Hoeveel rpm draait je brommert.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geluidsvervuiling als in duidelijk geen toerenbeuken.
Ik heb weinig tot geen respect voor alles wat met een max van minder dan 9000 RPM draait. En mij een hippie noemen.
Die draaide 8500. Maar die heeft het dan ook niet overleefd.quote:
Daarom gewoon eigen zaak open maken klaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Theorieën, cijfers, grafieken, en dat allemaal om later die hypotheek en belasting te betalen, het is niet leuk
Ah zemmel.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom gewoon eigen zaak open maken klaar.
Slecht trekken?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blijft toch een fucking vette plaat.![]()
![]()
Is er iemand aan het schieten ofzo ? Of iemand die toevallig penissen aan het bouwen is in Minecraft?
Trek het ff slecht en moet echt ff iets doen
Wat een ongelofelijke nar ben jij toch ook he.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
Is er iemand aan het schieten ofzo ? Of iemand die toevallig penissen aan het bouwen is in Minecraft?
For real?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bozz aan de minecraft. Waar gaat het heen?_
watquote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bozz aan de minecraft. Waar gaat het heen?_
Nicequote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Frankii het volgende:
Daar zit ik dan. 10 hoog in mijn flatje in Utrechtmet 1600 andere studenten om me heen
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
Pierre, hier lekker aan de Parbo. Wanneer gaan wij dan doen dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier begint het ook, huldiging van Willem II begint zo
Wanneer je tijd hebtquote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pierre, hier lekker aan de Parbo. Wanneer gaan wij dan doen dan.
Absoluut. Want Ja dit gebeurd alleen daar en niet in ieder ander land in de wereld.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk land om een EK te houden lijkt me zo
Sowieso. Alle andere landen van Europa zijn allemaal zwaar veilig en shit.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Want Ja dit gebeurd alleen daar en niet in ieder ander land in de wereld.
Inderdaad laat staan Brazilië daar kennen ze geeneens kartel gerelateerde moorden.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso. Alle andere landen van Europa zijn allemaal zwaar veilig en shit.
Hou toch op man. Lang niet op zo'n grote schaal in ieder geval. Organiseer zo'n EK toch gewoon in West-Europa en niet in het achtergestelde Oostblok waar politici de bak in worden gegooid en homo's en kleurlingen afgeraden wordt de straat op te gaan. Ik hoop dat dat toernooi massaal geboycot wordt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Want Ja dit gebeurd alleen daar en niet in ieder ander land in de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |