ik veeg mij opquote:
Ja, zoiets zal het wel worden. Maar dan ook met een paar geblondeerde stukjes, zoals in zijn haar.quote:
Dat is waar, maar konden ze anders spelen dan? Inter speelde ook zo tegen Barca, het is de enige manier om Barca te verslaan. Lijkt me niet dat je dan vol op de aanval gaat spelen als je weet dat je dan een pak slaag krijgt. Bovendien is dit wel lekker voor beckenbauer en co. altijd die grootheidswaanzin ook. Klote vind ik het voor Robben.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik vond het voetbal dat ze speelden gewoon niet om aan te zien. Vooral tegen Barcelona.
Hey professor Zonnebloem!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:20 schreef Rodawa het volgende:
Deze mag er anders ook wel zijn:
[ afbeelding ]
Tja.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:20 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dat is waar, maar konden ze anders spelen dan? Inter speelde ook zo tegen Barca, het is de enige manier om Barca te verslaan. Lijkt me niet dat je dan vol op de aanval gaat spelen als je weet dat je dan een pak slaag krijgt. Bovendien is dit wel lekker voor beckenbauer en co. altijd die grootheidswaanzin ook. Klote vind ik het voor Robben.
Eens, ik had een Ramosje verwacht. Toch netjes ingeschoten.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef NumberSeven het volgende:
Eindbazen van vandaag;
1) Di Matteo
2) Drogba
3) Cech
4) Neuer
5) David Luiz. wie dacht ook 100% zeker dat hij 'm zou gaan missen. Alleen de aanloop al was absurd.
Tja, als Schweinsteiger niet had gemist was het heel anders geweest...quote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef NumberSeven het volgende:
Eindbazen van vandaag;
1) Di Matteo
2) Drogba
3) Cech
4) Neuer
5) David Luiz. wie dacht ook 100% zeker dat hij 'm zou gaan missen. Alleen de aanloop al was absurd.
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, als Schweinsteiger niet had gemist was het heel anders geweest...
Precies ja, ik dacht ook die gaat zo hoog over. Kreeg ineens zoveel respect voor hem toen hij 'm zo afmaakte. Die van Olic en Mata waren ook zo voorspelbaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eens, ik had een Ramosje verwacht. Toch netjes ingeschoten.
Bosingwa jaquote:Op zondag 20 mei 2012 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond het wel heel zielig dat die unibrow gozer.. PERSEE vooraan moest staan, hij ging godverdomme gewoon Drogba, man of the match, de man die voor deze beker zorgt WEG DUWEN .. om voor aan te staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat iemand er verteld dat hij er niet uit ziet, en daarna op zijn bakkes mept en leert credits te geven..
Kalou ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:25 schreef alors het volgende:
[..]
Bosingwa jawat een pauper, die wilde echt te graag shinen.
Juist ja, dat viel me ook op. Ook vond ik het niet netjes van terry dat hij ook per se de beker wilde optillen nadat hij zo'n domme kaart pakte en daardoor de finale miste. Drogba en Lampard moesten 'm omhoog houden.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond het wel heel zielig dat die unibrow gozer.. PERSEE vooraan moest staan, hij ging godverdomme gewoon Drogba, man of the match, de man die voor deze beker zorgt WEG DUWEN .. om voor aan te staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat iemand er verteld dat hij er niet uit ziet, en daarna op zijn bakkes mept en leert credits te geven..
Penalties? Een toevallig.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
MISSING PENALTIES
[ afbeelding ]
LIKE A SIR
Naja dat snap ik wel, ook al was het echt een domme overtreding. Je aandeel zit in zo'n toernooi, niet alleen in een finale. Maar om zo irritant voor op te gaan staan.. en gewoon de Man of the match over meerdere wedstrijden zo weg duwen.. schandalig!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:26 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Juist ja, dat viel me ook op. Ook vond ik het niet netjes van terry dat hij ook per se de beker wilde optillen nadat hij zo'n domme kaart pakte en daardoor de finale miste. Drogba en Lampard moesten 'm omhoog houden.
pizzaquote:
Ja, jammer dat er eigenlijk weinig bescheiden voetballers zijn die het elkaar gunnen. Ook die gekke kapsels etc. is allemaal om te showen. Hoe dan ook, Drogba is vandaag legendarisch geworden. Drogba samen met Cech, lampard en terry. Waren er allemaal vanaf het begin bij.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja dat snap ik wel, ook al was het echt een domme overtreding. Je aandeel zit in zo'n toernooi, niet alleen in een finale. Maar om zo irritant voor op te gaan staan.. en gewoon de Man of the match over meerdere wedstrijden zo weg duwen.. schandalig!
Neville Southhall. Ooit eens tot beste speler gekozen van de UK....quote:
Nou, Barca wordt vaak gehaat.. maar ze deden dat vorig jaar heel mooi, eerst Messi.. en daarna kreeg Abidal hem.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:28 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ja, jammer dat er eigenlijk weinig bescheiden voetballers zijn die het elkaar gunnen. Ook die gekke kapsels etc. is allemaal om te showen. Hoe dan ook, Drogba is vandaag legendarisch geworden. Drogba samen met Cech, lampard en terry. Waren er allemaal vanaf het begin bij.
Is dat al definitief?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef Anonymousz het volgende:
kuijt bij liverpool blijven
geen slimme zet
Wel voor de portomonneequote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef Anonymousz het volgende:
kuyt bij liverpool blijven
geen slimme zet
Alleen maar beter toch. Hij zit steeds vaker op de bank = minder kans op speeltijd in het Nederlands elftal. Al ben ik bang dat Van Marwijk hem alsnog gewoon opstelt. Hij heeft immers ook een snorretje.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef Anonymousz het volgende:
kuyt bij liverpool blijven
geen slimme zet
Tussen al die lelijke gozers valt een redelijk uitziende vrouw wel op ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef Rodawa het volgende:
Ik was vanavond voor Bayern, maar ik vind het voor die dokter van Chelsea wel leuk dat ze gewonnen hebben. Mooie deerne hoor.
wat flauw zegquote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee
Zo iemand van Bayern ging naar Schwein en niet naar Robben.
Eerlijk is eerlijk, tegen Barca had chelsea zo ontzettend veel geluk. Natuurlijk heel goed verdedigd, maar al die kansen voor Barca die er maar niet in wilden. Zo was het vanavond ook een beetje, Bayern heeft zowat alle kansen gemist.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef Leatherface het volgende:
De trend van de laatste jaren was dat óf Barca won óf de ploeg die Barca uitschakelde. Die tendens is dus voortgezet dit jaar.
Inderdaad. Bayern heeft dik 25 kansen gehad en bijna net zo veel penalty's, maar bijna alle kansen werden verprutst.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, tegen Barca had chelsea zo ontzettend veel geluk. Natuurlijk heel goed verdedigd, maar al die kansen voor Barca die er maar niet in wilden. Zo was het vanavond ook een beetje, Bayern heeft zowat alle kansen gemist.
Maar de wissel van Muller begreep ik ook niet, veels te vroeg. Zou op zn minst wachten tot de 90e minuut.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad. Bayern heeft dik 25 kansen gehad en bijna net zo veel penalty's, maar bijna alle kansen werden verprutst.
Zonder geluk vaart niemand wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, tegen Barca had chelsea zo ontzettend veel geluk. Natuurlijk heel goed verdedigd, maar al die kansen voor Barca die er maar niet in wilden. Zo was het vanavond ook een beetje, Bayern heeft zowat alle kansen gemist.
Ik ben geen die-hard Chelsea supporter maar gunde ze de CL al jaren, blij dat het eindelijk is gelukt. Elke keer net-niet was ook om gek van te worden. Ben wel Drogba en Eto'o fan.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zijn er hier nog Chelsea supporters of voornamelijk neutrale kijkers?
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik ben geen die-hard Chelsea supporter maar gunde ze de CL al jaren, blij dat het eindelijk is gelukt. Elke keer net-niet was ook om gek van te worden.
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zonder geluk vaart niemand wel.
Maar ik vind de Champions League-zege van Chelsea wel een verhaal. Ze stonden heel dit seizoen vaak met hun rug tegen de muur. Het is een titel op karakter. Dit succes heeft toch iets van heroïek.
Ik denk dat hij gelijk alles op slot wou gooien achterin. Daarnaast kon op die manier Kroos doorschuiven naar de positie van Müller, daar heeft hij al vaker gespeeld en daar is hij ook sterk.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Maar de wissel van Muller begreep ik ook niet, veels te vroeg. Zou op zn minst wachten tot de 90e minuut.
Zeker weten, allemaal ongelofelijke wedstrijden vanaf de thuiswedstrijd tegen Napoli. Daarom hoop ik echt dat di Matteo gewoon mag aanblijven, ik bedoel; Abramovic heeft zoveel miljoenen uitgegeven juist om de CL te winnen en nu wint een interim-coach 'm dan is het wel zo netjes om eens niets uit te geven aan een nieuw coach en gewoon met hem verder te gaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zonder geluk vaart niemand wel.
Maar ik vind de Champions League-zege van Chelsea wel een verhaal. Ze stonden heel dit seizoen vaak met hun rug tegen de muur. Het is een titel op karakter. Dit succes heeft toch iets van heroïek.
ik heb sowieso een hekel aan voetbalquote:
Serieus?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb sowieso een hekel aan voetbal
Juist in een jaar dat je het niet (meer) van ze verwacht, is het Chelsea dan gelukt. Ik had het althans niet meer verwacht.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:47 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Zeker weten, allemaal ongelofelijke wedstrijden vanaf de thuiswedstrijd tegen Napoli. Daarom hoop ik echt dat di Matteo gewoon mag aanblijven, ik bedoel; Abramovic heeft zoveel miljoenen uitgegeven juist om de CL te winnen en nu wint een interim-coach 'm dan is het wel zo netjes om eens niets uit te geven aan een nieuw coach en gewoon met hem verder te gaan.
je bent een torres fapsterquote:Op zondag 20 mei 2012 00:47 schreef alors het volgende:
Ik ben normaliter totaal geen Chelsea fan (Arsenal namelijk) maar na een seizoen dat ze in de PL geen bedreiging vormden en zo'n waanzinnig CL seizoen hadden gunde ik het ze wel
Gek genoeg zijn Arsenal en Chelsea de enige 2 ploegen in Engeland die ik de CL graag zie winnen. Maar Arsenal was vaak zo frustrerend om naar te kijken, het was vaak bij voorbaat al kansloos tegen Barca etc. Wenger heeft een goede visie etc. maar mag ook weleens gerichte/gedurfde aankopen doen, straks gaat v. Persie ook weg, want ja; prijzen, daar doe je het voor.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:47 schreef alors het volgende:
Ik ben normaliter totaal geen Chelsea fan (Arsenal namelijk) maar na een seizoen dat ze in de PL geen bedreiging vormden en zo'n waanzinnig CL seizoen gunde ik het ze wel
hou je mondquote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Jij bent best wel actief.
Ik weet alleen dat je geen CL meer gaat kijken.
Eerste week EK houdoe!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb sowieso een hekel aan voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |