Ik weet wat je bedoeld. Bij mijn ex was het zelfde. Ze had geen eens het lef om het in me gezicht uit te maken dus moest ik het maar doen. Je moet het eerst uitmaken voor dat je een ander neemt ...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat vrouwen seks (willen) hebben met andere mannen vind ik niet zo erg, maar wees dan een vrouw en maak het eerst gewoon even uit met je huidige vriend
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:31 schreef Dimens het volgende:
Hoeren zijn het. Stuk voor stuk.
(met een paar uitzonderingen)
Dan is het niet lullig en ook niet kut voor die persoon.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef Paealeaisy het volgende:
En, wat nou als je geen borsten én geen penis hebt. Geen sekse.
Dat is wat alle vrouwen zeggen.quote:
kan ik wel hebben, maar zo is het niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef henk003 het volgende:
[..]
Dat is wat alle vrouwen zeggen.
Je kunt het gewoon niet hebben dat mannen leuker, grappiger en handiger zijn dan vrouwen punt.
Ik hou niet van grote tieten. Wel van bier. Dus een biertje graag en dan ben je van me afquote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Paealeaisy het volgende:
Nou ben ik zelf respectabele eigenaresse van een D cup, gratis spullen? Gratis busritje, drank of fixe drankkorting in de kroeg en fooien op het werk. Is dat alles?
WE WANT MORE!
WE WANT THE WORLD!
FOR FREE!
Lijkt dat er meer op?
Toch de knoop doorgehakt henk?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef henk003 het volgende:
Daarbij zien mannen er na hun 30ste nog goed uit.
Vrouwen ook wel hoor. Tenzij ze de verlep-instelling ontdekken zodra ze een man aan de haak hebben geslagen of inzien dat ze nooit een man zullen krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef henk003 het volgende:
Daarbij zien mannen er na hun 30ste nog goed uit.
Nee gewoon om het feit dat mannen niet zwanger worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:47 schreef Kola het volgende:
[..]
Vrouwen ook wel hoor. Tenzij ze de verlep-instelling ontdekken zodra ze een man aan de haak hebben geslagen of inzien dat ze nooit een man zullen krijgen.
dan ben je een moord manwijfquote:
ach TS hier klaagt welquote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Paealeaisy het volgende:
Nou ben ik zelf respectabele eigenaresse van een D cup, gratis spullen? Gratis busritje, drank of fixe drankkorting in de kroeg en fooien op het werk. Is dat alles?
WE WANT MORE!
WE WANT THE WORLD!
FOR FREE!
Lijkt dat er meer op?
Als ze makkelijk is dan is ze slet en makkelijk, en als ze wilt dat je moeite doet is ze hard to get.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:52 schreef henk003 het volgende:
Vrouwen spelen ook vaak: 'hard to get' maar er zijn ook vrouwen die er aardig makkelijk over denken.
Vrouwen worden vaak ook weggezet als een soort van hoeren in de media.
Jammer! u geeft u zelf weg en uw mannelijkheid is verloren, helaas!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ach TS hier klaagt welmaar als het anders om was en je als man alles gratis kreeg zouden we het ook nemen hoor
Vertel maar wat jij wil daar ga ik niet over in. Vrouwen zijn het zelfde allemaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef fruitshot het volgende:
[..]
Als ze makkelijk is dan is ze slet en makkelijk, en als ze wilt dat je moeite doet is ze hard to get.
Tell me what you want
precies, het is ook nooit goed...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef fruitshot het volgende:
[..]
Als ze makkelijk is dan is ze slet en makkelijk, en als ze wilt dat je moeite doet is ze hard to get.
Tell me what you want
Je hebt mij nog niet meegemaaktquote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef henk003 het volgende:
[..]
Vertel maar wat jij wil daar ga ik niet over in. Vrouwen zijn het zelfde allemaal.
Als dat waar is dan hebben we last van een rattenplaag.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef fruitshot het volgende:
Oja, hoeveel mannen geven hun vreemdgaan toe? Was dat onder de 20% ofzoiets
De meeste mannen zijn helaas niet te vertrouwen, dat is gewoon zo. En degenen die het hardst schreeuwen dat dit onzin is, zijn vaak de grootste leugenaars.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef fruitshot het volgende:
Oja, hoeveel mannen geven hun vreemdgaan toe? Was dat onder de 20% ofzoiets
IK GA ECHT NIET VREEMD!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef just_agirl het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn helaas niet te vertrouwen, dat is gewoon zo. En degenen die het hardst schreeuwen dat dit onzin is, zijn vaak de grootste leugenaars.
(Voor de mannen die wel lief en oprecht zijn: Good for you)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |