De cherry cola is nu in de aanbieding bij de spar :pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:33 schreef GimmeGore het volgende:
Wij gaan ongeveer 1x per maand naar Nordhorn, voornamelijk naar de Kaufland.
Maar we hebben nu nog zo veel spul staan van de laatste keer en de vakantie in Leipzig dat we het proberen te rekken tot voor de verjaardag van mijn vriend. Helaas zijn de cherry cola en de vanille cola al een tijdje op.
Kunnen we geen petitie openen om een kaufland naast de IKEA te zetten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:33 schreef GimmeGore het volgende:
Wij gaan ongeveer 1x per maand naar Nordhorn, voornamelijk naar de Kaufland.
Maar we hebben nu nog zo veel spul staan van de laatste keer en de vakantie in Leipzig dat we het proberen te rekken tot voor de verjaardag van mijn vriend. Helaas zijn de cherry cola en de vanille cola al een tijdje op.
Mijn fout zie ikquote:Op donderdag 1 november 2012 19:30 schreef GimmeGore het volgende:
De link naar de site van Trinkgut in de OP klopt trouwens niet.
Zijn die getränkehallen eigenlijk goedkoper dan een supermarkt?
Jep, zeker bij de aldi/lidl maar ook de andere supermarkten, heftige concurrentie tussen de supermarkten, discounters en drogisterijketensquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
Is het kopen van drogmetica in Duitsland goedkoper, zoals deo, scheerschuim, scheermesjes enz.?
Geldt dat ook voor A-merken als Gillette enzo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, zeker bij de aldi/lidl maar ook de andere supermarkten, heftige concurrentie tussen de supermarkten, discounters en drogisterijketens
Neuh, das britsquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:05 schreef Curiosity het volgende:
Duitse merken zijn veel goedkoper, bijv Nivea, of Gillete nog Duits is weet ik niet.
Bron: http://ecofabulous.blogsp(...)ng-bij-kruidvat.htmlquote:Prijs voor Gillette Fusion scheermesjes (8 stuks)
dm drogist Duitsland: ¤ 19,99 (in 2011)
Amazon.co.uk ¤ 21,51 (Ŗ 17,35 )
Rossmann drogist Duitsland: ¤ 23,99
Etos Nederland ¤ 32,99
Kruidvat Nederland ¤ 34,99
volgens mij zijn ze nu rond de 25 euro in duitsland, onderlaatst een keer bij de müller in de aanbieding gekocht (die oranje verpakking bedoel ik ) en in NL zeker 10 euro duurder (in de aanbieding..)quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:45 schreef Felagund het volgende:
Even googelen levert op dat het idd een stuk goedkoper is in Duitsland:
[..]
Bron: http://ecofabulous.blogsp(...)ng-bij-kruidvat.html
Mooie voorraadkast!quote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef Zigger het volgende:
Gisteren mijn slag weer kunnen slaan in een Rewe, nadat ik al vele weken op zoek was naar de enige echte overheerlijke Duitse McDonalds mayonaise.......! Heeft een heerlijke ietwat zurige smaak.
[ afbeelding ]
Was op veel plekken niet meer te krijgen. Meteen maar alle 8 stuks meegenomen (1 al in de ijskast).
8, 1 al in de ijskast....!quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef Zigger het volgende:
[..]
8, 1 al in de ijskast....!
Door alle bezoeken aan Duitse supermarkten die ze niet meer hadden, hebben deze flessen me zeker 50 euro gekost......
Idd, maar het was vooral dat de voorraad stokt, alles pakken wat ik pakken kon. Kan best zijn dat ze die dingen uit de handel halen, heb ik al met een aantal producten gehad.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]ipv ¤50 bij 1 fles kost het je nu maar ¤6,25 per fles
Ik zie ze regelmatig in de folder staan bij de Penny...quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Zigger het volgende:
[..]
Idd, maar het was vooral dat de voorraad stokt, alles pakken wat ik pakken kon. Kan best zijn dat ze die dingen uit de handel halen, heb ik al met een aantal producten gehad.
hoe groter de stad hoe groter de real, die dingen zitten echt overalquote:Op zondag 4 november 2012 19:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Iemand enig idee waar een beetje een grote Real zit? (Het is al groot natuurlijk) In de omgeving van Nijmegen - Oberhausen - Venlo
Rees.quote:Op zondag 4 november 2012 19:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Iemand enig idee waar een beetje een grote Real zit? (Het is al groot natuurlijk) In de omgeving van Nijmegen - Oberhausen - Venlo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |