Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Je bent gewoon te oud.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben te slecht in shooters haha, ga meestal al dood bij het tutorial gedeelte
Is dat de nieuwe variant?quote:
Dat is het al vanaf deel 1 dit jaarquote:
Zeker, alleen heb ik tentamens deze week en kan ik me niet concentreren vandaagquote:
Ja, 80 topics terug ofzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:36 schreef Nickskuh het volgende:
Er was hier toch iemand laatst die een interview had met iemand van EA? Heeft hij dat interview al geplaatst hier ergens ofzo?
Zelfdequote:Op zondag 20 mei 2012 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker, alleen heb ik tentamens deze week en kan ik me niet concentreren vandaag
En met jou?
Bug in de webappquote:Op zondag 20 mei 2012 15:37 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gf2Zh1MPbdzdi
Mijn nieuwe team, alleen Maikon Leite ontbreekt nog.
Volgens Futhead zou Nani 9 chem halen, niet dus
Ramires is toch wel een grotere baas dan die Lucasquote:Op zondag 20 mei 2012 15:37 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gf2Zh1MPbdzdi
Mijn nieuwe team, alleen Maikon Leite ontbreekt nog.
Volgens Futhead zou Nani 9 chem halen, niet dus
Dit. Hij heeft 9 chemquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Ramires is toch wel een grotere baas dan die Lucas
Wel erg aanvallende CM's nu..weinig balans..zeker niet met die LM en RMquote:
Misschien wel maar anders krijgt Maikon Leite geen 9 chem en Lucas vind ik een heerlijke speler.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel erg aanvallende CM's nu..weinig balans..zeker niet met die LM en RM
Haal Kaka dan weg en zet Ramires daar naar.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Misschien wel maar anders krijgt Maikon Leite geen 9 chem en Lucas vind ik een heerlijke speler.
chem enzo..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haal Kaka dan weg en zet Ramires daar naar.
Dan heeft Pepe geen 9 chemquote:Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haal Kaka dan weg en zet Ramires daar naar.
Ramires met 7 is daar beter dan Kaka met 9quote:
Maar misschien is dit wel wat, David Luiz voor Pepe en Ramires voor Kaka..quote:
Ja! Maar ik zou Leite niet RW doen. Ik zou dan Danilinho RM doen en Hulk RWquote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar misschien is dit wel wat, David Luiz voor Pepe en Ramires voor Kaka..
Dan halen Nani en Ronaldo toch nog 9 chem of niet?
jupquote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar misschien is dit wel wat, David Luiz voor Pepe en Ramires voor Kaka..
Dan halen Nani en Ronaldo toch nog 9 chem of niet?
1.5 met Nani en 2.5 met Benzema. dus genoeg linkjes.quote:
Hulk heb ik veel te lang mee gespeeld, ben ik een beetje beu.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja! Maar ik zou Leite niet RW doen. Ik zou dan Danilinho RM doen en Hulk RW
Ik gok op 8kquote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef diedjuh het volgende:
Hoe duur is een 41212 kaartje ongeveer? Ultimatedb doet raar dus kan ff niet checken.
6.5K laagste bin xbox, 8800 ps3quote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef diedjuh het volgende:
Hoe duur is een 41212 kaartje ongeveer? Ultimatedb doet raar dus kan ff niet checken.
Hij is wel fijn maar simpelweg niet goed genoeg voor gouden spelers van het kaliber waar jij tegen komtquote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hulk heb ik veel te lang mee gespeeld, ben ik een beetje beu.
Leite heb ik altijd gewild en heb nu eindelijk de coins om hem te halenLijkt me een hele fijne speler..
Ik vind 1 al te veel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef diedjuh het volgende:
Helmond Sport moet promoveren, dan zijn er 4 Brabantse clubs in de eredivisie.
Eens maarja, VVV is kut en dit is weer eens wat nieuwsquote:
RKC pakt ook nog europa league dit seizoen. 3-0 uit bij Vitesse moet te doen zijnquote:
Helmond Sport - Willem II - Nac Breda - PSV - RKC Waalwijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef diedjuh het volgende:
Helmond Sport moet promoveren, dan zijn er 4 Brabantse clubs in de eredivisie.
Niet veel goedkoper in ieder geval, hij is ziek goedquote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef Apekoek het volgende:
Tering, gaat jantje toty nog goedkoper worden dan 90k?
IFquote:
Live optredens van hun toen ze nog minder bekend warenquote:
Klopt ja, overschatte speler. Wel een ruwe diamant, maar die techniek krijg je er nu niet meer in vrees ikquote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
Wildschut is ook maar heel beperkt, die gaat ook falen bij een club waar hij geen ruimte krijgt, blind paard zonder techniek.
Qua topclub is alleen Ajax voor die kutneus een optie, dus wij hoeven er als feyenoord zijnde geen rekening mee te houden. Ik weet niet wat ik erger vind, die duitsers of helmondquote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
Wildschut is ook maar heel beperkt, die gaat ook falen bij een club waar hij geen ruimte krijgt, blind paard zonder techniek.
Kabir geen optie?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:15 schreef Fuszy het volgende:
Van Wolfswinkel of fernandez naast Castaignos?
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Qua topclub is alleen Ajax voor die kutneus een optie, dus wij hoeven er als feyenoord zijnde geen rekening mee te houden. Ik weet niet wat ik erger vind, die duitsers of helmond
Rickyquote:Op zondag 20 mei 2012 16:15 schreef Fuszy het volgende:
Van Wolfswinkel of fernandez naast Castaignos?
Gewoon Suk. Fuck blauwe kaartjes.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:19 schreef DutchSL het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#tS5McYfLbdzeb
Wat een kutteam, vooral TOTY Dost is echt poep.
Ik ga die Nederlanders eruit gooien, Kuzmanovic CDM ipv Fer en dan wat verzinnen voor de CF/ST.
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:19 schreef DutchSL het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#tS5McYfLbdzeb
Wat een kutteam, vooral TOTY Dost is echt poep.
Ik ga die Nederlanders eruit gooien, Kuzmanovic CDM ipv Fer en dan wat verzinnen voor de CF/ST.
Er was toch ook een blauwe Suk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Nac is hetzelfde verhaal bij Willem 2quote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef Fuszy het volgende:
Altijd leuk wanneer Willem 2 en Zwolle hier op bezoek komen. Vaak zat gehad dat er dan versterking nodig was. Zeker willem 2 is de grootst gehate club in de regio hier.
Dat was in het laatste seizoen toch het geval. Willem 2 die degradeerden in het stadion vna NAC?quote:
Zou kunnen, weet het niet meer.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was in het laatste seizoen toch het geval. Willem 2 die degradeerden in het stadion vna NAC?
Den Bosch is ook kut qua supporters. En mn ex komt uit Den Bosch en ik gun haar geen feestje. Goede zaak dus, met die zachte kut Gquote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef Fuszy het volgende:
Altijd leuk wanneer Willem 2 en Zwolle hier op bezoek komen. Vaak zat gehad dat er dan versterking nodig was. Zeker willem 2 is de grootst gehate club in de regio hier.
Hee! die heb ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Den Bosch is ook kut qua supporters. En mn ex komt uit Den Bosch en ik gun haar geen feestje. Goede zaak dus, met die zachte kut G
Liverpool - Milan, wat een wedstrijd was dat.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef Fuszy het volgende:
Mooiste Champions League finale die ik heb gezien was: Liverpool - Milan
Mooiste uefa cup finale die ik heb gezien: Feyenoord - Dortmund
Voor de rest niet zo heel bijzondere dingen
De meeste mensen hier leefden nog niet tijdens de oorlog.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
Ergens eind jaren 90, AZ - Ajax. Geloof voor het eerst dat ik meemaakte dat AZ een punt pakte tegen een grote club. Johnny Mutsaers in de slot minuten van de wedstrijd met de gelijkmaker![]()
En een 4-1 tegen PSV, toen Bobby Robson daar nog trainer was. Tijdperk van Hanegem, sublieme rushes van Dries BousattaHet is nooit meer leuker geworden dan toen, omdat succes went.
Dat waren mijn legendarische wedstrijden.
Golf oorlog in 1990quote:Op zondag 20 mei 2012 16:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
De meeste mensen hier leefden nog niet tijdens de oorlog.
Swagjacker allesquote:
quote:
Iemand die je swag steeltquote:
Grapje, jeweettochquote:
Op EL?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef Tim86 het volgende:
Juve - Napoli om 21u bij EL, Italiaanse bekerfinale
Haha lol, care het is ziek lekkerquote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
ommeunig boeren smeerdip, wtf am I reading
nice ^^ jammer dat het op EL is alleen.![]()
boer'n !quote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
ommeunig boeren smeerdip, wtf am I reading
nice ^^ jammer dat het op EL is alleen.![]()
Ja, zag net ineens de reclamequote:
Italiaans voetbalquote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef Tim86 het volgende:
Juve - Napoli om 21u bij EL, Italiaanse bekerfinale
Als je vorige tegenstander geleaved heeft, dan moet je even FUT verlaten en daarna weer opstarten. Dat moet het fixen. Als het andersom gebeurt, dan kan je er vrij weinig aan doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die freeze tijdens de team show-off.. Heeft iemand daar een fix voor ofzo..?
Werkt vaak nog nietquote:Op zondag 20 mei 2012 17:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je vorige tegenstander geleaved heeft, dan moet je even FUT verlaten en daarna weer opstarten. Dat moet het fixen.
Oh, bedankt, zal dat wel proberen in het vervolg.. Ze leaven wel vaak..quote:Op zondag 20 mei 2012 17:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je vorige tegenstander geleaved heeft, dan moet je even FUT verlaten en daarna weer opstarten. Dat moet het fixen. Als het andersom gebeurt, dan kan je er vrij weinig aan doen.
trust me, Ricky is beest. Bijna net zo goed als Casta. Bovendien heb ik Casta en Ricky ook naast elkaar gehad en dat ging hartstikke goedquote:Op zondag 20 mei 2012 18:03 schreef Fuszy het volgende:
Ik weet niet of ik afstand kan doen van bokser Fernandez![]()
[ afbeelding ]
De pace doet het hem denk ik. Daarnaast is Ricky niet overdreven goed qua basis stats als ik dit zo zie.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Ricky is gewoon mega allround en Fernandez kan alleen rennen
LOl baas statsquote:
Ricky>Fernandez any day of the weekquote:Op zondag 20 mei 2012 18:07 schreef vandermar het volgende:
[..]Fernandez is een beest, goede finesse en prima kopper ook nog.
Flikker op johquote:
Ik ook en vond Ricky kutquote:Op zondag 20 mei 2012 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had hem voor 1600
[..]
mijn mening natuurlijk, heb ze wel allebei gehad
78 longshots toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
83 dribbling en 2* skillmaar who cares, 97 longshots
niet snel genoeg zekerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook en vond Ricky kutCastaignos tot nu toe de beste
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
Sigtorsson heb ik ook gehad maar wat is die slecht, niet normaal. Ik speel nog liever met een 0 chem Garratt als spits dan met sigtorssen
Daarom heb ik Bianchi in de spitsquote:
66 pace CAM, dit gaat wat wordenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
http://futhead.com/12/squad/822956
wie wil dit team op een originele manier voor mij afmaken?
WIlde ik ook al eens maken zo'n teamquote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
http://futhead.com/12/squad/822956
wie wil dit team op een originele manier voor mij afmaken?
want? Dat jij nou niet zonder pace kan spelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
66 pace CAM, dit gaat wat worden
Alsof een centrale CAM veel pace nodig heeftquote:Op zondag 20 mei 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
66 pace CAM, dit gaat wat worden
Ga me niet vertellen dat je het lekker vind om mee te spelenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
want? Dat jij nou niet zonder pace kan spelen.
ik heb er nog niet mee gespeeld dus ik kan er ook niks over zeggen. Ik kan wel zeggen dat Krancjar als wide CAM ook prima ging.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je het lekker vind om mee te spelen
De beste fifa spitsen voor mij persoonlijk zijn toch de spitsen met lage pace. Ibrahimovic, Kandji, IF Falcao, en TOTY Dost is ook erg veelbelovend.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je het lekker vind om mee te spelen
Omdat al die 'domme' fouten ook irritant zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Mag ik vragen waarom sommige mensen altijd zo irritant moeten zijn om grammatica en spellingsfouten te verbeteren?
Dat vind Lindgren nou eenmaal leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Mag ik vragen waarom sommige mensen altijd zo irritant moeten zijn om grammatica en spellingsfouten te verbeteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef WezepAFCA het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat al die 'domme' fouten ook irritant zijn.
Hmm, maar die zijn allemaal 75+, dat is niet echt traag vind ik. Minder dan 75 is niksquote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De beste fifa spitsen voor mij persoonlijk zijn toch de spitsen met lage pace. Ibrahimovic, Kandji, IF Falcao, en TOTY Dost is ook erg veelbelovend.
In vergelijking met de typische pace spitsen: Sturridge, Agbon, Cissé etc merk je weldegelijk een verschil , is toch echt een klasse lager wat dat betreft (qua pace dus)quote:
Ja maar een CAM is geen spits.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, maar die zijn allemaal 75+, dat is niet echt traag vind ik. Minder dan 75 is niks
Grammatica- en spellingsfouten.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Daar heb je een puntquote:
Kut teamquote:
Fer op CDM ipv Holla?quote:
Kan niet ivm chemistryquote:
Landenlink en competitie link met Overtoom, en een landenlink met Donkquote:
Mis je de 1-2tjes?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef Confetti het volgende:
Opstellingen zonder 2 spitsen![]()
Vandaar dat het zo kut liep de laatste tijd.
Ja, toch de makkelijkste manier om te scorenquote:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:37 schreef Tim86 het volgende:
RT @basticheler: Eindelijk! Hesjes.. Partij met achterhoede Vd Wiel, Heitinga, Mathijsen, Bouma. Ervóór: van Bommel en Nigel de Jong #oranje
Bouma
Loopt bij mij 2:1, weliswaar met 2 wedstrijden, maar alsnog beter dan SIF Falcao.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
Sigtorsson heb ik ook gehad maar wat is die slecht, niet normaal. Ik speel nog liever met een 0 chem Garratt als spits dan met sigtorssen
Goede sample welquote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Loopt bij mij 2:1, weliswaar met 2 wedstrijden, maar alsnog beter dan SIF Falcao.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef WezepAFCA het volgende:
James Harper is nog steeds mijn held met FUT12. 136 wedstrijden, 112 goals als CF met 75 pace en 64 shooting.quote:
Daar nog intrappenquote:
sorryquote:
Soms is het wel echt irritant hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
sorry
Nee, even serieus, ik vind het wel okee dat Lindgren dat doet, het houdt de boel scherp, en de Nederlandse taal wordt net zo hard misbruikt als een gemiddeld 14-jarig meisje op een zwarte school.
Zonnetje hier gewoon, heerlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef Fuszy het volgende:
Gvd, er komt dadelijk onweer over mijn mooie stad heen. RUN FOR YOUR LIFE
Haha, Brabant, daar ga jequote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef Fuszy het volgende:
Gvd, er komt dadelijk onweer over mijn mooie stad heen. RUN FOR YOUR LIFE
Ik zal dan de ambulance bellen. Lastig altijd, afscheid nemenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef Fuszy het volgende:
Het begint een beetje geelachtig te zien buiten. Ziet er niet goed uit. Mocht ik over een half uur niet meer reageren, dan ben ik niet meer!
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef Fuszy het volgende:
Het begint een beetje geelachtig te zien buiten. Ziet er niet goed uit. Mocht ik over een half uur niet meer reageren, dan ben ik niet meer!
Ik had vandaag toernooitje met alle Makro vestigingen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef vandermar het volgende:
Friesland, het beloofde land van mooi weer en geen onweer!
Peter R. de Friesquote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef vandermar het volgende:
En rare taal + werkeloosheidquote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef vandermar het volgende:
Werkloosheid alleen in het zuidenquote:
Daar kan ik helaas geen onderscheid in maken. Nee hoor, heb een zwak voor Frieslandquote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Werkloosheid alleen in het zuidenHarlingen en al dat tuig
Ook tuig, die lui begonnen ineens een keer te klappen onder voetbal met onsquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook tuig, die lui begonnen ineens een keer te klappen onder voetbal met onsecht wtf!
Ja precies, zo jaquote:
Die Lemmer mongolen kwamen altijd hier (emmeloord) naar schoolquote:Op zondag 20 mei 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook tuig, die lui begonnen ineens een keer te klappen onder voetbal met onsecht wtf!
Ik heb mensen uit Emmeloord in de klas (Leeuwarden)quote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die Lemmer mongolen kwamen altijd hier (emmeloord) naar school
Dit is het football manager topic hoor.quote:
quote:
Oh. Ik dacht dat het hier altijd over alles behalve FUT ging?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit is het football manager topic hoor.
Flikker, ga je het weer kopen?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:18 schreef Pino0 het volgende:
Ik ga van de week weer beginnen met FUT, verkoopt iemand voor 5 euro coins?
Oh, ok dan ben ik foutquote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit is het football manager topic hoor.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Oh. Ik dacht dat het hier altijd over alles behalve FUT ging?
Flikkerquote:
Hoe kun je het weer nou kopen? Morgen zonnig? Ik bied 12 euro!quote:
Hahaha het was een grapje, jij gekke Lindgrenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Oh. Ik dacht dat het hier altijd over alles behalve FUT ging?
Zo ben ik. Giechel.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hahaha het was een grapje, jij gekke Lindgren
GJE hoopt dat Pino ook van de verkeerde kant is.quote:
Haat/liefde met Pinoquote:
Goeie gozer inderdaadquote:
Goejen garp.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe kun je het weer nou kopen? Morgen zonnig? Ik bied 12 euro! [ afbeelding ]
Ook welkom!quote:
Ja Tim en Lijst. Ik zou ze lekker veel DM's sturenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom je weer terug in het topic vandaag?
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]En ja, toch wel dus onze Chelsea tijden kunnen weer aanbreken
Ik ook, maar het is nog niet voorbij, hoor mijn tv niet meer en huldiging willem 2 is ook al uitgevallen, storing ofzo.quote:
Fuszy heeft ooit wel eens uitgedeeld hier. Ik kreeg toen zijn Mexicaanse silversquote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had nog willen vragen of ik je FUT coins had mogen hebben
Ga je BF3 nu weer aan de kant leggen?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 2x uitgedeeld. Een keer rond januari en toen voor 250k aan spelers weggegeven en niet zo heel lang geleden wat teams weggegeven.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Fuszy heeft ooit wel eens uitgedeeld hier. Ik kreeg toen zijn Mexicaanse silvers
12$ verzendkostenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daarom, straks ff NL shirtje halen hier: http://www.9footballshirt(...)ys%252b-ROBBEN-No-11
(niet met Robben natuurlijk)
Mmm, ja, beetje afwisselenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga je BF3 nu weer aan de kant leggen?
Totaalprijs is heel laag.quote:
Tof man, ik verwacht je wel wanneer je FIFA binnen hebquote:
Zijn dit wel de officiële?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daarom, straks ff NL shirtje halen hier: http://www.9footballshirt(...)ys%252b-ROBBEN-No-11
(niet met Robben natuurlijk)
Ja, hij is een stuk aardiger dan mij, ik verkoop ze gewoonquote:Op zondag 20 mei 2012 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Fuszy heeft ooit wel eens uitgedeeld hier. Ik kreeg toen zijn Mexicaanse silvers
En nadat je 3x het shirt hebt gewassen het logo en bedrukking er niet meer op zitquote:Op zondag 20 mei 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totaalprijs is heel laag.
Je kan voor 25 euro een heel tenue hebben
Inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hij is een stuk aardiger dan mij, ik verkoop ze gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Zijn gewoon echte shirts hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En nadat je 3x het shirt hebt gewassen het logo en bedrukking er niet meer op zit
Dealquote:Op zondag 20 mei 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tof man, ik verwacht je wel wanneer je FIFA binnen heb
Nepshirts zijn bijna altijd van goede kwaliteit hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En nadat je 3x het shirt hebt gewassen het logo en bedrukking er niet meer op zit
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk van wel.
Ik ga deze halen: http://www.9footballshirt(...)ys%252b-DROGBA-No-11
Dan ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hij is een stuk aardiger dan mij, ik verkoop ze gewoon
Haha, in Turkije altijd wel lekker kopen. Vond toen in een grabbelbak een Ajax shirt met Van der Vaart die toen al een tijdje bij Ajax weg was. 5 euro. Op marktplaats gezet in Nederland: 25 euroquote:Op zondag 20 mei 2012 19:33 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nepshirts zijn bijna altijd van goede kwaliteit hoor.
ik heb een mooi Napoli shirt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
gezocht; mooie kit heb er veel voor over betaling waarscghijnlijk natura gr vera
Ik heb nog 1nepshirt waar de bedrukking etc er nog op zit. Koop bijna geen shirts meer, me laatste was het 3de uitshirt van Real Mardid(De rode 2011-2012). Meestal haal ik trainingsshirts.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:33 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nepshirts zijn bijna altijd van goede kwaliteit hoor.
Ik heb het argentinië Messi shirt en Italië Pirlo shirt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb nog 1nepshirt waar de bedrukking etc er nog op zit. Koop bijna geen shirts meer, me laatste was het 3de uitshirt van Real Mardid(De rode 2011-2012). Meestal haal ik trainingsshirts.
Lubin, A. Florianapolis, A. Goiana, C. Funchal, Tom Tomsk, Modena, Sassuolo, Pescara, C. Stabia, J. Bialystokquote:Op zondag 20 mei 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
gezocht; mooie kit heb er veel voor over betaling waarscghijnlijk natura gr vera
J. Bialystok heeft volgens mij roodgeel shirt en gele broek, net een clownspakquote:Op zondag 20 mei 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zoek een kit die een rood shirt heeft en een gele broek.. Kan 'm niet echt vinden. Speelde vanmiddag tegen een kerel met die kit en vond 'm wel tof. Hij reageert alleen niet op m'n messages.
Ja, die kwam ik net tegen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
J. Bialystok heeft volgens mij roodgeel shirt en gele broek, net een clownspak![]()
Training, sport enz.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wanneer dragen jullie die shirts eigenlijk?
Ermee over straat/school is toch niet zo gek?
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:37 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik heb het argentinië Messi shirt en Italië Pirlo shirt.
Trainenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je kan tijdens het sporten, training, als je met vrienden gaat voetballen gebruiken etc. Maar naar school heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 20 mei 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:38 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb er een van Overmars van FC BarcelonaDat is het.
Jaquote:
Hey schattieee ik heb je gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |