Ik sta lekker anti sociaal op The Argent Tournament ground, weet ik in ieder geval zeker dat ik niemand tegenkomquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:02 schreef TwyLight het volgende:
In Dalaran staan ipv Storwind is wel een beetje anti socialals in brr mensen
In Dalaran voel ik me altijd zo alleenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:02 schreef TwyLight het volgende:
Ik sta daar meer omdat ik dan overal snel kan komenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:02 schreef TwyLight het volgende:
Het is druk in Dalaran bij onsquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:02 schreef TwyLight het volgende:
Dat ^^quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik sta daar meer omdat ik dan overal snel kan komen
iets voor 24 november, dan is het thanksgiving in amerika.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wanneer verwachten jullie de release van MoP?
Ach wow is een aflopende zaak, het aantal geaboneerde neemt de laatste tijd ook sterk af. De main focus van Blizzard ligt niet meer bij wow maar meer bij diablo 3 en nieuwe expansion van starcraft 2quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:29 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik ben wel voor het eerst teleurgesteld in Blizzard. Ze kunnen toch niet verwachten dat je een jaar blijft spelen zonder nieuwe content.
MoP met 3 tiers aan raidcontent komt er eerst nog aan. Duurt nog wel ff voor dat is afgelopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ja das tof en alles maar Diablo kan ik niet installeren (lang verhaal) en Starcraft boeit me geen hoer. Ik wil WoW spelen.
Ach nou hoorde ik dat er sprake was van een Skyrim MMO.
Ja en ik wil MoP ook graag spelen maar om nou 12 euro per maand uit te geven aan elke donderdag 2 uurtjes DS...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
MoP met 3 tiers aan raidcontent komt er eerst nog aan. Duurt nog wel ff voor dat is afgelopen.
En ik kijk eerst wel met wat voor een opvolger Blizzard zelf komt voor WoW, voor ik iets anders ga doen waarschijnlijk.
ik vermaak me er nog 7 dagen per week mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja en ik wil MoP ook graag spelen maar om nou 12 euro per maand uit te geven aan elke donderdag 2 uurtjes DS...
kan me vergissen, maar volgens mij is dat tot nu toe zo ongeveer standaard aan het eind van iedere expansion (kleine zoethoudertjes daargelaten).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:53 schreef Silmarwen het volgende:
Het gaat om het principe. Leuk dat nog 10% zich vermaakt, maar een jaar geen nieuwe content, voor die prijs, vind ik onevenredig. Geen wonder dat ze zo'n anual pass aan de man wilde brengen.
Ik hoef verder geen alts, ik heb 4 lvl 85's. Ik wil weer meer HC progression, maar iedereen kapt met raiden en zonder team lukt het niet. Ik heb bijna 12k achievement points. Ik zou niet weten wat ik verder nog zou moeten doen.
Een ander guild zoeken waar ze wel willen raidenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:53 schreef Silmarwen het volgende:
Het gaat om het principe. Leuk dat nog 10% zich vermaakt, maar een jaar geen nieuwe content, voor die prijs, vind ik onevenredig. Geen wonder dat ze zo'n anual pass aan de man wilde brengen.
Ik hoef verder geen alts, ik heb 4 lvl 85's. Ik wil weer meer HC progression, maar iedereen kapt met raiden en zonder team lukt het niet. Ik heb bijna 12k achievement points. Ik zou niet weten wat ik verder nog zou moeten doen.
Die niet op de server is en ik ga niet mijn main nu verhuizen om straks met MoP weer een smak geld neer te leggen om terug te verhuizen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een ander guild zoeken waar ze wel willen raiden
Daar gaat het toch niet om. Je bent nu gewoon stug aan het zijn. -.-quote:
Precies dit. Ik gokte al dat MoP wss pas in december zou uitkomen. Die lange nasleep is bij elke expansion geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan me vergissen, maar volgens mij is dat tot nu toe zo ongeveer standaard aan het eind van iedere expansion (kleine zoethoudertjes daargelaten).
Ik speel een class waar ik in 8 jaar WoW nog amper iets van weet. Er gaat een wereld voor me openquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig heb ik nog bijna elke dag echt plezier in wow
Dat is onzin, ten eerste zijn het compleet andere teams die aan die drie games werken en ten tweede heeft WoW nog steeds 10 miljoen actieve subscribers. Het is de game waar Blizzard het meeste geld mee verdient. Dus dat de main focus van Blizzard niet meer bij WoW ligt is onzin. Wat ze natuurlijk niet doen is zichzelf roet in het eten gooien door MoP bijna direct na Diablo te lanceren. Ze hebben heel slim die annual pass in het leven geroepen waar veel (stomme) mensen gebruik van hebben gemaakt, dus die miljoenen blijven wel binnen rollen of ze nu een jaar lang wel of geen content uitbrengenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:34 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ach wow is een aflopende zaak, het aantal geaboneerde neemt de laatste tijd ook sterk af. De main focus van Blizzard ligt niet meer bij wow maar meer bij diablo 3 en nieuwe expansion van starcraft 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |