Oh.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar ik heb het liever zo, want dan hoef ik alleen me functie uit te oefenen, moet er niet aan denken wat hij allemaal moet doen
Oh, ik dacht dat het om mijn haarkleur ging.quote:
ja lekker kinky om met een puntig voorwerp tot de dood worden neergestoken oh echt welquote:
lekker diep, lekker hard.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef coban het volgende:
[..]
ja lekker kinky om met een puntig voorwerp tot de dood worden neergestoken oh echt wel
Toen ik 17-20 was en ik liet mijn baard staan zeiden ze 'meneer', en als ik geschoren was 'hey jongen'.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk als mensen die jonger zijn dan ik, mij meneer noemen.
met alle 80 en per persoon 5 schapen dus reken maar uit ik word een rijke vrouwquote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stereotyperen.![]()
Met welke ga je trouwen en voor hoeveel schapen?
Een echte coban.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef coban het volgende:
[..]
met alle 80 en per persoon 5 schapen dus reken maar uit ik word een rijke vrouw
Natte realiteit meer, ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof ze dat nog niet heeft waargemaakt.
80 tegelijk?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof ze dat nog niet heeft waargemaakt.
Op de Piratenbaai?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:09 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Fuck er staat eindelijk een 'goede' versie van The Avengers online.. net nu ik heb besloten dat ik hem volgende week in de bioscoop wil gaan kijken. Ik weet niet of ik me zo lang in kan houden...
Ik heb de BDrip versie, wat betekend dat? En nee het is geen BR ripquote:Op zondag 20 mei 2012 21:09 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Fuck er staat eindelijk een 'goede' versie van The Avengers online.. net nu ik heb besloten dat ik hem volgende week in de bioscoop wil gaan kijken. Ik weet niet of ik me zo lang in kan houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |