studenten kamers jaaah zuuucht.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef system_overload het volgende:
[..]
www.woonnethaaglanden.nl
www.studentenkamers.nl
Not gonna happen!!quote:
oh ik juist andersomquote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar eigenlijk vind ik t vooral moeilijk wanneer het aankomt op relaties, de rest lukt nog wel aardig zeg maar
die tweede zin was niet nodig.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet?
misschien ben je dan wel leuk
hmm vrouwen zijn toch juist meer van de relaties?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar eigenlijk vind ik t vooral moeilijk wanneer het aankomt op relaties, de rest lukt nog wel aardig zeg maar
quote:
Alsof ik het wist...quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not gonna happen!!
Ik ga binnenkort wel weer paarse extencions erin doen
ik hou niet van ei en ik eet geen vleesquote:Op zondag 20 mei 2012 12:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
american pancakes met maple syrup,scrambled eggs and bacon
als je nou had ingeschreven toen je begon met zeuren, zo'n 2 jaar geleden stond je nu op 1quote:Op zondag 20 mei 2012 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
studenten kamers jaaah zuuucht.
Niet dus, geen zin in zelfde shit als waar ik nu zit.
Probeer het maar via de woningbouw maar plaats 100 als ik inschrijf.
Enige hoop is zomerhuisje van mn broertje zn vriendin als hun samen gaan wonen..
Nee, ik houd niet op foto'squote:
Ik zie.quote:
Dat duurt hier wel iets langer dan 2 jaar...quote:Op zondag 20 mei 2012 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je nou had ingeschreven toen je begon met zeuren, zo'n 2 jaar geleden stond je nu op 1
klopt, had het eerder moeten doen, maar zag de toekomst toen even anders als nu.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je nou had ingeschreven toen je begon met zeuren, zo'n 2 jaar geleden stond je nu op 1
dat klinkt wel tofquote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not gonna happen!!
Ik ga binnenkort wel weer paarse extencions erin doen
is ook gemeen.. ik zou iemand dan ook altijd eerlijk meedelen wat mijn intenties zijn..quote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik juist andersom
leuke vrouwen zijn moeilijk te ontmoeten dat is waar (en het zijn er weinig)
maar voor een relatie zou ik wel weten hoe ik het aan moest pakken en waar te zoeken
maar gewoon voor scharrelen vind ik lastig
ook omdat ik dat eigenlijk snel gemeen vind
Omdat ik dat witte haar van mij spuugzat ben maar verven is geen optie omdat ik gewoon helemaal zo wit ben. Zodra mijn haar ook maar iets donkerder gaat dan lijk ik net Morticia Adamsquote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik het wist...
[..]Gewoon voor de leuk of met een reden?
Waar ?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie.
[..]
Dat duurt hier wel iets langer dan 2 jaar...
Hier ook hoor kan het de komende 5 jaar wel vergetenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie.
[..]
Paars, hoe kon het ook anders.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik dat witte haar van mij spuugzat ben maar verven is geen optie omdat ik gewoon helemaal zo wit ben. Zodra mijn haar ook maar iets donkerder gaat dan lijk ik net Morticia Adams![]()
Dus dan maar een paar strengen paars erdoor
hier ligt het heel erg aan het type woning en waarquote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie.
[..]
Heb het eerder gehad, is heel apart en wel gaafquote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat klinkt wel tof
mijn haar gaat ook nooit korter dan net over m'n schouders, no friggin' way
en verven gaat ook niet meer gebeuren
[..]
is ook gemeen.. ik zou iemand dan ook altijd eerlijk meedelen wat mijn intenties zijn..
i mean,ik ben wel op zoek (ofzo), maar ik ben er emotioneel gezien niet klaar voor.. nog iets teveel littekens denk ik..
mja, het ligt er dus aan.. als je wil scharrelen, prima, maar wees er dan duidelijk over. niet achteraf van: "nou, het was leuk, doei he"
www.expreszo.nl/datingquote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik juist andersom
leuke vrouwen zijn moeilijk te ontmoeten dat is waar (en het zijn er weinig)
maar voor een relatie zou ik wel weten hoe ik het aan moest pakken en waar te zoeken
maar gewoon voor scharrelen vind ik lastig
ook omdat ik dat eigenlijk snel gemeen vind
Paars is mooi!!quote:
best veel "soorten" en "maten" eigenlijk.. als t koppie me aanstaat en ze lief zijn en we e.e.a gemeen hebbenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
hmm vrouwen zijn toch juist meer van de relaties?
mannen gaan meer voor de sex vaak
even kort door de bocht
op wat voor meisjes val je?
maar doe het dan gewoon vandaagquote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, had het eerder moeten doen, maar zag de toekomst toen even anders als nu.
waar was "hier" ook alweer?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier ligt het heel erg aan het type woning en waar
maar als je echt wil kun je na een half jaar ergens zitten
voor echt een leuk huisje moet je 5 jaar wachten ja
maar een studio of zo dat schiet best op
en dan woon ik in een stad 10 keer zo groot als katwijk gok ik
ken dat jaquote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat klinkt wel tof
[..]
is ook gemeen.. ik zou iemand dan ook altijd eerlijk meedelen wat mijn intenties zijn..
i mean,ik ben wel op zoek (ofzo), maar ik ben er emotioneel gezien niet klaar voor.. nog iets teveel littekens denk ik..
mja, het ligt er dus aan.. als je wil scharrelen, prima, maar wees er dan duidelijk over. niet achteraf van: "nou, het was leuk, doei he"
maar mijn ervaring is dat de intentie vaak veranderdquote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat klinkt wel tof
[..]
quote:
ik heb wel paarse "highlights" in m'n haar gehad en nog wel veel meer van die shit.. extensions dan weer nietquote:Op zondag 20 mei 2012 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb het eerder gehad, is heel apart en wel gaaf![]()
Hou ik van
Regio Leiden.quote:
Katwijk valt onder regio Leiden. En daar moet je al snel 4-5 jaar wachten op een huisje. En dan mag je nog je handen dichtknijpen als je niet in een achterbuurt zit.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier ligt het heel erg aan het type woning en waar
maar als je echt wil kun je na een half jaar ergens zitten
voor echt een leuk huisje moet je 5 jaar wachten ja
maar een studio of zo dat schiet best op
en dan woon ik in een stad 10 keer zo groot als katwijk gok ik
been therequote:
Hoezo kan jij het niet meer verven dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!!
[..]
ik heb wel paarse "highlights" in m'n haar gehad en nog wel veel meer van die shit.. extensions dan weer niet
en aangezien extensions ook in een verfbad liggen gaat dat m ook niet (meer) wordenbij mij dan
Nee wacht, ben ingeschreven sinds dit jaar bij de woningbouw.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar doe het dan gewoon vandaag
stel je kunt in dat zomerhuisje, prima dan was het voor niks, daar kom je ook wel overheen
als je het niet kunt dan zit je niet over een jaar nog op dit punt
Rood? Nais!!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:14 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar is rood.Ik kijk er nu al naar uit om het door de kapper te laten doen en eens écht goed en fel rood/roze te krijgen. Neig toch wel meer naar rood, bij mijn huidskleur.
ontzettende hekel aan.. sowieso spreek ik ook wel vaker af over het algemeen met het meisje in kwestie, ook al zou ik er niet gauw een relatie mee aangaan.. maar zal ze nooit zomaar ijskoud links laten liggenquote:
ja datingquote:
dat kan idd ook nog ja..mja goed, als men er maar duidelijk en open over blijft.. communicatie goed in stand houdenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar mijn ervaring is dat de intentie vaak veranderd
dat je dan zelf nog prima aan het scharrelen bent en de ander stiekem probeert te zorgen dat je mee naar de verjaardag van haar moeder gaat en zo
allergische reactie. kan misschien wel, maar durf het ook echt niet meerquote:Op zondag 20 mei 2012 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo kan jij het niet meer verven dan?
Ik doe extencions omdat bij verven die uitgroei te erg is.
Ik weet het en jij Kaneel?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Regio Leiden.
[..]
Katwijk valt onder regio Leiden. En daar moet je al snel 4-5 jaar wachten op een huisje. En dan mag je nog je handen dichtknijpen als je niet in een achterbuurt zit.
ook dan zou ik je dat eerlijk vertellen hoor :$quote:Op zondag 20 mei 2012 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dating
dat is wel wat anders he
ik ben echt kei egoïstisch als het om scharrelen gaat... dat kun je wel zeggen maar mensen kunnen dat toch niet altijd goed inschatten
plus, ik ben briljant en dan worden ze altijd verliefd
hier ook voor een huisjequote:Op zondag 20 mei 2012 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Regio Leiden.
[..]
Katwijk valt onder regio Leiden. En daar moet je al snel 4-5 jaar wachten op een huisje. En dan mag je nog je handen dichtknijpen als je niet in een achterbuurt zit.
Ja ik zag de foto op je FB. Zit die kinky kapper bij de bijenkorf er nog? Die was altijd wel goedquote:Op zondag 20 mei 2012 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar nu nog een beetje te neutraal hoor, zeker in de punten. Dus daarom een keer door een kinki kapper laten doen.
[ afbeelding ]
Dat ziet er lief uit!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar nu nog een beetje te neutraal hoor, zeker in de punten. Dus daarom een keer door een kinki kapper laten doen.
[ afbeelding ]
Weet ik eigenlijk niet, ik moet het eens gaan opzoeken.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto op je FB. Zit die kinky kapper bij de bijenkorf er nog? Die was altijd wel goed
of doen alsof je wat wilt om haar gewillig te houden en de optie open houdenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ontzettende hekel aan.. sowieso spreek ik ook wel vaker af over het algemeen met het meisje in kwestie, ook al zou ik er niet gauw een relatie mee aangaan.. maar zal ze nooit zomaar ijskoud links laten liggen
Logisch dan wel ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat kan idd ook nog ja..mja goed, als men er maar duidelijk en open over blijft.. communicatie goed in stand houden![]()
[..]
allergische reactie. kan misschien wel, maar durf het ook echt niet meer
en ja, uitgroei zuigt. moet wel zeggen dat, toen ik die allergische reactie had, het heel mooi is gaan uitgroeien somehow
Die zat altijd in de hoek van een te gave kledingwinkel. Ik ben de naam echt vergeten. Daar bij de koopgoot in ieder geval.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik moet het eens gaan opzoeken.
naja ik heb ook een vriend natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 12:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat kan idd ook nog ja..mja goed, als men er maar duidelijk en open over blijft.. communicatie goed in stand houden![]()
[..]
allergische reactie. kan misschien wel, maar durf het ook echt niet meer
en ja, uitgroei zuigt. moet wel zeggen dat, toen ik die allergische reactie had, het heel mooi is gaan uitgroeien somehow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |