quote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht een jaar lang dat Skrillex een dame was.
Vond het gewoon zielig voor hem. Iedereen geeft hem de schuld terwijl ook naar Gomez gekeken mag worden.quote:
Van alles wel, maar ook weer heel veel totaal nietquote:
Daar noem je ook bijna alles wat goed is. Peaches is ook nog wel baas. En Boys Noize.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef Adames het volgende:
Noem eens wat namen dan van goede electro.
Toen ik die shit nog volgde werd ik helemaal leip van Dr Lektroluv zijn optredens, The Subs, Proxy, Fake Blood, A-Trak, Bloody Beetroots, Tiga, Simian Mobile Disco, Soulwax, Les Petits Pilous, Alex Gopher en dan nog wat minimal techno van Dusty Kid en Gui Boratto.
Nu kom ik niet verder dan Dada Life en wat andere zooi die op van die blogjes staan
pop dusquote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef alors het volgende:
[..]
Van alles wel, maar ook weer heel veel totaal niet
Van Miike Snow tot Sade en van Kanye West tot The Gaslight Anthem bv
Mooi hoe hij die ballen aan de 2e ring gunde.quote:
Ken alleen Kanye West onder die vier namen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef alors het volgende:
[..]
Van alles wel, maar ook weer heel veel totaal niet
Van Miike Snow tot Sade en van Kanye West tot The Gaslight Anthem bv
geweldig, beter dan messiquote:
Oh ja, oh kan ik Boys Noize vergeten. Maar al die namen maken toch bijna niks meer. The Subs hun laatste album viel behoorlijk tegen en ook Simian Mobile Disco is een verkeerde kant op gegaan. Boys Noize laatste album was dan wel behoorlijk, maar ook minder. En dat is alweer een tijd geleden.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar noem je ook bijna alles wat goed is. Peaches is ook nog wel baas. En Boys Noize.
Daar gaat het dus mis.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken alleen Kanye West onder die vier namen.
dat sowiesoquote:
Miike Snow is wat autotune en een hoog stemmetje als ik het goed heb. Gaslight Anthem is heel behoorlijke rustige rockmuziek. Hebben ook een paar erg mooie nummers.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken alleen Kanye West onder die vier namen.
Reacties daar onder.quote:
quote:Louis van Gaal
quote:I only disliked, because I hate the FC Bayern....
Ik luister ook alleen Hip Hop en hier en daar dance muziek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |