Promoveer tot baas van het bedrijfquote:
Omdat je dacht dat dit je kansen zou vergroten?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt een mafkees. We reden in een woonwijk, compleet verlaten. Zou ik de bocht te scherp namen. Ik ragede![]()
moet ik hem djoeken voor je? ik doe alles voor onze mattieschapquote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, als ik de rol van me baas kan overnemen
Ik kan hem wel dwingen om jou te laten promoveren. Mijn oom heeft rotweilers, ik kan wel even langsgaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, als ik de rol van me baas kan overnemen
quote:
Ik ragede van binnen natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat dit je kansen zou vergroten?
Als je door personeel teruggeroepen wordt met "mevrouw *achternaam*" omdat je een beetje te dicht bij de spoorweg aan het snuffelen was ben je oud.quote:
hij is surinaams, dus ze zullen je terug djoekenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef coban het volgende:
[..]
moet ik hem djoeken voor je? ik doe alles voor onze mattieschap
De mijne zei alleen "ja" en "nee" en toen we terug waren zei hij "Goed, ik kan kort zijn."quote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ragede van binnen natuurlijkMaar ja hij raakte mijn stuur aan en dan weet je volgens mij wel dat je gezakt bent? Maar ja, verder reed ik goed dus ik had nog hoop.
Ach, volgende keer beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Kutbankenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
sommige mensen mogen rood staan op hun rekening maar ik ben niet een van die mensen, niet eerlijk enzo.
dat klinkt wel kinkyquote:Op zondag 20 mei 2012 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hij is surinaams, dus ze zullen je terug djoeken
Maar ik heb het liever zo, want dan hoef ik alleen me functie uit te oefenen, moet er niet aan denken wat hij allemaal moet doenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan hem wel dwingen om jou te laten promoveren. Mijn oom heeft rotweilers, ik kan wel even langsgaan.
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mijne zei alleen "ja" en "nee" en toen we terug waren zei hij "Goed, ik kan kort zijn."Ik hoop dat hij dat woensdag ook zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehequote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je door personeel teruggeroepen wordt met "mevrouw *achternaam*" omdat je een beetje te dicht bij de spoorweg aan het snuffelen was ben je oud.
ik ben turks, ik heb 80 nevenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hij is surinaams, dus ze zullen je terug djoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |