Ik weet wat je bedoeld. Bij mijn ex was het zelfde. Ze had geen eens het lef om het in me gezicht uit te maken dus moest ik het maar doen. Je moet het eerst uitmaken voor dat je een ander neemt ...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat vrouwen seks (willen) hebben met andere mannen vind ik niet zo erg, maar wees dan een vrouw en maak het eerst gewoon even uit met je huidige vriend
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:31 schreef Dimens het volgende:
Hoeren zijn het. Stuk voor stuk.
(met een paar uitzonderingen)
Dan is het niet lullig en ook niet kut voor die persoon.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef Paealeaisy het volgende:
En, wat nou als je geen borsten én geen penis hebt. Geen sekse.
Dat is wat alle vrouwen zeggen.quote:
kan ik wel hebben, maar zo is het niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef henk003 het volgende:
[..]
Dat is wat alle vrouwen zeggen.
Je kunt het gewoon niet hebben dat mannen leuker, grappiger en handiger zijn dan vrouwen punt.
Ik hou niet van grote tieten. Wel van bier. Dus een biertje graag en dan ben je van me afquote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Paealeaisy het volgende:
Nou ben ik zelf respectabele eigenaresse van een D cup, gratis spullen? Gratis busritje, drank of fixe drankkorting in de kroeg en fooien op het werk. Is dat alles?
WE WANT MORE!
WE WANT THE WORLD!
FOR FREE!
Lijkt dat er meer op?
Toch de knoop doorgehakt henk?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef henk003 het volgende:
Daarbij zien mannen er na hun 30ste nog goed uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |