SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke site , die wou ik namelijk ook bestellen ,quote:Snelheid 4/5, waar moet ik dan aan denken? 2 dagen? 1 Week? 2 Weken? Wil het thuisshirt met Clasie #16 gaan bestellen
9footballshirtquote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Welke site , die wou ik namelijk ook bestellen ,
nadeel is wel dat ze nog niet veel nieuwe shirts verkopen. (zoals geen Real )quote:
Leer eens normaal quoten johquote:
Hahah , heb gister pas een account aangemaakt weet dus nog niet hoe dat moet , hahahaahahquote:Leer eens normaal quoten joh
staat rechtsboven aan bij een mousover in de reactiequote:Op maandag 21 mei 2012 19:20 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Hahah , heb gister pas een account aangemaakt weet dus nog niet hoe dat moet , hahahaahah
dankjewelquote:Op maandag 21 mei 2012 19:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
staat rechtsboven aan bij een mousover in de reactie
Chelsea natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 19:29 schreef Dylan98 het volgende:
Wat vinden jullie mooie clubs & clubs die mooie shirts hebben
Grt IK
mooie clubs:quote:Op maandag 21 mei 2012 19:29 schreef Dylan98 het volgende:
Grt IK
Olympique Marseille/Lyon hebben altijd wel fraaie shirts.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:29 schreef Dylan98 het volgende:
Grt IK
die moet ik ook aan mijn lijstje toevoegen inddquote:Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Olympique Marseille/Lyon hebben altijd wel fraaie shirts.
Nieuwe Rangers en Celtic shirts mogen er ook wezen
Feyenoord en Feyenoord.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:29 schreef Dylan98 het volgende:
Grt IK
En hoe heb jij dit gewassen dan grote vriend? In vorige topics vertelde iemand precies het omgedraaidequote:Op maandag 21 mei 2012 17:01 schreef Gerrit8 het volgende:
Ik heb wel eens bij jersey777 besteld en dat doe ik nooit meer.
Het is wel goede service en goede levering, ook snelle reacties idd.
Maar de kwaliteit van de bedrukking is echt gigantisch slecht.
De bedrukking op de achterkant lijkt meer op papier.
Na een paar keer wassen begon de bedrukking van mijn Inter Milan shirtdan ook los te raken.
Toen streek ik het elke keer weer vast, maar uiteindelijk was het zo erg,
dat ik de bedrukking eraf gehaald heb.
De reclame bedrukking op de voorkant was iets beter, maar begint nu ook een beetje los te komen.
Ook de Serie A patch op de mouw begint gewoon los te raken en te scheuren..
In vergelijking met mijn shirts van waveshirts.com en van henkfcvoetbalshirts.tk was het Inter shirt van jersey777 echt heeeel slecht.
Het kan wel zijn dat het nu allemaal wat beter is, want ik heb het shirt al best lang.
En vorige topic viel 9football weer voor jou af. Ben jij ook zo onzeker met meisjes? Ik hoop het niet voor je.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Valt Jersey voor mij af, 9football it is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |