Nee hoor, ik kan op mijn Macbook Pro gewoon bestanden naar mijn HTC One X slepen zonder tussenkomst van bepaalde software. En is nog beter dan een iPhone ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef Borizzz het volgende:
Maar eigenlijk leidt dit er dus toe dat je als Mac gebruiker bijna ' gedwongen' wordt tot de aanschaf van een iPhone als smartphone.
Er zijn vrijwel geen compatibiliteitsproblemen meer. En als die er zijn dan gaat het over specifieke programma's zoals Autocat e.d.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Borizzz het volgende:
ws de Galaxy s3.
Ik ben nog een "newbie" als het gaat om mac & vind het enkel verstandig om even goed te oriënteren. Je hoort vaak over compatibiliteitsproblemen tussen windows en mac. Dus voor mij in het nog niet vanzelfsprekend dat áls je bestanden kunt zien en slepen, ze dan ook geopend en bewerkt kunnen worden in iMovie en iPhoto.
Nieuw soort kruising? Een autocat?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Wootism het volgende:
[..]
Er zijn vrijwel geen compatibiliteitsproblemen meer. En als die er zijn dan gaat het over specifieke programma's zoals Autocat e.d.
Waarom heb je eigenlijk voor de S3 gekozen trouwens?
Wat heeft een Galaxy S3 met Windows te maken dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Borizzz het volgende:
ws de Galaxy s3.
Ik ben nog een "newbie" als het gaat om mac & vind het enkel verstandig om even goed te oriënteren. Je hoort vaak over compatibiliteitsproblemen tussen windows en mac. Dus voor mij in het nog niet vanzelfsprekend dat áls je bestanden kunt zien en slepen, ze dan ook geopend en bewerkt kunnen worden in iMovie en iPhoto.
Klopt inderdaad. Die abbo prijzen gaan vandaag de dag helemaal nergens over.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:28 schreef Borizzz het volgende:
Galaxy S3 is goedkoper dan een iPhone. iPhone is een fijn apparaat, maar de bijbehorende abbo's zijn mij gewoon te duur. Ik besteed dat bedrag dan liever aan een iMac die er rond de kerst gaat komen, naast mijn macbook pro.
Ik heb nog de optie overwogen om een iPhone los te kopen in combinatie met simonly. Maar ook los zijn ze gewoon prijzig.
Toast?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik kom er even niet meer uit na heel wat dode links en oude software. Wat kan ik het best gebruiken om een film (mkv) op dvd te zetten (incl. srt subs) ? Als het even kan freeware en met gui. Ben best bereid een bedrag te betalen onder een tientje, dat dan weer wel maar als het niet hoeft dan liever niet
![]()
die nexus is een stuk langzamer dacht ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom je een Galaxy S3 zou kopen als je ook een HTC One X of Galaxy Nexus kunt krijgen, maar dat zal wel aan mij liggen.
De 2 is (veel) sneller en je hebt een camera. Volgens mij was dat wel zo'n beetje het belangrijkste..quote:Op maandag 21 mei 2012 14:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de grote verschillen zijn tussen de eerste en tweede ipad?
Zo'n eerste model is gebruikt niet zo heel duur meer, dus best interessant. Maar wat kan ik er allemaal niet mee wat met een 2 wel kan?
Geen idee. Ik doe alles nog met m'n iPad 1. Dus: mailen/twitteren/facebooken/surfen. En incidenteel een boekje of tijdschrift lezen. En foto's bekijken. Alhoewel ik pas wel een app tegen kwam (een spel, geloof ik) die echt als keiharde eis minimaal een iPad 2 vroeg. Dat zul je wel steeds vaker tegenkomen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de grote verschillen zijn tussen de eerste en tweede ipad?
Zo'n eerste model is gebruikt niet zo heel duur meer, dus best interessant. Maar wat kan ik er allemaal niet mee wat met een 2 wel kan?
Camera, snellere processor en geheugen, meer geheugen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar draait wel stock ICS, en heeft daarmee een betere gebruikservaring. Software boven hardware en gebruikservaring boven specs zou bezoekers van deze reeks toch aan moeten spreken.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
die nexus is een stuk langzamer dacht ik.
je praat nerdisch tegen mequote:Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Maar draait wel stock ICS, en heeft daarmee een betere gebruikservaring. Software boven hardware en gebruikservaring boven specs zou bezoekers van deze reeks toch aan moeten spreken.
Dankje dankje!quote:
iPhone is op dit moment gewoon te duur. Galaxy S3 is betaalbaar, heeft goede specs, goede camera & filmpjes zijn de importeren in de mac.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom je een Galaxy S3 zou kopen als je ook een HTC One X of Galaxy Nexus kunt krijgen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Maar androidquote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef Borizzz het volgende:
[..]
iPhone is op dit moment gewoon te duur. Galaxy S3 is betaalbaar, heeft goede specs, goede camera & filmpjes zijn de importeren in de mac.
Ach niks mis met Android. Haalt het wat mij betreft niet bij iOS, maar is daardoor niet meteen slecht.quote:
Ik vind het vleesch noch visch... zoals gezegd zou ik dan een Nokia Lumia nemen ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ach niks mis met Android. Haalt het wat mij betreft niet bij iOS, maar is daardoor niet meteen slecht.
Same here.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou nog eerder phone 7.5 kopen dan android... mits ik niet voor het superieure iOS ging natuurlijk.
stel eens een ander kanaal in.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet niet of goede topic, maar heb hier constant problemen tussen iMac en Airport..![]()
Om de paar minuten klapt de verbinding eruit. Moet dan met muis naar wifi tekentje bovenin, klikken, zoeken naar netwerken, vind het netwerk weer, aanklikken en dan herhaalt zich dit ritueel, met ongeveer 1 tot 5 minuten internetverbinding tussendoor![]()
Ik dacht dat dit wel aan het grote aantal netwerken zou liggen (woon in een flat), maar op de windows laptop van m'n werk heb ik gewoon een perfecte verbinding. Zelfde verhaal voor de iPhones. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
werkt dat?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Borizzz het volgende:
Hmm.. & als ik abbo met Galaxy S3 neem, deze vervolgens verkoop, 100 euro bij doe en vervolgens een losse iPhone 4S koop.
Heb ik tóch een iPhone 4S met 300 min, maar dit keer in combinatie met een normaal maandbedrag.
ja ik heb mijn 4S sinds nov 2011quote:Op maandag 21 mei 2012 21:36 schreef Borizzz het volgende:
iPhones zijn toch gewoon simlockvrij? Dat zou dus moeten werken.
Maar waar heb jij dat abbo afgesloten dan? de iPhone 4S wordt bij Tmobile alleen maar in combinatie met iSmart afgesloten & 300 minuten kost 60 euro per maand.... en dat is gewoon v e e l t e d u u r.
oftewel de Iphone is gewoon duurder in verkoopquote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef Borizzz het volgende:
de S3 gaat mij over 2 jaar gezien 30 euro per maand kosten; de iPhone 60. Dan is het niet heel moeilijk. En de iPhone moet je ook meer bijleggen voor het toestel zelf.
Enige optie die ik zie - indien ik toch die iPhone 4S wil - de S3 abbo afsluiten; verkopen & van dat geld de iPhone 4S los aanschaffen.
Ja dat is dus ideaal, waar heb je dat?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
ik heb gewon een sim only met 75 bel minuten, 25 smsjes en 1GB data voor 14 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |