SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Volgens mij leest ze er nu expres overheenquote:
...kom jij in het topic. what the schnitzelquote:Op zondag 20 mei 2012 18:09 schreef Kutstudent het volgende:
Net als je denkt dat het niet pauperiger kan.
Iemand die door het BSA van zijn opleiding af is gekickt, altijd stoere praatjes heeft en anderen dan pauper noemt.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:09 schreef Kutstudent het volgende:
Net als je denkt dat het niet pauperiger kan.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Muisraket het volgende:
Oh en ik word sowieso snel gillend gek van mensen.
Oei, take that KKquote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iemand die door het BSA van zijn opleiding af is gekickt, altijd stoere praatjes heeft en anderen dan pauper noemt.
? Dat heeft niets met jou te maken, alleen maar met het feit dat ik een moeilijk persoon ben.quote:
Ja, want je moet hetzelfde zijn om iets te hebben???quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Muisraket het volgende:
Ik was eten. En ik heb me voorgenomen om minder te gaan happen. Even 100% srs: bdh is tof, hij vindt mij tof, maar ik denk dat we gillend gek zouden worden als we wat zouden hebben, daar zijn we toch echt te verschillend voor. Oh en ik word sowieso snel gillend gek van mensen.
Niemand wil met zichzelf datenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, want je moet hetzelfde zijn om iets te hebben???![]()
Inderdaad ja. Ik ben nu al verder dan velen van mijn leeftijd ooit zullen komen. Kan je nagaan hoe triest het niveau is in Nederland.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iemand die door het BSA van zijn opleiding af is gekickt, altijd stoere praatjes heeft en anderen dan pauper noemt.
In welk opzicht?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik ben nu al verder dan velen van mijn leeftijd ooit zullen komen. Kan je nagaan hoe triest het niveau is in Nederland.
Leer lezen alsjeblieft. Er is een verschil tussen verschillend zijn en te verschillend zijn. Er is een verschil tussen mensen waar je hele goede vrienden mee kunt zijn en mensen waar je ook op relatieniveau mee klikt.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, want je moet hetzelfde zijn om iets te hebben???![]()
Fout. Je zult altijd iemand zoeken die in zekere zin op je lijkt, dat betekent namelijk ook dat je immuunsysteem hetzelfde is en dat er dus een grotere kans is als je kinderen krijgt dat ze jou genen krijgen. En het hele evolutionaire doel van leven is om je eigen genen door te geven.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niemand wil met zichzelf daten
In mijn steentje bij hebben gedragen aan het leven.quote:
Ongeveerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In mijn steentje bij hebben gedragen aan het leven.
Je snapt wel wat ik bedoel.
Zou goed kunnen hoor, maar je wilt het liefst iemand neuken die op je moeder/vader lijktquote:Op zondag 20 mei 2012 18:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Fout. Je zult altijd iemand zoeken die in zekere zin op je lijkt, dat betekent namelijk ook dat je immuunsysteem hetzelfde is en dat er dus een grotere kans is als je kinderen krijgt dat ze jou genen krijgen. En het hele evolutionaire doel van leven is om je eigen genen door te geven.
Geloof het of niet, maar het zit erin gebakken dat je het liefst jezelf van het andere geslacht zou neuken.
Kinderen verwekt? En mensen kunnen op 3793440 manieren hun steentje bijdragen, van brood bakken tot mentale steun geven aan je buurvrouw en vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie de link immuunsysteem en genen overdragen niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Fout. Je zult altijd iemand zoeken die in zekere zin op je lijkt, dat betekent namelijk ook dat je immuunsysteem hetzelfde is en dat er dus een grotere kans is als je kinderen krijgt dat ze jou genen krijgen. En het hele evolutionaire doel van leven is om je eigen genen door te geven.
Geloof het of niet, maar het zit erin gebakken dat je het liefst jezelf van het andere geslacht zou neuken.
Mocht ik ooit mezelf in een mannelijke variant tegenkomen dan zou ik er zelfs mee trouwen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Niemand wil met zichzelf daten
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mocht ik ooit mezelf in een mannelijke variant tegenkomen dan zou ik er zelfs mee trouwen.
Ja precies. En nee ik heb het niet over belasting betalen of kinderen verwekken nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kinderen verwekt? En mensen kunnen op 3793440 manieren hun steentje bijdragen, van brood bakken tot mentale steun geven aan je buurvrouw en vrijwilligerswerk.
Als je iemand vindt (ruikt, feromonen en shit) die dus hetzelfde is (ruikt) als jij, dan weet je dat jullie immuunsystemen op elkaar lijken. Je immuunsysteem is natuurlijk een beetje de "cyberwarfare-fighter" van je lichaam tegen de buitenwereld om het zo maar te zeggen. Dat is dus de basis van jouw persoonlijk overleven. Dat is dus wat je wil doorgeven aan de wereld. Als je iemand hebt die op je lijkt, dan is de kans dat een groot deel van dat min of meer gelijke immuunsysteem overgaat op dat kind, natuurlijk veel hoger.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zie de link immuunsysteem en genen overdragen niet?
Aww.quote:
Vertel.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, ik weet echt wel wat het immuunsysteem doet, ik heb er een heel dik boek over voor mijn studie.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je iemand vindt (ruikt, feromonen en shit) die dus hetzelfde is (ruikt) als jij, dan weet je dat jullie immuunsystemen op elkaar lijken. Je immuunsysteem is natuurlijk een beetje de "cyberwarfare-fighter" van je lichaam tegen de buitenwereld om het zo maar te zeggen. Dat is dus de basis van jouw persoonlijk overleven. Dat is dus wat je wil doorgeven aan de wereld. Als je iemand hebt die op je lijkt, dan is de kans dat een groot deel van dat min of meer gelijke immuunsysteem overgaat op dat kind, natuurlijk veel hoger.
Weetikveel wat jij doet.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, ik weet echt wel wat het immuunsysteem doet, ik heb er een heel dik boek over voor mijn studie.
Haatcomeback op een 'ik ben slim' comebackquote:Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weetikveel wat jij doet.Voor zover ik weet zit je alleen maar met BDH te flemen in dit topic.
Ondermijncomeback op een haatcomeback op een "ik ben slim" comeback.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Haatcomeback op een 'ik ben slim' comeback
Ik ontken. wij zijn voor en van elkaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Muisraket het volgende:
Ik was eten. En ik heb me voorgenomen om minder te gaan happen. Even 100% srs: bdh is tof, hij vindt mij tof, maar ik denk dat we gillend gek zouden worden als we wat zouden hebben, daar zijn we toch echt te verschillend voor. Oh en ik word sowieso snel gillend gek van mensen.
Gast, lees mijn quote, je zit er naast, wat ik al dacht. Je moet juist zoveel mogelijk diversiteit in je genen hebben, daarom leek me jouw tekst al raar.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ondermijncomeback op een haatcomeback op een "ik ben slim" comeback.
'Ik probeer slim te doen' comeback op een ondermijncomeback op een haatcomeback op een 'ik ben slim' comebackquote:Op zondag 20 mei 2012 19:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ondermijncomeback op een haatcomeback op een "ik ben slim" comeback.
Nee klopt, heb het net ff opgezocht, maar er staat me toch echt iets bij van biologie vroeger dat het zo zat zoals ik uitlegde.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, lees mijn quote, je zit er naast, wat ik al dacht. Je moet juist zoveel mogelijk diversiteit in je genen hebben, daarom leek me jouw tekst al raar.
Ik denk dat de ganse mensheid daar heel blij mee mag zijn ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee klopt, heb het net ff opgezocht, maar er staat me toch echt iets bij van biologie vroeger dat het zo zat zoals ik uitlegde.
Maargoed, het zal wel.Qua biologie heb ik m'n steentje gelukkig nog niet bijgedragen.
Wat ga je doen dan?quote:
Nou, ben daar maar niet zo zeker van.. Ik ben je iets vergeten te vertellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee klopt, heb het net ff opgezocht, maar er staat me toch echt iets bij van biologie vroeger dat het zo zat zoals ik uitlegde.
Maargoed, het zal wel.Qua biologie heb ik m'n steentje gelukkig nog niet bijgedragen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou, ben daar maar niet zo zeker van.. Ik ben je iets vergeten te vertellen.
En dan zit ik te haatcomebacken volgens TM.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat de ganse mensheid daar heel blij mee mag zijn ja.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan zit ik te haatcomebacken volgens TM.
Dat is heel simpel. Ik ben de nieuwe Messias.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:10 schreef bijdehand het volgende:
KK, vertel nou eens op welke manier jij je steentje al hebt bijgedragen en meer hebt bereikt dan de meeste van jouw leeftijd ooit zullen bereiken?
Bij deze! Ik heb vertrouwen in je.quote:
Zo'n antwoord verwachtte ik al en dat is best sneu, aangezien je hier loopt te roepen dat je beter bent dan de meesten ooit zullen zijn en vervolgens niks kan opnoemen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Ik ben de nieuwe Messias.
Een messias neukt niet heel zijn omgevingquote:Op zondag 20 mei 2012 19:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Ik ben de nieuwe Messias.
Hij ook niet...quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Een messias neukt niet heel zijn omgeving
Jezus moest die bitches van zich afslaan. Bovendien had hij gewoon een vrouw/vriendin.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Een messias neukt niet heel zijn omgeving
Ik kan inderdaad zo niks opnoemen, maar het zijn ook geen op zichzelf staande acties. Het is meer mijn hele wezen dat in tegenstelling tot de gemiddelde dikke, bankhangende, sbs 6 kijkende chipsvreter wel iets doet met zijn leven en probeert om "de mensheid verder te brengen" zoals MR het zo mooi zegt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n antwoord verwachtte ik al en dat is best sneu, aangezien je hier loopt te roepen dat je beter bent dan de meesten ooit zullen zijn en vervolgens niks kan opnoemen.
Gelukkig doe jij dat wel. Hard werken, hard studeren en je steentje bijdragen. Daar ben je nu al goed mee bezig en daardoor ben jij een stuk verder dan de meeste mensen van jouw leeftijd. Ik heb jouw altijd als mijn voorbeeld genomen en ik hoop dat ik verder voor altijd in jouw voetsporen mag treden. Echt: je bent mijn held.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad zo niks opnoemen, maar het zijn ook geen op zichzelf staande acties. Het is meer mijn hele wezen dat in tegenstelling tot de gemiddelde dikke, bankhangende, sbs 6 kijkende chipsvreter wel iets doet met zijn leven en probeert om "de mensheid verder te brengen" zoals MR het zo mooi zegt.
Deed je dat maar, dan werd het misschien ooit nog eens wat met jou.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij dat wel. Hard werken, hard studeren en je steentje bijdragen. Daar ben je nu al goed mee bezig en daardoor ben jij een stuk verder dan de meeste mensen van jouw leeftijd. Ik heb jouw altijd als mijn voorbeeld genomen en ik hoop dat ik verder voor altijd in jouw voetsporen mag treden. Echt: je bent mijn held.
Voor de sfeer in dit topic, en om mijn aantal usernotes niet te verhogen, stop ik even met het reageren op jou en ga ik niet uittypen wat ik nou in mijn hoofd hebt zitten.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Deed je dat maar, dan werd het misschien ooit nog eens wat met jou.
doe, notes zijn baasquote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor de sfeer in dit topic, en om mijn aantal usernotes niet te verhogen, stop ik even met het reageren op jou en ga ik niet uittypen wat ik nou in mijn hoofd hebt zitten.
Ik wil niet wéér een ban van een jaar krijgenquote:
Op de kast zit je duidelijk al. Nu nog uit de kast.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor de sfeer in dit topic, en om mijn aantal usernotes niet te verhogen, stop ik even met het reageren op jou en ga ik niet uittypen wat ik nou in mijn hoofd hebt zitten.
ik hou van dramaquote:Op zondag 20 mei 2012 19:35 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben ook schuldig, daar niet van. Maar OMG de sfeer is weer geweldig zeg.
Dit komt door wel meer mensen hoor, ook door mij bijv.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:36 schreef Kutstudent het volgende:
Och, dat komt door een zeker iemand die het allemaal een tikkeltje te serieus neemt op het moment.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit komt door wel meer mensen hoor, ook door mij bijv.
U wilt schuldig zijn?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:35 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben ook schuldig, daar niet van. Maar OMG de sfeer is weer geweldig zeg.
Vind ik wel meevallen. Wat ik vaak merk is dat BDH mij weer eens probeert af te janken, en als het hem niet lukt gaat hij schelden (of in dit geval verkapt schelden).quote:Op zondag 20 mei 2012 19:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit komt door wel meer mensen hoor, ook door mij bijv.
Say whut?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik ben nu al verder dan velen van mijn leeftijd ooit zullen komen. Kan je nagaan hoe triest het niveau is in Nederland.
Zal ik je een usernote geven?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik het nog niet zo ver geschopt als Thijs, hij modereert immers op fok.quote:
Nee, dat heet zelfkennis.quote:
Kutkind.quote:
Doet me niks. Als ik maar geen ban krijg.quote:
Nee, je kan me niet bannen, want ik ben gevaarlijkerquote:Op zondag 20 mei 2012 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar ik kan je niet bannen, ik ben geen admin
Geweldig toch dat er mensen zijn die echt zo denken, het niet uit kunnen leggen en vervolgens boos worden als mensen erover doorgaanquote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik wou maar zeggen
Maar kom op zeg, meer bereikt dan velen op je leeftijd?
Dat is wel belachelijk om dat van jezelf te stellen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat heet zelfkennis.En ik vind het flauw om 1 persoon zwart te maken als iedereen behalve Barrie ongezellig doet.
En ze doet het zichzelf nog aan ookquote:Op zondag 20 mei 2012 19:50 schreef Muisraket het volgende:
Oh zo slecht, normaal gesproken is leedvermaak niet mijn ding, maar als je foto's tegenkomt van iemand die je niet echt mag met een foto waar ze een gangsterpet + een halve duckface heeft en een 'kijk mij een foto van mezelf maken pose' ben ik toch wel heel gelukkig.
Uhu en ze wordt nog sexy gevonden ook (niet op die foto's, maar wel op andere erge foto's).quote:Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ze doet het zichzelf nog aan ook
Serieus? Maak eens een screenshot?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb trouwens ook notes. Maar daar staat denk ik alleen iets in van; ''hier heb je je eerste (en tweede) note want nu ben jij benieuwd geworden naar wat erin staat en ga je daar dus lekker een paar euro voor betalen''
Nog half gelijk ook
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu en ze wordt nog sexy gevonden ook (niet op die foto's, maar wel op andere erge foto's).
Oh man, heerlijk dit.
Nee, ik ga ze niet op FOK! zetten of zo, dan voel ik me echt te gemeen.quote:
Die van mij zijn zeker wel leuk om te lezenquote:
9gag?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik ga ze niet op FOK! zetten of zo, dan voel ik me echt te gemeen.
Daar zit ze 24/7 want dan is ze cool, snapte?quote:
Sta jij er ook op?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar zit ze 24/7 want dan is ze cool, snapte?
OMG added bonus: enorm beschamende foto's van mijn SVE.
SVE?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar zit ze 24/7 want dan is ze cool, snapte?
OMG added bonus: enorm beschamende foto's van mijn SVE.
Nee joh, al een jaar geleden of zo contact verbroken met heel die groep.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sta jij er ook op?
En dat is wel dol, kan ze zichzelf terug zien daar
Vast tof om dat dan nu te moeten zienquote:Op zondag 20 mei 2012 19:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee joh, al een jaar geleden of zo contact verbroken met heel die groep.
Uhu, ik vind het echt heel erg gemeen dat ik zo denk, maar dat is het stiekem wel. Naar anderen ben ik echt niet zo wraakzuchtig/haatdragend/whatever, maar naar bepaalde mensen vsn vroeger wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vast tof om dat dan nu te moeten zien
Jongen waarmee ik 1,5 jaar drama heb gehad.quote:
Lijkt net alsof je je aan het verontschuldigen bent. Geef toch niks, kei normaal gedrag.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu, ik vind het echt heel erg gemeen dat ik zo denk, maar dat is het stiekem wel. Naar anderen ben ik echt niet zo wraakzuchtig/haatdragend/whatever, maar naar bepaalde mensen vsn vroeger wel.
Studieverenging past ookquote:Op zondag 20 mei 2012 20:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jongen waarmee ik 1,5 jaar drama heb gehad.
Dat hoort bij het mens-zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu, ik vind het echt heel erg gemeen dat ik zo denk, maar dat is het stiekem wel. Naar anderen ben ik echt niet zo wraakzuchtig/haatdragend/whatever, maar naar bepaalde mensen vsn vroeger wel.
SVE kwam van soort van ex, wat het qua relatie absoluut niet is, maar ik er even in hou omdat ik die afkorting vroeger gebruikte om het wat makkelijker te maken.quote:
Ik normaal gesproken echt niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hoort bij het mens-zijnDat heeft iedereen wel hoor.
Je hoeft het ook niet nonstop of vaak te voelen. Soms voel je zoiets, is normaal.quote:
Wij leren bijquote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
SVE kwam van soort van ex, wat het qua relatie absoluut niet is, maar ik er even in hou omdat ik die afkorting vroeger gebruikte om het wat makkelijker te maken.
Ik weet niet of jullie ze kunnen zien of dat ze ze beschermd heeft, ze heeft me wel nog toegevoegd aan haar vriendenlijst nl.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En toch zijn we nou benieuwd naar die foto's
Moeten we wel weten hoe ze heetquote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie ze kunnen zien of dat ze ze beschermd heeft, ze heeft me wel nog toegevoegd aan haar vriendenlijst nl.
ik wil ook die fotoquote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef Muisraket het volgende:
Pareltje dat ik jullie niet wil onthouden:
*BDH ziet foto van SVE*
En godverdomme, ik dacht dat je overdreef met die vissenogen enzo
Arm schaapquote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef DeJori het volgende:
Nondeju, ik heb een nieuw overhemd wat ik best tof vind, maar ik kom er net achter dat de soort machetten die hier aan zitten in het engels "French cuff's" worden genoemd. Nu ik vind ik het niet meer tof
Probeer te denken aan de Nederlandse benamingquote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef DeJori het volgende:
Nondeju, ik heb een nieuw overhemd wat ik best tof vind, maar ik kom er net achter dat de soort machetten die hier aan zitten in het engels "French cuff's" worden genoemd. Nu ik vind ik het niet meer tof
je weet hoe we rollenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:34 schreef Muisraket het volgende:
Ik vraag me zeer ernstig af waarom ik hierover begonnen ben.
Niks blijft geheimquote:Op zondag 20 mei 2012 20:34 schreef Muisraket het volgende:
Ik vraag me zeer ernstig af waarom ik hierover begonnen ben.
Ik ben geen moment boos geweest, jij was geloof ik degene die boos werd maargoed.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geweldig toch dat er mensen zijn die echt zo denken, het niet uit kunnen leggen en vervolgens boos worden als mensen erover doorgaan
Dat is wel iets voor gamenerds ja. Maar ach, af en toe gamen moet kunnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ga league of legends spelen zo nerd ben ik bam
Waarom is dat belachelijk?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik wou maar zeggen
Maar kom op zeg, meer bereikt dan velen op je leeftijd?
Dat is wel belachelijk om dat van jezelf te stellen.
Dat is juist hendig sjiek man.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef DeJori het volgende:
Waar werd ik boos? Graag een quote.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben geen moment boos geweest, jij was geloof ik degene die boos werd maargoed.
Het is evident aan de maatschappij van tegenwoordig. Een maatschappij waarin nietsnutterij hoogtij viert.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, hoe wil je dat zo zeker weten van jezelf?
Oh, die keer waar je verkapt ging schelden. Ik nam aan dat je boos was.quote:
Maar een quote want ik weet niet wat je bedoelt. Tevens klink je als iemand van 80 die zich ergert aan de jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, die keer waar je verkapt ging schelden. Ik nam aan dat je boos was.
Vind je het gek dat die zich daaraan ergeren dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar een quote want ik weet niet wat je bedoelt. Tevens klink je als iemand van 80 die zich ergert aan de jeugd van tegenwoordig
Deze quote.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vroeger was dat niet zo dan? Kom op zeg, dat soort mensen zijn van alle tijden en daar kan ik me echt niet aan ergeren, en ik stel mezelf al helemaal niet boven anderen ómdat ik zoiets ik zie.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die zich daaraan ergeren dan?Heb je laatst nog wel eens buiten gekeken?
Nee in Rosmalen zal het wel meevallen ja maar als ik door bijvoorbeeld Delft loop word ik er elke fucking dag mee geconfronteerd. Ik loop bijna facepalmend de stad door. Zitten ze daar weer om 2 uur 's-middags, gasten van onze leeftijd, op een bankje in het park te blowen.
Dan denk ik echt van, ga in godsnaam iets nuttigs doen.
Dat is geen verkapt schelden maar gewoon de eer aan mezelf houden, wat uitermate goed is gelukt.quote:
Ik zeg toch ook nergens dat ik me boven alle mensen stel. En het ging niet over vroeger. Het ging over het nu en over leeftijdsgenoten van ons.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vroeger was dat niet zo dan? Kom op zeg, dat soort mensen zijn van alle tijden en daar kan ik me echt niet aan ergeren, en ik stel mezelf al helemaal niet boven anderen ómdat ik zoiets ik zie.
Tsja thuis kan je niet blowen dus moet je wel in het parkje zitten is het niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die zich daaraan ergeren dan?Heb je laatst nog wel eens buiten gekeken?
Nee in Rosmalen zal het wel meevallen ja maar als ik door bijvoorbeeld Delft loop word ik er elke fucking dag mee geconfronteerd. Ik loop bijna facepalmend de stad door. Zitten ze daar weer om 2 uur 's-middags, gasten van onze leeftijd, op een bankje in het park te blowen.
Dan denk ik echt van, ga in godsnaam iets nuttigs doen.
En tevens, wat beschouw jij 'nuttig'?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Tsja thuis kan je niet blowen dus moet je wel in het parkje zitten is het niet?
Door te zeggen 'de maatschappij van tegenwoordig' insinueer je dat het vroeger beter was enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik me boven alle mensen stel. En het ging niet over vroeger. Het ging over het nu en over leeftijdsgenoten van ons.
Jouw bijdrage aan dit topic.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
En tevens, wat beschouw jij 'nuttig'?
Oh, nouja, daar ben ik het ook mee eens. Vroeger had je nog fatsoenlijke mensen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Door te zeggen 'de maatschappij van tegenwoordig' insinueer je dat het vroeger beter was enzo
Wat vind je dan fatsoenlijk? Volgens mij houden we er wel verschillende definities op naquote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, nouja, daar ben ik het ook mee eens. Vroeger had je nog fatsoenlijke mensen.
Mijn opa was de laatste fatsoenlijke vent die ik gekend heb. De rest, inclusief ik, allemaal rot van binnen.
Is dit positief?quote:
Jij kijkt te veel oude films..quote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, nouja, daar ben ik het ook mee eens. Vroeger had je nog fatsoenlijke mensen.
Mijn opa was de laatste fatsoenlijke vent die ik gekend heb. De rest, inclusief ik, allemaal rot van binnen.
Hard werken, niet teveel drinken, geen drugs, altijd trouw blijven, nooit klagen, verstandig zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat vind je dan fatsoenlijk? Volgens mij houden we er wel verschillende definities op na
Nee, dat was een grapquote:
Nee, die mensen zijn er niet meer. Lol.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hard werken, niet teveel drinken, geen drugs, altijd trouw blijven, nooit klagen, verstandig zijn.
Klinkt kanker saai.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hard werken, niet teveel drinken, geen drugs, altijd trouw blijven, nooit klagen, verstandig zijn.
Serieus wat voor mensen ken je KK dat je zegt dat daar er niet meer veel van zijn?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.quote:
respect, maar wel zwaar kutlevenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Mijn opa die had geen tijd voor plezier. Die moest gewoon hard werken en ondertussen 10 kinderen opvoeden. Oneindig veel respect daarvoor.
er zijn er maar weinig met al die dingen gecombineerd.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Serieus wat voor mensen ken je KK dat je zegt dat daar er niet meer veel van zijn?
denk je dat het geen voldoening geeft om je kinderen op te zien groeien tot goede mensen?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
respect, maar wel zwaar kutleven
Zijn kinderen zijn in ieder geval niet fatsoenlijk dus ergens wel een faalquote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
denk je dat het geen voldoening geeft om je kinderen op te zien groeien tot goede mensen?
En je ouders dan? Weet niet hoe de jouwe zijn maar als ik naar mijn pa kijk is hij (naar die normen die jij zegt) kei fatsoenlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
er zijn er maar weinig met al die dingen gecombineerd.
Voor de rest is vrijwel iedereen die ik ken, inclusief ikzelf, zwaar decadent.
moest lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn kinderen zijn in ieder geval niet fatsoenlijk dus ergens wel een faal
Als dat je enige voldoening is?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
denk je dat het geen voldoening geeft om je kinderen op te zien groeien tot goede mensen?
Inderdaad, niet alle wijze mannen zijn wijs geborenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En je ouders dan? Weet niet hoe de jouwe zijn maar als ik naar mijn pa kijk is hij (naar die normen die jij zegt) kei fatsoenlijk.
Oke rond tienerjaren misschien wat wilder maar op een bepaalde leeftijd?
Ik ben ook heel slim en wijs enzo alleen gedraag ik me dr niet naarquote:Op zondag 20 mei 2012 22:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Inderdaad, niet alle wijze mannen zijn wijs geboren
ho ho, dat deed oma in die tijd hequote:Op zondag 20 mei 2012 21:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
en ondertussen 10 kinderen opvoeden. Oneindig veel respect daarvoor.
Het gaat me dan ook alleen om de naam. Ik haat frankrijk.quote:
mijn overoveroverooveroverovergrootvader was fransquote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het gaat me dan ook alleen om de naam. Ik haat frankrijk.
TM, je Nederlands doet pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
mijn overoveroverooveroverovergrootvader was franssws myn agternaam
ik typ met 1 hand en ik lig lazymodusquote:Op zondag 20 mei 2012 22:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
TM, je Nederlands doet pijn aan mijn ogen.
Het is mogelijk met 1 hand alle toetsen te bereiken hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik typ met 1 hand en ik lig lazymodus
duurt te lang als je tv kyktquote:Op zondag 20 mei 2012 22:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het is mogelijk met 1 hand alle toetsen te bereiken hoor.
Ik typ serieus 20x zo snel met 2 handenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
duurt te lang als je tv kykt
maar ik heb schijt aan grammaticaquote:Op zondag 20 mei 2012 22:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik type dit bericht met mijn grote tenen en het is beter Nederlands dan de posts van tm
Je kan weer typenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
maar ik heb schijt aan grammatica
Never heard of itquote:Op zondag 20 mei 2012 22:49 schreef shifto het volgende:
Trouwens net Kickin it old skool zitten kijken! Blijft een geweldige film
Stoppen vlogen er 5x uitquote:Op zondag 20 mei 2012 23:22 schreef DeJori het volgende:
Iemand hier nog last gehad van blikseminslagen?
Kelder op m'n werk was onder water gelopen, en een van de kamers stond blankquote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stoppen vlogen er 5x uiten bij uwes?
Lol. Alles stond blank bij het bedrijf hierachterquote:Op zondag 20 mei 2012 23:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kelder op m'n werk was onder water gelopen, en een van de kamers stond blankHier thuis niets bijzonders.
Dat is dan het nadeel van aan een dijk hequote:Op zondag 20 mei 2012 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lol. Alles stond blank bij het bedrijf hierachter
Dat bedrijf staat OP de dijk. Best raar om te zien.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is dan het nadeel van aan een dijk he
Heb jij uberhaupt een idee hoe de wereld vroeger in elkaar zat? Toen er nog veel minder geld was.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
moest lachen
[..]
Als dat je enige voldoening is?
Je kan toch ook je kinderen goed opvoeden EN leuke dingen doen?
Klopt, maar opa was het voorbeeld waar je je normen en waarden van meekreeg want oma had verder niet veel te vertellen natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ho ho, dat deed oma in die tijd he
Ik moet altijd lachen om Frankrijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het gaat me dan ook alleen om de naam. Ik haat frankrijk.
quote:
quote:
Omdat ik niet kan kiezen.quote:
Stress heb ik er gelukkig niet om, dat zou wel erg overdreven zijn.quote:
Lekker!quote:
Ja, een fiets op het station zetten, het is namelijk 5 min fietsenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:56 schreef Mirel het volgende:
Hey, ik loop sinds kort stage in Den Bosch en ik ben nog op zoek naar een optimale route met de bus vanaf het station.
[ afbeelding ]
Rode punt is waar ik moet zijn, en momenteel neem ik 's ochtends de bus naar het zwarte puntje, en moet dan nog 15 min lopen. Op de terugweg naar huis loop ik naar de plek bij het groene puntje (vlakbij winkelcentrum Helftheuvel) en pak ik daar de bus.
Er is een bushalte hier vlak voor de deur maar de bus neemt best een omweg terug naar het station, onder andere langs de Brabanthallen.
Is er een snellere manier?
Het is mogelijk maar het blijft een omweg, de site van arriva zal het denk ik het beste weten, ga nooit met de bus namelijk. Maar het is echt niet ver, zou toch proberen een fiets te regelen, vooral nu je in de zomer stage loopt!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:58 schreef Mirel het volgende:
heb 1 fiets die kapot is, repareren zou me 80 euro kosten dus ik zit liever te kijken of er iets met de bus mogelijk is
Die koop je toch in de winkel?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wat zijn goede sites voor zomerjassen?
Nu maak je mij aan het huilenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maak je de mensen weer aan het huilen BB?
Daar zal ik je verdorie eens een note voor geven
Niemand komt aan Barrie!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Weet je het zeker?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgens mij heb ik er nu serieus een meer. En ik was zo braafZal het onthouden AT!
Waar kun je uberhaupt je notes zien?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgens mij heb ik er nu serieus een meer. En ik was zo braafZal het onthouden AT!
Thanks MR!quote:
Geen, ik ben kei braaf.quote:
Hoeveel heb je er?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Thanks MR!Valt me mee
Ben wel benieuwd waarom ik ze heb gekregen, maar niet ¤4,50 nieuwsgierig
Wow, idd, doe je goed!quote:
Nee, ik troll gewoon nooit en ik doe alleen dramatisch in dit topic en hier komt geen mod, behalve A_T dan.quote:
Ja, alleen had ik kunnen weten dat het een stille dood zou sterven als ik geen voorbeeld zou willen gevenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wow, idd, doe je goed!Btw jouw bureaustoeldansen topic.
Geintje joh, weet heus wel dat je braaf bentquote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik troll gewoon nooit en ik doe alleen dramatisch in dit topic en hier komt geen mod, behalve A_T dan.
Ik trap overal in.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geintje joh, weet heus wel dat je braaf bent
Dat dan weer net niet, ik kijk echt te veel naar de grond.quote:
quote:
Daardoor kun je wel weer tegen lantaarnpalen oplopen, en omdat je je bril niet op hebt per ongeluk 'sorry' zeggenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat dan weer net niet, ik kijk echt te veel naar de grond.
True! Ik weet nog dat ik vroegah een keer een muntje van 5 gulden vond, en ik voelde me zo RIJK!!!quote:
Haha tofquote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
True! Ik weet nog dat ik vroegah een keer een muntje van 5 gulden vond, en ik voelde me zo RIJK!!!That awesome moment
Hehe.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daardoor kun je wel weer tegen lantaarnpalen oplopen, en omdat je je bril niet op hebt per ongeluk 'sorry' zeggen
Ohquote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt geen note gekregne van me, muts
Ook niet als ze het verdienen?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nope, daar ga ik m'n tijd niet mee verdoen
Juist wel, als mensen gewoon over seks kunnen praten ipv het opkroppen, zijn ze ook minder gefrustreerd en dus minder vervelendquote:Op maandag 21 mei 2012 20:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dan misschien wel ja, maar in KPD maken ze het niet zo bont.. Je zou het niet zeggen, i know
Nja lijkt me logischer om in ONZ te kutten dan daar zegmaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dan misschien wel ja, maar in KPD maken ze het niet zo bont.. Je zou het niet zeggen, i know
Wat voor iets zoek je?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Post hier vrolijke zomermuziek. En geen underground country ofzo aub
Welkom in den bosch topic, u bent hierbij geslaagdquote:
Gij blijft godverdomme hierrrrquote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef Mirel het volgende:
ik ben hier enkel voor m'n stage, daarna ga ik weer weg hoor
Nee, niet echt. Maar de stage is tofquote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Rhenen - Den Bosch is ook niet echt lekker volgens mij qua reistijd met het OV..
Met de NS reis je dan inderdaad enorm om zeg! Maar waar ga je stage lopen, als ik vragen mag?quote:
Gewoon met een of andere zebra hop over de snelweg, bende er zoquote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Rhenen - Den Bosch is ook niet echt lekker volgens mij qua reistijd met het OV..
Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon met een of andere zebra hop over de snelweg, bende er zo
Op de terugweg scheelt het wel 30 min ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Tiel, dan moet je overstappen in geldermalsen.. Dan heb je van daaruit de stoptrein naar DB, die doet er vanuit geldermalsen alsnog bijna een half uur over
Hmm, en je hebt zelf ook geen auto o.i.d.?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef Mirel het volgende:
[..]
Op de terugweg scheelt het wel 30 min ofzo
Op de hoek van de Sligro zit er een, dat is toch redelijk dichtbij? Best een uithoek daar trouwensquote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef Mirel het volgende:
Ik wist al welke bus ik moest nemen, via 9292 gekeken. Maar ik dacht, misschien was het niet helemaal geupdate ofzo, aangezien ik het wel apart vind dat er weinig bushaltes daar in de buurt zijn.
En ik heb geen rijbewijs.
9292 geeft gewoon aan van wel. Daarnaast weet ik uit eigen ervaring dat, dat ook gewoon is. Verder heb je ook een paar bushaltes bij de Kooikersweg dat is dichterbij dan de Helftheuvel.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef Mirel het volgende:
Zover ik weet komen er geen bussen vanuit het station naar die halte. En op de terugweg gaan ze wel naar het station, maar met een omweg. 10 min lopen naar de Helftheuvel en daar de bus pakken is sneller
Maar lopen naar station duurt lang zeker? Op m'n vorige stage in Utrecht liep ik altijd naar Ondiep voor 10/15 min, gewoon omdat het konEen kijkje op googlemaps laat zien dat de afstanden min of meer hetzelfde zijn
Maar klopt volgens mij niet
Ja goed man!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef BarrieButsers het volgende:
MohMi hoe gaat het rijlessen eigenlijk?
Lekker bezigquote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja goed man!Het enige dat me tegenvalt, is het 6 dagen in de week vroeg opstaan nu xD Maar komende zaterdag niet lessen ivm vakantie
Verder is het echt tof, vet verslavend en volgens mij gaat het best prima! Voor een vrouw dan hé
Nope, 's ochtends niet: http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2012-05-21T0830 Ach jaquote:Op maandag 21 mei 2012 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
9292 geeft gewoon aan van wel. Daarnaast weet ik uit eigen ervaring dat, dat ook gewoon is. Verder heb je ook een paar bushaltes bij de Kooikersweg dat is dichterbij dan de Helftheuvel.
Ohhh sorry dan. Wel kutquote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nope, 's ochtends niet: http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2012-05-21T0830 Ach ja
Wat is werk?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
serieus what the fuck kan ik voor werk doen voor op de zaterdagmiddag
Vakkenvullenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hand!quote:
kontje verkopenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |