de eerste man waarbij het voelt alsof het 'voor altijd' is zeg maar.. Hoe raar dat ook klinkt zoals ik het nu uitleg. Want het frustreert me enorm dat ik hem niet zie, maar het geeft me wel vertrouwen dat hij eerst alles voor zichzelf uit wil zoeken voor hij volledig voor mij gaat. Alleen het evenwicht tussen die 2 heb ik erg veel moeite mee op het moment.
Ja, ik kende hem al van toen hij nog wel getrouwd was en ja, toen was t liefde op t eerste gezicht maar hebben we er niks mee gedaan omdat we allebei die grens niet over wilden gaan. Ik wilde niet 'die andere vrouw' zijn en hij wilde zijn vrouw niet bedriegen. Dus toen besloten elkaar niet meer te zien of te contacten. Een jaar later kwamen we elkaar weer tegen en toen was hij bij zijn vrouw weg, woonde op zichzelf etc.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:58 schreef dawg het volgende:
[..]
weer? je kon hem al?
en dan denk ik nog steeds dat hij niet verliefd is. dat kan ik namelijk nergens in je tekst teruglezen. jij wel, als je het nog eens goed naleest?
Hij laat je 6 weken stikken, komt zijn afspraken niet na. Daar heb je toch helemaal niks aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:46 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Volgens jou gaat de holbewonertheorie dus niet op?quote:Op maandag 21 mei 2012 01:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij laat je 6 weken stikken, komt zijn afspraken niet na. Daar heb je toch helemaal niks aan.
Dee holbewonertheorie gaat toch over hoe mannen met gevoelens/problemen omgaan, niet over afspraken niet nakomen of niets laten horen. Totaal verschillende dingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:16 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Volgens jou gaat de holbewonertheorie dus niet op?
Dit inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 01:19 schreef Kola het volgende:
[..]
Dee holbewonertheorie gaat toch over hoe mannen met gevoelens/problemen omgaan, niet over afspraken niet nakomen of niets laten horen. Totaal verschillende dingen.
True... Wederom stof tot nadenken hier... Want als ie als een holbewoner in zijn hol gaat zitten is het wel logisch dat hij niet nakomt wat ie gezegd heeft. Maar dan moet hij dat natuurlijk ook niet zeggen...quote:Op maandag 21 mei 2012 01:19 schreef Kola het volgende:
[..]
Dee holbewonertheorie gaat toch over hoe mannen met gevoelens/problemen omgaan, niet over afspraken niet nakomen of niets laten horen. Totaal verschillende dingen.
Daar moet je écht weer een vrouw voor zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Caithlinn het volgende:
Ja dat doe je dan ook. Maarja je moet voor jezelf afwegen is hij het dit waard.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:33 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
True... Wederom stof tot nadenken hier... Want als ie als een holbewoner in zijn hol gaat zitten is het wel logisch dat hij niet nakomt wat ie gezegd heeft. Maar dan moet hij dat natuurlijk ook niet zeggen...
Pff, soms?! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik door een ex een beetje allergisch ben geworden voor mannen die geen rekening met mij houden, dus af en toe vraag ik me af of ik niet gewoon overdone reageer. Maar als je iemand echt leuk vindt doe je toch graag moeite voor diegene? Althans ik wel...
Dat moet van twee kanten komen. Jij houdt nu ook geen rekening met iemand die zwaar in de zeik zit.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:33 schreef Caithlinn het volgende:
Pff, soms?! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik door een ex een beetje allergisch ben geworden voor mannen die geen rekening met mij houden,
Ja, je reageert overdone. Ja, daar doe je graag moeite voor. Onder normale omstandigheden.quote:dus af en toe vraag ik me af of ik niet gewoon overdone reageer. Maar als je iemand echt leuk vindt doe je toch graag moeite voor diegene? Althans ik wel...
In dat geval moet hij haar niet aan het lijntje houden. En loze beloftes maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet van twee kanten komen. Jij houdt nu ook geen rekening met iemand die zwaar in de zeik zit.
[..]
Ja, je reageert overdone. Ja, daar doe je graag moeite voor. Onder normale omstandigheden.
En misschien vindt 'ie je ook gewoon niet zo leuk(meer). Who knows. Vraag het hem over een paar weken nog eens.
|n dat geval moet TS ook niet steeds komen vragen.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
In dat geval moet hij haar niet aan het lijntje houden. En loze beloftes maken.
Ik zou ook mijn vraagtekens plaatsen bij dat soort acties.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
|n dat geval moet TS ook niet steeds komen vragen.
Nee, dat je inziet dat jouw "probleem" niet in verhouding staat tot zijn problemen en hem gewoon even met rust laat zonder dat gezeik van je over hoe zwaar jij het er wel niet mee hebt...quote:Op maandag 21 mei 2012 08:47 schreef Caithlinn het volgende:
Wat wil hij dan? Dat ik lijdzaam in een hoekje ga afwachten?
Ga idd gewoon verder en verwacht ook geen antwoord meer. Hier hebben jullie beide niks aan.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:47 schreef Caithlinn het volgende:
Ik heb die theorie ook maar even bij de man kwestie neergelegd en die bevestigde ook dat het klopt.
Daarna gesteld dat ik dan dus beter verder kan gaan met mijn leven totdat hij een x uit zijn hol kruipt en dan maar zien of het nog steeds zo voelt. Dan krijgt hij zijn rust en scheelt dat mij een hoop frustratie... Maar daar antwoord hij dan weer niet op... Wat wil hij dan? Dat ik lijdzaam in een hoekje ga afwachten?
Geneuzel? Volgens mij is hij degene hier die me aan t lijntje houdt.... Als hij niet verder wil met mij moet hij ook niet zeggen dat hij wel voor me wil gaan als hij zijn sores uitgezocht heeft...quote:Op maandag 21 mei 2012 09:04 schreef CutCake het volgende:
[..]
Nee, dat je inziet dat jouw "probleem" niet in verhouding staat tot zijn problemen en hem gewoon even met rust laat zonder dat gezeik van je over hoe zwaar jij het er wel niet mee hebt...
Dat bepaalde mannen niet dezelfde behoefte hebben om over hun gevoelens te praten betekent niet dat ze daar in de plaats geneuzel aan willen horen van anderen als vervanging.
Helemaal mee eens, een scheiding is voor de meeste mensen ook niet makkelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar dan is het toch duidelijk? Hij wil verder met je als hij zijn sores heeft uitgezocht. Hij ligt in scheiding, dat is niet niks. Geef hem die ruimte waar hij om vraagt. En als je dat niet aan kan, zeg dat dan tegen hem.
Ik snap ook best dat dat tijd nodig heeft, maar ik vraag niet gelijk om al zijn aandacht. Ik vroeg om een x koffie drinken om elkaar ff te zien of een x wat leuks doen als afleiding... Ik claim niet gelijk al zijn tijd en hoef ook niet morgen met hem samen te wonen ofzo...quote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, een scheiding is voor de meeste mensen ook niet makkelijk.
Je kan niet van iemand verwachten om alles gelijk af te sluiten en jou alle aandacht geeft..
Hij zal nog veel denken aan zn scheiding, aangezien de meeste toch trouwen om voor altijd gebonden te zijn en nu moet hij inzien dat hij een totaal andere toekomst heeft.
Als je toekomst zo drastisch veranderd, is het moeilijk om dat gelijk te accepteren en met een ander verder te gaan.
Dit kan zelfs gelden voor de mensen die scheiden, met een goede reden en ook niet meer van de ander houden.
Een grote verandering heeft tijd nodig en volgensmij maakt het niet uit of je dan een man of vrouw bent, mannen zijn niet van steen.
Lolquote:
Ik vind dat je je antwoord hebt en verder moet kijken.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:13 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Lolvind je het erg als ik die optie pas als allerlaatste mogelijkheid gebruik?
Ik vind het wel frappant dat de ene helft hier zegt dat ik aan t lijntje gehouden word en de andere helft dat ik gewoon geduld moet hebben. Ik ga maar voor de positieve benaderingquote:Op maandag 21 mei 2012 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind dat je je antwoord hebt en verder moet kijken.
Ik kan geduld hebben en gewoon verder gaan met mijn leven toch? T een sluit t ander niet uit. Mocht t echt 'meant to be' zijn (zijn woorden overigens) komen we elkaar vanzelf weer tegen...quote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet niet. De postieve benadering zou ik vinden dat je zou besluiten je niet aan het lijntje te laten houden. Iets zegt mij dat het nog lang niet zeker is dat hij met open armen op je wacht als hij alles weer op een rijtje heeft. Kan me ook goed voorstellen dat hij zich niet direct in een volgende relatie wil storten.
Wat een bitch ben jij zeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:29 schreef drijfhout het volgende:
Die holbewonertheorie klopt wel, maar ik vind deze betreffende man in deze betreffende situatie niet zo'n goed voorbeeld. Kom op zeg, als ie al bij zijn ex weg was, dan slaan deze zes weken nergens op.
Ik adviseer je verder te gaan met je leven, want dat rare geneuzel van deze man, daar heb je geen ene pepernoot aan. Gewoon niet pikken, laat hem lekker wegkwijnen in zijn eigen hersenspinsels. Als ie echt verliefd op je was, dan zou hij dat heus wel in daden kunnen laten merken. Weet je trouwens wel heel zeker dat die ex uit beeld is? Wat is ie aan het doen dan? Maandenlang huilen? En jij maar geduldig wachten tot ie uitgesnotterd is? Sorrie, maar in een relatie of verhouding of een verliefdheid zijn er twee mensen, en deze nonsens doet op geen enkele manier recht aan JOU.
Hey, ik ben geen homo, lamlul.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een bitch ben jij zeg.
Mannen hebben ook gevoelens en van iemand scheiden waarmee je misschien jarenlang letterlijk alles mee hebt gedaan is ook niet zo simpel.
Ik ken het volledige verhaal er niet achter maar als een man zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken over alles, geef hem dan die tijd en nogmaals laat zo af en toe weten wat jij voor hem betekent.
My 2 cents? Hij gebruikt je voor de sex.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:24 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik kan geduld hebben en gewoon verder gaan met mijn leven toch? T een sluit t ander niet uit. Mocht t echt 'meant to be' zijn (zijn woorden overigens) komen we elkaar vanzelf weer tegen...
Ik kan zijn woorden prima rijmen met zijn daden. Hij wil je op afroep beschikbaar houden, ook wel 'warm houden' genoemd.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Caithlinn het volgende:
Je gaat met iemand die onbetrouwbaar gedrag vertoonde in eerdere relaties en nou verwacht je dat hij zich ineens ontzettend betrouwbaar gaat gedragen?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:41 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Niet helemaal, want als ik m sms is t te benauwend. Als ik m niet sms krijg ik berichtjes dat ie aan me denkt. Als ik vraag of ie ff ergens koffie wil drinken kan t niet omdat ie zichzelf niet is en als ik zeg dat ik niet weet of ik dit volhou (ik vind elkaar 6 weken niet zien terwijl je smoorverliefd bent namelijk best lang) kan t opeens weer wel. Maar vervolgens houdt ie zich dan weer niet aan zijn woord...
Ik heb nu t idee dat er alleen mooie woorden uitkomen en ook al zegt hij dat ze gemeend zijn beginnen die woorden hun glans een beetje te verliezen.
heeft hij je dat zelf verteld? dat ze al besloten hadden om uit elkaar te gaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:55 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Hij is niet voor mij weggegaan bij zijn vrouw, ik kwam m pas weer tegen nadat ze hadden besloten uit elkaar te gaan. Dus het verhaal van de getrouwde man met zijn scharrel gaat hier (gelukkig) niet op.
Lol inderdaad. Grote kans dat hij TS lag aan te duwen terwijl hij thuis een vrouw op zich had zitten wachten.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
heeft hij je dat zelf verteld? dat ze al besloten hadden om uit elkaar te gaan?
En waarschijnlijk nog steeds, dat vrouwen hier nog intrappen, wat zijn het toch ook naïeve wezensquote:Op maandag 21 mei 2012 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol inderdaad. Grote kans dat hij TS lag aan te duwen terwijl hij thuis een vrouw op zich had zitten wachten.
Zou kunnen kloppen op t feit na dat we nog niet met elkaar naar bed zijn geweest...quote:Op maandag 21 mei 2012 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
My 2 cents? Hij gebruikt je voor de sex.
[..]
Ik kan zijn woorden prima rijmen met zijn daden. Hij wil je op afroep beschikbaar houden, ook wel 'warm houden' genoemd.
Wil je hem zo lang mogelijk geinteresseerd houden? Hou je benen dan zo lang mogelijk bij elkaar. Zodra hij een keer over je heen is geweest ben je niet interessant meer.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:46 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Zou kunnen kloppen op t feit na dat we nog niet met elkaar naar bed zijn geweest...
Hij woonde al op zichzelf toen ik m weer tegenkwam... En zijn ex woonde toen al samen met een andere vent...quote:Op maandag 21 mei 2012 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
heeft hij je dat zelf verteld? dat ze al besloten hadden om uit elkaar te gaan?
Wie houdt wie dan aan het lijntje?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wil je hem zo lang mogelijk geinteresseerd houden? Hou je benen dan zo lang mogelijk bij elkaar. Zodra hij een keer over je heen is geweest ben je niet interessant meer.
'He`s just not that interested in you' komt dan bij me naar boven.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:48 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Hij woonde al op zichzelf toen ik m weer tegenkwam... En zijn ex woonde toen al samen met een andere vent...
Wow, jij bent wel heel negatief ingesteld...quote:Op maandag 21 mei 2012 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wil je hem zo lang mogelijk geinteresseerd houden? Hou je benen dan zo lang mogelijk bij elkaar. Zodra hij een keer over je heen is geweest ben je niet interessant meer.
Negatief? Meid, hij laat 6 weken niks van zich horen. Noem me negatief, ik noem mijzelf liever realist.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:49 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Wow, jij bent wel heel negatief ingesteld...
Hij spreekt wel de waarheid, neem dat maar van mij aan.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:49 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Wow, jij bent wel heel negatief ingesteld...
Waar in dit topic heb ik gezegd dat hij 6 weken niks van zich liet horen? We hebben elkaar 6 weken niet gezien, maar wel dagelijks contact hoor...quote:Op maandag 21 mei 2012 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Negatief? Meid, hij laat 6 weken niks van zich horen. Noem me negatief, ik noem mijzelf liever realist.
Ja, je bent aan 't zoeken naar strohalmen omdat je niet voor jezelf wil toegeven dat wat Scorpie zegt gewoon waar is.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:57 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Waar in dit topic heb ik gezegd dat hij 6 weken niks van zich liet horen? We hebben elkaar 6 weken niet gezien, maar wel dagelijks contact hoor...
Dat zeg ik, 'Warmhouden'. SMSje hier, Whatsappje daar, MSN berichtje met koetsiekoetsiekoe erin, the works.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:57 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Waar in dit topic heb ik gezegd dat hij 6 weken niks van zich liet horen? We hebben elkaar 6 weken niet gezien, maar wel dagelijks contact hoor...
Een scheiding is niet zo leuk en misschien vindt hij ook wel dat hij dat netjes moet afsluiten om goed met jou verder te kunnen komen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:58 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat ik niet wil wachten tot hij alles op een rijtje heeft gezet. Maar ik snap gewoon niet hoe je kunt zeggen dat je gek bent op iemand, dat het voelt als 'meant to be' etc etc en vervolgens 6 weken diegene niet wilt zien. Dat snap ik gewoon echt niet... Wat is er nou zo moeilijk aan ff koffie drinken om elkaar ff te zien? Ik claim niet gelijk zijn hele week ofzo.. En volgens mij heeft dat ook niks te maken met ruimte nodig hebben want die hoef je toch niet in te leveren met een half uurtje een bakkie doen?
Dat is niet het 'het probleem'. Dat is JOUW probleem. Niet ZIJN probleem.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:58 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat ik niet wil wachten tot hij alles op een rijtje heeft gezet.
Der staat juist dat dat niet een probleem is... Niet t mijne of t zijne...quote:Op maandag 21 mei 2012 14:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is niet het 'het probleem'. Dat is JOUW probleem. Niet ZIJN probleem.
Ja, moiquote:Op maandag 21 mei 2012 15:54 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik ken bar weinig mannen die verliefd zijn op iemand en tegelijk haar 6 weken in de wacht zetten. Wat een bs-verhaal zeg
Ts heeft gelijk; dit is geen probleem. Dit is pijnlijk voor 1 persoon binnenkort....
het antwoord is al gegeven, maar dat wil je niet accepteren.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:09 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja, moi![]()
Maar dat was dus ook een van mijn vragen... Hoe kun je nou iemand die je leuk vindt 6 weken niet zien? Ook al moet 'je jezelf terugvinden' en 'alles op een rijtje zetten'... Ik snap dat dus niet. Zelfs dan kun je toch wel een half uurtje tijd maken?
Hij gaat helemaal niet scheiden johquote:Op maandag 21 mei 2012 16:09 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja, moi![]()
Maar dat was dus ook een van mijn vragen... Hoe kun je nou iemand die je leuk vindt 6 weken niet zien? Ook al moet 'je jezelf terugvinden' en 'alles op een rijtje zetten'... Ik snap dat dus niet. Zelfs dan kun je toch wel een half uurtje tijd maken?
Zijn ex is bij hem weggegaan omdat zij een ander had? Dan voelt hij zich vast verraden en wellicht durft hij zich niet meer in een relatie te storten? Bang om zich te binden?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:48 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Hij woonde al op zichzelf toen ik m weer tegenkwam... En zijn ex woonde toen al samen met een andere vent...
Dat kan niet en dat antwoord is je al 100 keer gegeven. Maar dat is schijnbaar niet het antwoord wat je wilt horen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:09 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja, moi![]()
"Iemand die je leuk vindt" en "zes weken niet zien" is tegenstrijdig.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:09 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja, moi![]()
Je bent Oost-Indisch doof? Of is de plaat groot genoeg om er gewoon overheen te lezen?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:09 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja, moi![]()
Heel goed. TT gelezen, reactie neergescheten, de rest niet gelezen. Jij komt er welquote:Op maandag 21 mei 2012 15:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mannen praten over problemen in de kroeg. Max. een kwartiertje en dan gaat het weer over neuken.
Dat is geen echte vraag, hè.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:09 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja, moi![]()
Hoe kun je dat nou niet snappen terwijl het zo pijnlijk duidelijk is? Is het bord zo groot dat je er niet meer langs kunt kijken?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:09 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja, moi![]()
Ja of hij is helemaal niet weg en dat appartement is gewoon z'n love-shack.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn ex is bij hem weggegaan omdat zij een ander had? Dan voelt hij zich vast verraden en wellicht durft hij zich niet meer in een relatie te storten? Bang om zich te binden?
Wil je dan dat hij zich nu met twijfels in een relatie met jou stort of toch maar even wachten tot hij weer vertrouwen in zichzelf heeft en een stabieler mens is?
Waarschijnlijk 'heeft hij nog nooit iemand ontmoet zoals zij'. En meer van zulke mooie, zoete, warme broodjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja of hij is helemaal niet weg en dat appartement is gewoon z'n love-shack.
Verder als TS en hij nog niet eens geneukt hebben vraag ik me af waar ze het over hebt met 'meant to be' en zo.
Gelukkig zijn die antwoorden totaal niet tegenstrijdig hierquote:Op maandag 21 mei 2012 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat kan niet en dat antwoord is je al 100 keer gegeven. Maar dat is schijnbaar niet het antwoord wat je wilt horen.
TP heeft gelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:53 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die antwoorden totaal niet tegenstrijdig hieren ja, misschien heb ik een plaat voor mijn kop
Maar ik geef hem toch het voordeel van de twijfel met het risico dat ik gekwetst word...
Dank jullie allemaal voor jullie positieve en minder positieve inbreng![]()
Slotje!
Het zijn hooguit uitspraken over waarschijnlijkheid. En als zij ervoor kiest om er toch vanuit te gaan dat het goed uitpakt, is dat haar goed recht.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef CoolGuy het volgende:
Dus, je opent een topic omdat je zelf twijfelt aan het verhaal. En als hier dan tegen je gezegd wordt dat je inderdaad terecht twijfelt aan het hele verhaal dan kies je er ineens voor om toch maar te geloven wat je wíl geloven.
Dan had je ook geen topic hoeven te openen, maar jij was stiekem uit op mensen die sussend kussiekroel-reacties zouden geven aan je.
Domme gans
Moet ze ook niet bedelen om bevestiging.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zijn hooguit uitspraken over waarschijnlijkheid. En als zij ervoor kiest om er toch vanuit te gaan dat het goed uitpakt, is dat haar goed recht.
Nee hoor, ik heb al jullie comments meegenomen en die hou ik ook zeker wel in mijn achterhoofd! Dan maar een dom gansje, wel een verliefd dom gansje die net iets meer achtergrondinfo heeft dan jullie <3quote:Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef CoolGuy het volgende:
Dus, je opent een topic omdat je zelf twijfelt aan het verhaal. En als hier dan tegen je gezegd wordt dat je inderdaad terecht twijfelt aan het hele verhaal dan kies je er ineens voor om toch maar te geloven wat je wíl geloven.
Dan had je ook geen topic hoeven te openen, maar jij was stiekem uit op mensen die sussend kussiekroel-reacties zouden geven aan je.
Domme gans
Moet je het topic maar niet lezen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet ze ook niet bedelen om bevestiging.
ts is verliefd. en liefde maakt blind, zo valt te lezen. geeft niks, maar wel begrijpelijk dat mensen dan zo reageren.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zijn hooguit uitspraken over waarschijnlijkheid. En als zij ervoor kiest om er toch vanuit te gaan dat het goed uitpakt, is dat haar goed recht.
Ja, een verliefd dom gansje die al zes weken de boot wordt afgehouden en nog steeds niet doorheeft dat ze als oproep spons dient. Maar wel met achtergrondinformatie hoor, hhuhuhuhuhu.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:19 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al jullie comments meegenomen en die hou ik ook zeker wel in mijn achterhoofd! Dan maar een dom gansje, wel een verliefd dom gansje die net iets meer achtergrondinfo heeft dan jullie <3
Mensen openen een topic, ik reageer erop. TS kiest ervoor dat te negeren. Prima, maar ga dan niet haten als je straks gedumpt wordt. En ga al helemaal niet bijdehand lopen doen als twaalf mensen notabene je eigen twijfels gaan bevestigenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je het topic maar niet lezen.
En je hoeft niet te reageren.
Ik zeg toch niet dat ik je opmerkingen heb genegeerd? Ik heb ze meegenomen in mijn overweging. Daarom heb ik ook iedereen bedankt voor zijn inbreng. Does lief!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen openen een topic, ik reageer erop. TS kiest ervoor dat te negeren. Prima, maar ga dan niet haten als je straks gedumpt wordt. En ga al helemaal niet bijdehand lopen doen als twaalf mensen notabene je eigen twijfels gaan bevestigen
My point exactly... Dank jequote:Op maandag 21 mei 2012 18:33 schreef Peter het volgende:
Wat is iedereen toch bezorgd en bang voor TS. Bang dat TS een verkeerde keuze maakt. So what? In het leven val je wel eens.. hort er bij.
En een kleine kans op succes is wellicht beter dan het geen kans geven
Oh, ik dacht Scorpie herkent de bekende dooddoeners wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen openen een topic, ik reageer erop. TS kiest ervoor dat te negeren. Prima, maar ga dan niet haten als je straks gedumpt wordt. En ga al helemaal niet bijdehand lopen doen als twaalf mensen notabene je eigen twijfels gaan bevestigen
Dank jequote:
Grrrrrr ! You !quote:Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ik dacht Scorpie herkent de bekende dooddoeners wel.
dat je je zo uberhaupt laat behandelen begrijp ik niet. heb wat meer zelfrespect zeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:42 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dank jenou maar duimen dat die holbewoner snel uit zijn hol komt haha.
Wel lief dat je denkt dat ik beter verdien dan ditquote:Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
dat je je zo uberhaupt laat behandelen begrijp ik niet. heb wat meer zelfrespect zeg.
Jeuj!!! De liefdes-estafette!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Wel lief dat je denkt dat ik beter verdien dan ditik ben gewoon positief ingesteld denk ik. En ja, ik wil hier graag in geloven... Dus dan maar ff een plaat voor mijn harses en op mijn bek gaan... Maar als dit wel werkt is het het wachten waard
Die rugzakjes heb ik allangquote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Jeuj!!! De liefdes-estafette!!!
En de volgende vent in je leven op zn bek laten gaan omdat je nog met zgn 'rugzakjes' zit
(gokken doe je met fiches, niet met je hart)
Tja, geduld is een schone zaak. En duidelijk of zekerheid? Niets is zeker, dat is zeker. Maar verkijk je niet op kerels; de meeste mannen zijn inderdaad holbewoners en hebben het verstand in hun ballen zitten.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:45 schreef Caithlinn het volgende:
Ja hoe lang dan??? Ik wil gewoon duidelijkheid
Ja hoor, dat kan ik je als man zijnde bevestigen. Als ik een probleem heb dat wil ik dat zelf graag oplossen zonder er iemand anders lastig mee te vallen en alleen als het echt godsonmogelijk is om het zelf op te lossen dan zal ik om hulp vragen. Maar dat zal in de praktijk vrijwel nooit voorkomen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef Caithlinn het volgende:
Toch maar even de mannen op fok om opheldering vragen...
Is het zo dat mannen problemen het liefst zelf uitzoeken, zich als het ware als een holbewoner in hun hol terugtrekken tot ze er helemaal uit zijn en er dan pas weer uitkomen?
En ja, dit is een serieuze vraag!
Je bedoelt dat je altijd zelf je problemen oplost?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef HAL9000S het volgende:
Als ik een probleem heb dat wil ik dat zelf graag oplossen zonder er iemand anders lastig mee te vallen en alleen als het echt godsonmogelijk is om het zelf op te lossen dan zal ik om hulp vragen. Maar dat zal in de praktijk vrijwel nooit voorkomen.
Oude truuk.... laat je niet gebruiken.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Caithlinn het volgende:
Thnx, dat was precies wat ik van plan wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef Henk1056 het volgende:
Als je thuis zit op deze manier kunnen zes weken echt binnen no-time voorbij vliegen. Dus voor jou kan het heel anders aanvoelen als je elke dag druk bent. Dan voelt het als een veel langere tijd. Geef hem de kans om jou te missen en initiatief te nemen (berichtjes e.d.). Maar als je vervolgens geen reet van hem hoort zegt dat ook wel wat. Als je iemand leuk vindt dan wil en zoek je uiteindelijk toch wel op de een of andere manier contact.
Maar als je hem telkens 'bestookt' komt het allemaal aanwaaien voor hem en komt het niet vanuit hemzelf. Prima om hem zo af en toe duidelijk te maken wat je voor hem voelt trouwens.Maar stel je niet te afhankelijk of 'low value' op. Stuur 'm af en toe eens een leuke foto of filmpje ofzo via je mobiel, zodat ie betrokken blijft. En wees niet te gehaast, het is nou eenmaal niet een volledig normale situatie.
Stel dat jullie straks gelukkig worden met elkaar dan was je geduld nu het wel waard. Stel dat het niets wordt, nou ja dan heb je je geduld getraind en wat tijd in hem geïnvesteerd zonder resultaat, maar dat lijkt me niet zo erg als je ondertussen gewoon een leuk leven hebt.
Als jij iemand gaat geloven die zegt dat de tijd vliegt als je hele dagen thuiszit en de tijd langzaam gaat als je drukke dagen hebt klopt er echt iets niet met je realiteitszin. Je reinste kolder!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:51 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Thnx, dat was precies wat ik van plan waszelfs na alle minder goede berichten in dit topic... Ik kan er nog wel in geloven en zal geduldig zijn...
Dan geloof je het niet? Voor mij vliegt de tijd nu. En als ik elke dag aan het werk ben duurt het veel langer voordat ik door die klote week heen ben. Als je druk bent en je werk leuk vindt kan de tijd inderdaad ook snel gaan ja. Maar als je een saaie kutbaan hebt duurt een week een eeuwigheid. Het punt is dat mensen een tijdsbestek van zes weken anders kunnen ervaren dan een ander.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Als jij iemand gaat geloven die zegt dat de tijd vliegt als je hele dagen thuiszit en de tijd langzaam gaat als je drukke dagen hebt klopt er echt iets niet met je realiteitszin. Je reinste kolder!
Maar goed, langzaam tekent het plot zich wel af.... Net zoals je goedgelovig de wawa-tijd vliegt onzinwoordjes van Henk slikt, slik je ook de wawa-woordjes van die innig op jou verliefde man. Toch?
(vroeger kochten mensen brak slootwater als 'medicijn tegen alles'....het is maar wat je wilt geloven....)
Ja, hier kan ik drammerig zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:27 schreef formerjellybean het volgende:
Nou heel raar is dat niet hoor. Je kan smoorverliefd zijn en er toch iets heftigs gebeuren waar je even tijd voor jezelf nodig hebt.
Ik heb het zelf ook meegemaakt met een ander , hij gaf een en ander aan zijn hoofd te hebben en heb ik een paar keer bericht gestuurd maar hem ook de ruimte gegund.
Nu heeft die heel leuk die berichtjes bewaard en zag ik hem gisteren.
Heel eerlijk vind ik haar een beetje drammerig, soms kan je heel verliefd zijn maar er toch even iets tussen komen waar je zelf even uit moet komen en moet je even de ander de ruimte gunnen om dingen weer op een rijtje te krijgen.
Nou, het is maar van welke kant je het bekijkt......ik vind het wel wat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:57 schreef NanaVonB het volgende:
Getrouwde mannen daten is niet de meest verstandige optie
Nou, gek niet, maar wel verbazingwekkend.quote:
Misschien wil jij je niet binden maar het is heel duidelijk dat TS meer aandacht wilt dan dat ze nu krijgtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef blomke het volgende:
[..]
Nou, het is maar van welke kant je het bekijkt......ik vind het wel wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |