Hij wil alleen seks dus?quote:Op zondag 20 mei 2012 10:55 schreef system_overload het volgende:
ok pff hij vind me dus niet leuk![]()
ik kan wel janken hij speelt constant met mijn gevoelens en ik laat het nog toe ook![]()
6! maanden,net over hem heen belt hij weer aan![]()
heb hem 2 maanden niet gezien
ik wil gewoon iemand die om mij geeft
hij wil er gewoon overheen
Van half 5 tot half 10 vandaag.quote:
AH, een bootycall dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:55 schreef system_overload het volgende:
ok pff hij vind me dus niet leuk![]()
ik kan wel janken hij speelt constant met mijn gevoelens en ik laat het nog toe ook![]()
6! maanden,net over hem heen belt hij weer aan![]()
heb hem 2 maanden niet gezien
ik wil gewoon iemand die om mij geeft
hij wil er gewoon overheen
hij zei ineens dat ie me leuk vind en voor altijd bij me wilt zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
Hij wil alleen seks dus?
Begrijp ik het nu goed?
En ze het ook totaal niet erg vinden dat jij niet wilt neuken.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die het leuk vind om bij je te zijn is het meestal een goed teken. Vooral als ze meer willen dan alleen 24/7 neuken.
Je hebt hem wel binnen gelaten?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
hij zei dat ie het niet erg vond,ik vroeg of hij boos was toen zei hij nee, en ben ik in zijn armen in slaap gevallen.hij klonk wel geirriteerd en is om 9(!) uur 's ochtends weggegaan
welke studie doe je?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, eerste reflectie verslag af.
Nu nog 2 lesplannen met commentaar verwerken en ik ben klaar voor de dag.
gezoend,geen seksquote:Op zondag 20 mei 2012 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt hem wel binnen gelaten?
Toch niet helemaal klaar ermee dus.
Ja kan het nog wel begrijpen ook.
En nu?
Facebook to the rescuequote:Op zondag 20 mei 2012 05:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te lang wachten met aanspreken van een meid.. Ze stond daar steeds zo alleen en constant te kijken. En wat doe ik.. Ik wacht te lang, aanhang weg en ik ga mee.. Maar! Ik weet wel d'r naam, omdat ze vrienden van mij weer kent.. Dus ws kan ik het nog redden via facebook ofzo..
Als ik het antwoord wist dan zou ik het vertellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:24 schreef system_overload het volgende:
[..]
gezoend,geen seks
voel ik me kut en vraag me af waarom ik erin trap en of ooit iemand om me zal geven
vraag ik me af wat ik fout doe
en wat ik moet doen zodat iemand om me geeft
ik snap het iemand die weet dat je altijd wat voor ze zult voelen en daar grondig misbruik van maaktquote:Op zondag 20 mei 2012 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik het antwoord wist dan zou ik het vertellen.
Maar weet het ook niet dus![]()
Het lijkt bijna een beetje op Anja, die zou ik ook niet voor de deur laten staan nl.
ghehe heb je al een poging gedaan?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 11:29 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe heb je al een poging gedaan?
Kan het wel goed maken als je het mooi weet te vertellen
haha nou denk even goed na over wat je gaat sturen.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik vermoed dat die lang niet voor de middag d'r bed uit is.. Alleen ik ben al wakker na 3,5 uur slaap als ik gezopen heb
Wie weet.. Als ik m'n vrienden moet geloven hoe ik zelf ben (okok, ik heb het zelf ook wel door...) Was ze net zo op zichzelf als ik.. Als dat geen band scheptquote:Op zondag 20 mei 2012 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou denk even goed na over wat je gaat sturen.
Moet het toch nog wel goed komen als ze je leuk vindt.
oei edit, maar ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:29 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik snap het iemand die weet dat je altijd wat voor ze zult voelen en daar grondig misbruik van maakt
Anja de vrouwelijke versie: emotioneel
B de mannelijke versie: sexueel
Simpel berichtje sturen zou ik doen via chat van facebook.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie weet.. Als ik m'n vrienden moet geloven hoe ik zelf ben (okok, ik heb het zelf ook wel door...) Was ze net zo op zichzelf als ik.. Als dat geen band schept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |