quote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht een jaar lang dat Skrillex een dame was.
Vond het gewoon zielig voor hem. Iedereen geeft hem de schuld terwijl ook naar Gomez gekeken mag worden.quote:
Van alles wel, maar ook weer heel veel totaal nietquote:
Daar noem je ook bijna alles wat goed is. Peaches is ook nog wel baas. En Boys Noize.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef Adames het volgende:
Noem eens wat namen dan van goede electro.
Toen ik die shit nog volgde werd ik helemaal leip van Dr Lektroluv zijn optredens, The Subs, Proxy, Fake Blood, A-Trak, Bloody Beetroots, Tiga, Simian Mobile Disco, Soulwax, Les Petits Pilous, Alex Gopher en dan nog wat minimal techno van Dusty Kid en Gui Boratto.
Nu kom ik niet verder dan Dada Life en wat andere zooi die op van die blogjes staan
pop dusquote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef alors het volgende:
[..]
Van alles wel, maar ook weer heel veel totaal niet
Van Miike Snow tot Sade en van Kanye West tot The Gaslight Anthem bv
Mooi hoe hij die ballen aan de 2e ring gunde.quote:
Ken alleen Kanye West onder die vier namen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef alors het volgende:
[..]
Van alles wel, maar ook weer heel veel totaal niet
Van Miike Snow tot Sade en van Kanye West tot The Gaslight Anthem bv
geweldig, beter dan messiquote:
Oh ja, oh kan ik Boys Noize vergeten. Maar al die namen maken toch bijna niks meer. The Subs hun laatste album viel behoorlijk tegen en ook Simian Mobile Disco is een verkeerde kant op gegaan. Boys Noize laatste album was dan wel behoorlijk, maar ook minder. En dat is alweer een tijd geleden.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar noem je ook bijna alles wat goed is. Peaches is ook nog wel baas. En Boys Noize.
Daar gaat het dus mis.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken alleen Kanye West onder die vier namen.
dat sowiesoquote:
Miike Snow is wat autotune en een hoog stemmetje als ik het goed heb. Gaslight Anthem is heel behoorlijke rustige rockmuziek. Hebben ook een paar erg mooie nummers.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken alleen Kanye West onder die vier namen.
Reacties daar onder.quote:
quote:Louis van Gaal
quote:I only disliked, because I hate the FC Bayern....
Ik luister ook alleen Hip Hop en hier en daar dance muziek.quote:
Echt? Vond hem verder compleet waardeloos namelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Top , jammer van de strafschop. Verder leuk gespeeld!
gastquote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Vond hem verder compleet waardeloos namelijk.
Hij heeft 15 kansen gemist, dus moet je gelijk geven.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
hoeveel doelkansen had ie? 16?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij probeerde langs de muur te komen , maarja dat kan moeilijk als er 7 man rond je zijn en een medespeler niet wilt passen. Niet een van zijn beste wedstrijden.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mokkels!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moar Ghosts 'n Stuff >> Ghosts 'n Stuff.
Vrij matig idd, corners ook te laag. Was een spannende finale om mee te maken in Duitsland. Wat een stilte toen Drogba die laatste penalty scoorde. Ook mooi om die moffen te horen roepen dat Robben die penalty in de verlenging niet moest nemen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha en dan die user-avatar erbij.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:01 schreef Bonobo11 het volgende:
Verdedigen is een kunst.
Altijd voetje ertussen, weten dat het goed komt.
Bij achterstand uiteraard gauw ff scoren, baas Drogba.
Penalty weggeven geen probleem.
Winnende maken, eckte baas
Gomez was inderdaad waardeloos. Robben redelijk. Al vind ik dat je van de 485 corners er iig 1 op iemands hoofd moet kunnen leggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 08:43 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik vond Robben de beste speler bij Bayern. Hij zette veel aanvallen op en maakte goede combinaties. Jammer van de panelty, maar dat kan gebeuren. Je kan beter naar het algemene spel kijken dan naar momentjes. Gomez vond ik daarintegen helemaal niks. Trage reactie snelheid, lompe motoriek en voegde uiteindelijk niks toe.
Klopt! 20 corners - 0 goed voor gegeven vs 1 Corner 1 goal.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gomez was inderdaad waardeloos. Robben redelijk. Al vind ik dat je van de 485 corners er iig 1 op iemands hoofd moet kunnen leggen.
Ja dat is een verschil in effectief voetbal. Wat ik schrijnend vond was het gemak waarmee Bayern Chelsea verdedigde. Dat geeft te denken hoe gods slecht de Barca defensie in elkaar zit.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt! 20 corners - 0 goed voor gegeven vs 1 Corner 1 goal.
Dat klopt ook inderdaad. Hopelijk revancheert Robben zich daar!quote:Op zondag 20 mei 2012 09:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja dat is een verschil in effectief voetbal. Wat ik schrijnend vond was het gemak waarmee Bayern Chelsea verdedigde. Dat geeft te denken hoe gods slecht de Barca defensie in elkaar zit.
Maargoed, het was spannend, Chelsea heeft eindelijk zijn titel en zal nooit meer zoveel geluk in 1 seizoen kennen. Op naar het EK!
Dat is toch ook de charme van voetbal? Dat het soms anders loopt als iedereen denkt en hoopt. Het zou saai zijn als Barcelona ieder jaar alle prijzen pakt omdat zij het mooiste voetbal spelen. Dit houdt de voetballende teams ook scherp. Je kan ineens overal naast grijpen.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:12 schreef Yellowcard het volgende:
Dit seizoen was het verlies van het mooie voetbal en spelplezier. Het resultaat- en afbraakvoetbal heeft gewonnen. Ik geef toe dat het ook een kunst is om als team gedisciplineerd de tegenstander te ontregelen. Toch heb ik hier een ontevreden gevoel over.
Ik kan hier wel van genieten. Afbraakvoetbal is ook een kunst, weliswaar niet door iedereen op waarde geschat.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:12 schreef Yellowcard het volgende:
Dit seizoen was het verlies van het mooie voetbal en spelplezier. Het resultaat- en afbraakvoetbal heeft gewonnen. Ik geef toe dat het ook een kunst is om als team gedisciplineerd de tegenstander te ontregelen. Toch heb ik hier een ontevreden gevoel over.
Alsof die helden de moeite willen nemen Shag te woord te staanquote:Op zondag 20 mei 2012 10:38 schreef Syntix het volgende:
En jawel de NOS heeft alleen Kalou en Robben geinterviewd door het Nederlandse tintjeKut NOS, interview nou eens echte helden zoals Lampard en/of Terry of van mij part Czech of wie dan ook. Altijd maar dat Nederlandse tintje opzoeken in internationale wedstrijden dat hoeft van mij echt niet.
tot nu toe wel jaquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Volgend jaar Manchester City die de CL wint dus.
Als Nederland die finale haalt (kans is vrijwel 0) Robben gewoon niet opstellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tot nu toe wel ja
als ie het nou eens op het EK wel goed doet...
Ho, stop, herstel, ik snap de zin nu.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:43 schreef Leatherface het volgende:
Het is toch wel opvallend dat het van 1997 (Dortmund) geleden was dat een club voor het eerst de Champions League won. Ondanks legio voorbeelden dat succes te koop is.
zou van mij mogenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Volgend jaar Manchester City die de CL wint dus.
jup, voetballen bestaat alleen maar uit aanvallen. Schande dat BvM zoveel verdedigers meeneemt.quote:
De eerste hoekschop in 87e minuut zegt wel genoeg dunkt me. Alhoewel Chelsea beter ging ballen toen Torres er in kwam, speelde eindelijk weer een fatsoenlijke partij.quote:
30 hoekschoppen nemen zonder enig gevaar of 1 waaruit een goal valt.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De eerste hoekschop in 87e minuut zegt wel genoeg dunkt me. Alhoewel Chelsea beter ging ballen toen Torres er in kwam, speelde eindelijk weer een fatsoenlijke partij.
Als je niet kan scoren, dan verdien je hem niet. Bayern heeft dit aan zichzelf te dankenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De eerste hoekschop in 87e minuut zegt wel genoeg dunkt me. Alhoewel Chelsea beter ging ballen toen Torres er in kwam, speelde eindelijk weer een fatsoenlijke partij.
De hoekschoppen van Bayern zijn net zo ongevaarlijk als die van Feyenoordquote:Op zondag 20 mei 2012 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
30 hoekschoppen nemen zonder enig gevaar of 1 waaruit een goal valt.
Kies maar.
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:50 schreef Wilskracht het volgende:
Lijkt mij leuk om Penalty's na de wedstrijd af te schaffen.
Gewoon eerste verlenging 8x8 (7 spelers en 1 keeper van beide partijen in het veld)
Nog geen beslissing tweede verlenging 6x6
Nog geen beslissing derde verlenging 3x3
Als er dan geen goal valt dan weet ik het ook niet meer.
Welke aanvoerder de langste penis heeft?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:50 schreef Wilskracht het volgende:
Gewoon eerste verlenging 8x8 (7 spelers en 1 keeper van beide partijen in het veld)
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:50 schreef Wilskracht het volgende:
Dan gewoon allebei een bekerquote:Op zondag 20 mei 2012 12:50 schreef Wilskracht het volgende:
Dan had Chelsea toch alsnog gewonnen?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef starla het volgende:
[..]
Welke aanvoerder de langste penis heeft?
Bierestafette!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:57 schreef Doublepain het volgende:
De scheids komt met een grte tafel met bier aan, aanvoerders gaan drinken. Wie het eerst nokkie gaat verliest
Ik Drogbaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef tech4u het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit. RobbenIk gunde hem zo de heldenstatus.
Ik niet, vervelend mannetje.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef tech4u het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit. RobbenIk gunde hem zo de heldenstatus.
Dit zeg je ook nog als we het EK gewonnen hebben?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet, vervelend mannetje.
Krijgt precies wat hij verdient.
Caland geeft niks om Oranje.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dit zeg je ook nog als we het EK gewonnen hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |