Nee ik ben levenloos, verzin een verhaal en typ het ook nog eens.quote:
pffffquote:
Haha, je wilt me helemaal gek krijgenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:02 schreef Osiris024 het volgende:
Dan is Sensation White vast iets voor jou
Heb ik gemerkt ja..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:04 schreef trovey het volgende:
Oh jee, alle geile mannelijke FOK!ers gaan zich melden.
Gewoon niet druk om maken? Dus als jou vriendin dagelijks naar andere mannen kijkt, vind je het niet erg? Denken alle mannen zo (ik hoop het...)?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:00 schreef TNA het volgende:
Joh, iedereen heeft toch wel iets dat 'ie geil vindt bij anderen. Maak je er niet druk om.
Vergeet de fake Armani schoudertas niet.....quote:Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Witte linnen broek + lichtroze shirt [ afbeelding ]
ieuw... gewoon ff snel gezocht en vond zoiets: http://nl-can1.ciao.com/can_nl/1247977240.jpgquote:Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Vroeger veel naar Miami Vice gekeken?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Jawel hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef qwerty-nl het volgende:
Heb ik gemerkt ja..
Zijn hier geen vrouwen?
Amenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:20 schreef Kola het volgende:
Ik vind het vooral goedkoop eruit zien. 99/100 keer.
Nee, maar dat soort types komen in mijn hoofd als jij het over witte broeken hebtquote:Op zondag 20 mei 2012 20:52 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Gatver...., probeer je me belachelijk te maken?
Gezien de reacties ben ik blijkbaar de enige
ja zoiets jaquote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
Nee, maar dat soort types komen in mijn hoofd als jij het over witte broeken hebt
Is dit beter?
[ afbeelding ]
jaaaa als je zoiets bedoelt dan kan t ermee door ja, hoewel ik soms wel een beetje glad vind ogenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
ja zoiets ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind mannen in een wit shirt vaak ook heel erg aantrekkelijk hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 20:52 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Gatver...., probeer je me belachelijk te maken?
Gezien de reacties ben ik blijkbaar de enige
Ben ik toch niet de enigequote:Op zondag 20 mei 2012 21:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind mannen in een wit shirt vaak ook heel erg aantrekkelijk hoor
Maar word niet helemaal gek er van.
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:02 schreef Djieluh het volgende:
Ik zou dan maar niet naar sensation white gaan
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:02 schreef Osiris024 het volgende:
Dan is Sensation White vast iets voor jou
zeker nietquote:Op maandag 21 mei 2012 13:02 schreef Djieluh het volgende:
Ik zou dan maar niet naar sensation white gaan
Mannen in pak vind ik ook opwindend, en dat leid mij ook meestal af tijdens een gesprek.Maar uiteindelijk gaat het erom hoe het lichaam eruit ziet/wie de kleding draagt, een man met een bierbuik in een pak of witte broek knap ik natuurlijk af. Of een man die als een vrouw loopt, broek/shirt te strak zit etc.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef Taurus het volgende:
Vreselijk. Wit overhemd is wel mooi, maar broek. Ken ook iemand met een wit colbert, dat is helemaal verschrikkelijk.
Ik word sowieso niet 'gek' van een kledingstuk. Mannen in pak. Dat is mijn afleiding tijdens een gesprek. Ik ben daar ook weinig subtiel in; mijn hoofd draait 180 graden mee als een man in pak langs loopt.
Uiteraard niet alle mannen in pak. Ik ben zelf midden twintig, en hou van net iets oudere mannen (begin dertig). Baard is inderdaad een pre. Maar puistjes> dat is best wel vreemd ja. Ik denk dat je daar alleen in staat.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
zeker niet
[..]
Mannen in pak vind ik ook opwindend, en dat leid mij ook meestal af tijdens een gesprek.Maar uiteindelijk gaat het erom hoe het lichaam eruit ziet/wie de kleding draagt, een man met een bierbuik in een pak of witte broek knap ik natuurlijk af. Of een man die als een vrouw loopt, broek/shirt te strak zit etc.
Mag ik vragen hoe oud je bent en wat vind je aantrekkelijker een gladgeschoren gezicht of een man met een baard (stoppels paar dagen)? Ik merk dat ik kwa smaak bereft mannen/jongens buiten de boot val bij leeftijdsgenoten (18). Ik hou zelf van wat oudere mannen dan kan je denken aan categorie 25-30 jaar, wat ik al eerder zei, een man met een witte broek en een zwarte overhemd (of andersom), een man met een baard van een paar dagen. Als de man geen baard heeft kan hij het compenseren met puistjes, klinkt vies/overzorgd maar ik vind het er best schattig uitzien :$.
Is dit "vreemd" of ga ik gewoon met andere meiden om die toevallig een andere smaak hebben?
liever een gezicht met puisten dan een babyface. Uiteraard gaat het ook om hoe het gezicht eruit ziet.. Sommige mannen kunnen het hebben, anderen nietquote:Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Uiteraard niet alle mannen in pak. Ik ben zelf midden twintig, en hou van net iets oudere mannen (begin dertig). Baard is inderdaad een pre. Maar puistjes> dat is best wel vreemd ja. Ik denk dat je daar alleen in staat.
Puistjes en een witte broek dus. Ik denk dat je weinig hebt te vrezen van concurrentie.
Witte overhemden zijn top natuurlijk.quote:
Hoogblond? Eerder donkerblond. En verder een heerlijke stoere, sexy manquote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Witte overhemden zijn top natuurlijk.
Wat ik persoonlijk dan weer een miskleun vind is om zo'n hoogblond knaapje een soort ruige industriele look aan te meten. Een paars glitterpak had passender geweest.
Stoer?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoogblond? Eerder donkerblond. En verder een heerlijke stoere, sexy man
Zeker wel. Ik neem haarkleur echt niet mee in de beoordeling van 'stoer'. Een hoogblonde man kan net zo goed stoer zijn.quote:
Met donker haar zou ik het nog een soft uitziend type vinden, al zou het al een stapje zijn. Ben zelf ook donkerblond, dus begrijp me niet verkeerdquote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik neem haarkleur echt niet mee in de beoordeling van 'stoer'. Een hoogblonde man kan net zo goed stoer zijn.
1. Hij is langquote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Met donker haar zou ik het nog een soft uitziend type vinden, al zou het al een stapje zijn. Ben zelf ook donkerblond, dus begrijp me niet verkeerd
Het is niet zozeer dat ik er een strijd over wil aangaan met je, maar ik ben wel benieuwd wat er stoer aan die man is in jouw optiek
3 en 5 kan ik nog wel inkomenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
1. Hij is lang
2. Hij heeft een vrij diepe, lage stem (zie je niet op het plaatje)
3. Hij heeft een mannelijk gezicht, met vrij strakke, harde lijnen.
4. Hij heeft een baardje
![]()
![]()
Waarom wilde je het weten?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
3 en 5 kan ik nog wel inkomen
De rest heb ik geen weet van en Maik de Boer heeft ook een baardje.
Dank voor uw toelichting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |