Ik knoop nu ik zwanger ben meestal een Ruck (evt Reinforced, dus de banen die kruisen onder billen van je kind uitspreiden) en dan Tibetaans afgeknoopt. Dan zit er niks over mijn buik heen en is toch comfortabel net mijn driejarige.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:38 schreef Morretje het volgende:
Is er een snelle knoop, die je als zwangere goed kunt gebruiken om je dreumes peuter mee te dragen? Ik vind de ergo nu niet prettig meer, ik verdraag niets wat in mijn buik drukt.
Ik heb alleen een ringsling en een calin blue, en met beide ben ik nog geen vriendjes...
Waaah! Dat had ik helemaal gemist, jij weer zwanger. Wat leuk!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:24 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik knoop nu ik zwanger ben meestal een Ruck (evt Reinforced, dus de banen die kruisen onder billen van je kind uitspreiden) en dan Tibetaans afgeknoopt. Dan zit er niks over mijn buik heen en is toch comfortabel net mijn driejarige.
Maar dan wel met een dikkere doek dan de calin bleu idd
Welke maat is het?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Lunta het volgende:
Even vraagje, ik heb een naturel Amazonas draagdoek, die ligt al meer dan een jaar in de kast te wachten op een baby. Ik zou hem graag verven, maar hoe? Ik wil hem ook nog eens ingewikkeld van blauw naar groen naar blauw geverfd hebben. Nu heb ik wel wat gelezen over zelf verven, maar het klinkt ingewikkeld en onveilig.
Ik vond al wel wat op het internet over mensen die het voor je kunnen doen, maar dat is toch allemaal best prijzig, dan steek ik dat geld liever in nog een draagdoek met een kleurtje.
Iemand tips?
4,5mquote:
Juist ideaal voor mij dat naturel! Ik had er over zitten denken deze te ontkleuren en verven, maar ben bang dat dat blauw en groen niet goed ontkleurt.... De mijne is dezelfde maat!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Lunta het volgende:
[..]
4,5m
OOOH, dat zijn wel echt precies de kleuren die ik heel mooi vind! Je beseft goed dat die van mij heel saai is he?Gewoon naturel kleur.
Hoe doe je dat toch? Uitkiezen uit wat je fijn en mooi vindt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Volgens mij mislukt het met Dylon niet zo snel hoor, Lunta! Met mijn doek is het toen helemaal goedgekomen![]()
Pics Marjolijntje!!ik heb ook gisteren weer een doek geklikt
de Indio Orient, die komt morgen vers vanuit Didymos
Ja da's sneller!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:29 schreef mefke79 het volgende:
O, wearababy zegt twee tot drie weken, dat valt me mee. Dan haal ik het nog wel, zelfs als ik de postvertraging meereken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |