Kwestie van afrondingquote:Op zondag 20 mei 2012 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha eerst stond hier nog 12, had je het nog even nagemeten?
Een micropenis is in erecte toestand niet groter dan een paar cm, een kleine penis onder de douche kan nog best een behoorlijk formaat krijgen. Tenzij jullie allemaal met een stijve douchen, maar dat wil ik dan eigenlijk niet eens wetenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef gogosweden het volgende:
Ik deel 3 douches met 15 andere gasten hier in het huis, dan zie je wel eens wat.
Ik douche ook gewoon altijd na het gymmen enzo.
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een micropenis is in erecte toestand niet groter dan een paar cm, een kleine penis onder de douche kan nog best een behoorlijk formaat krijgen. Tenzij jullie allemaal met een stijve douchen, maar dat wil ik dan eigenlijk niet eens weten
of bedoel je dat juist?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja ok,
maar van die dingen die nouwelijks boven de zak uitsteken?
arme gozertjes wel
We wachten allemaal op onze kans jwt.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een micropenis is in erecte toestand niet groter dan een paar cm, een kleine penis onder de douche kan nog best een behoorlijk formaat krijgen. Tenzij jullie allemaal met een stijve douchen, maar dat wil ik dan eigenlijk niet eens weten
Klopt. Ik wilde ook al op de vraag hoe ermee om te gaan antwoorden dat ik dan altijd uit het vrieskoude water stap. Er is gewoon niet echt een verband tussen grootte in erectie en in slappe toestand, sterker nog, slappe toestand is er ook in verschillene versies.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De eigenaar ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:35 schreef Sinosappel het volgende:
Zou die ene penis op die foto met dat paperclipje wel willen zien uitgroeien tot een solid 8 incher
een 8" pencildick wordt dat dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:35 schreef Sinosappel het volgende:
Zou die ene penis op die foto met dat paperclipje wel willen zien uitgroeien tot een solid 8 incher
Ik was anders bloedserieusquote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Sinosappel het volgende:
Wel jammer dat de serieuze micropeniseigenaren reacties uitblijven
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De uitleg in de spoiler:Wtf, wat smerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is dus een vrouw. Ik weet alleen niet of ik dat mag posten![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De uitleg in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is dus een vrouw. Ik weet alleen niet of ik dat mag postenDAMN WOMAN.
Is dat jouw kut?
Ik heb ooit een man ontmoet, best leuk allemaal, maar toen ik zijn stijve piemel zag, ben ik maar weggelopenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef sthomass het volgende:
Ik geloof trouwens niet eens dat dat werkelijk bestaat. <5cm dat is gewoon absurd.. Kleuters hebben volgens mij al groter..
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:14 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zoiets dus voor de beeldvorming:
NSFW!Ben ik dan de enige die hem wel schattig vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe lang (kort) is de jouwe dan? Of ben je om andere redenen niet tevreden?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef bunbunbunbunbun het volgende:
Tja ben zelf niet tevreden met me zwengel maar blijkbaar kan het dus altijd erger. Lijkt me ontzettend vervelend om dit te hebben. Naast het feit dat je geen sex (met penetratie) kan hebben is het ook een behoorlijke slag op je mannelijkheid denk ik.
oef...quote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef bunbunbunbunbun het volgende:
een behoorlijke slag op je mannelijkheid
Och hou op! Ik zou er zo 2 oogjes en een mondje op willen tekenenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die hem wel schattig vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |