Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Seizoen 1>>>>>>>>>>>>>Seizoen 2quote:Op zondag 20 mei 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Zal Van God Los ook maar eens binnenhalen..normaal kan ik niet zo goed tegen dat matige acteerwerk van de gemiddelde Nederlander, maar hoor hier zo veel goede verhalen over nu
Geen tijd voor, moest snel gebeurenquote:
quote:
Alleen heeft chelsea geen schulden en die 2 andere welquote:Op zondag 20 mei 2012 01:35 schreef Duuc-nl het volgende:
Gje Chelsea is een tyvus club. Staat meer verlies dan Barca of real. Bij elkaar gekocht zooitje met die lange neger erbij
Gast, Chelsea heeft de grootste schulden van alle voetbalclubs. Gevolgd door Manchester United. Beiden meer dan Barca en Real bij elkaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen heeft chelsea geen schulden en die 2 andere wel
Maar we hebben wel de CL in de pocketquote:Op zondag 20 mei 2012 01:35 schreef Duuc-nl het volgende:
Gje Chelsea is een tyvus club. Staat meer verlies dan Barca of real. Bij elkaar gekocht zooitje met die lange neger erbij
die zouden al 10x failliet zijn gegaan in nederland lolquote:Op zondag 20 mei 2012 01:42 schreef wieisboos het volgende:
Chelsea heeft een schuld van welgeteld 893 miljoen
Chelsea heeft alleen een grote geldschieter, die de schuld van Chelsea op zich neemt. Barca en Real worden grotendeels door de gemeente gesteund, waar wij indirect aan mee betalen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gast, Chelsea heeft de grootste schulden van alle voetbalclubs. Gevolgd door Manchester United. Beiden meer dan Barca en Real bij elkaar.
edit. correctie, Manchester heeft nog meer schuld, sorry my bad.
Real wordt helemaal niet door de gemeente gesteund. Ze lenen hun geld bij banken, en ze lossen dit geld gewoon af met rente. Net zoals veel normale bedrijven geld lenen bij banken.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Chelsea heeft alleen een grote geldschieter, die de schuld van Chelsea op zich neemt. Barca en Real worden grotendeels door de gemeente gesteund, waar wij indirect aan mee betalen.
Jij bent echt vervelend.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Real wordt helemaal niet door de gemeente gesteund. Ze lenen hun geld bij banken, en ze lossen dit geld gewoon af met rente. Net zoals veel normale bedrijven geld lenen bij banken.
Een club als Valencia, die heeft enorme problemen. Real niet zo. Barca wel een beetje.
Had Real niet een lap grond verkocht aan de gemeente voor bijna een half miljoen?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Real wordt helemaal niet door de gemeente gesteund. Ze lenen hun geld bij banken, en ze lossen dit geld gewoon af met rente. Net zoals veel normale bedrijven geld lenen bij banken.
Een club als Valencia, die heeft enorme problemen. Real niet zo. Barca wel een beetje.
Nee, ze hebben hun oude trainingscomplex verkocht aan een investeringsmaatschappij voor enkele honderden miljoenen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Had Real niet een lap grond verkocht aan de gemeente voor bijna een half miljoen?
Je bent een uitstekend voorbeeld. Je trekt te snel je conclusies en denkt dat je overal gelijk in hebt. Ga maar weer terug je grot in.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon gelijk en doe niet mee aan populistische PVV praatjes.
Chelsea heeft Abramoquote:Op zondag 20 mei 2012 01:42 schreef wieisboos het volgende:
Chelsea heeft een schuld van welgeteld 893 miljoen
Zijn vermogen was toch 13 miljard geschat ? Denk dat hij wel Chelsea zo uit de schuld kan slepen, maar of het dan een gezond bedrijf wordt is maar de vraag.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:54 schreef Tim86 het volgende:
Zaken van Abramovich gaan ook niet al te best meer.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je bent een uitstekend voorbeeld. Je trekt te snel je conclusies en denkt dat je overal gelijk in hebt. Ga maar weer terug je grot in.
1. De gemeente Madrid neemt niet grotendeels de schuld van Real Madrid op zichquote:Chelsea heeft alleen een grote geldschieter, die de schuld van Chelsea op zich neemt. Barca en Real worden grotendeels door de gemeente gesteund, waar wij indirect aan mee betalen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zijn vermogen was toch 13 miljard geschat ? Denk dat hij wel Chelsea zo uit de schuld kan slepen, maar of het dan een gezond bedrijf wordt is maar de vraag.
Zat ik toch prima in de buurtquote:
Ik vind het allemaal prachtig hoor die filosofische verhalen, maar niemand kan mij wijs maken dat aansluiten bij de euro een verstandige keuze was.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gelijk heb, ik heb gewoon gelijk.
Ik heb nergens mijn mening over dit onderwerp uitgesproken, slechts vaststaande feiten genoemd.
Terwijl dit regelrechte populistische onzin is
[..]
1. De gemeente Madrid neemt niet grotendeels de schuld van Real Madrid op zich
2. Wij betalen niet indirect mee aan de steun van gemeente Madrid aan Real Madrid
Waar jij dit wellicht mee verward is het plan van de Spaanse regering (dus niet de gemeente, maar de landelijke overheid) om schulden van alle voetbalclubs bij de (overheids)banken kwijt te schulden.
Bij deze dan voor het eerst mijn mening: Ik vind dit ook belachelijk en dit mag absoluut niet gebeuren.
Maar het is iets totaal anders dan wat jij beweerde.
Deze maatregel is overigens meer om het Spaanse voetbal als geheel te helpen, dan specifiek Real Madrid.
Real kan zijn schulden makkelijk aflossen, zij hebben zat inkomsten en maken winst. Het zijn juist de kleinere clubs die grote problemen hebben, daarvoor is deze maatregel belangrijker, maar nogmaals, dit mag absoluut niet gebeuren.
Velen politici zagen voor zich een wereldmacht te creëren door toe te treden in een Europese Monetaire Unie, helaas heeft uitbreiding ervan merendeel verpest ipv verbetert.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prachtig hoor die filosofische verhalen, maar niemand kan mij wijs maken dat aansluiten bij de euro een verstandige keuze was.
Maarja, de mens is nou eenmaal hardleers en moet alles ervaren voordat het echt overtuigd is.
Bronquote:Op zondag 20 mei 2012 02:18 schreef pascal08 het volgende:
"Pérez loste dit op door een vijftig jaar oud trainingscomplex in het centrum van de stad aan de stad Madrid te verkopen voor maar liefst 500 miljoen euro. Deze verkapte gemeentesubsidie wordt vandaag de dag nog steeds door de Madrilenen afbetaald via hun belastingen."
"Real Madrid, tegenstander van Ajax in de Champions League, heeft in de Spaanse spaarbank Bankia een interessante partner. Onder deze financiële instelling hangen wat regionale bankjes en een ervan is de Caja Madrid, een filiaal dat graag mooie sier maakt in stadion Bernabeu. Die bank krijgt elk seizoen aardig wat vrijkaartjes, want als de 'Koninklijken' wat geld tekort komen, springt moeder Bankia graag bij."
"Daar hebben ze ook helemaal geen behoefte aan, want de clubs worden door de Spaanse banken in leven gehouden. Die banken lenen ook aan de Spaanse overheid en dus komen ze met zulke dubieuze debiteuren in de problemen. Daarom is de Europese Centrale Bank (ECB) al enige tijd bezig de Zuid-Europese banken met goedkope leningen te helpen overleven"
"Voor de Nederlandse belastingbetaler is de subsidie voor Spaanse clubs een gruwel, maar voor de Nederlandse voetballiefhebber een zegen."
"waarbij Real Madrid zich zwaar in de schulden heeft gestoken om de transfer van de Portugese speler te kunnen betalen, geld probeert te lenen bij de Europese Centrale Bank"
Valt mee toch?quote:
Waar zijn de tijden dat clubs nog gewoon met een bijna complete eigen jeugd speelden?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Valt mee toch?
[ afbeelding ]
If you look at this numbers you wouldn’t be suprised to hear that the total debt of FC Barcelona is much higher than the debt of Real Madrid. Despite losing fifteen percent of their debt, the debt of Barcelona still reaches an immense 364 million. The board wants to bring this debt back to two hundred million on a short term. Barcelona doesn’t have to be concerned about the UEFA Financial Fair Play. The FFP says that the total debt have to be less than the annual revenu, which is already the fact at Camp Nou.
Meanwhile Real Madrid is busy eliminating their debt. Last year they reduced their debt with thirty percent to 170 million. The last couple of years, Real Madrid made a profit of at least twenty million. So it is just a matter of time before Los Merengues will be without a debt. A great advantage to Barcelona, that pays many millions on their debt each year.
Dat bestaat bijna niet meer, dan ben ik nog trots op mijn club dat het ze lukt en nog redelijk meedraaien in Europa. Moeten ze maatregelen invoeren op de transfermarkt dat er per transferperiode maar een bepaald bedrag uitgegeven mag worden aan spelers. Dan zul je zien dat clubs meer met hun opleiding zullen werkenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat clubs nog gewoon met een bijna complete eigen jeugd speelden?
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat bestaat bijna niet meer, dan ben ik nog trots op mijn club dat het ze lukt en nog redelijk meedraaien in Europa. Moeten ze maatregelen invoeren op de transfermarkt dat er per transferperiode maar een bepaald bedrag uitgegeven mag worden aan spelers. Dan zul je zien dat clubs meer met hun opleiding zullen werken
ik nietquote:Op zondag 20 mei 2012 04:01 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zitten jullie hier tijdens de CL-finale?
Woensdag, net als het TOTW gewoon.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:44 schreef el-blanchito het volgende:
Tot wanneer zitten TOTY Jan en co eigenlijk in de pakjes?
Ik heb UP Krul geprobeerd, wat een drama was dat! Na 8 wedstrijden al weer weg gedaan omdat hij niets klem had en alles door zijn benen liet gaatquote:Op zondag 20 mei 2012 10:09 schreef Reemi het volgende:
TOTY Krul! Zelden zo'n slechte keeper gehad.
[..]
Woensdag, net als het TOTW gewoon.
geen gekke dingen gedaan gisterenavond, want werken vandaag.quote:Op zondag 20 mei 2012 04:01 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zitten jullie hier tijdens de CL-finale?
Precies, ook de TOTY pakt gewoon bijna niets.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb UP Krul geprobeerd, wat een drama was dat! Na 8 wedstrijden al weer weg gedaan omdat hij niets klem had en alles door zijn benen liet gaat
picsquote:Op zondag 20 mei 2012 11:29 schreef Rijst het volgende:
Jongens ik ben zo'n vette hybride aan het bouwen
Brak mattie..quote:
Donk LCB en Braafheid (quote:Op zondag 20 mei 2012 11:44 schreef Rijst het volgende:
Moet alleen Boulharouz en die Belg nog. Maar kut ik heb een fout gemaakt. Donk krijgt maar 7 chem
[ afbeelding ]
Held. en wie op RB?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Donk LCB en Braafheid (:')!) linksback.
Of: Almebäck i.p.v. Kanu en Safari linksback.
Heb er meer plezier mee dan goldsquote:
Je bent zelf saai! Juist het leukste wat er is!quote:
Dan heeft Donk nog steeds 7 chem.quote:
ken je mij dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je bent zelf saai! Juist het leukste wat er is!
quote:Op zondag 20 mei 2012 11:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan heeft Donk nog steeds 7 chem.Almebäck met Safari lijkt me (ook in voetballend opzicht) een betere optie.
Exact.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:56 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Dan wordt het Safari, Almeback, Donk, Khalid
Dan krijg je een kut RB van Brugge.quote:
quote:
Post eensquote:
Ziek, ziekeijk gewoon. Briljante spits.quote:
Niet speciaal, maar omdat het de enige gouden LB is van Nederland is hij redelijk wat waard. Ik vond Van Aanholt en zelfs Nelom beter spelen. Ik heb ook liever pace op mijn flank, omdat al die buitenspelers tering snel zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:14 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met IF Pieters?
Hij wordt miss m'n laatste speler in m'n nieuwe eredivisieteam
Discussie over dat de meest onzinnige dingen getweet worden, en ik had behoefte er een voorbeeld van te gevenquote:
Beter koopt Ajax hem. Zijn we eindelijk van Blind af.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:18 schreef vandermar het volgende:
Buttner is een baas als LB, 3* skills en longshots
Zijn er altijd weinig geweest, denk dat minstens driekwart gewoon gediscard is toen hij uitkwamquote:Op zondag 20 mei 2012 12:20 schreef el-blanchito het volgende:
Waar zijn alle IF Velthuizens naar toe? Er is er maar 1 op de markt en die is te duur
Ik had hem laatst voor 45K verkocht lol, 12K gehaaldquote:Op zondag 20 mei 2012 12:20 schreef el-blanchito het volgende:
Waar zijn alle IF Velthuizens naar toe? Er is er maar 1 op de markt en die is te duur
Dan ga ik maar voor TOTY Zoet. Ook al is hij niet zo goed, het staat gewoon mooier dan een zilver Pietjequote:Op zondag 20 mei 2012 12:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zijn er altijd weinig geweest, denk dat minstens driekwart gewoon gediscard is toen hij uitkwam
Geen IF Robben, geen TOTY Riberyquote:Op zondag 20 mei 2012 12:16 schreef Rijst het volgende:
Kleine wijziging bij mn andere team. KPB erin voor Cassano. ik heb nu ceel meer balans op het middenveld![]()
[ afbeelding ]
Hoe kan hij op links wel 9 chem krijgen?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:24 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ook Rijst. Dan hoef je die Zweedse dwerg niet centraal te zetten. Al is Braafheid ook niet alles.
Zet eens een random CDM (niet NL of Belgische competitie neer op CDMquote:Op zondag 20 mei 2012 12:24 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ook Rijst. Dan hoef je die Zweedse dwerg niet centraal te zetten. Al is Braafheid ook niet alles.
Mooi want die van mij klopt weer geen fuck van. Op een of andere manier had ik in mn hoofd dat Braafheid en Donk in dezelfde competitie spelenquote:
haha ja dat idee had ik dus ook toen Reemi dat tegen me zeiquote:Op zondag 20 mei 2012 12:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mooi want die van mij klopt weer geen fuck van. Op een of andere manier had ik in mn hoofd dat Braafheid en Donk in dezelfde competitie spelen
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 12:29 schreef el-blanchito het volgende:
Die stats van TOTY Zoet zijn veel beter dan die van Pietje. Alleen z'n speed (:')) is minder
Heb je wel de TOTY Zoet? Als ik ze in m'n squad zelf vergelijk zie ik hele andere stats.quote:
Ja!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je wel de TOTY Zoet? Als ik ze in m'n squad zelf vergelijk zie ik hele andere stats.
Ik krijg nu al een naar gevoel in mijn buik lolquote:
Ziekquote:Op zondag 20 mei 2012 01:18 schreef Tim86 het volgende:
Atletico speelde net een friendly. Falcao deed dit:
![]()
![]()
![]()
![]()
Beveiligingsvraag 6x fout geantwoord?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik kan niet op de Web App...
Omdat het beveiligingscertificaat is verlopen ofzo. Of nog niet geldig.
Nee heeft iets te maken met tijdsinstelling van laptop die verkeerd stond, maar dat heb ik nu goed gezet en nu zou hij het moeten doen. Maar werkt nietquote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Beveiligingsvraag 6x fout geantwoord?
Fer 100%quote:Op zondag 20 mei 2012 12:46 schreef el-blanchito het volgende:
Wie zouden jullie op CDM zetten naast TOTY el Ahmadi in een 4231, TOTY Elm of IF Fer?
Hmm, je kan er wel op via je PS3/XBOX?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee heeft iets te maken met tijdsinstelling van laptop die verkeerd stond, maar dat heb ik nu goed gezet en nu zou hij het moeten doen. Maar werkt niet
Hoezo? Bijna alle stats van Elm zijn beter. Of heb je ervaring met beide?quote:
Ik heb van beide de IF gehad. Elm droeg voor mij gewoon weinig bij, kwam nooit in schietpositie etc terwijl dat 1 van zn sterke punten moet zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoezo? Bijna alle stats van Elm zijn beter. Of heb je ervaring met beide?
IF Elm of TOTY Elm? Ik heb namelijk met zowel NIF Fer en NIF Elm gespeeld en toen vond ik ze allebei wel fijn. In neig nu naar Elm want hij is goedkoper+het is een blauw kaartjequote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb van beide de IF gehad. Elm droeg voor mij gewoon weinig bij, kwam nooit in schietpositie etc terwijl dat 1 van zn sterke punten moet zijn.
Ik zeg toch van beide de IF?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
IF Elm of TOTY Elm? Ik heb namelijk met zowel NIF Fer en NIF Elm gespeeld en toen vond ik ze allebei wel fijn. In neig nu naar Elm want hij is goedkoper+het is een blauw kaartje
Precies, maar dat scheelt wel veel. 9 punten in totaal geloof ik, dus dan heb ik daar niet bijster veel aan.quote:
Fer is verdedigend sterker, maar je hebt meer aan Elm in de opbouw. Als je veel losse games speelt haalt IF Fer de rating van je middenveld wel omlaag.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Precies, maar dat scheelt wel veel. 9 punten in totaal geloof ik, dus dan heb ik daar niet bijster veel aan.
Huiswerk topic is er ook hèquote:Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef vandermar het volgende:
Fuck man, ik moet bezig met taaldossier maar dat is zo pauperdan moet ik nog een pauper verslag maken wat ook ziek veel tijd inneemt en dan wordt het ook nog eens mooi weer
Ik kom er ook net achter dat ik nog 2 verslagen moet voor morgen, en vanavond moet ik ineens werkenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef vandermar het volgende:
Fuck man, ik moet bezig met taaldossier maar dat is zo pauperdan moet ik nog een pauper verslag maken wat ook ziek veel tijd inneemt en dan wordt het ook nog eens mooi weer
Kleine kinderen horen buiten te spelen, niet de hele dag op FOK! te zitten.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kleine kinderen horen buiten te spelen, niet de hele dag op FOK! te zitten.
Hoezo?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dude. Je maakt jezelf zo wel lekker popilèr hier.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef vandermar het volgende:
Die longshot van 40 seconden ongeveer, wtf doet die keeperDe Sanctis is trouwens echt een pleuris keeper.
Pak dan TOTY Krul en dan IF Donk en IF Zwaanswijkquote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die dat nog had gecheckt over die stats van TOTY Zoet en NIF Pietje?
Jep, en die scheids fluit echt bagger.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef Fuszy het volgende:
wat is er bij die wedstrijd gebeurd? stilgelegd wegens ongeregeldheden?
Ik maak er een echt Eredivisieteam van. Er waren ook niet zoveel mensen tevreden over TOTY Krul toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pak dan TOTY Krul en dan IF Donk en IF Zwaanswijk. Prima te doen. Of wil je echt een eredivisie team?
Straks moeten we ook nog je reet voor je vegenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef el-blanchito het volgende:
Op hoeveel gaat TOTY Dost uitkomen denken jullie? Ik ben me na aan het inhouden om hem niet al voor 50K te halen
Ja hoe komt dat dan, jij bent toch aan het kijken?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jep, en die scheids fluit echt bagger.
bijna hetzelfde als 442, alleen de LM en RM zijn in 4222 CAMs en staan veel meer naar voren en worden ook meer bij het spel betrokken. Prima opstelling.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef Pino0 het volgende:
Kan iemand mij wat vertellen over de 4-2-2-2 opstelling?
Is dat bijna net zo steady als een 4-4-2? Ik kon zo weinig creeren met mijn 2 spitsen op 4-4-2.
Afvegen of vegen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Straks moeten we ook nog je reet voor je vegen
Oke, want de RM en de LM vielen helemaal weg bij de 4-4-2quote:Op zondag 20 mei 2012 14:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bijna hetzelfde als 442, alleen de LM en RM zijn in 4222 CAMs en staan veel meer naar voren en worden ook meer bij het spel betrokken. Prima opstelling.
IK volg het niet echt omdat ik met school bezig ben maar sinds die rode kaart is het wel chaos ja lolquote:Op zondag 20 mei 2012 14:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja hoe komt dat dan, jij bent toch aan het kijken?
door die rode kaart?
TOTY Krulquote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pak dan TOTY Krul en dan IF Donk en IF Zwaanswijk. Prima te doen. Of wil je echt een eredivisie team?
ja klopt, die vielen totaal niet op. In 4222 zijn ze veel aanvallender en pakken ze wel eens een doelpuntje mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:21 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oke, want de RM en de LM vielen helemaal weg bij de 4-4-2
Gaat er best mee door bij mij. Al zou ik hem ook niet zo snel weg doen, want het alternatief is J. Cesar of een 79 rated keeperquote:
Kompany. Gigantisch verschil.quote:
Vermaelen is 10 centimeter kleinerquote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gigantisch verschil waarin? Hij kan zo slecht koppen.
Ik heb ze een hele tijd als duo gehad achterin (totdat SIF Jantje uitkwam) en Kompany was echt op ieder punt beter. Sneller, sterker, betere tackle, scoorde veel meer uit corners en verloor veel minder duels. Verm viel me echt heel erg tegen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gigantisch verschil waarin? Hij kan zo slecht koppen.
183, ja.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ze een hele tijd als duo gehad achterin (totdat SIF Jantje uitkwam) en Kompany was echt op ieder punt beter. Sneller, sterker, betere tackle, scoorde veel meer uit corners en verloor veel minder duels. Verm viel me echt heel erg tegen.
Beter dan Den Bosch..quote:
quote:HES BIG, HES QUICK, HES GOT A 12 INCH DICK,
KOMPANY, KOMPANY.
In de jaren 90 nog CL gespeeldquote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ken alleen Willem II en dat was pure poep vorige keer
Ja inderdaad, en in de jupiler league ook gewoon de bovenste 3 in plaats van die periode titels..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef GuRBuH het volgende:
Hopen dat VVV nog ff verliest. 3 nieuwe clubs in de Eredivisie lijkt me tof. Eigenlijk moeten ze het doen zoals in de BPL, onderste 3 is dag dag
Nee, gewoon de nr 1 promoveert en de plaatsen 2 - 5 onderling play offs en 3 degradanten uit eredivisiequote:Op zondag 20 mei 2012 14:37 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en in de jupiler league ook gewoon de bovenste 3 in plaats van die periode titels..
Nee joh, dan is halverwege de competitie driekwart vd teams klaar met spelen omdat je ook niet voor Europees kan strijden. Met 1 ploeg die degradeert en 3 die rechtstreeks promoveren is er geen hol aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:37 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en in de jupiler league ook gewoon de bovenste 3 in plaats van die periode titels..
Helmond moet alsnog 3x scoren, er verandert niets.quote:
zoiezo al geen hol aan die jupiler leaguequote:Op zondag 20 mei 2012 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, dan is halverwege de competitie driekwart vd teams klaar met spelen omdat je ook niet voor Europees kan strijden. Met 1 ploeg die degradeert en 3 die rechtstreeks promoveren is er geen hol aan.
2x nuquote:Op zondag 20 mei 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helmond moet alsnog 3x scoren, er verandert niets.
1-1quote:
Sowieso, niet zoiezoquote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
zoiezo al geen hol aan die jupiler league
Zuiverloonquote:
Ok. Vond Verhaegh en Boulah redelijk gelijkwaardig eigenlijk.quote:
quote:
Naja ik vind het wel eens leuk om die samenvattingen te kijken maar een hele wedstrijd is echt te saai, geen sfeer in de stadions en de wedstrijd is meestal ook niet om aan te gluren.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso, niet zoiezo
En dat is een mening..Vind het zelf wel leuk om te volgen, maar dat komt ook omdat ik uit Oss kom en enige affiniteit met een club maakt het wat makkelijker
morgen komt weer nieuwe episodequote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
Ik heb de laatste aflvering van Games of Throne gekeken. Nu wachten op enen nieuwe ep. Wie weet er nog een leuke serie?
The Wire, The Shield, OZquote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
Ik heb de laatste aflvering van Games of Throne gekeken. Nu wachten op enen nieuwe ep. Wie weet er nog een leuke serie?
Homeland anders Band of Brothers die ik inmiddels al 6x heb gekekenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
http://img525.imageshack.us/img525/3357/totybundesliga.png (copy/paste deze link)quote:Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Weet iemand de in game stats van TOTY Hunter? Nog niks gevonden op EA forum.
Zonde. 3 beste series ooit imo, al hoort Sopranos er ook nog wel tussenquote:
ze zijn echt goed man. Anders Californication, Suits, Burn notice of Rome.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij terechtquote:
Ja Rijst vroeg om een serie en deze heeft hij vast niet gezienquote:
Wel een lekkere chick thoughquote:
Eens!quote:
quote:
ga weg, ik noem net allemaal goede en dan ga je die troep kijken.quote:
Arrested Development. Als je dat niet grappig vindt ben je dom en snap je de grappen niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
Helaas niet echt voor het grote publiek, net als Communityquote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Arrested Development. Als je dat niet grappig vindt ben je dom en snap je de grappen niet.
Community na 10 aflveringen afgehaakt. Personages spreken mij niet aan behalve Gambino. En geen lekkere chickquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Helaas niet echt voor het grote publiek, net als Community
Ik ga even kijken wat de rest isquote:Op zondag 20 mei 2012 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Breaking Bad
Dexter afgehaakt na 3 seizoenen
Battlestar Galactica kan de pilot niet vinden
The Office
Parks & Recreation
Archer
Community afgehaakt
Modern Family afgehaakt
Spartacus
Entourage
Walking Dead aan het kijken
Big Bang Theory aan het kijken.
How I met your mother aan het kijken
Supernatural afgehaakt na aflevering 1
Hier iets van dan?
Homofiel!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Community na 10 aflveringen afgehaakt. Personages spreken mij niet aan behalve Gambino. En geen lekkere chick
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef psychedelicate het volgende:
The Walking Dead; grootste kutserie oooooooit.
Limburg is dichter bij de zon door al die hoge bergen daar!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef Tim86 het volgende:
huh het is bijna 30 graden bij VVV volgens de commentator? WTF?
Oh please, hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar om een serie over zombies zo saai te maken. En zoveel fouten overal, het is zo pijnlijk grappig.quote:
Je gaat veel plezier belevenquote:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Oh please, hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar om een serie over zombies zo saai te maken. En zoveel fouten overal, het is zo pijnlijk grappig.
Ik heb het niet eens over het realisme van bepaalde dingen (zoals een shotgun die eindeloos kan schieten zonder te herladen), maar ook gewoon over walkers die opeens uit het niets komen om een side-character (die niet meer nodig was) te doden. De dingen die de schrijvers bedenken zijn gewoon lachwekkend (bijv. een camper in het midden van een groep walkers parkeren en daarna rustig in de camper rondlopen).quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]ga lekker de hele dag discovery channel kijken anders
Lekker muurtje ookquote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef BDIL het volgende:
Keeper van AS Monaco scoort winnende goal tegen Boulogne, jammer dat hij niet in FUT zit
Die was we epicquote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over het realisme van bepaalde dingen (zoals een shotgun die eindeloos kan schieten zonder te herladen),
Ik zie nergens iemand eindeloos met een shotgun rondknallen, ik zie steeds mensen herladen, en jij weet hoe zombies zich gedragen? Die doen alleen simpele dingen en deze komen op geluid af. Ik ben blij dat jij het beter weet, hoef ik ook niet te beginnen aan seizoen 3quote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over het realisme van bepaalde dingen (zoals een shotgun die eindeloos kan schieten zonder te herladen), maar ook gewoon over walkers die opeens uit het niets komen om een side-character (die niet meer nodig was) te doden. De dingen die de schrijvers bedenken zijn gewoon lachwekkend (bijv. een camper in het midden van een groep walkers parkeren en daarna rustig in de camper rondlopen).
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie nergens iemand eindeloos met een shotgun rondknallen, ik zie steeds mensen herladen, en jij weet hoe zombies zich gedragen? Die doen alleen simpele dingen en deze komen op geluid af. Ik ben blij dat jij het beter weet, hoef ik ook niet te beginnen aan seizoen 3
Jullie weten dat zombies niet bestaan? Ga een beetje ruzie maken over wat zombies wel en niet doen zegquote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie nergens iemand eindeloos met een shotgun rondknallen, ik zie steeds mensen herladen, en jij weet hoe zombies zich gedragen? Die doen alleen simpele dingen en deze komen op geluid af. Ik ben blij dat jij het beter weet, hoef ik ook niet te beginnen aan seizoen 3
Dat is LOST al.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
gewoon Gold Rush kijken. Beste serie ooit.
Verkapte gay pornquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
gewoon Gold Rush kijken. Beste serie ooit.
Welke gozer?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zon gozer uit lost speelt ook in Oz, dus misschien wil je dan toch wel Oz kijken.
Jij begon die gaat zomaar in een camper rondlopen. En weet jij hoeveel patronen er in die shotgun gaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Also, ik heb het nergens gehad over de denkwijze van zombies (what the shit?). Het feit is dat The Walking Dead redelijk begon en zichzelf daarna verloor in het drama en het waardeloze niveau van de luiste schrijvers ooit.
Stuk of 7 ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij begon die gaat zomaar in een camper rondlopen. En weet jij hoeveel patronen er in die shotgun gaan.
minstens 120.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij begon die gaat zomaar in een camper rondlopen. En weet jij hoeveel patronen er in die shotgun gaan.
Misschien heeft hij wel extended magsquote:
haha bling extended mags silencer dit datquote:Op zondag 20 mei 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel extended mags
Jep en die dan de groep naait in eerste instantiequote:Op zondag 20 mei 2012 15:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh dat is toch meneer WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALTTTTTT?
MW2quote:Op zondag 20 mei 2012 15:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha bling extended mags silencer dit dat
ik speelde het tijdje terug op de pc, gepiraat natuurlijk maar die servers zijn allemaal down dus ik doe nu soms cod4quote:Op zondag 20 mei 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
MW2pauper met je noobtubes etc
Speel je het nog? We kunnen weleens party doen want zijn hier zeker nog een paar die MW2 hebben
Ik heb MW2 nog liggenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
MW2pauper met je noobtubes etc
Speel je het nog? We kunnen weleens party doen want zijn hier zeker nog een paar die MW2 hebben
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik speelde het tijdje terug op de pc, gepiraat natuurlijk maar die servers zijn allemaal down dus ik doe soms cod4
FPS op consolesquote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelt hier iemand nog COD op de xbox? MW2, BO of MW3?
Ja, die jongen die de hoofdrolspeler en zijn zoontje wilden redden uit die schuur. Gast knalt met een camper in een horde zombies, gaat achter het stuur vandaan en gaat lekker rondlopen in de camper. Natuurlijk knalden er toen wat walkers door de ramen en werd hij doodgebeten. Hoppa, weer een side-character die niet meer nodig was weg. Makkelijk!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Noobquote:
Gepiraate FPS op computer met crack serversquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gepiraate FPS op computer met crack servers
COD MW3 gekocht op de ps3, maar niet langer dan een uur gespeeld.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelt hier iemand nog COD op de xbox? MW2, BO of MW3?
Console is meer skill dan al die noobs op PCquote:
oke je hebt gelijk steefquote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Console is meer skill dan al die noobs op PC
Je maakt jezelf belachelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Console is meer skill dan al die noobs op PC
Natuurlijk heb ik gelijkquote:
Als Barca speler zal hij iig wat duurder zijn waardoor niet iedere kneus hem heeftquote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef Nickskuh het volgende:
Barcelona waarschijnlijk intresse in Nilmar
pacee
Den Bosch supporters gingen van alles op het veld gooien en vuurwerk naar de andere vakken gooien, omdat iemand 2x geel kreeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:25 schreef marcie216 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de wedstrijd bij Willem 2 was gestaakt haha?
Is t echt leuk?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef Rijst het volgende:
HAHAHAHA die pilot van Californication. Ik kijk pas 2 minuten en vind em nu al leuk
Hoop het.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Barca speler zal hij iig wat duurder zijn waardoor niet iedere kneus hem heeft
Assisted maakt het wel makkelijker tijdens het aimen alleen kan je met een muis toch nauwkeuriger aimen om een headshot te schieten etc. wat op de console een moeilijker taak isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |