Doet mij meer denken aan Photoshop newbs die net het gradient-tooltje hebben gevonden. Dit shirt is dan ook door stagiaires gemaakt ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:45 schreef Stampie22 het volgende:
Die lelijke Barca-shirts doen me steeds denken aan een eeuwenoud, oersimpel, automatisch opvul-effect in Microsoft Word.
Vroeger, en dan praat ik over de jaren '90, vonden mensen het mooi om daar uitnodigingen mee te maken. De mooie, soepele overgang van kleuren gaf een extra mooi tintje aan de leuke uitgeprinte uitnodiging, voorzien van vrolijk Comic Sans-lettertype...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:45 schreef Stampie22 het volgende:
Die lelijke Barca-shirts doen me steeds denken aan een eeuwenoud, oersimpel, automatisch opvul-effect in Microsoft Word.
Vroeger, en dan praat ik over de jaren '90, vonden mensen het mooi om daar uitnodigingen mee te maken. De mooie, soepele overgang van kleuren gaf een extra mooi tintje aan de leuke uitgeprinte uitnodiging, voorzien van vrolijk Comic Sans-lettertype...
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:45 schreef Stampie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Napoli wordt weer Macron met Lete en MSC als sponsor. Ik hoop dat de MSC logo's op de mouw komen ipv eronder. Verder zal het shirt er weer redelijk hetzelfde uitzien, Macron kennende..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:26 schreef Stampie22 het volgende:
Barcelona is echt een drama, uit en thuis. Wat is er mis met een paar simpele, heldere strepen? Everton wederom een mooi shirt![]()
Uruguay uit vind ik ook erg mooi:
[ afbeelding ]
Weet iemand al iets over de 2012/13 shirts van Newcastle en Napoli?
Wie is "iedereen"?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
NL uit is mooi, maar iedereen heeft hem
Vind die zwarte CL shirt van Bayern ook sehrrr geil. Heb een custom ervan besteld bij mijn aanstaande: Shirley Wuwuwuwuwuuuquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:33 schreef DannyDeko het volgende:
Die nieuwe van Bayern uit is ook best mooi
http://www.jersey777.com/(...)all-Shirt-p6256.html
Sowieso al bijna hier iedereen, en in de stad ookquote:
Mits goeie badge welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jawel joh, "die worden dan extra veel waard"!
Echt waar? Dan ga ik ff Nederland met Cruijff, Brazilie met Pele, Argentinie met Maradonna, Duitsland met Beckenbauer, Frankrijk emt Platini etc etc bestellen. Dan ben ik in 1 klap miljonair! Thanx voor de tip.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
naar welke heb je gemaild? dan mail ik ook ff, zou zooo vet zijn om die voor een paar euro's te hebbenquote:
Tja allemaal Nederland supporters zeker?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso al bijna hier iedereen, en in de stad ook
lolquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:23 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Tja allemaal Nederland supporters zeker?![]()
Wat een toeval..
Jup is echt ziek lelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:23 schreef Dekatria het volgende:
Zijn er hier overigens ook mensen die zich eraan ergeren als bij een bedrukt shirt de naambedrukking niet tussen de schouderbladen staat, maar daaronder? Sommige lui bij die zaakjes snappen het niet echtverkracht gewoon de opmaak man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |