SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Volgens mij leest ze er nu expres overheenquote:
...kom jij in het topic. what the schnitzelquote:Op zondag 20 mei 2012 18:09 schreef Kutstudent het volgende:
Net als je denkt dat het niet pauperiger kan.
Iemand die door het BSA van zijn opleiding af is gekickt, altijd stoere praatjes heeft en anderen dan pauper noemt.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:09 schreef Kutstudent het volgende:
Net als je denkt dat het niet pauperiger kan.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Muisraket het volgende:
Oh en ik word sowieso snel gillend gek van mensen.
Oei, take that KKquote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iemand die door het BSA van zijn opleiding af is gekickt, altijd stoere praatjes heeft en anderen dan pauper noemt.
? Dat heeft niets met jou te maken, alleen maar met het feit dat ik een moeilijk persoon ben.quote:
Ja, want je moet hetzelfde zijn om iets te hebben???quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Muisraket het volgende:
Ik was eten. En ik heb me voorgenomen om minder te gaan happen. Even 100% srs: bdh is tof, hij vindt mij tof, maar ik denk dat we gillend gek zouden worden als we wat zouden hebben, daar zijn we toch echt te verschillend voor. Oh en ik word sowieso snel gillend gek van mensen.
Niemand wil met zichzelf datenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, want je moet hetzelfde zijn om iets te hebben???![]()
Inderdaad ja. Ik ben nu al verder dan velen van mijn leeftijd ooit zullen komen. Kan je nagaan hoe triest het niveau is in Nederland.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iemand die door het BSA van zijn opleiding af is gekickt, altijd stoere praatjes heeft en anderen dan pauper noemt.
In welk opzicht?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik ben nu al verder dan velen van mijn leeftijd ooit zullen komen. Kan je nagaan hoe triest het niveau is in Nederland.
Leer lezen alsjeblieft. Er is een verschil tussen verschillend zijn en te verschillend zijn. Er is een verschil tussen mensen waar je hele goede vrienden mee kunt zijn en mensen waar je ook op relatieniveau mee klikt.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, want je moet hetzelfde zijn om iets te hebben???![]()
Fout. Je zult altijd iemand zoeken die in zekere zin op je lijkt, dat betekent namelijk ook dat je immuunsysteem hetzelfde is en dat er dus een grotere kans is als je kinderen krijgt dat ze jou genen krijgen. En het hele evolutionaire doel van leven is om je eigen genen door te geven.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niemand wil met zichzelf daten
In mijn steentje bij hebben gedragen aan het leven.quote:
Ongeveerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In mijn steentje bij hebben gedragen aan het leven.
Je snapt wel wat ik bedoel.
Zou goed kunnen hoor, maar je wilt het liefst iemand neuken die op je moeder/vader lijktquote:Op zondag 20 mei 2012 18:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Fout. Je zult altijd iemand zoeken die in zekere zin op je lijkt, dat betekent namelijk ook dat je immuunsysteem hetzelfde is en dat er dus een grotere kans is als je kinderen krijgt dat ze jou genen krijgen. En het hele evolutionaire doel van leven is om je eigen genen door te geven.
Geloof het of niet, maar het zit erin gebakken dat je het liefst jezelf van het andere geslacht zou neuken.
Kinderen verwekt? En mensen kunnen op 3793440 manieren hun steentje bijdragen, van brood bakken tot mentale steun geven aan je buurvrouw en vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In mijn steentje bij hebben gedragen aan het leven.
Je snapt wel wat ik bedoel.
Ik zie de link immuunsysteem en genen overdragen niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Fout. Je zult altijd iemand zoeken die in zekere zin op je lijkt, dat betekent namelijk ook dat je immuunsysteem hetzelfde is en dat er dus een grotere kans is als je kinderen krijgt dat ze jou genen krijgen. En het hele evolutionaire doel van leven is om je eigen genen door te geven.
Geloof het of niet, maar het zit erin gebakken dat je het liefst jezelf van het andere geslacht zou neuken.
Mocht ik ooit mezelf in een mannelijke variant tegenkomen dan zou ik er zelfs mee trouwen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niemand wil met zichzelf daten
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mocht ik ooit mezelf in een mannelijke variant tegenkomen dan zou ik er zelfs mee trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |