quote:Op maandag 21 mei 2012 23:58 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zou ik mogen weten waarom soccertriads van jou 4/5 heeft gekregen?
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef Onufriev het volgende:
Even mijn best gedaan, maar ik heb nog nooit besteld bij deze sites (kom voor het eerst in deze topics) dus misschien dat ervaringsdeskundigen de x-tjes 'in kunnen vullen' of andere toevoegingen.
De kwaliteit weet ik ook niet of het nou 4/5 moet zijn of 5/5 maar de "niet van echt te onderscheiden heb ik maar 5/5 gedaan en de Thai quality 4/5 (de rest niet tegengekomen). Indien dit ook niet klopt aanpassen!
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:39 schreef franckribery22 het volgende:
ik heb echt een (naar mijn mening) geweldig shirt gezien, het nieuwe uitshirt van nieuw zeeland, maar ik kan hem niet vinden op de genoemde sites in de OP, en ik verwacht eigenlijk ook niet dat hij daar komt, maar toch:
[ afbeelding ]
Kost op een nieuwzeelandse site toch al gauw 75 euro ...
Had dan zolang even een vraagteken neergezet.quote:
Mwa, ik heb de meeste info uit de OP en als daar onderscheid gemaakt wordt tussen Thai quality en Thai quality 'niet van echt te onderscheiden' lijkt het me handig om hier ook onderscheid te maken. Anders wordt alles 5/5 en kan je het net zo goed weglaten. Maar zoals gezegd, het is niet de bedoeling om het mijn lijst te maken ofzo. Het is meer dat ik zo'n opzet wel handig vond en heb de basis en bekende dingen vergeleken en zelf ingevuld. Het is juist beter als degene die daadwerkelijk shirtjes hebben gekocht het aanpassen/verbeteren en de ontbrekende gegevens invullen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:02 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Had dan zolang even een vraagteken neergezet.
Als je een hoop mensen kan laten zeuren bij die sites om dit shirt komt die er vanzelf tussen te staanquote:Op maandag 21 mei 2012 22:39 schreef franckribery22 het volgende:
ik heb echt een (naar mijn mening) geweldig shirt gezien, het nieuwe uitshirt van nieuw zeeland, maar ik kan hem niet vinden op de genoemde sites in de OP, en ik verwacht eigenlijk ook niet dat hij daar komt, maar toch:
[ afbeelding ]
Kost op een nieuwzeelandse site toch al gauw 75 euro ...
Bill is 2 dagen de stad uit ofzo las ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:21 schreef LTCY18 het volgende:
Vraag fok of ze zo'n rating kunnen maken als bij tweakers.com voor bedrijven whahahahahaha
Ik kan me herinneren dat iemand bij jersey777 had besteld en bedrukking verkeerd had en de shirt niet helemaal ononderscheidbaar was, klopt dat?
In #50 volgens mij had iemand Robben uit-shirt besteld van NL, die was wel helemaal perfect en met t-bar en gaatjes, right?
Overweeg nu bij 777 te bestellen, aangezien Billy niks meer zegt.....
Of juist de stad in. Even verandering na wat ploegwerk op de rijstvelden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bill is 2 dagen de stad uit ofzo las ik.
die man heeft ook even rust nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bill is 2 dagen de stad uit ofzo las ik.
Hmm, voor shipping betaal je dan waarschijnlijk 200 - (7x17) - (3x5) = $66. Volgens mij geen hele slechte deal hoor eigenlijk, via DHL.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:10 schreef LTCY18 het volgende:
Shit
Shirley bood 250usd aan voor DHL (7 shirts + 3 shorts)
Ik bood usd200 terug en ze zei gelijk "ja!"
Slecht gebargaind volgens mij
Vergeten dat Billy het al doet voor usd180 volgens mij.....
ladyboy!?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[ afbeelding ]
Shirley zegt goedemorgen.
Shorts zijn geen 5usd toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hmm, voor shipping betaal je dan waarschijnlijk 200 - (7x17) - (3x5) = $66. Volgens mij geen hele slechte deal hoor eigenlijk, via DHL.
Ziet er goed uit. Hoop dat het idd geen ladyboy is xDquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[ afbeelding ]
Shirley zegt goedemorgen.
Wel als je ze samen besteld met een shirt, toch?quote:
Er staat wel bij dat ze shorts heeft.. maar die kan ze niet in de zelfde kwaliteit leveren zei ze tegen mij. En DHL vind ik gewoon te duur! Kun je net zo goed gewoon hongkong post doen.. DHL is gewoon zwaar afzetterij tenzij je teveel geld hebt natuurlijkquote:
220 hongkong post 10-30 dagenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:25 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Er staat wel bij dat ze shorts heeft.. maar die kan ze niet in de zelfde kwaliteit leveren zei ze tegen mij. En DHL vind ik gewoon te duur! Kun je net zo goed gewoon hongkong post doen.. DHL is gewoon zwaar afzetterij tenzij je teveel geld hebt natuurlijk
Hong Kong post haalt het binnen een week, max 10 dagen hoor. Die 10-30 dagen is heel erg ruim.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
220 hongkong post 10-30 dagen
250 DHL 3-5 dagen
scheelt 30 dollar
10 items, dus betalen we 3$ extra per item en haal je EK
Bij 30 dagen is EK voorbij.
Ik vind mezelf niet super geld teveel hebben als ik 2.35 extra betaal hoor
Waar heb jij t besteld dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
220 hongkong post 10-30 dagen
250 DHL 3-5 dagen
scheelt 30 dollar
10 items, dus betalen we 3$ extra per item en haal je EK
Bij 30 dagen is EK voorbij.
Ik vind mezelf niet super geld teveel hebben als ik 2.35 extra betaal hoor
Heb liever die fles dan dat shirtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:39 schreef voetbaltalent het volgende:
Officieel: Het nieuwe FC Barcelona thuisshirt 2012/2013
[ afbeelding ]
Mehquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:39 schreef voetbaltalent het volgende:
Officieel: Het nieuwe FC Barcelona thuisshirt 2012/2013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |