Hoe kan je nu voor zo'n voetbal zijnquote:
En Stoereboii de slechtste user van het jaarquote:
Dan is je wereld wel heel klein.quote:
Oké, oké. Ik nuanceer mijn post wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:54 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dan is je wereld wel heel klein.
Yvonne houdt van grote gespierde negers.quote:
Deze vrouwtjequote:
Als je dit meent ben je dom. Mss wel de beste centrale verdediger uit de CL maar niet beste speler!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oké, oké. Ik nuanceer mijn post wel.
Drogba is de beste speler van de CL.
Verhuis naar Nederlandquote:Op zondag 20 mei 2012 00:58 schreef Superslechterik het volgende:
Ach, altijd nog beter dan een paar straten verderop wonen dan het Glasgow Ranger stadium.
Wat een ellende komt hier elke 14 dagen voorbij zeg.
Ben je op je teentjes getrapt. Hij is gewoon de speler van het toernooi. Dat behoeft geen onderbouwing na de finale van vandaag.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als je dit meent ben je dom. Mss wel de beste centrale verdediger uit de CL maar niet beste speler!
Geweldig toch!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zie hem kijken: 'grauw, ik eet je op met huid en haar'.
Naar de UK verhuizen en dan in Glasgow wonenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:58 schreef Superslechterik het volgende:
Ach, altijd nog beter dan een paar straten verderop wonen dan het Glasgow Ranger stadium.
Wat een ellende komt hier elke 14 dagen voorbij zeg.
Niets mis met Glasgow, zolang je maar in de duurdere buurt of city centre blijft.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Naar de UK verhuizen en dan in Glasgow wonen![]()
![]()
Feijenoord blijft weliswaar de laatste club die in eigen stadion een Europa Cup wonquote:Op zondag 20 mei 2012 01:01 schreef TrippleDistilled het volgende:
Had trouwens wel medelijden met Bayern, in je eigen stadion moeten afdruipen met rode oogjes.
Gast jij gaat dit afbraakvoetbal eventjes steunen? Goed bezig dit is de toekomst van de CL!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ben je op je teentjes getrapt. Hij is gewoon de speler van het toernooi. Dat behoeft geen onderbouwing na de finale van vandaag.
Heerlijke pot voetbal. Bij die goal van Bayern dacht ik wel aan verlies, maar onze gespierde neger fixte dat even in 4 minuten tijdquote:
Medelijden?!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:01 schreef TrippleDistilled het volgende:
Had trouwens wel medelijden met Bayern, in je eigen stadion moeten afdruipen met rode oogjes.
Kun je schots gaan leren,quote:Op zondag 20 mei 2012 01:01 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Niets mis met Glasgow, zolang je maar in de duurdere buurt of city centre blijft.
Overigens ga ik wel binnekort naar Edinburgh verhuizen.
Het zit je echt hoog hea, goedweer supporter.quote:
Ik heb jaren in Darlington gewoond dus eigenlijk is het best wel hypocriet van me om je daar op te wijzenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:01 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Niets mis met Glasgow, zolang je maar in de duurdere buurt of city centre blijft.
Overigens ga ik wel binnekort naar Edinburgh verhuizen.
De man heeft gesproken.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
En ineens zijn we allemaal voor Chelsea... Speelde het wanstaltigste spel in de hele Champions League (groepsfase daar getalten) maar ze hebben gewonnen (volledig ten onrechte; weggetikt door Barca en Bayern) en daar is de kous mee af. Opportunisme ten top.
Ik mag jou wel.quote:
Sterke terugkomstquote:Op zondag 20 mei 2012 01:03 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Kun je schots gaan leren,
[..]
Het zit je echt hoog hea, goedweer supporter.
Met van die lui in Edingburgh neem ik aan dat dat weer andere fonetische klanken met zich meebrengtquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Want Glasgow ligt niet in Schotland?
Bayern speelde beter maar in het voetbal gaat het om winnen. En dat hebben ze bij Bayern vandaag laten afweten. Helaas.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gast jij gaat dit afbraakvoetbal eventjes steunen? Goed bezig dit is de toekomst van de CL!
Belgquote:
Drogba misschien van de wedstrijd maar zeker niet van het toernooi.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bayern speelde beter maar in het voetbal gaat het om winnen. En dat hebben ze bij Bayern vandaag laten afweten. Helaas.
Ik zeg alleen dat ik vind dat Drogba de speler van het toernooi is na wat hij allemaal heeft laten zien. Hij heeft Chelsea op sleeptouw genomen met zijn belangrijke doelpunten.
Niet echt, behalve de rollende R en de Schotse O klinken ze eigenlijk niet heel anders.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Met van die lui in Edingburgh neem ik aan dat dat weer andere fonetische klanken met zich meebrengt
+10quote:
Zeker van de wedstrijd. Maar hij heeft zijn stempel gedrukt op de CL 2012.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Drogba misschien van de wedstrijd maar zeker niet van het toernooi.
Chelsea had zich nog net niet voor de Europa League gekwalificeerd manquote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bayern speelde beter maar in het voetbal gaat het om winnen. En dat hebben ze bij Bayern vandaag laten afweten. Helaas.
Ik zeg alleen dat ik vind dat Drogba de speler van het toernooi is na wat hij allemaal heeft laten zien. Hij heeft Chelsea op sleeptouw genomen met zijn belangrijke doelpunten.
Ik maak punten bij je vanavond of nietquote:
Wat heeft dat er nu weer mee te maken. Las net ff in fut om je chelsea te zien adoreren. Zeg je dat ivanovic erin moetquote:
Gewoon nog meelezen ook hèquote:Op zondag 20 mei 2012 01:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken. Las net ff in fut om je chelsea te zien adoreren. Zeg je dat ivanovic erin moetkneus
Meelezen om je fails te lezen. Ga onderwerp niet uit de wegquote:Op zondag 20 mei 2012 01:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon nog meelezen ook hè![]()
Belgen gonna be belgen
Het was niet hun beste toernooi en ze hebben ook geluk gehad in eerdere wedstrijden. Afbraakvoetbal heeft gezegevierd dit jaar. Wie zei dat de CL niet gekocht kon worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Chelsea had zich nog net niet voor de Europa League gekwalificeerd manZo slecht waren ze in de groepsfase.
Kom je weer terug in het topic vandaag?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Meelezen om je fails te lezen. Ga onderwerp niet uit de weg
Afrikanen zijn beesten. Het is algemeen bekend dat ze fysiek het sterkst zijn in de wereld.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:16 schreef mrazura het volgende:
Drogba is wel echt een beest man. Wat een baas
Denk je nog dat ik daar wil posten?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom je weer terug in het topic vandaag?
En ze hebben dig bicks ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 01:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Afrikanen zijn beesten. Het is algemeen bekend dat ze fysiek het sterkst zijn in de wereld.
Dat weten veel dames uit mijn omgeving zeer goedquote:Op zondag 20 mei 2012 01:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Afrikanen zijn beesten. Het is algemeen bekend dat ze fysiek het sterkst zijn in de wereld.
Drogba is een goede, maar gemene speler. Wat een aap is hij zeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:16 schreef mrazura het volgende:
Drogba is wel echt een beest man. Wat een baas
Ja. Je vroeg laatst wanneer je ban over was en je leest nog steeds meequote:
Haha, dat geloof ik maar al te graag.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat weten veel dames uit mijn omgeving zeer goed.
Leugens, ik kom ze in het lijstje winnaars van http://nl.wikipedia.org/wiki/Sterkste_Man_van_de_Wereld immers niet tegen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bf3 topic, andere topics he kneusj0n. Tevens lees ik niet meequote:Op zondag 20 mei 2012 01:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Je vroeg laatst wanneer je ban over was en je leest nog steeds mee
Je wist anders een post van mij te noemenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bf3 topic, andere topics he kneusj0n. Tevens lees ik niet meeweet zelfs niet wnr hij over is
Wel een aap met een leuk inkomenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Drogba is een goede, maar gemene speler. Wat een aap is hij zeg.
GAST BEN JIJ NU ZO DOM? IK ZEG TOCH OM JE FAILS TE LEZEN ZOALS IVANOVIC ER EEN WASquote:Op zondag 20 mei 2012 01:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je wist anders een post van mij te noemen
Kom naar het fut topic manquote:Op zondag 20 mei 2012 01:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
GAST BEN JIJ NU ZO DOM? IK ZEG TOCH OM JE FAILS TE LEZEN ZOALS IVANOVIC ER EEN WAS
Nee waarschijnlijk niet, z'n inkomen is wel hemels, maar ja. Ik kijk toch alleen maar voor vermaakquote:Op zondag 20 mei 2012 01:21 schreef mrazura het volgende:
[..]
Wel een aap met een leuk inkomenDat jij hem een aap vindt zal hij niet wakker van liggen denk ik zo.
Dus je leest mee?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
GAST BEN JIJ NU ZO DOM? IK ZEG TOCH OM JE FAILS TE LEZEN ZOALS IVANOVIC ER EEN WAS
Zij wel dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:21 schreef mrazura het volgende:
[..]
Wel een aap met een leuk inkomenDat jij hem een aap vindt zal hij niet wakker van liggen denk ik zo.
Het is geen leugen. Afrikanen hebben een grotere spierbouw. En die wedstrijden 'sterkste man van de wereld' doen daar niet aan af.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Leugens, ik kom ze in het lijstje winnaars van http://nl.wikipedia.org/wiki/Sterkste_Man_van_de_Wereld immers niet tegen.
Nee was hele avond bij vrienden en kom niet meer bij jullie. Tevens weet ik meer over chelsea dan jij, een die hard chelsea fanquote:
Kom naar het fut topicquote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee was hele avond bij vrienden en kom niet meer bij jullie. Tevens weet ik meer over chelsea dan jij, een die hard chelsea fan
Je leest niet mee maar je wist een post van me op te noemen. Belgenlogicaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee was hele avond bij vrienden en kom niet meer bij jullie. Tevens weet ik meer over chelsea dan jij, een die hard chelsea fan
Ik ken persoonlijk goede MMA-vechters en kickboksers die Noord-Afrikaans bloed hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is geen leugen. Afrikanen hebben een grotere spierbouw. En die wedstrijden 'sterkste man van de wereld' doen daar niet aan af.
Afrikanen richten zich meer op voetbal en marathonlopen. Maar ze staan er verder inderdaad niet tussen.
Haha truequote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet, z'n inkomen is wel hemels, maar ja. Ik kijk toch alleen maar voor vermaak
2 pagina's lezen van net voor de match. Noem het maar zoals je wil. Carequote:Op zondag 20 mei 2012 01:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je leest niet mee maar je wist een post van me op te noemen. Belgenlogica
Ik ben niet overtuigd. Ik denk dat Ted van der Parre ze nog steeds allemaal in elkaar slaat, ook al is hij inmiddels bijna 60.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is geen leugen. Afrikanen hebben een grotere spierbouw. En die wedstrijden 'sterkste man van de wereld' doen daar niet aan af.
Afrikanen richten zich meer op voetbal en marathonlopen. Waar het echte grote geld mee te verdienen is. Maar ze staan er verder inderdaad niet tussen.
Dus je leest toch meequote:Op zondag 20 mei 2012 01:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
2 pagina's lezen van net voor de match. Noem het maar zoals je wil. Care
Kom naar het fut topic danquote:Op zondag 20 mei 2012 01:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
2 pagina's lezen van net voor de match. Noem het maar zoals je wil. Care
quote:
Hij is niet de knapste man, tho. Al willen het 10000en meisjes wel wat met hem vanwege het geldquote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef mrazura het volgende:
[..]
Haha trueik ben doodjaloers op die fysiek van hem.
Wat dacht je van Riberyquote:Op zondag 20 mei 2012 01:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij is niet de knapste man, tho. Al willen het 10000en meisjes wel wat met hem vanwege het geld
Inderdaad. Ik heb die wedstrijden weleens gezien. Moeten ze vrachtwagens trekken d.m.v. een touw etcetera. Maar ben binnen no time afgehaakt. Het werd te saai. Weinig publiciteit, weinig sponsors en dus gaat er weinig geld in om. 'Sterkste man van de wereld' of hoe dat gedrocht ook mag heten.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk goede MMA-vechters en kickboksers die Noord-Afrikaans bloed hebben.
Te dom om te weten dat er ook nog een EQ isquote:Op zondag 20 mei 2012 01:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok. Verder spreek ik niet meer tegen zo'n bekrompen persoon met iq van 70
Ja net even lopen googlen, ketsbaar wijffie ook nogquote:
Doet hij goed, zeker als bekeerde moslim.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja net even lopen googlen, ketsbaar wijffie ook nog
Ze geilt vast op z'n geld.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja net even lopen googlen, ketsbaar wijffie ook nog
Sowieso zijn smoelquote:
Geen idee. Het zijn reuzen, maar ze zullen het niet moeten hebben van hun snelheid.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Ik denk dat Ted van der Parre ze nog steeds allemaal in elkaar slaat, ook al is hij inmiddels bijna 60.
Hij speelde ook een tijd in Turkijequote:
Omdat TSquote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef Schalks. het volgende:
Waarom gaat dit topic zoveel harder dan dat andere Chelsea topic?
Als hij vuilnisman was kon hij genieten van echte liefde. De prijs die je betaalt...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso zijn smoel
Als hij vuilnisman was had hij niet zo'n chick gehad. Maar zo nep zijn al die voetbalvrouwen
Weinig vrouw die daar oud wilt mee worden gok ik zoquote:Op zondag 20 mei 2012 01:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Als hij vuilnisman was kon hij genieten van echte liefde. De prijs die je betaalt...
Daarom heeft hij nog een rechtzaak lopen omdat hij Ruby heeft gepaald voor geld terwijl ze 17 wasquote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef mrazura het volgende:
Serieus hij kan neuken wat hij wilt. Hij ligt echt niet wakker hoor of het nou echte liefde is of niet
Ze is net 18quote:Op zondag 20 mei 2012 01:39 schreef Jellereppe het volgende:
Hebben jullie het over Karima alias Ruby. Die heeft bunga bungaparty's gehad met Berlusconi.
Ik hoop dat je Marokkaans Arabisch kan verstaanquote:Op zondag 20 mei 2012 01:39 schreef Jellereppe het volgende:
Hebben jullie het over Karima alias Ruby. Die heeft bunga bungaparty's gehad met Berlusconi.
Ja zulke dingen zijn wel triest. Je zou denken dat hij wel wat beters kan krijgen met ze money.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom heeft hij nog een rechtzaak lopen omdat hij Ruby heeft gepaald voor geld terwijl ze 17 was
Was het maar zo simpel.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:39 schreef Jellereppe het volgende:
Ach, hij heeft geld, een vrouw en hij is gelukkig. Dan is je leven toch compleet.
Lekker mokkeltje voor een keer. Die ouders zullen zichzelf opeten. Een slettenbak eerste klas is het.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze is net 18Het zou je dochter maar wezen.
Uit Wikipedia:quote:Op zondag 20 mei 2012 01:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Cool, wist ik niet. Z'n vrouw kwam toch uit Algerije ofzo?
Daar heb je gelijk in, maar hij kan ook 100en problemen hebben terwijl je/de media er niets vanaf weet.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:46 schreef mrazura het volgende:
[..]
Moeilijker zou je het ook niet moeten maken toch?
Coolquote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Uit Wikipedia:
Ribéry's wife, Wahiba, is a French national of Algerian descent and the couple have two daughters and a son. [1][8][9]
Ribéry is a convert to Islam and, following his conversion, adopted the name Bilal Yusuf Mohammed.
Ik heb alleen maar knappe halfbloedjes gekend dus ik hoop dat dat ook voor zijn kinderen zal gelden.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:50 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Cool. Maar hij ziet er nog steeds niet zo goed uit tho.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar knappe halfbloedjes gekend dus ik hoop dat dat ook voor zijn kinderen zal gelden.
Niet weten dat o.us een Marokkaan is.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]! Ben je Marrokaans?
. Volgens mij had ik dat ooit eens gelezen in topics.
Ik heb Marokkaans bloed in mijn aderen stromen jaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]! Ben je Marrokaans?
. Volgens mij had ik dat ooit eens gelezen in topics.
Heb je dat filmpje nou gezien?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet weten dat o.us een Marokkaan is.
Ben niet zo in KLB te vinden, maar komt soms eens langsquote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet weten dat o.us een Marokkaan is.
Nee, niet zo'n verrassing. Wel leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb Marokkaans bloed in mijn aderen stromen jaKomt dat als een verrassing?
Het is een donkere, sombere wereld hier gemengd met humor.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:57 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben niet zo in KLB te vinden, maar komt soms eens langs
Houden zo. Je wilt Pharkus niet tegenkomen. Brr.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:57 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben niet zo in KLB te vinden, maar komt soms eens langs
In ONZ kom ik al helemaal nooit, ik snap die grappen soms nietquote:Op zondag 20 mei 2012 01:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is een donkere, sombere wereld hier gemengd met humor.
Maar nog altijd beter danONZ
Hij is vast aardig.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Houden zo. Je wilt Pharkus niet tegenkomen. Brr.
Dat dacht ik dus eerst ook. Volgens mij kan ik nooit meer normaal zitten na die eerste ontmoeting.quote:
Welkom bij de club.quote:
Dat is kut, joh. Meteen afspraak bij een psycholoog maken.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:01 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus eerst ook. Volgens mij kan ik nooit meer normaal zitten na die eerste ontmoeting.
Daarna wel leuk gefeest met de andere FOK!'ers.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat is kut, joh. Meteen afspraak bij een psycholoog maken.
Ja, helaas welquote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Welkom bij de club.
Je hebt ook een moeder die moedeloos naar MBC enzo kijkt?
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Daarna wel leuk gefeest met de andere FOK!'ers.
Donker en somber is het alleen voor de mensen die zich de KLB tartaros in laten sleuren door de grijpende tentakels van banale dagelijkse beslommeringen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is een donkere, sombere wereld hier gemengd met humor.
Maar nog altijd beter danONZ
Ik ben ook met plezier KLB-mod geweest.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Donker en somber is het alleen voor de mensen die zich de KLB tartaros in laten sleuren door de grijpende tentakels van banale dagelijkse beslommeringen.
De echte goden zweven daarboven. Onaantastbaar.
Heb je /b/ wel eens gezien?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben ook met plezier KLB-mod geweest.
Als je KLB en zijn users aankan, kan je alles aan.
/b/ is soft tegenwoordig man.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:12 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Heb je /b/ wel eens gezien?Dat is niet te modereren man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |