Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Zolang ze maar geen shirts of zo dragen vind ik het allemaal wel prima.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik stel voor: alle vrouwen broeken verbranden
nou dat is misschien wat radicaal
elke vrouw mag 2 broeken
Welkom op het internet, waar je kan zeggen wat je wil.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vanwege het hoop gescheld en kleinerende uitspraken wel.
hempjesquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen shirts of zo dragen vind ik het allemaal wel prima.
geef mij ook wat stiekeme modrechtenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Postte ik nou net door het slotje heen?
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee, 301 reacties?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja idd!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Hoe wil je het anders noemen dan drama als ik hier een hoop gescheld zie en frustraties?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lekker zwart wit gedacht dan van je.
Ohnee nog niet eens, enkel zwart.
ik hou er wel van. en corsetten. en dan een leuk rokje eronderquote:
Normale dag in deze SC.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen dan drama als ik hier een hoop gescheld zie en frustraties?
En niet eens op het zelfde moment. Deze vrouw neukt het systeem keihard!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Jup, ik zag het te laat, anders had jij em wel mogen hebbenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Geile shit is dat ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou er wel van. en corsetten. en dan een leuk rokje eronder
Hier komen de excuusjes naar boven om zelf geen actie te ondernemen en te kijken wat je allemaal kan.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welkom op het internet, waar je kan zeggen wat je wil.
(ook bijvoorbeeld dat je elke dag een chick hosselt.)
Oost-Indisch blind, je negeert voor het gemak alle andere posts om lekker te kunnen zuigen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen dan drama als ik hier een hoop gescheld zie en frustraties?
Dat doe jij toch al?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oost-Indisch blind, je negeert voor het gemak alle andere posts om lekker te kunnen zuigen.
ik bedoel maarquote:
Jouw drama was wel anders. En je bent er mee opgehouden.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef heloef het volgende:
Drama, heerlijk. Zo lang het niks met mij te maken heeft.
Gewoon veel oefenen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik bedoel maar
t wordt nu toch eens tijd dat ik fatsoenlijk op mijn laarsjes leer lopen
Jij leest een toon die er vandaag oprecht niet isquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ook dit is weer een vorm van je eigen straatje schoon vegen, wat je stelselmatig doet tegen kingtoppie en kree en anderen die je niet zint is suggestief opmerkingen maken als wat doe je hier, zou je niet ergens anders gaan posten, etc.
Wat geeft jouw het recht om te bepalen wie in dit topic post, ook jij hebt de keuze om geen discussie aan te gaan met deze mensen. Maar integendeel de eerste kans die je krijgt om te digitaal te pesten grijp je met beide handen aan, waarbij je er niet voor schuwt om ellenlange topics te creëren om je te winnen.
quote:
rokjes staan mij nietquote:Op zondag 20 mei 2012 15:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fluffy
[..]
vergeet de rokjes niet. rokjes
jurkjes ook tho
geen strakke shirts met dunne beha's eronder waar je net de vorm van de tepels kan onderscheiden?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kom maar halen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geef mij ook wat stiekeme modrechten
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En niet eens op het zelfde moment. Deze vrouw neukt het systeem keihard!
Ik hoefde hem niet hoor, ben slecht in TT's verzinnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, ik zag het te laat, anders had jij em wel mogen hebben
voor shirts stel ik dezelfde regel voorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
doe ik, maar ik heb weinig geduldquote:
Jawel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
geen strakke shirts met dunne beha's eronder waar je net de vorm van de tepels kan onderscheiden
Laten we dat ook meteen even voor schoenen invoeren.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor shirts stel ik dezelfde regel voor
maximaal 2
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier komen de excuusjes naar boven om zelf geen actie te ondernemen en te kijken wat je allemaal kan.
Nee, maar apart dat jij denkt dat als één iemand iets zou doen iemand anders het meteen niet meer zou kunnen doe.quote:
ik doe wel rokje aan dan, jij een jurkje?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij leest een toon die er vandaag oprecht niet is
ik vroeg mij serieus af wat kree er uit haalt
los daarvan zou ik het wel prettiger vinden als ie na deze stampvoetende exit een flinke poos weg blijft ja
en ik heb geen recht om te bepalen of ie dat doet maar wel recht om dat te vinden
en ik denk dat ie er zelf ook gelukkiger van word als ie weg blijft maar dat is aan hem natuurlijk
[..]waarom niet?
[quote][ afbeelding ] Op zondag 20 mei 2012 15:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fluffy
[..]
jurkjes ook tho
[/quote]
rokjes staan mij nietwant dan snijdt het net op mijn dikste punt
maar andere vrouwen mogen prima rokjes aan
hey leeuwtje met je wilde manen.. ik zie iets uitsteken..quote:
Noobquote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie middag![]()
Pro-tip niet door elkaar drinkenwant ander
En post je natuurlijk braaf pics daarvan.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe ik, maar ik heb weinig geduld
maar ooit zal ik shinen in die boots
corsetten zijn heeeeeeeeetquote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou er wel van. en corsetten. en dan een leuk rokje eronder
wajoooquote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kom maar halen.
[..]
[..]
[..]
Ik hoefde hem niet hoor, ben slecht in TT's verzinnen.
magisch!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Geen idee. Als kind vond ik hakken al ondingen. Tis gewoon iets persoonlijks denk ik, de meeste mannen (en vrouwen) schijnen er juist wel van te houden.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij leest een toon die er vandaag oprecht niet is
ik vroeg mij serieus af wat kree er uit haalt
los daarvan zou ik het wel prettiger vinden als ie na deze stampvoetende exit een flinke poos weg blijft ja
en ik heb geen recht om te bepalen of ie dat doet maar wel recht om dat te vinden
en ik denk dat ie er zelf ook gelukkiger van word als ie weg blijft maar dat is aan hem natuurlijk
[..]waarom niet?
[quote][ afbeelding ] Op zondag 20 mei 2012 15:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fluffy
[..]
jurkjes ook tho
[/quote]
rokjes staan mij nietwant dan snijdt het net op mijn dikste punt
maar andere vrouwen mogen prima rokjes aan
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
hey leeuwtje met je wilde manen.. ik zie iets uitsteken..
Dat kan ookquote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Noobkga zelf een maand lang niet drinken.
Ja, ik heb mijn lesje wel geleerd Tijn. Tevens hoi!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie middag![]()
Pro-tip niet door elkaar drinkenwant ander
Jammer dat je denkt dat je je eigen eindstation bereikt hebt.quote:
Ja maar alles is haast wel onnatuurlijk tegenwoordig.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Als kind vond ik hakken al ondingen. Tis gewoon iets persoonlijks denk ik, de meeste mannen (en vrouwen) schijnen er juist wel van te houden.
Misschien vind ik het onnatuurlijk of zo??
tepelsquote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
geen strakke shirts met dunne beha's eronder waar je net de vorm van de tepels kan onderscheiden
Goede FOK!kers, Slechte FOK!kers was wel een stuk dramatischer.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw drama was wel anders. En je bent er mee opgehouden.
Waar heb je het nu over?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jammer dat je denkt dat je je eigen eindstation bereikt hebt.
Zo erg was het niet eensquote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn lesje wel geleerd Tijn. Tevens hoi!
terwijl ik ze aan heb? is goedquote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En post je natuurlijk braaf pics daarvan.
de echte corsetten zitten idd soms enigszins oncomfortabel ja. die draag ik dan meestal ook alleen met uitgaan. heb ook wel van die half-corsetten-half hempjes zeg maar ;@.. die kunnen wel doordeweeksquote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
corsetten zijn heeeeeeeeet
maar niet zo praktisch in het dagelijks leven
ik bedoel hoe zit je er mooi in?
ik vind het oncomfy zitten en mijn tieten komen dan echt op me af
zuigen? wie,wat,waar?quote:
Maar dat was tenminste humor.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede FOK!kers, Slechte FOK!kers was wel een stuk dramatischer.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, maar apart dat jij denkt dat als één iemand iets zou doen iemand anders het meteen niet meer zou kunnen doe.
Spannend.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
terwijl ik ze aan heb? is goed
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laten we dat ook meteen even voor schoenen invoeren.
Humor?quote:
hot!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik doe wel rokje aan dan, jij een jurkje?
Dat je daadwerkelijk denkt dat je niet beter kunt worden met vrouwen "versieren".quote:
ontzettend!!quote:
hoeft geen ondergoed onder hoorquote:
Zeker. Drama, romantiek, overspel, kloons en gescheiden vierlingen. Het had alles.quote:
tomaatquote:
Oh, ik heb daar niet zo'n problemen mee hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je daadwerkelijk denkt dat je niet beter kunt worden met vrouwen "versieren".
goeroespeek van god fireflyquote:
Wat ga je eignelijk doen?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
tijd gaat echt te snel manecht, ik bel wel dat t iets later wordt
!! ik wil nog niet
je tepels!hihiquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
!! ik wil nog niet
Wat moet je doen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
!! ik wil nog niet
Problemen mee hebben is iets anders dan ergens beter in worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, ik heb daar niet zo'n problemen mee hoor.
Ik hoef er niet beter in te worden. Ik vind het prima zo.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Problemen mee hebben is iets anders dan ergens beter in worden.
echt kerel. ga je evangelie ergens anders verkondigen. in je eigen topic.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je daadwerkelijk denkt dat je niet beter kunt worden met vrouwen "versieren".
ja!!quote:
daarom t-shirts zijn awesome een nonchalante versie van sexyquote:
quote:
quote:
eten.. maar ik heb vandaag ook eigenlijk helemaal geen hongerquote:
Oneens.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef system_overload het volgende:
[..]
daarom t-shirts zijn awesome een nonchalante versie van sexy
alleen een corsetje met jarretelsquote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ontzettend!!
[..]
hoeft geen ondergoed onder hoor![]()
Ach het is ook maar een zondag, dan mag dat.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
eten.. maar ik heb vandaag ook eigenlijk helemaal geen honger
en voel me niet sociaal
De liefde van je leven al gevonden?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoef er niet beter in te worden. Ik vind het prima zo.
misschien wel meerquote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Holy shit! Je hebt 70 paar schoenen??
nicequote:
ik blijf ook mooi niet lang, zoquote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach het is ook maar een zondag, dan mag dat.
ik staar niet ik kijk vanuit mijn ooghoekenquote:
Dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
echt kerel. ga je evangelie ergens anders verkondigen. in je eigen topic.
Weet niet wat je doel is, ga je weleens uit?quote:
Mijn doel is me te vermaken, en dat lukt me prima hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weet niet wat je doel is, ga je weleens uit?
En hoeveel schoenen draag je?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien wel meer
want de laatste keer dat ik geteld heb is zo'n jaar geleden
Om nog maar te zwijgen over je overige kleren die allemaal weg moeten.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
echt kerel. ga je evangelie ergens anders verkondigen. in je eigen topic.
veelquote:
ja ik heb 1 broek te veelquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over je overige kleren die allemaal weg moeten.
3 kilo afgevallen!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe is het met je koolhydratending? of had je er niks mee gedaan?
Vestjes? Daar heb je vetjes voor.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik heb 1 broek te veel
verder hoeft er niets weg
vestjes mogen wel toch? anders krijg ik het koud
Ja ok, die zijn toegestaan. Te ver doorslaan is nou ook weer niet de bedoeling.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik heb 1 broek te veel
verder hoeft er niets weg
vestjes mogen wel toch? anders krijg ik het koud
nice! wat is dat voor ding?quote:
is dit mijn nieuwe bijnaam?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef system_overload het volgende:
leeuwtje hoe moet ik je temmen?Of zal ik me laten meeslepen?
Allemaal verschillende kleuren?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
veel
nou in de zomer niet de winterschoenen en in de winter niet de zomerschoenen (behalve soms met uitgaan)
maar op een paar of 20 na zit er toch een goeie roulatie in
maar mijn jurkjes hebben bijna nooit mouwenquote:
door je ruige haar cq wilde manenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is dit mijn nieuwe bijnaam?
en ik heet je welkom in mijn wereldhoe je dat moet doen weet ik ook niet. of weet ik misschien wel, maar ga ik natuurlijk niet verklappen
Jouw wereld is het beter dan deze wereld?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is dit mijn nieuwe bijnaam?
en ik heet je welkom in mijn wereldhoe je dat moet doen weet ik ook niet. of weet ik misschien wel, maar ga ik natuurlijk niet verklappen
Nvm. Volgens mij hou je niet zoveel van vrouwen als ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn doel is me te vermaken, en dat lukt me prima hoor.
nee want er zijn geen 70 kleuren tijnquote:
vestjes mogen hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar mijn jurkjes hebben bijna nooit mouwen
en in de winter is dat koud
jij welquote:
uiteraardquote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw wereld is het beter dan deze wereld?
ik hou te veel van vrouwen en murdera te weinig?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nvm. Volgens mij hou je niet zoveel van vrouwen als ik.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want er zijn geen 70 kleuren tijn
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whut.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je niet beter wil worden in versier houd je niet van vrouwen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
lichtblauw en blauw is altijd nog blauwquote:
Echte wel er zijn al 14 shades of grey. Dus er zijn wel meer dan 70 kleuren.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is daar ook plaats voor mannen? Of is het women only in jouw wereld?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vestjes mogen hoor
[..]
jij wel
[..]
uiteraard
Dat jij nou tevreden bent met 0 vriendinnen... mr comfortzonequote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je niet beter wil worden in versier houd je niet van vrouwen.
Amazing.
vertel!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik moet nu best hard lachen door dit topic
we do have men here. and we can ride 'em like poniesquote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echte wel er zijn al 14 shades of grey. Dus er zijn wel meer dan 70 kleuren.
[..]
Is daar ook plaats voor mannen? Of is het women only in jouw wereld?
Net zoals een Granny Smith appel en een Elstar gewoon hetzelfde zijn eigenlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lichtblauw en blauw is altijd nog blauw
missie geslaagdquote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
de discussie die nu gaande is, ik vind het vermakelijkquote:
grijs is dan nog steeds een kleur schaapjequote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Not sure if gusta.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
we do have men here. and we can ride 'em like ponies
Ik ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik zou de taart gewoon op eten...quote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hou van taart. Ik lebber iedere taart af die ik zie en dan steek ik mijn vingers er in.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat jij nou tevreden bent met 0 vriendinnen... mr comfortzone
soms wel ff lekker om je hoofd er volop in te stoppen hoor :$quote:
shades kleurnuances dus,dat is niet de kleur zelfquote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen gidsen nodig om vrouwen te versieren, en ik hoef ook niet elke avond een ander meisje.
Ik date altijd maar 1 meisje tegelijk (iets met respect enzo.)
Je kan mijn rug op .......... oh wachtquote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
we do have men here. and we can ride 'em like ponies
Dus hoeveel kleuren zijn er volgens jou?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
grijs is dan nog steeds een kleur schaapje
Vertel dat aan firefly.quote:
Hoax! Ik trapte er bijna in.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen gidsen nodig om vrouwen te versieren, en ik hoef ook niet elke avond een ander meisje.
Ik kan zonder vrouwen leven, betekent niet dat ik niet van vrouwen hou.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En wat heb jij bereikt? Aantal vriendinnen, bedpartners en zoenpartnersquote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
bwehehequote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan mijn rug op .......... oh wacht
[..]
Dus hoeveel kleuren zijn er volgens jou?
ik zou jou wel daten denk ikquote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oke dat is waarquote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
shades kleurnuances dus,dat is niet de kleur zelf
Ik had nog een date afgewezen. Je wilt zelf diegene zijn die kiest, niet dat zij jou kiest. Het bespaard je veel tijd en energie en meer keuze.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
10?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan mijn rug op .......... oh wacht
[..]
Dus hoeveel kleuren zijn er volgens jou?
wacht maar tot de drama!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de discussie die nu gaande is, ik vind het vermakelijk
en verder gewoon een geil topic :$
idd, vrouwen die denken dat ze iets te kiezen hebbenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had nog een date afgewezen. Je wilt zelf diegene zijn die kiest, niet dat zij jou kiest. Het bespaard je veel tijd en energie en meer keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |