een 3tje dusquote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
Juve heeft met 3-0 gewonnen en 3-3 gelijk gespeeld in de reguliere competitie tegen Napoli dit seizoen, dus.
Mooi moment dus voor Napoli om te winnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
Juve heeft met 3-0 gewonnen en 3-3 gelijk gespeeld in de reguliere competitie tegen Napoli dit seizoen, dus.
Tot nu toe mis je niet zo veel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dank je.
Vandaar dat ik het niet kan vinden.
Kregen ze uiteindelijk wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef Roberto258 het volgende:
Terechte pingel hoor, maar de winnaar van deze wedstrijd is volgens mij al bekendwaar is die scheidsrechter mee bezig? overduidelijke corners etc. niet geven...
Wel, die werd doorgekopt door die van Napoli. Duurde even voordat ze het doorhadden maar ze kregen hem.wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die ene laatste waar ze zeker een corner voor moet krijgen die gaf tie niet hoor
Nee hoor, die situatie die ik bedoelde was daarna. En die overduidelijke corner kregen ze niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wel, die werd doorgekopt door die van Napoli. Duurde even voordat ze het doorhadden maar ze kregen hem.wel.
Dan heb ik even niet opgelet. Maar goed Juve speelt zelf gewoon slecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Nee hoor, die situatie die ik bedoelde was daarna. En die overduidelijke corner kregen ze niet.
Juve speelt eind 1e helft en 2e helft tot nu toe(begin 1e helft niet gezien) gewoon beter dan Napoli.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan heb ik even niet opgelet. Maar goed Juve speelt zelf gewoon slecht.
En begin 1e en 2e helft was Napoli beter.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve speelt eind 1e helft en 2e helft tot nu toe(begin 1e helft niet gezien) gewoon beter dan Napoli.
Goed is het niet nee maar spelen wel beter.
En idd is scheids beetje anti-Juve vanavond.
Drukken nu toch aardig.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik zie Juventus er niet zo snel twee meer maken.
Zelfde als voor Paul hieronder.quote:
Oh ja sorry dat er hier ook iemand is die geen teletekstsupporter is.quote:
Als Conte beste opstelling eens brengt(wat hij dit seizoen nog nooit gedaan heeft) helpt al een hoop.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Mijn ervaring is dat dat bij jou toch geen effect heeft dus ik bespaar me die moeite.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zelfde als voor Paul hieronder.
[..]
Oh ja sorry dat er hier ook iemand is die geen teletekstsupporter is.
Als je wilt zeuren onderbouw het dan.
Ze hebben al het hele seizoen moeite met scoren, maar blijkbaar toch genoeg goals gemaakt om geen één wedstrijd te verliezen, het kan nog!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Als je iets onderbouwt kun je heel goed mij effect hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat bij jou toch geen effect heeft dus ik bespaar me die moeite.
Dan zal het dat wel zijn ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je iets onderbouwt kun je heel goed mij effect hebben.
Alleen als je onzin roept niet, schijnbaar heb je dat gedaan dan.
Jep, maar bij deze stand boeit het ze bij Napoli 0,0.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef Roberto258 het volgende:
Het is van twee kanten gewoon slecht, zeer tegenvallende wedstrijd als je het mij vraagt.
Uiteraard, maar geloof me, Juventus interesseert het ook niet zoveel hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, maar bij deze stand boeit het ze bij Napoli 0,0.
Neenee, dus ga je gang.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef GGMM het volgende:
Was het kapsel van Hamsik al belachelijk gemaakt vandaag?
Geloof ik niet zoveel van. Is gewoon een hoofdprijs.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar geloof me, Juventus interesseert het ook niet zoveel hoorDe titel is al binnen, en volgend jaar weer CL.
Wat kan ons alleen die titel schelen?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar geloof me, Juventus interesseert het ook niet zoveel hoorDe titel is al binnen, en volgend jaar weer CL.
Vandaar dat ze het hele toernooi met een B-team hebben gespeeld... Al is het vandaag een beetje 50/50.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geloof ik niet zoveel van. Is gewoon een hoofdprijs.
Nou dan mag die vieze Conte inderdaad opzouten.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:50 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het hele toernooi met een B-team hebben gespeeld... Al is het vandaag een beetje 50/50.
Dat was toen vooral omdat ze alles op de titel hadden gezet. Nu is er niets anders meer om rekening mee te houden.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:50 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het hele toernooi met een B-team hebben gespeeld... Al is het vandaag een beetje 50/50.
Oh vandaar dat er in de competitie al geen A-elftal stond.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was toen vooral omdat ze alles op de titel hadden gezet. Nu is er niets anders meer om rekening mee te houden.
Koop Falcao, die kost 30 miljoen als ik het goed heb dus daar kom je een eind mee in de CL.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef bianconeri het volgende:
Dit is gewoon een schande voor Juventus.
En echt een grote smet op het hele seizoen!
Lijk je gewoon op alle fronten ongeslagen te zijn, word je door een ploeg als Napoli gewoon verslagen en daar gaat je beker.
Dit jaar is een bagger jaar geweest, met slechts 1 hoogtepunt: De dag dat ze het kampioenschap wonnen.
De rest was 1 groot drama, de aanvallers zien falen wedstrijd na wedstrijd was gewoon schandalig om te zien en maakte je gewoon aan het huilen.
Gelijkspel na gelijkspel, gelukkig dat Ac zoveel blunderde.
Hopen op nieuwe trainer die voorin wat meer durft, of dat Conte eens een beste klap op z'n bek krijgt en daarmee verstandiger wordt.
AM haalt hem voor 42 mil en ze verkopen hem voor 30mil?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Nober het volgende:
Wedstrijd gemist, helemaal niet meer aangedacht.
[..]
Koop Falcao, die kost 30 miljoen als ik het goed heb dus daar kom je een eind mee in de CL.
echt he hij begint ook gewoon met del piero hoe kun je dat nou doen dan laat die opa lekker oprotten johquote:Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou dan mag die vieze Conte inderdaad opzouten.
Hij speelt trouwens hele competitie al met een B-elftal.
Boriello in het A-elftal van Juve??
Of die andere prutsers daar voorin
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
echt he hij begint ook gewoon met del piero hoe kun je dat nou doen dan laat die opa lekker oprotten joh
conte
Ik zou het wel top vinden als die komt!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Nober het volgende:
Koop Falcao, die kost 30 miljoen als ik het goed heb dus daar kom je een eind mee in de CL.
Das toch een ander verhaal aangezien het zijn laatste wedstrijd is en hij een absolute clublegende is.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
echt he hij begint ook gewoon met del piero hoe kun je dat nou doen dan laat die opa lekker oprotten joh
conte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |