Tinu, dan zou je eens moeten kijken naar een Marsupi, en vooral Bondolino of Storchenwiege Carrier. Die kunnen vanaf maat 62 (of 50).quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:15 schreef Tinuviel het volgende:
ik zie het nut van een drager of een tussen optie tussen doek en drager nu eff echt in. ik zit dan te denken aan mai tai, beco, wompat etc. maar mogen deze al vanaf 1 maand oud?
Ik bedoel de breedte van het rugpandquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef Asyniur het volgende:
Die rugpanden an sich vind ik het probleem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef Lamb29 het volgende:
Knietjes hoger dan heupen lees ik?
Hoe moet ik dat zien? Zit mijn dame dan al op de grens voor de boba?Je kunt natuurlijk ook je armen onder haar benen doorsteken (net als je zou doen als je iemand zonder drager op de rug draagt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
Macka bedankt. En tot welke leeftijd kun je ze dan gebruiken ongeveer? Voor nu nu zou het echt een maat 50 moeten zijn, 62 is denk ik zelfs nog te groot.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:57 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Tinu, dan zou je eens moeten kijken naar een Marsupi, en vooral Bondolino of Storchenwiege Carrier. Die kunnen vanaf maat 62 (of 50).
Handige info! Ik ben naast mijn 2 doeken, ook op zoek naar een drager. Ik ben alleen zelf vrij smal (schouders etc.), en ik heb een beco te leen, maar die krijg ik niet strak genoeg. Hebben jullie een idee welke drager mij het best zou passen? Ik dacht er hier weleens iets over gelezen te hebben, maar kan het zo snel niet terugvinden..quote:
Tot een jaar of drie, Bondolino (v.a. maat 62) en Storchenwiege Carrier (v.a. maat 50).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:06 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Macka bedankt. En tot welke leeftijd kun je ze dan gebruiken ongeveer? Voor nu nu zou het echt een maat 50 moeten zijn, 62 is denk ik zelfs nog te groot.
Als je echt het gevoel hebt dat het nog te breed is dan wachten tot je zoon maat 68 heeft. Die leeftijden en maten zijn ook maar een soort van gemiddelden. Je eigen gevoel is vaak beter kloppend.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef Asyniur het volgende:
Macka, mijn zoontje is nu bijna 2 maanden oud en zit in maat 62, maar hoe zou ik hem in de bondolino moeten zetten? Ik heb namelijk het idee dat het 'zitje' dan toch echt nog te breed is voor zijn heupen.
Ik heb het nog niet geprobeerd hoor. Vroeg het me gewoon af.
Ja, ik heb en nee wordt geen enorme zak. Het wordt juist een mooi op maat gesnoerd geheel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef Lunta het volgende:
Macka, heb jij ervaring met de Storchenwiege? Snap nog niet helemaal hoe dat geen enorme zak wordt voor kleintjes gezien het verstellen van zitje en rugpand.
Op mijn blog heb ik een vergelijkingstabel voor maten van ssc'squote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef Jipster het volgende:
[..]
Handige info! Ik ben naast mijn 2 doeken, ook op zoek naar een drager. Ik ben alleen zelf vrij smal (schouders etc.), en ik heb een beco te leen, maar die krijg ik niet strak genoeg. Hebben jullie een idee welke drager mij het best zou passen? Ik dacht er hier weleens iets over gelezen te hebben, maar kan het zo snel niet terugvinden..
Dank je wel, vanuit deze hoeken zie je gewoon beter hoe hij aansluit. Ziet er toch wel mooi uit... hmmm. Eerst maar eens zien hoe het gaat met dragen, en dan denk ik proberenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:35 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, ik heb en nee wordt geen enorme zak. Het wordt juist een mooi op maat gesnoerd geheel.
Kijk maar eens bij
Ja, de schouderbanden voornamelijk.. Leuk ga eens op jouw blog kijken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Op mijn blog heb ik een vergelijkingstabel voor maten van ssc's
http://www.draagkrachtig.nl/vergelijkingstabel-sscs
Of zijn het juist de schouderbanden die problemen geven?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef Lunta het volgende:
Gerberaatje:Dit topic is niet goed voor me
![]()
Vanmiddag de geruilde Amazonas binnen gekregen, actiefoto zal niet lang meer op zich laten wachten
Het is meer het idee hoor. Ik heb het nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als je echt het gevoel hebt dat het nog te breed is dan wachten tot je zoon maat 68 heeft. Die leeftijden en maten zijn ook maar een soort van gemiddelden. Je eigen gevoel is vaak beter kloppend.
(Zeker omdat jij al draagervaring hebt.)
Voor de schouderbanden heb je dan weer weinig aan mijn tabel. Maar als je toevallig iets op het oog hebt dat ik thuis heb liggen dan wil ik wel eens voor je meten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:07 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ja, de schouderbanden voornamelijk.. Leuk ga eens op jouw blog kijken!
SPOILER: Nerd stats voor de liefhebber :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |