studenten kamers jaaah zuuucht.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef system_overload het volgende:
[..]
www.woonnethaaglanden.nl
www.studentenkamers.nl
Not gonna happen!!quote:
oh ik juist andersomquote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar eigenlijk vind ik t vooral moeilijk wanneer het aankomt op relaties, de rest lukt nog wel aardig zeg maar
die tweede zin was niet nodig.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet?
misschien ben je dan wel leuk
hmm vrouwen zijn toch juist meer van de relaties?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar eigenlijk vind ik t vooral moeilijk wanneer het aankomt op relaties, de rest lukt nog wel aardig zeg maar
quote:
Alsof ik het wist...quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not gonna happen!!
Ik ga binnenkort wel weer paarse extencions erin doen
ik hou niet van ei en ik eet geen vleesquote:Op zondag 20 mei 2012 12:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
american pancakes met maple syrup,scrambled eggs and bacon
als je nou had ingeschreven toen je begon met zeuren, zo'n 2 jaar geleden stond je nu op 1quote:Op zondag 20 mei 2012 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
studenten kamers jaaah zuuucht.
Niet dus, geen zin in zelfde shit als waar ik nu zit.
Probeer het maar via de woningbouw maar plaats 100 als ik inschrijf.
Enige hoop is zomerhuisje van mn broertje zn vriendin als hun samen gaan wonen..
Nee, ik houd niet op foto'squote:
Ik zie.quote:
Dat duurt hier wel iets langer dan 2 jaar...quote:Op zondag 20 mei 2012 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je nou had ingeschreven toen je begon met zeuren, zo'n 2 jaar geleden stond je nu op 1
klopt, had het eerder moeten doen, maar zag de toekomst toen even anders als nu.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je nou had ingeschreven toen je begon met zeuren, zo'n 2 jaar geleden stond je nu op 1
dat klinkt wel tofquote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not gonna happen!!
Ik ga binnenkort wel weer paarse extencions erin doen
is ook gemeen.. ik zou iemand dan ook altijd eerlijk meedelen wat mijn intenties zijn..quote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik juist andersom
leuke vrouwen zijn moeilijk te ontmoeten dat is waar (en het zijn er weinig)
maar voor een relatie zou ik wel weten hoe ik het aan moest pakken en waar te zoeken
maar gewoon voor scharrelen vind ik lastig
ook omdat ik dat eigenlijk snel gemeen vind
Omdat ik dat witte haar van mij spuugzat ben maar verven is geen optie omdat ik gewoon helemaal zo wit ben. Zodra mijn haar ook maar iets donkerder gaat dan lijk ik net Morticia Adamsquote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik het wist...
[..]Gewoon voor de leuk of met een reden?
Waar ?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie.
[..]
Dat duurt hier wel iets langer dan 2 jaar...
Hier ook hoor kan het de komende 5 jaar wel vergetenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie.
[..]
Paars, hoe kon het ook anders.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik dat witte haar van mij spuugzat ben maar verven is geen optie omdat ik gewoon helemaal zo wit ben. Zodra mijn haar ook maar iets donkerder gaat dan lijk ik net Morticia Adams![]()
Dus dan maar een paar strengen paars erdoor
hier ligt het heel erg aan het type woning en waarquote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie.
[..]
Heb het eerder gehad, is heel apart en wel gaafquote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat klinkt wel tof
mijn haar gaat ook nooit korter dan net over m'n schouders, no friggin' way
en verven gaat ook niet meer gebeuren
[..]
is ook gemeen.. ik zou iemand dan ook altijd eerlijk meedelen wat mijn intenties zijn..
i mean,ik ben wel op zoek (ofzo), maar ik ben er emotioneel gezien niet klaar voor.. nog iets teveel littekens denk ik..
mja, het ligt er dus aan.. als je wil scharrelen, prima, maar wees er dan duidelijk over. niet achteraf van: "nou, het was leuk, doei he"
www.expreszo.nl/datingquote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik juist andersom
leuke vrouwen zijn moeilijk te ontmoeten dat is waar (en het zijn er weinig)
maar voor een relatie zou ik wel weten hoe ik het aan moest pakken en waar te zoeken
maar gewoon voor scharrelen vind ik lastig
ook omdat ik dat eigenlijk snel gemeen vind
Paars is mooi!!quote:
best veel "soorten" en "maten" eigenlijk.. als t koppie me aanstaat en ze lief zijn en we e.e.a gemeen hebbenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
hmm vrouwen zijn toch juist meer van de relaties?
mannen gaan meer voor de sex vaak
even kort door de bocht
op wat voor meisjes val je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |