Ik weet wat je bedoeld. Bij mijn ex was het zelfde. Ze had geen eens het lef om het in me gezicht uit te maken dus moest ik het maar doen. Je moet het eerst uitmaken voor dat je een ander neemt ...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat vrouwen seks (willen) hebben met andere mannen vind ik niet zo erg, maar wees dan een vrouw en maak het eerst gewoon even uit met je huidige vriend
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:31 schreef Dimens het volgende:
Hoeren zijn het. Stuk voor stuk.
(met een paar uitzonderingen)
Dan is het niet lullig en ook niet kut voor die persoon.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef Paealeaisy het volgende:
En, wat nou als je geen borsten én geen penis hebt. Geen sekse.
Dat is wat alle vrouwen zeggen.quote:
kan ik wel hebben, maar zo is het niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef henk003 het volgende:
[..]
Dat is wat alle vrouwen zeggen.
Je kunt het gewoon niet hebben dat mannen leuker, grappiger en handiger zijn dan vrouwen punt.
Ik hou niet van grote tieten. Wel van bier. Dus een biertje graag en dan ben je van me afquote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Paealeaisy het volgende:
Nou ben ik zelf respectabele eigenaresse van een D cup, gratis spullen? Gratis busritje, drank of fixe drankkorting in de kroeg en fooien op het werk. Is dat alles?
WE WANT MORE!
WE WANT THE WORLD!
FOR FREE!
Lijkt dat er meer op?
Toch de knoop doorgehakt henk?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef henk003 het volgende:
Daarbij zien mannen er na hun 30ste nog goed uit.
Vrouwen ook wel hoor. Tenzij ze de verlep-instelling ontdekken zodra ze een man aan de haak hebben geslagen of inzien dat ze nooit een man zullen krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef henk003 het volgende:
Daarbij zien mannen er na hun 30ste nog goed uit.
Nee gewoon om het feit dat mannen niet zwanger worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:47 schreef Kola het volgende:
[..]
Vrouwen ook wel hoor. Tenzij ze de verlep-instelling ontdekken zodra ze een man aan de haak hebben geslagen of inzien dat ze nooit een man zullen krijgen.
dan ben je een moord manwijfquote:
ach TS hier klaagt welquote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Paealeaisy het volgende:
Nou ben ik zelf respectabele eigenaresse van een D cup, gratis spullen? Gratis busritje, drank of fixe drankkorting in de kroeg en fooien op het werk. Is dat alles?
WE WANT MORE!
WE WANT THE WORLD!
FOR FREE!
Lijkt dat er meer op?
Als ze makkelijk is dan is ze slet en makkelijk, en als ze wilt dat je moeite doet is ze hard to get.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:52 schreef henk003 het volgende:
Vrouwen spelen ook vaak: 'hard to get' maar er zijn ook vrouwen die er aardig makkelijk over denken.
Vrouwen worden vaak ook weggezet als een soort van hoeren in de media.
Jammer! u geeft u zelf weg en uw mannelijkheid is verloren, helaas!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ach TS hier klaagt welmaar als het anders om was en je als man alles gratis kreeg zouden we het ook nemen hoor
Vertel maar wat jij wil daar ga ik niet over in. Vrouwen zijn het zelfde allemaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef fruitshot het volgende:
[..]
Als ze makkelijk is dan is ze slet en makkelijk, en als ze wilt dat je moeite doet is ze hard to get.
Tell me what you want
precies, het is ook nooit goed...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef fruitshot het volgende:
[..]
Als ze makkelijk is dan is ze slet en makkelijk, en als ze wilt dat je moeite doet is ze hard to get.
Tell me what you want
Je hebt mij nog niet meegemaaktquote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef henk003 het volgende:
[..]
Vertel maar wat jij wil daar ga ik niet over in. Vrouwen zijn het zelfde allemaal.
Als dat waar is dan hebben we last van een rattenplaag.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef fruitshot het volgende:
Oja, hoeveel mannen geven hun vreemdgaan toe? Was dat onder de 20% ofzoiets
De meeste mannen zijn helaas niet te vertrouwen, dat is gewoon zo. En degenen die het hardst schreeuwen dat dit onzin is, zijn vaak de grootste leugenaars.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef fruitshot het volgende:
Oja, hoeveel mannen geven hun vreemdgaan toe? Was dat onder de 20% ofzoiets
IK GA ECHT NIET VREEMD!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef just_agirl het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn helaas niet te vertrouwen, dat is gewoon zo. En degenen die het hardst schreeuwen dat dit onzin is, zijn vaak de grootste leugenaars.
(Voor de mannen die wel lief en oprecht zijn: Good for you)
Hahahahahaquote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef henk003 het volgende:
Vrouwen gaan gewoon vaker vreemd dat is een FEIT.
Iets zegt me dat jij geen wetenschappelijke opleiding hebt genoten.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef henk003 het volgende:
Vrouwen gaan gewoon vaker vreemd dat is een FEIT.
Slecht relatieverleden?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef just_agirl het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn helaas niet te vertrouwen, dat is gewoon zo. En degenen die het hardst schreeuwen dat dit onzin is, zijn vaak de grootste leugenaars.
(Voor de mannen die wel lief en oprecht zijn: Good for you)
Volgens mij ben je gewoon seksueel gefrustreerdquote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef henk003 het volgende:
[..]
Vertel maar wat jij wil daar ga ik niet over in. Vrouwen zijn het zelfde allemaal.
Het is een strijd onder mannen. Wie de meeste chicks om hun penis kan krijgen heeft het meeste te zeggen. We moeten wel vreemdgaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef fruitshot het volgende:
En mannen zijn de grootste leugenaars, ervaring genoeg... Zonder schuldgevoel of whatever, en achteraf trots opscheppen bij hun vrienden dat ze zo goed bezig zijn met het voorliegen van hun vriendin.
Ja, echt royal sadness.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef fruitshot het volgende:
En mannen zijn de grootste leugenaars, ervaring genoeg... Zonder schuldgevoel of whatever, en achteraf trots opscheppen bij hun vrienden dat ze zo goed bezig zijn met het voorliegen van hun vriendin.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef just_agirl het volgende:
De maatschappij is gewoon fucked up, het lijkt soms wel normaal om vreemd te gaan. Maar iedereen die zonodig anderen moet belazeren is ontzettend zwak en onvolwassen.
Maakt niet uit wel geslacht je bent.
Vreemdgaan is vreemdgaan, welk geslacht je ook hebt.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef henk003 het volgende:
[..]
Je zal je moeten schamen. Maar vrouwen zien vreemdgaan anders als de man.
Maar vrouwen toch net iets meer blijkbaar, en dat is jammer.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Vreemdgaan is vreemdgaan, welk geslacht je ook hebt.
En bovendien, cijfers zeggen niks, zowel mannen als vrouwen liegen daarover, duh!
Nee hoor. Al ging 99% van de vrouwen vreemd, wat heb ik daarmee te maken? Ik ben nog nooit vreemdgegaan, dus ik zou niet weten waarom ik beledigd zou moeten zijn. Of zijn jullie van die types die een hekel hebben aan elke Marokkaan die ze op straat zien lopen omdat ze die ochtend in de krant hebben gelezen dat er een overval is gepleegd door drie jongens van Noord-Afrikaanse afkomst?quote:
Omdat mannen blijkbaar meer liegenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef henk003 het volgende:
[..]
Maar vrouwen toch net iets meer blijkbaar, en dat is jammer.
Smerige Marokkanen altijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee hoor. Al ging 99% van de vrouwen vreemd, wat heb ik daarmee te maken? Ik ben nog nooit vreemdgegaan, dus ik zou niet weten waarom ik beledigd zou moeten zijn. Of zijn jullie van die types die een hekel hebben aan elke Marokkaan die ze op straat zien lopen omdat ze die ochtend in de krant hebben gelezen dat er een overval is gepleegd door drie jongens van Noord-Afrikaanse afkomst?
Nee, dit verschilt heel erg.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:01 schreef fruitshot het volgende:
Trouwens, vrouwen zien zoenen ook als vreemdgaan.. Mannen tellen alleen neuken als vreemdgaan.
Genoeg mannen die hebben gezoend en dat niet als vreemdgaan zien,
vrouwen daarentegen vinden in sommige gevallen flirten al vreemdgaan
snapje wat ik bedoel?
Ik snapje, maar ik zie zoenen ook als vreemd gaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:01 schreef fruitshot het volgende:
Trouwens, vrouwen zien zoenen ook als vreemdgaan.. Mannen tellen alleen neuken als vreemdgaan.
Genoeg mannen die hebben gezoend en dat niet als vreemdgaan zien,
vrouwen daarentegen vinden in sommige gevallen flirten al vreemdgaan
snapje wat ik bedoel?
Dan ben jij een uitzonderingquote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef henk003 het volgende:
[..]
Ik snapje, maar ik zie zoenen ook als vreemd gaan.
Denk het niet, maar dat is ieder zijn mening. Ik zeg alleen vreemdgaan is vreemdgaan en das gewoon fout.quote:
klopt, maakt het nou echt uit welk geslacht meer vreemdgaat? Het gaat erom dat het fout is.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Denk het niet, maar dat is ieder zijn mening. Ik zeg alleen vreemdgaan is vreemdgaan en das gewoon fout.
?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef henk003 het volgende:
Jullie begrijpen wel dat ik het bloed onder jullie nagels vandaan wil proberen halen.
Ik vind dat jullie wel sportief reageren.
Jij, zij of allebei?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Dimens het volgende:
Bij mij is 2 van de 3 relaties is vreemdgegaan.
Dat is wat ik bedoel. Het is vreselijk dat mensen er zo makkelijk over denken.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Dimens het volgende:
Bij mij is 2 van de 3 relaties is vreemdgegaan.
Je reageert op mijn forum.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef just_agirl het volgende:
[..]
?Ga iets leuks doen met je tijd dan ipv dit
Dat was vrij duidelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef henk003 het volgende:
Jullie begrijpen wel dat ik het bloed onder jullie nagels vandaan wil proberen halen.
Ik vind dat jullie wel sportief reageren.
Ben je nu emotioneel beschadigd?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
M'n eerste vriendin en m'n laatste vriendin. Ik echter nooit.
Het gaat mij erom om deze discussie los te krijgen. Had jij gelukkig door.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat was vrij duidelijk.
Ach, man of vrouw, je eigen gedrag is wat telt. Niet 'statistieken' over wat anderen doen.
Schaam jequote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef fruitshot het volgende:
Kmoet eerlijk zeggen, ik zou me niet eens schuldig voelen als ik vreemd zou gaan. Heb genoeg van mijn vriend gepikt namelijk
Are there any volunteers?
Als je genoeg van je vriend heb gepikt.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef fruitshot het volgende:
Kmoet eerlijk zeggen, ik zou me niet eens schuldig voelen als ik vreemd zou gaan. Heb genoeg van mijn vriend gepikt namelijk
Zoals? Klinkt alvast als een gezonde relatie.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef fruitshot het volgende:
Terugpakken die kutventquote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef fruitshot het volgende:
lol, iedereen zo serieus in 1 keerquote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Zoals? Klinkt alvast als een gezonde relatie.
Serieus zou ik het niet noemen. Het interesseert ons niet of het echt waar is wat je zegt of niet, we willen gewoon één of ander verhaal over een verknipte relatie horen. Is vermakelijk en zo. Of het waar is is jouw probleem.quote:
Op het moment dat ik het zat was maakte ik het gewoon uit, ipv vreemdgaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef fruitshot het volgende:
Are there any pictures?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef fruitshot het volgende:
Vertrouwen is bij mij ver te zoeken. Voordat ik en mijn laatste vriendin iets kregen, waren we al ontzettend lang beste vrienden. Vanaf dat ik 15 was of zo. Toen kregen we wat en een maand later ging ze al vreemd.quote:
shiiiiiiit niggaquote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vertrouwen is bij mij ver te zoeken. Voordat ik en mijn laatste vriendin iets kregen, waren we al ontzettend lang beste vrienden. Vanaf dat ik 15 was of zo. Toen kregen we wat en een maand later ging ze al vreemd.
En maar zeggen dat er niets zou gebeuren als ze naar die jongen ging en dat ik haar maar moest vertrouwen. Uiteindelijk terecht dat ik het niet vertrouwde.
Daarna nooit meer een vriendin gehad.
Klinkt me erg bekend.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vertrouwen is bij mij ver te zoeken. Voordat ik en mijn laatste vriendin iets kregen, waren we al ontzettend lang beste vrienden. Vanaf dat ik 15 was of zo. Toen kregen we wat en een maand later ging ze al vreemd.
En maar zeggen dat er niets zou gebeuren als ze naar die jongen ging en dat ik haar maar moest vertrouwen. Uiteindelijk terecht dat ik het niet vertrouwde.
Daarna nooit meer een vriendin gehad.
Dat komt wel vaak voor hequote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
Degenen die in het verleden bedrogen zijn, jullie gaan toch niet van die types worden die wat hen is aangedaan door hun exen gaan verhalen op hun nieuwe vriend(in)?
zo kom je niet aan vrijwilligers natuurlijkquote:
Dat niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
Degenen die in het verleden bedrogen zijn, jullie gaan toch niet van die types worden die wat hen is aangedaan door hun exen gaan verhalen op hun nieuwe vriend(in)?
Hé, dat ken ik!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
Tuurlijk wel... Zij betaalt met meer seks en jij met minder klappen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef henk003 het volgende:
Onderhandelen over de relatie is vaak ook niet mogelijk.
Dat valt mij ook op. Het lijkt ook alsof er ook steeds meer buiten een relatie moet gebeuren. Niet eens dat er open wordt gestaan voor het idee, nee, het moet. "Want je koopt toch ook geen auto zonder proefrit?" etc.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef henk003 het volgende:
[..]
Dat niet.
Maar het komt steeds meer voor dat jongens alleen een meisje 'neuken' en dan weer verder gaan.
Serieuze relaties zitten er vaak niet meer bij helaas!
Onderhandelen over de relatie is vaak ook niet mogelijk.
Nee. Ik verlaag mij niet tot het niveau van een ander.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ja maar als 'we' vreemd blijven gaan zal het alleen maar erger worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op. Het lijkt ook alsof er ook steeds meer buiten een relatie moet gebeuren. Niet eens dat er open wordt gestaan voor het idee, nee, het moet. "Want je koopt toch ook geen auto zonder proefrit?" etc.
Ik heb er gelukkig zelf geen ervaring mee, maar je ziet het vaak genoeg in relatietopics. Dat de TS danwel de partner van de TS vindt dat hij/zij zo ver mag gaan op het gebied van controleren en dergelijke als diegene zin in heeft want diegene is in het verleden bedrogen en dus heeft zijn nieuwe partner dat maar te accepteren.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Hé, dat ken ik!
zeer irritant! (ook als het andersom gebeurt)
Op het moment dat ze ook maar iets doet wat ik niet vertrouw, dan word ik boos en hoef ik haar ook niet meer te zien.quote:
Nou denk ik mogelijk te simpel, maar iets zegt mij dat bij meiden die instemmen met zo'n proefrit de kans groter is dat ze vreemd zullen gaan dan bij de meiden die dat niet doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:23 schreef henk003 het volgende:
[..]
Ja maar als 'we' vreemd blijven gaan zal het alleen maar erger worden.
Ik ken genoeg jongens die het op deze manier aanpakken. Zo kan je immers niet gekwetst worden.
Begrijpelijk, vaak als het niet vertrouwd voelt dan is er ook echt wat mis.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op het moment dat ze ook maar iets doet wat ik niet vertrouw, dan word ik boos en hoef ik haar ook niet meer te zien.
Klopt soort zoekt soort he.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nou denk ik mogelijk te simpel, maar iets zegt mij dat bij meiden die instemmen met zo'n proefrit de kans groter is dat ze vreemd zullen gaan dan bij de meiden die dat niet doen.
Zoals?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op het moment dat ze ook maar iets doet wat ik niet vertrouw, dan word ik boos en hoef ik haar ook niet meer te zien.
Begrijpelijk en terecht, al denk ik dat het helaas wel zo is dat mensen die vroeger bedrogen zijn sneller geneigd zijn iets wat hun partner doet niet te vertrouwen en dus ook eerder iets onschuldigs niet zullen vertrouwen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef henk003 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, vaak als het niet vertrouwd voelt dan is er ook echt wat mis.
Eerst leuk en lief veel afspreken en ineens wilt ze niet meer afspreken want ze heeft andere dingen te doen en heeft voorlopig even geen tijd meer.quote:
Ik vraag me af in hoeverre de manier van het zoeken naar een partner daar invloed op heeft. Het lijkt alsof steeds minder mensen gewoon afwachten. Ik wil niet zeggen dat je maar thuis moet gaan zitten en wachten tot je toekomstige partner aan komt bellen, maar het lijkt alsof er steeds jonger uitgaansgelegenheden afgezocht moeten worden met maar één enkel doel: een partner vinden. Wat is er mis met je gewoon onder de mensen beleven en dan iemand tegen komen met wie het gewoon klikt!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:27 schreef henk003 het volgende:
[..]
Klopt soort zoekt soort he.
Maar vandaag de dag lijkt het de normaalste zaak van de wereld.
Zo onstaat er ook een beeld van.
Klopt hoe meer je gaat twijfelen hoe gekker je word.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Begrijpelijk en terecht, al denk ik dat het helaas wel zo is dat mensen die vroeger bedrogen zijn sneller geneigd zijn iets wat hun partner doet niet te vertrouwen en dus ook eerder iets onschuldigs niet zullen vertrouwen.
Oke, niet zo raar dat je er in zo'n geval dan klaar mee bent lijkt me.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst leuk en lief veel afspreken en ineens wilt ze niet meer afspreken want ze heeft andere dingen te doen en heeft voorlopig even geen tijd meer.
Dat is wel duidelijk ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst leuk en lief veel afspreken en ineens wilt ze niet meer afspreken want ze heeft andere dingen te doen en heeft voorlopig even geen tijd meer.
Ik heb er toen niet eens verder naar gevraagd. Heb daarna ook niet meer van haar gehoord dat ze nog wilde afspreken.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk ja.Het kan best zijn dat je het druk hebt, maar als ik heb ergens druk mee heb dan weet mijn vriend hoe of wat en heeft hij dus niets om wantrouwend over te zijn. En dat is niet omdat ik mij verantwoord voor alles wat ik doe, maar gewoon omdat we het regelmatig hebben over wat er zoal gaande is in onze levens. Wat natuurlijk ook een duidelijke aanwijzing is, als dat onderwerp ineens uit de weg wordt gegaan.
Wacht even... Ze heeft jullie relatie laten doodbloeden? Over welke relatieduur hebben we het hier?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er toen niet eens verder naar gevraagd. Heb daarna ook niet meer van haar gehoord dat ze nog wilde afspreken.
Nee dit is nooit wat geworden.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wacht even... Ze heeft jullie relatie laten doodbloeden? Over welke relatieduur hebben we het hier?
Ze wilde je gewoon niet, zet je erover heen. Als het toch niets was, dan valt er ook niets te missen.quote:
Dat zeg ik ook niet. Meer dat ik het niet vertrouw en er voor mijzelf een punt achter zet.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:40 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Maar dan is was het geen vreemdgaan. Een kutstreek, dat wel, maar geen vreemdgaan.
Ah, oké. Wat een triest wijf overigens.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Meer dat ik het niet vertrouw en er voor mijzelf een punt achter zet.
Tsja en deze...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef henk003 het volgende:
Mijn vriendin kwam eerst 3 keer in de week. Ik haalde haar op en alles want zij heeft geen auto of scooter.
Naar een lange tijd hadden we een vakantie geboekt. Alles ging super goed we hadden nooit ruzie.
Na de vakantie sloeg alles om, ik heb het idee dat ze me aan het lijntje heeft gehouden.
Voor de vakantie zat ze al met die jongen te praten waar ze nu mee heeft. Ik voelde me wel genaaid maar ik wou mezelf niet jaloers tegen over haar tonen. De weken daarna ging alles slechter ze had geen tijd meer voor me. Wel voor andere uiteraard. Ik vroeg wat ze wou maar ze wist het niet, ik heb 2 weken in onzekerheid gezeten. Daarna vertelde ik haar dat het zo niet langer door kon gaan. Ze deed dit bevestigen. Ik wou het uitmaken maar ze had daar geen tijd voor.
Waardoor ik brutaal na 2dagen naar haar toe ben gegaan om het uit te maken.
Maar ze wou me niet zien dus ik moest het doorgeven via haar ouders...
Wel het lef om vreemd te gaan maar niet om met mij te praten.
Ja ik vind dat je dat face to face moet doen. Jij niet dan of wel? Ik neem aan van wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:43 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ah, oké. Wat een triest wijf overigens.
[..]
Tsja en deze...
Wel netjes van je dat je het toch even persoonlijk uit bent gaan maken, althans een poging hebt gedaan daartoe.
Ik wel, maar velen anderen niet, daarom wou ik toch even zeggen dat ik het wel zo netjes van je vind.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:44 schreef henk003 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat je dat face to face moet doen. Jij niet dan of wel? Ik neem aan van wel.
Bij de laatste heb ik dat niet gedaan. Gewoon via msn toen ik vroeg hoe het bij die jongen was en ze reageerde met; "Ja leuk, we hebben op bed gezoend."quote:Op zondag 20 mei 2012 21:44 schreef henk003 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat je dat face to face moet doen. Jij niet dan of wel? Ik neem aan van wel.
Misselijk makende reactie van haar zeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij de laatste heb ik dat niet gedaan. Gewoon via msn toen ik vroeg hoe het bij die jongen was en ze reageerde met; "Ja leuk, we hebben op bed gezoend."
Daarna nog maar een paar keer gezien zonder het echt te willen.
Waarom praat je nog met haar?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef henk003 het volgende:
[..]
Misselijk makende reactie van haar zeg.
Ik praat nog steeds met me ex maar dan verteld ze meestal hoe leuk het is met hem.
Om te kotsen. Ze vertellen schaamteloos wat er zo goed is aan hem . Terwijl zij vreemd ging.
Gast verzin je dit nou allemaal of wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij de laatste heb ik dat niet gedaan. Gewoon via msn toen ik vroeg hoe het bij die jongen was en ze reageerde met; "Ja leuk, we hebben op bed gezoend."
Maar dat was dan ook geen relatie. Ik vind het anders als je een hele tijd bij elkaar bent geweest en je hebt niet eens het fatsoen (richting jezelf!) om het persoonlijk uit te maken. En ja, er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen is het gewoon laf.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, waarom?quote:
Het is pas sinds een paar dagen uit. Jammer genoeg heb ik nog een beetje hoop.quote:
Zij zegt eerst dat ik haar moet vertrouwen en vervolgens gaat ze vreemd. Moet ik dan nog de moeite nemen naar haar huis toe te gaan en het dan uit te maken?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Maar dat was dan ook geen relatie. Ik vind het anders als je een hele tijd bij elkaar bent geweest en je hebt niet eens het fatsoen (richting jezelf!) om het persoonlijk uit te maken. En ja, er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen is het gewoon laf.
Vandaar dit topic? Om jezelf wijs te maken dat alle vrouwen kuthoeren zijn en haar zo makkelijker te kunnen vergeten of zo?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef henk003 het volgende:
[..]
Het is pas sinds een paar dagen uit. Jammer genoeg heb ik nog een beetje hoop.
Ik vind het moeilijk om iemand los te laten waar ik nog van hou.
Geloof me i hate it. Het maakt me zelf stuk.
Ja, maar niet voor haar.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zij zegt eerst dat ik haar moet vertrouwen en vervolgens gaat ze vreemd. Moet ik dan nog de moeite nemen naar haar huis toe te gaan en het dan uit te maken?![]()
Ik heb dan niet meer de behoefte om haar ook maar een moment te zien. Oprotten kan ze. Ook met die vriendschap die we hadden.
Dit topic is natuurlijk een gedeelte frustratie. Dat kan ik je niet ontkennen. Maar dit topic trekt zo wel nieuwsgierige meiden aan. En ook jongens die met dezelfde problemen zitten.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:56 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Vandaar dit topic? Om jezelf wijs te maken dat alle vrouwen kuthoeren zijn en haar zo makkelijker te kunnen vergeten of zo?
Wat een heks... Alsof ze niet dondersgoed weet dat ze jou met al haar domme gezwets over haar nieuwe vriend pijn doet. Echt TS, wat zou je ooit nog met haar moeten nu je weet dat ze zo is? Dit gedrag heeft niets met jou of jullie relatie te maken hoor, dit is een deel van haar persoonlijkheid.
Beter laat je het los en verwijder je haar gewoon.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef henk003 het volgende:
[..]
Het is pas sinds een paar dagen uit. Jammer genoeg heb ik nog een beetje hoop.
Ik vind het moeilijk om iemand los te laten waar ik nog van hou.
Geloof me i hate it. Het maakt me zelf stuk.
Dat zou het beste zijn ja. Wil niet dat er meer teleurstellingen te wachten staan.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beter laat je het los en verwijder je haar gewoon.
Alsof ze nog terug komt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef henk003 het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn ja. Wil niet dat er meer teleurstellingen te wachten staan.
Mwah, laf. Dat klinkt alsof je wat fout hebt gedaan, terwijl dat niet helemaal is wat ik bedoel. Echt fout is het natuurlijk niet, maar ik denk wel dat het beter is voor jezelf om het toch persoonlijk uit te maken. Gewoon als een soort "Jij bepaalt niet hoe onze relatie zal eindigen." en als afsluiting voor jezelf.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat zij degene is die laf is?
Of als je maar je best er voor doet.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Mwah, laf. Dat klinkt alsof je wat fout hebt gedaan, terwijl dat niet helemaal is wat ik bedoel. Echt fout is het natuurlijk niet, maar ik denk wel dat het beter is voor jezelf om het toch persoonlijk uit te maken. Gewoon als een soort "Jij bepaalt niet hoe onze relatie zal eindigen." en als afsluiting voor jezelf.
Het was voor mij al afgesloten toen ze zei dat ze met hem op het bed lag te zoenen met die ander. Heb haar na dat moment ook nooit meer normaal behandeld.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Mwah, laf. Dat klinkt alsof je wat fout hebt gedaan, terwijl dat niet helemaal is wat ik bedoel. Echt fout is het natuurlijk niet, maar ik denk wel dat het beter is voor jezelf om het toch persoonlijk uit te maken. Gewoon als een soort "Jij bepaalt niet hoe onze relatie zal eindigen." en als afsluiting voor jezelf.
Ik zal dan direct persoonlijk naar haar toe gaan. Bah wat een vieze manier van haar .quote:Op zondag 20 mei 2012 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het was voor mij al afgesloten toen ze zei dat ze met hem op het bed lag te zoenen met die ander. Heb haar na dat moment ook nooit meer normaal behandeld.
En wat dan. Huilend voor haar deur staan om het uit te maken? Neuh echt niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef henk003 het volgende:
[..]
Ik zal dan direct persoonlijk naar haar toe gaan. Bah wat een vieze manier van haar .
Het uitmaken via msn is enkel acceptabel als je 8 bent en geen verkering meer wilt omdat zij je Power Ranger stuk heeft gemaakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:06 schreef henk003 het volgende:
[..]
Of als je maar je best er voor doet.
Ik accepteer het niet als iemand het zal uitmaken via msn. Dan voel ik me een stuk vuil.
Nee, niet huilend, maar haar juist rustig en resoluut mededelen dat ze het verspeeld heeft en het over is. Ik denk dat zoiets haar meer zal beledigen dan welke daadwerkelijke belediging dan ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat dan. Huilend voor haar deur staan om het uit te maken? Neuh echt niet.
Ik kon op dat moment niet rustig blijven. De eerste keer dat ik haar weer over straat zag lopen, kookte ik van woede en werden mijn ogen alweer nat.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee, niet huilend, maar haar juist rustig en resoluut mededelen dat ze het verspeeld heeft en het over is. Ik denk dat zoiets haar meer zal beledigen dan welke daadwerkelijke belediging dan ook.
Dan moet je het ook niet doen nee, maar als je het wel kan is het bijna een gemiste kans om het niet te doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kon op dat moment niet rustig blijven. De eerste keer dat ik haar weer over straat zag lopen, kookte ik van woede en werden mijn ogen alweer nat.
Het ging op msn ook meer zo van; "Je begrijpt natuurlijk wel dat ik je niet meer hoef te zien of te spreken."quote:Op zondag 20 mei 2012 22:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet doen nee, maar als je het wel kan is het bijna een gemiste kans om het niet te doen.
Zo te zien heb je er zelf ook wel wat in meegemaakt?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:25 schreef CruellaDeVil het volgende:
Wanneer mensen hun relatie kwijtraken door een partner die vreemdgaat hebben ze wel vaker de neiging om zich richting hun ex te gaan gedragen alsof het einde van de relatie het beste is dat hen ooit is overkomen, terwijl ze er vaker wel dan niet stiekem kapot van zijn. Het is jammer dat juist degenen die het oprecht kunnen doen niet snel geneigd zullen zijn hun vreemdgaande ex mede te delen dat hij/zij geen rol meer speelt hun leven.
En toen vertelde ze dus over haar wilde zoenavonturen met haar nieuwe vriend?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het ging op msn ook meer zo van; "Je begrijpt natuurlijk wel dat ik je niet meer hoef te zien of te spreken."
Daarna heb ik haar een lange tijd niet meer gezien en pas een tijdje geleden heb ik haar pas weer voor het eerst gesproken.
Helemaal niet eigenlijk. Mijn huidige vriend is mijn eerste en dat gaat al een paar jaar prima.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef henk003 het volgende:
[..]
Zo te zien heb je er zelf ook wel wat in meegemaakt?
Verstandig om deze manier hou je het lang vol. Ik wens je veel geluk met jou vriend:)!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En toen vertelde ze dus over haar wilde zoenavonturen met haar nieuwe vriend?
[..]
Helemaal niet eigenlijk. Mijn huidige vriend is mijn eerste en dat gaat al een paar jaar prima.
Ik lees denk ik teveel R&P-topics.
Nee het was uit met haar vriendje en toen wilde ze mij terug.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En toen vertelde ze dus over haar wilde zoenavonturen met haar nieuwe vriend?
Na een echte relatie komt altijd een rebound relatie volgens mij...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee het was uit met haar vriendje en toen wilde ze mij terug.
Ik heb geprobeerd nog seks met haar te hebben. Helaas niet gelukt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:39 schreef henk003 het volgende:
[..]
Na een echte relatie komt altijd een rebound relatie volgens mij...
Je bent niet hard genoeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:37 schreef henk003 het volgende:
[..]
Verstandig om deze manier hou je het lang vol. Ik wens je veel geluk met jou vriend:)!
Je verdient het.
Goed plan! Ik zou het doen als ik jou was.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nope, de kosten zijn te hoog.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:54 schreef Triggershot het volgende:
Alle vrouwen laten bekeren tot de Islam, de oplossing.
Nee. Eigenlijk wilde ze mij gewoon weer terug als beste vriend.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Jij zult vast ook iemand vinden om een fijne relatie mee op te bouwen.
[..]
Goed plan! Ik zou het doen als ik jou was.
Gaf ze er nog lachwekkende redenen bij voor waarom het deze keer wel zou moeten werken?
Ik ga hier geen relitopic van maken.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is het mooie juist, dat bepaal jij als man zelf.
Je bent toevallig niet zo als ik hè?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk wilde ze mij gewoon weer terug als beste vriend.
Geen idee. Hoe ben jij?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga hier geen relitopic van maken.
[..]
Je bent toevallig niet zo als ik hè?
Dat je toch met iemand gaat praten, omdat het alternatief veel minder is.quote:
Wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat je toch met iemand gaat praten, omdat het alternatief veel minder is.
Ah, dan ben je dus toch niet zoals ik. Dan kan je gerust een stuk harder zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |