Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Zolang ze maar geen shirts of zo dragen vind ik het allemaal wel prima.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik stel voor: alle vrouwen broeken verbranden
nou dat is misschien wat radicaal
elke vrouw mag 2 broeken
Welkom op het internet, waar je kan zeggen wat je wil.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vanwege het hoop gescheld en kleinerende uitspraken wel.
hempjesquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen shirts of zo dragen vind ik het allemaal wel prima.
geef mij ook wat stiekeme modrechtenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Postte ik nou net door het slotje heen?
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee, 301 reacties?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja idd!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Hoe wil je het anders noemen dan drama als ik hier een hoop gescheld zie en frustraties?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lekker zwart wit gedacht dan van je.
Ohnee nog niet eens, enkel zwart.
ik hou er wel van. en corsetten. en dan een leuk rokje eronderquote:
Normale dag in deze SC.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen dan drama als ik hier een hoop gescheld zie en frustraties?
En niet eens op het zelfde moment. Deze vrouw neukt het systeem keihard!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Jup, ik zag het te laat, anders had jij em wel mogen hebbenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Geile shit is dat ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou er wel van. en corsetten. en dan een leuk rokje eronder
Hier komen de excuusjes naar boven om zelf geen actie te ondernemen en te kijken wat je allemaal kan.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welkom op het internet, waar je kan zeggen wat je wil.
(ook bijvoorbeeld dat je elke dag een chick hosselt.)
Oost-Indisch blind, je negeert voor het gemak alle andere posts om lekker te kunnen zuigen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen dan drama als ik hier een hoop gescheld zie en frustraties?
Dat doe jij toch al?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oost-Indisch blind, je negeert voor het gemak alle andere posts om lekker te kunnen zuigen.
ik bedoel maarquote:
Jouw drama was wel anders. En je bent er mee opgehouden.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef heloef het volgende:
Drama, heerlijk. Zo lang het niks met mij te maken heeft.
Gewoon veel oefenen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik bedoel maar
t wordt nu toch eens tijd dat ik fatsoenlijk op mijn laarsjes leer lopen
Jij leest een toon die er vandaag oprecht niet isquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ook dit is weer een vorm van je eigen straatje schoon vegen, wat je stelselmatig doet tegen kingtoppie en kree en anderen die je niet zint is suggestief opmerkingen maken als wat doe je hier, zou je niet ergens anders gaan posten, etc.
Wat geeft jouw het recht om te bepalen wie in dit topic post, ook jij hebt de keuze om geen discussie aan te gaan met deze mensen. Maar integendeel de eerste kans die je krijgt om te digitaal te pesten grijp je met beide handen aan, waarbij je er niet voor schuwt om ellenlange topics te creëren om je te winnen.
quote:
rokjes staan mij nietquote:Op zondag 20 mei 2012 15:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fluffy
[..]
vergeet de rokjes niet. rokjes
jurkjes ook tho
geen strakke shirts met dunne beha's eronder waar je net de vorm van de tepels kan onderscheiden?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kom maar halen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geef mij ook wat stiekeme modrechten
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En niet eens op het zelfde moment. Deze vrouw neukt het systeem keihard!
Ik hoefde hem niet hoor, ben slecht in TT's verzinnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, ik zag het te laat, anders had jij em wel mogen hebben
voor shirts stel ik dezelfde regel voorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
doe ik, maar ik heb weinig geduldquote:
Jawel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
geen strakke shirts met dunne beha's eronder waar je net de vorm van de tepels kan onderscheiden
Laten we dat ook meteen even voor schoenen invoeren.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor shirts stel ik dezelfde regel voor
maximaal 2
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier komen de excuusjes naar boven om zelf geen actie te ondernemen en te kijken wat je allemaal kan.
Nee, maar apart dat jij denkt dat als één iemand iets zou doen iemand anders het meteen niet meer zou kunnen doe.quote:
ik doe wel rokje aan dan, jij een jurkje?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij leest een toon die er vandaag oprecht niet is
ik vroeg mij serieus af wat kree er uit haalt
los daarvan zou ik het wel prettiger vinden als ie na deze stampvoetende exit een flinke poos weg blijft ja
en ik heb geen recht om te bepalen of ie dat doet maar wel recht om dat te vinden
en ik denk dat ie er zelf ook gelukkiger van word als ie weg blijft maar dat is aan hem natuurlijk
[..]waarom niet?
[quote][ afbeelding ] Op zondag 20 mei 2012 15:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fluffy
[..]
jurkjes ook tho
[/quote]
rokjes staan mij nietwant dan snijdt het net op mijn dikste punt
maar andere vrouwen mogen prima rokjes aan
hey leeuwtje met je wilde manen.. ik zie iets uitsteken..quote:
Noobquote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie middag![]()
Pro-tip niet door elkaar drinkenwant ander
En post je natuurlijk braaf pics daarvan.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe ik, maar ik heb weinig geduld
maar ooit zal ik shinen in die boots
corsetten zijn heeeeeeeeetquote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou er wel van. en corsetten. en dan een leuk rokje eronder
wajoooquote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kom maar halen.
[..]
[..]
[..]
Ik hoefde hem niet hoor, ben slecht in TT's verzinnen.
magisch!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Geen idee. Als kind vond ik hakken al ondingen. Tis gewoon iets persoonlijks denk ik, de meeste mannen (en vrouwen) schijnen er juist wel van te houden.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij leest een toon die er vandaag oprecht niet is
ik vroeg mij serieus af wat kree er uit haalt
los daarvan zou ik het wel prettiger vinden als ie na deze stampvoetende exit een flinke poos weg blijft ja
en ik heb geen recht om te bepalen of ie dat doet maar wel recht om dat te vinden
en ik denk dat ie er zelf ook gelukkiger van word als ie weg blijft maar dat is aan hem natuurlijk
[..]waarom niet?
[quote][ afbeelding ] Op zondag 20 mei 2012 15:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fluffy
[..]
jurkjes ook tho
[/quote]
rokjes staan mij nietwant dan snijdt het net op mijn dikste punt
maar andere vrouwen mogen prima rokjes aan
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
hey leeuwtje met je wilde manen.. ik zie iets uitsteken..
Dat kan ookquote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Noobkga zelf een maand lang niet drinken.
Ja, ik heb mijn lesje wel geleerd Tijn. Tevens hoi!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie middag![]()
Pro-tip niet door elkaar drinkenwant ander
Jammer dat je denkt dat je je eigen eindstation bereikt hebt.quote:
Ja maar alles is haast wel onnatuurlijk tegenwoordig.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Als kind vond ik hakken al ondingen. Tis gewoon iets persoonlijks denk ik, de meeste mannen (en vrouwen) schijnen er juist wel van te houden.
Misschien vind ik het onnatuurlijk of zo??
tepelsquote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
geen strakke shirts met dunne beha's eronder waar je net de vorm van de tepels kan onderscheiden
Goede FOK!kers, Slechte FOK!kers was wel een stuk dramatischer.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw drama was wel anders. En je bent er mee opgehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |