quote:Op zondag 20 mei 2012 17:14 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zoiets dus voor de beeldvorming:
NSFW!Dat is zeker kleiner dan 5cm jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, in een dergelijk topic serieuze reacties gaan zoeken lijkt me knap lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Voor vrouwen zijn het meer de borsten. Niet best als het met shirtje aan wat lijkt en er vervolgens twee uitgedroogde theezakjes te voorschijn komen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha precies lijkt me best afzien. Mannen ook vrijwel altijd meest onzeker over iets van hun pik. Terwijl ik nooit over mijn kut heb ingezeten.
Nah, da's niet zo erg, je hoeft met je borsten niet te penetreren.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef Stringer het volgende:
[..]
Voor vrouwen zijn het meer de borsten. Niet best als het met shirtje aan wat lijkt en er vervolgens twee uitgedroogde theezakjes te voorschijn komen.
Dit idd. Ik heb ook idd nog nooit over mijn snatch ingezeten. Boeien ookquote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha precies lijkt me best afzien. Mannen ook vrijwel altijd meest onzeker over iets van hun pik. Terwijl ik nooit over mijn kut heb ingezeten.
Een normale penis wordt dan een micropenis.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, da's niet zo erg, je hoeft met je borsten niet te penetreren.
mijn tieten heb ik ook nog nooit over in gezeten, meer in de vorm dat ik ze wel oke vindt, terwijl altijd beter kan. Ik zit meer in over details.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef Stringer het volgende:
[..]
Voor vrouwen zijn het meer de borsten. Niet best als het met shirtje aan wat lijkt en er vervolgens twee uitgedroogde theezakjes te voorschijn komen.
afgezien dat die stinkt naar gefileerde makreel zeker....quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan zo'n lul waar je niks mee kan. En je hoeft toch niet met je tieten te penetreren of zoquote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef Stringer het volgende:
[..]
ja? zitten je tepels binnenstebuiten?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mijn tieten heb ik ook nog nooit over in gezeten, meer in de vorm dat ik ze wel oke vindt, terwijl altijd beter kan. Ik zit meer in over details.
Ja hooguit dit dan. Dat vraag ik me wel eens af of het niet raar ruikt of smaaktquote:Op zondag 20 mei 2012 17:19 schreef SteamBoat het volgende:
[..]
afgezien dat die stinkt naar gefileerde makreel zeker....
Jammer alleen dat je een dwerg met kleine handjes bent.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Stringer het volgende:
Ik heb trouwens naar aanleiding van dit topique een meetlint gepakt. En de afstand tussen m'n duim en wijsvinger gemeten. En dat is trouwens een accurate weergave dames
Dat doet het sowieso toch welquote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel eens af of het niet raar ruikt of smaakt![]()
jij hebt gwn een kleine micro lul, met je niet kloppende uitingen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:19 schreef SteamBoat het volgende:
[..]
afgezien dat die stinkt naar gefileerde makreel zeker....
Je vriendin ook?quote:
ik heb het dan meer over lichaamslengte,dikte van haar, kaaklijn en andere details.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef SteamBoat het volgende:
[..]
ja? zitten je tepels binnenstebuiten?
ten eerste 20 cm getraind staal en ten tweede hij klopt wel.... vishutquote:Op zondag 20 mei 2012 17:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij hebt gwn een kleine micro lul, met je niet kloppende uitingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |