heb je ook die TCG dingen dan?quote:
142quote:
Nee, die moeten nogquote:
Ik heb dat beest wel, maar moet nog de rep hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik zit op 96, 2 dagen tot winterspring erbij
Hoe kan dat dan? Als je de daily quests doet, en daarna de final quest dan ben je automatisch 100% exalted...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dat beest wel, maar moet nog de rep hebben
Niet als je eerst Horde was.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:10 schreef MarkyB het volgende:
Hoe kan dat dan? Als je de daily quests doet, en daarna de final quest dan ben je automatisch 100% exalted...
Lolwut?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Op wowhead vind ik dat het pas met Cataclysm is geïntroduceerd, dus niet zo heel raar dat ik ze niet eerder heb gevonden.
Kreeg 'm op Sjefke toen ik sektekk op m'n hunter deed voor een of andere holiday. Grappig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik farm bijv dagelijks voor Anzu, maar ik weet nu al dat ik nooit op dat beest ga rijden
Er waren in Northrend geen chests. Lagere levels altijd wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef Guus Muisarm het volgende:
Lolwut?
Die zijn er altijd al geweest. Elk level gebied z'n eigen variatie qua naam. Zeker nooit een dwerg gehad (treasure finding racial)?
Diablo is wel grappig. Gisteren met 5 man Tol Barad gewonnenbeetje eenzaam nu...
Lol, die heb ik weer op Guuske. Ook al zo'n geval "heb ik niet nodig" maar dropte met het doen van een of andere holidayquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:31 schreef cherrycoke het volgende:
[Reins of the Blue Proto-Drake]
HIJ IS GEDROPT
GEDROPT EINDELIJK
Zeker weten? Ik weet wel dat ze de loot eruit hebben gehaalt voor een hele tijd. Vanwege chinezen die die dingen farmden. De chests waren er wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Er waren in Northrend geen chests. Lagere levels altijd wel natuurlijk.
Chests in dungeons zijn er niet meer. Waren te veel rogues die ze gingen farmen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat ze ze vanwege die goldfarmers helemaal hadden verwijderd.
classic naxx 40 chest runs, ik ken ze nogquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Chests in dungeons zijn er niet meer. Waren te veel rogues die ze gingen farmen.
Die waren wel verwijderd. Maar zijn weer terug, ik zie ze nog wel eens vooral die locked ones. denk dat het weer dat geval is van paar silvers en een gray item.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef Junglebeast het volgende:
Chests in dungeons zijn er niet meer. Waren te veel rogues die ze gingen farmen.
Die in Northrend zijn nu wel de moeite waard, maar goed: max 2 in een area en dan met een spawntime alsof het een rare mob is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
Die waren wel verwijderd. Maar zijn weer terug, ik zie ze nog wel eens vooral die locked ones. denk dat het weer dat geval is van paar silvers en een gray item.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |