abonnement Unibet Coolblue
pi_112370335
In Oberhausen zitten de meeste supers wel vertegenwoordigd. Edeka is de Duitse versie van AH maar dan beter imo :Y Ook zit Aldi süd er *O*

Oh, en er zit ook een paar goeie grote Trinkguts (Drank O-) )

Nog genoeg andere zaken ook trouwens. Kan je meteen even langs de Centro voor de debiel veel kleine veel te dure merkshopjes :P

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 01:40:27 ]
pi_112373316
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 00:36 schreef md89 het volgende:
Volgende week ben ik in de buurt van Oberhausen en Essen en zou graag een Duitse supermarkt bezoeken. Niet echt voor specifieke producten maar gewoon om eens rond te kijken. Heb alleen geen idee welke! Maakt het nog wat uit? Welke raden jullie aan?
Ik zou sowieso naar de Kaufland gaan! :)
  zondag 3 juni 2012 @ 10:37:46 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_112374311
Ik zou ook voor de Kaufland gaan als dat je enige bezoekje is. Groot en niet duur. Maar als je er een dagje van kunt maken zou ik naar een drankhandel, Aldi Sued, Kaufland en Edeka gaan :+
Spoilers!
pi_112513876
Is er over de grens goedkope extra vierge kokosolie te krijgen?

Elke keer als ik bij de natuurwinkel 10 euro neertel voor 500ml voel ik mij best wel opgelicht.......
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:57:59 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_112516355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef teletubi13 het volgende:
extra vierge kokosolie

LOL
extra vierge ken ik alleen van olijfolie, en ook daar is het eigenlijk een onzin aanduiding, moderne persen zijn zo krachtig dat alle olie er in de eerste persing uitkomt.
Maar goed, kijk altijd even op www.ebay.de
http://www.ebay.de/sch/i.(...)trksid=p3286.c0.m359
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_112531348
Volgende maand met vriend mee naar zijn huisje in Keulen, eindelijk weereens lekker inkopen doen *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_112542144
Kokosolie kun je ook in de toko kopen, voor ¤3 per pot.
pi_112548686
Ik koop al mijn bier in Duitsland c_/ Als Groninger ben ik er gelukkig zo en dan hangt het maar net af van de aanbieding waar of wat ik koop.
pi_112549604
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgende maand met vriend mee naar zijn huisje in Keulen, eindelijk weereens lekker inkopen doen *O*
:o

Klinkt alsof je nu aan honger lijdt.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:24 schreef MCH het volgende:
Ik koop al mijn bier in Duitsland c_/ Als Groninger ben ik er gelukkig zo en dan hangt het maar net af van de aanbieding waar of wat ik koop.
Sinds ik gewend ben aan Duits pils (Jever/Krombacher/etc.) vind ik de Nederlandse pilseners nog maar net te drinken. Veel te zoet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_112549819
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:38 schreef Felagund het volgende:

[..]

:o

Klinkt alsof je nu aan honger lijdt.

[..]

Sinds ik gewend ben aan Duits pils (Jever/Krombacher/etc.) vind ik de Nederlandse pilseners nog maar net te drinken. Veel te zoet.
Duits bier is inderdaad fris bitter wat veel beter is. *O* Laffe Nederlandse merken. :r
pi_112550219
Al vind ik Jever niet zo. Becks op 1, Konig ook lekker, Franziskaner, Haake-Beck, Bit. :9~
pi_112552114
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:48 schreef MCH het volgende:
Al vind ik Jever niet zo. Becks op 1, Konig ook lekker, Franziskaner, Haake-Beck, Bit. :9~
Becks vind ik dan weer niets aan, lijkt wat mij betreft op de Nederlandse bieren. Meestal drink ik als doordrinkbier overigens Weiss/Weizenbier.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_112552230
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgende maand met vriend mee naar zijn huisje in Keulen, eindelijk weereens lekker inkopen doen *O*
het is zó leuk, boodschappen doen in duitsland O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_112552373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:38 schreef Felagund het volgende:

[..]

:o

Klinkt alsof je nu aan honger lijdt.

[..]

hahaha allesbehalve :+

Heb er gewoon zin in, boodschappen doen daar vind ik zoveel leuker en met veel dingen ook zoveel goedkoper, dus flink inslaan.
En natuurlijk lekker voor hem koken als hij thuiskomt van zijn werk want itt zijn vorige huisje in Hannover heeft hij nu wel kookgelegenheid in zijn keuken.
Hoeven we niet elke avond uiteten gelukkig :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_112552423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:28 schreef Felagund het volgende:

[..]

Becks vind ik dan weer niets aan, lijkt wat mij betreft op de Nederlandse bieren. Meestal drink ik als doordrinkbier overigens Weiss/Weizenbier.
Weiss :9
_O_
pi_112552666
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:28 schreef Felagund het volgende:

[..]

Becks vind ik dan weer niets aan, lijkt wat mij betreft op de Nederlandse bieren. Meestal drink ik als doordrinkbier overigens Weiss/Weizenbier.
Nee, lijkt absoluut niet op Nederlandse bieren. Goed koel en wel uit een fles alstublieft. Ze hebben ook de beste mixbieren Becks Lemon en Becks Ice :)
pi_112552671
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:31 schreef Mirjam het volgende:

[..]

het is zó leuk, boodschappen doen in duitsland O+
ik geef tegen die tijd wel een gilletje, als je nog wat nodig hebt kan ik het voor je meenemen ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_112552839
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik geef tegen die tijd wel een gilletje, als je nog wat nodig hebt kan ik het voor je meenemen ;)
oh, dat zou ik zo gauw niet weten :D
ik weet wel dat het keileuk is, ik vind het altijd heerlijk O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_112553050
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh, dat zou ik zo gauw niet weten :D
ik weet wel dat het keileuk is, ik vind het altijd heerlijk O+
ik zou willen dat de aldi in nl zo tof is :D

Ik ga sowieso voor bakspul a la dr Oetker enzo, kan ik hier weer verder klooien met kutcakes zonder dat ik gelijk failliet ben :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_112556672
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef Soulagement het volgende:
Kokosolie kun je ook in de toko kopen, voor ¤3 per pot.
Dat is geraffineerde/ontgeurde kokosolie, die gebruik ik alleen voor het bakken.

Voor op brood gebruik ik de onbewerkte vierge kokosolie, waar alle gezonde stoffen dus nog in zitten. Echter is deze variant in Nederland alleen te krijgen bij natuurwinkels tegen woekerprijzen.......
pi_112661365
quote:
99s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:38 schreef CrashO het volgende:
In Oberhausen zitten de meeste supers wel vertegenwoordigd. Edeka is de Duitse versie van AH maar dan beter imo :Y Ook zit Aldi süd er *O*

Oh, en er zit ook een paar goeie grote Trinkguts (Drank O-) )

Nog genoeg andere zaken ook trouwens. Kan je meteen even langs de Centro voor de debiel veel kleine veel te dure merkshopjes :P
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 09:32 schreef Bakkerd het volgende:

[..]

Ik zou sowieso naar de Kaufland gaan! :)
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou ook voor de Kaufland gaan als dat je enige bezoekje is. Groot en niet duur. Maar als je er een dagje van kunt maken zou ik naar een drankhandel, Aldi Sued, Kaufland en Edeka gaan :+
Bedankt voor jullie suggesties! Ben uiteindelijk bij de Kaufland geweest. Had helaas niet zo heel veel tijd dus ga snel een keer terug :)
pi_112881127
Gisteren ben ik voor het eerst naar de Edeka geweest. Het was inderdaad zoals iemand hierboven al opmerkte zoiets als een AH. Redelijk wat luxere dingen en ook redelijk aan de prijs. Wat wel heel vreemd was voor een premium supermarkt was dat de gangpaden erg krap waren, je kon precies met twee karren langs elkaar. Omdat mensen meestal een halve meter van het schap af lopen als ze aan het zoeken zijn pastte het dus ook vaak niet. Is dat bij andere Edeka's ook?

Al met al vond ik het geen verkeerde supermarkt, maar als je specifiek naar duitsland gaat voor een supermarkt zou ik deze links laten liggen. Die aparte producten zijn niet typisch duits en vind je ook bij de wat grotere AH's en de prijs is ook niet echt gunstig. Het enige dat wel speciaal was, was dat de ook streekproducten zoals eieren, honing en lokale droge worst verkopen. Dat zie je niet bij veel supermarkten.
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:55:48 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_112882457
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:17 schreef CafeRoker het volgende:
en de prijs is ook niet echt gunstig.
Wel een leuk germanisme
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_112883611
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wel een leuk germanisme
:@
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:17:55 #75
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_113111867
Grappig topic. :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')