een 3tje dusquote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
Juve heeft met 3-0 gewonnen en 3-3 gelijk gespeeld in de reguliere competitie tegen Napoli dit seizoen, dus.
Mooi moment dus voor Napoli om te winnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
Juve heeft met 3-0 gewonnen en 3-3 gelijk gespeeld in de reguliere competitie tegen Napoli dit seizoen, dus.
Tot nu toe mis je niet zo veel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dank je.
Vandaar dat ik het niet kan vinden.
Kregen ze uiteindelijk wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef Roberto258 het volgende:
Terechte pingel hoor, maar de winnaar van deze wedstrijd is volgens mij al bekendwaar is die scheidsrechter mee bezig? overduidelijke corners etc. niet geven...
Wel, die werd doorgekopt door die van Napoli. Duurde even voordat ze het doorhadden maar ze kregen hem.wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die ene laatste waar ze zeker een corner voor moet krijgen die gaf tie niet hoor
Nee hoor, die situatie die ik bedoelde was daarna. En die overduidelijke corner kregen ze niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wel, die werd doorgekopt door die van Napoli. Duurde even voordat ze het doorhadden maar ze kregen hem.wel.
Dan heb ik even niet opgelet. Maar goed Juve speelt zelf gewoon slecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Nee hoor, die situatie die ik bedoelde was daarna. En die overduidelijke corner kregen ze niet.
Juve speelt eind 1e helft en 2e helft tot nu toe(begin 1e helft niet gezien) gewoon beter dan Napoli.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan heb ik even niet opgelet. Maar goed Juve speelt zelf gewoon slecht.
En begin 1e en 2e helft was Napoli beter.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve speelt eind 1e helft en 2e helft tot nu toe(begin 1e helft niet gezien) gewoon beter dan Napoli.
Goed is het niet nee maar spelen wel beter.
En idd is scheids beetje anti-Juve vanavond.
Drukken nu toch aardig.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik zie Juventus er niet zo snel twee meer maken.
Zelfde als voor Paul hieronder.quote:
Oh ja sorry dat er hier ook iemand is die geen teletekstsupporter is.quote:
Als Conte beste opstelling eens brengt(wat hij dit seizoen nog nooit gedaan heeft) helpt al een hoop.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Mijn ervaring is dat dat bij jou toch geen effect heeft dus ik bespaar me die moeite.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zelfde als voor Paul hieronder.
[..]
Oh ja sorry dat er hier ook iemand is die geen teletekstsupporter is.
Als je wilt zeuren onderbouw het dan.
Ze hebben al het hele seizoen moeite met scoren, maar blijkbaar toch genoeg goals gemaakt om geen één wedstrijd te verliezen, het kan nog!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Als je iets onderbouwt kun je heel goed mij effect hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat bij jou toch geen effect heeft dus ik bespaar me die moeite.
Dan zal het dat wel zijn ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je iets onderbouwt kun je heel goed mij effect hebben.
Alleen als je onzin roept niet, schijnbaar heb je dat gedaan dan.
Jep, maar bij deze stand boeit het ze bij Napoli 0,0.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef Roberto258 het volgende:
Het is van twee kanten gewoon slecht, zeer tegenvallende wedstrijd als je het mij vraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |